Poeh hee, dat ze dat sowieso al tot de ochtend van 2 oktober vol heeft gehoudenquote:De 48-jarige Claudia uit Amsterdam is sinds het begin van deze maand gestopt met het drinken van frisdrank.
Ohquote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet.
Ik zou niet weten wat ik met die tijd zou moeten, dat is alleen maar zonde.
Je moet dan wel een doktersverklaring hebben volgens mij.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Je mag je ziek melden in je vakantie, dan krijg je die dagen terug
Wie weet hoeveel flessen cola ze er gebruikelijk doorheen spoelt?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:20 schreef H_T het volgende:
RTL heeft een artikel over Stoptober
[..]
Poeh hee, dat ze dat sowieso al tot de ochtend van 2 oktober vol heeft gehouden![]()
Hebben ze mij destijds niet om gevraagdquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Je moet dan wel een doktersverklaring hebben volgens mij.
1,5 liter per dag, dus dan heeft ze nu tussen de 6 en 8 glazen cola niet genomen die ze anders wel had genomenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wie weet hoeveel flessen cola ze er gebruikelijk doorheen spoelt?
Ik ben gestopt met mezelf ergeren aan anderen in het verkeer. Tot nu toe houd ik het nog vol.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:20 schreef H_T het volgende:
RTL heeft een artikel over Stoptober
[..]
Poeh hee, dat ze dat sowieso al tot de ochtend van 2 oktober vol heeft gehouden![]()
Dat was ook mijn doel. Totdat gisteren een auto voor mij 80 km reed op een 100 km snelweg. Toch een halve dag vol gehouden. Een recordquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met mezelf ergeren aan anderen in het verkeer. Tot nu toe houd ik het nog vol.
ook nog niet buiten geweest![]()
Ik verwacht morgen ook eraan toe te moeten geven.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat was ook mijn doel. Totdat gisteren een auto voor mij 80 km reed op een 100 km snelweg. Toch een halve dag vol gehouden. Een record
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik zou gezonder kunnen gaan eten. Maar dat zou zonde zijn van het broodje kroket dat nu voor me ligt
Oma vertelt: ik merk wel dat ik wat milder wordt naar anderen nu ik ouder wordquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat was ook mijn doel. Totdat gisteren een auto voor mij 80 km reed op een 100 km snelweg. Toch een halve dag vol gehouden. Een record
Ik lees dit dus terwijl ik een glaasje cola drink. Net terug van sporten en dan is dat zo lekkerquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:48 schreef H_T het volgende:
[..]
1,5 liter per dag, dus dan heeft ze nu tussen de 6 en 8 glazen cola niet genomen die ze anders wel had genomen
Als ik me teveel over zoiets opwind heb ik vooral mezelf ermee, dus probeer ik dat zoveel mogelijk te beperkenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oma vertelt: ik merk wel dat ik wat milder wordt naar anderen nu ik ouder word![]()
Behalve richting appelknagers natuurlijk.
Goor is datquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:31 schreef egeltje1985 het volgende:
Hier op kantoor maken ze vandaag de vloerbedekking schoon. Het ruikt super chemisch.
Ligt helemaal aan je baas.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Je moet dan wel een doktersverklaring hebben volgens mij.
Ja mocht wel, maar ze hadden niet aangekondigd dit te gaan doen. En er begonnen nieuwe collega's dus we waren met een aantal op kantoor anders zijn de nieuwe collega's zielig en alleen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goor is dat![]()
Mochten jullie niet thuiswerken dan vandaag? Bij ons deden ze dit trouwens gelukkig in het weekend.
Waarom kan ik dit bericht maar 1 like geven?quote:
Morgen begin je gewoon echtquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik zou gezonder kunnen gaan eten. Maar dat zou zonde zijn van het broodje kroket dat nu voor me ligt
JAAAAAquote:
Woohoo! Gefeliciteerdquote:
Hoe fijn is het dat het zo snel kan gaan.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:58 schreef GeorgeM het volgende:
Dank allen![]()
Ik moet het nog even laten bezinken. Gisteren een bezichtiging, vandaag een huis![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hoe fijn is het dat het zo snel kan gaan.
Neequote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:33 schreef Troel het volgende:
Goedemorgen. Is het een beetje geland @:GeorgeM ?
quote:
Dan komen we in hetzelfde schuitje.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Hoe gaat het met jou?
Ik heb ook geen baan meer per 1 november, dus ook aan het solliciteren.
Fijn dat er ook een vers kopje theeeeeeeheeeee bij zitquote:
Heb je al wel weer nieuwe vacatures gevonden? Ik had niet gedacht dat het zo moeilijk zou zijn met de berichten over tekorten in de zorg die ik steeds hoor of ziequote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dan komen we in hetzelfde schuitje.
Ik had het de afgelopen week wat zwaar, met drie afwijzingen in twee dagen. Ik ben redelijk optimistisch ingesteld, maar dit kwam wel even aan. Ik had echt gehoopt dat het dit keer bij een van de drie raak zou zijn. Maar helaas..
Heb nog eentje lopen, maar de communicatie daarover is ietwat vaag. Verder zijn er inderdaad veel tekorten in de zorg, maar niet voor mijn functie (behalve jeugdzorg dan). Hier is juist heel veel concurrentie. Ik krijg ook steeds de terugkoppeling dat ik de juiste kwalificaties heb, en zeker zou kunnen passen binnen een organisatie, maar dat er iemand net wat beter was (overgekwalificeerd) of meer ervaring had in de medische wereld. Dat zijn beide dingen waar ik niet zo veel aan kan veranderen..quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je al wel weer nieuwe vacatures gevonden? Ik had niet gedacht dat het zo moeilijk zou zijn met de berichten over tekorten in de zorg die ik steeds hoor of zie
Dank je.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:11 schreef H_T het volgende:
Ontzet-tend veel plezier deze 3 oktober @:Roger_Epiales ! (En @:Meke , maar ik heb het idee dat zij er iets minder mee heeft)
Benieuwd hoe die Spanjaarden eruit zien danquote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dank je.
Inmiddels ben ik thuis en wakker. Geen idee meer hoe ik hier teruggekomen ben. Ik ben zeker één ding kwijt wat of op straat ligt of bij een vriend thuis. Ik heb geen stem meer en ik heb schaafplekken op zowel handen als knieën.
Kortom, geslaagde eerste avond. Vanavond nog een ronde.
Er stond wel een kraampje met Spaanse churros met een Spaanse vlag erbij. Zelden zo de neiging gehad iets in de fik te steken.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Benieuwd hoe die Spanjaarden eruit zien dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |