SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is patat!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2024 12:04:23 ]![]()
Nog steeds een vunzige?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Liever bruin met gewoon simpel kaas.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb net een wit pistolet op met tonijnsalade
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
En die was nog niet eens vunzig ookquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nou..quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En die was nog niet eens vunzig ook![]()
gewoon patat eten, want het staat weer in de OPquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Sommige mensen hebben dat gewoon niet in zichquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En die was nog niet eens vunzig ook![]()
AAngezien Lovely altijd over het weer post, dacht ik dat ze het over regen had.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon patat eten, want het staat weer in de OP![]()
Beetje wel tochquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En die was nog niet eens vunzig ook
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Stille wateren..quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AAngezien Lovely altijd over het weer post, dacht ik dat ze het over regen had.![]()
Soms zijn poesjes niet zo lief als ze er uit zien dat kloptquote:
nooit lekker gevonden, appelmoes en patat, geen zoetigheden als ik iets hartigs eetquote:Uw ADH vitamine Worst
Vroeger wel kip met appelmoes.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nooit lekker gevonden, appelmoes en patat, geen zoetigheden als ik iets hartigs eet
Bij de patat moest ik het ook niet![]()
![]()
Vind ik ook niet lekker hoor patat met appelmoesquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nooit lekker gevonden, appelmoes en patat, geen zoetigheden als ik iets hartigs eetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik doe het met liefde en plezierquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:02 schreef Dotteke het volgende: [..] Shopse, jij liever dan ik. Moest naar de fysio en heb 2x een flink pak nattigheid op mijn dak gekregen.
ook door de regen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
kip en patat daarentegen en een flinke klodder mayoquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ik ook niet lekker hoor patat met appelmoes
Uw ADH vitamine Worst
nee we beschenken onz bij verjaardag ofquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon patat eten, want het staat weer in de OP
weihnacht , soms kregt zij van me en packing
met douchgel en douchcreme van laura biagotti ofzo![]()
Mooi meegenomen dusquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik doe het met liefde en plezierook door de regen!
Lekker jammie jammie. Of met pindasausquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kip en patat daarentegen en een flinke klodder mayoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms zijn poesjes niet zo lief als ze er uit zien dat klopt![]()
![]()
okequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee we beschenken onz bij verjaardag of
met douchgel en douchcreme van laura biagotti ofzoUw ADH vitamine Worst
Ik ben al viesdik, moet natuurlijk wel oppassen dat ik niet smerigdik ga wordenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon patat eten, want het staat weer in de OPOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Oh, was bij ons ook lang de standaard, hoor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee we beschenken onz bij verjaardag of
met douchgel en douchcreme van laura biagotti ofzo
Als je niets wist te verzinnen, gaf je een douchegel of een geurtje.
Dat het 10 jaar later nog steeds over en weer teruggegeven werd, donderde niet.
Het ging om het idee om wat te krijgen.
We zijn er op een gegeven moment ook maar mee gestopt.![]()
jawel joh je bent toch al lekker op wegquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben al viesdik, moet natuurlijk wel oppassen dat ik niet smerigdik ga wordenUw ADH vitamine Worst
Ik eet niet alle dagen mac'n cheese hoor. Hulp helpt bij het maken van de saus. Lukt niet momenteel.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Wil die naar buiten?quote:
Krols misschien?
Hoe gaat eten en drinken?
En komt het er ook weer uit?
Misschien eens mee naar de dierenarts?![]()
Dat is ook wel waar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jawel joh je bent toch al lekker op wegOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
nee niks heb geen katz meer, is plezier ,grapjequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:20 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Wil die naar buiten?
Krols misschien?
Hoe gaat eten en drinken?
En komt het er ook weer uit?
Misschien eens mee naar de dierenarts?![]()
Dit jaar voor het eerst kaassaus gemaakt.quote:
Daarvoor gooide ik de kaas gewoon over de macaroni.
Echt supersimpel.
Rouxje van boter en bloem,
Melk erbij en tot een sausje roeren,
Kaas erbij en laten smelten,
Wat nootmuskaat, peper en zout erbij.
En dan de macaroni erbij.
![]()
![]()
![]()
Heb je nog steeds geen nieuwe kat?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee niks heb geen katz eer, is plezier ,grapjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh, maar een beetje flikflooien is niks mis meequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
mausen is oostenrijks vor plezier ook en woord vor fitzelefotzen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: