Die heb ik 1 keer gezienquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:15 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb weer een disneyfilm aangeslingerd die ik nog nooit gezien heb: Pocahontas.
Colors of the wind is wel mooi maar voor de rest wist het mijn aandacht niet echt vast te houdenquote:
Wat leuk! Tijd om er meer in te plannen danquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:51 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik was vanavond met mn mama naar Bryan Adams in Ahoy. Het was haar eerste grote concert.En ze vond t leuk. Hij zong ook goed en ik kende meer liedjes dan ik dacht.
Jaa was echt leuk. Ik had ook maar oordopjes voor dr gekocht bij de bar, die ze eerst niet dacht nodig te hebben en toen tijdens t eerste nummer toch maar in gingen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 07:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat leuk! Tijd om er meer in te plannen dan
Leuke film. Nederlandse versie?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:15 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb weer een disneyfilm aangeslingerd die ik nog nooit gezien heb: Pocahontas.
Mooi lied.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Colors of the wind is wel mooi maar voor de rest wist het mijn aandacht niet echt vast te houden
Goedemorgen luiwammes.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 09:56 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben nu al geïrriteerd met m'n eigen beslissing om niet te gaan sporten deze ochtend.
Dus, goedemorgen.
Het kan nog!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 09:56 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben nu al geïrriteerd met m'n eigen beslissing om niet te gaan sporten deze ochtend.
Dus, goedemorgen.
Savages was ook wel aardig. Tot nu toe heb ik het nog niet nodig gevonden hem een tweede keer te kijkenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Colors of the wind is wel mooi maar voor de rest wist het mijn aandacht niet echt vast te houden
Je kan alsnog gaan hequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 09:56 schreef Cyan9 het volgende:
Dus, goedemorgen.
quote:
quote:
Gaat om 12 uur dicht, en ik heb 20 minuten nodig om er te komen. Dus dat ga ik niet meer redden, ik krijg m'n programma er niet doorheen in een uurtje.quote:
Het is weekend, dan regelt iedereen zijn eigen koffiequote:
Ik ga altijd voor de originele engelse versiequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Leuke film. Nederlandse versie?
ok.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ga altijd voor de originele engelse versie
Ga lekker een uurtje stevig wandelen vanmiddag, dat is ook prima!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gaat om 12 uur dicht, en ik heb 20 minuten nodig om er te komen. Dus dat ga ik niet meer redden, ik krijg m'n programma er niet doorheen in een uurtje.
Tot nu toe volgens mij nog geen Spanjaard tegengekomen!quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Oei, hoe is de Spanjaardensituatie daar?
Meke!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Tot nu toe volgens mij nog geen Spanjaard tegengekomen!
In november willen ze nog wel eens een invasie plegen. Hou het scherp in de gaten!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Tot nu toe volgens mij nog geen Spanjaard tegengekomen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |