Mogguh *dubbelcheck* Dotteke !quote:Op zondag 3 november 2024 06:53 schreef Dotteke het volgende:
@:Donna hoe is het met de verhuizing/inpakken?
Morguh dames en Nixxx

Morguh nixxxquote:Op zondag 3 november 2024 08:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mogguh *dubbelcheck* Dotteke !
Zo koffie en een beetje yoghurt en dan 5k hardlopen!

Waarom zo hard?quote:Op zondag 3 november 2024 08:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mogguh *dubbelcheck* Dotteke !
Zo koffie en een beetje yoghurt en dan 5k hardlopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2024 08:31:40 ]

quote:Op zondag 3 november 2024 08:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Waarom zo hard?
Relax, take it easyIk ga wandelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een beetje fitter worden
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw

Ja het is een beetje een enge attractie dus de medewerkers moeten ook niet te leuk doenquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nors moeten doen? Dat is niet leuk!
Fijn dat de attractie leuk was

Morguh Sarabiquote:Op zondag 3 november 2024 10:04 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen trouwens![]()
Wij zijn net uit bed en gaan nu ook een rondje wandelen

Goedemorgen. Vergeet je muts nietquote:Op zondag 3 november 2024 10:04 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen trouwens![]()
Wij zijn net uit bed en gaan nu ook een rondje wandelen

quote:Op zondag 3 november 2024 10:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja het is een beetje een enge attractie dus de medewerkers moeten ook niet te leuk doen

Wel aan jezelf denken he Childquote:Op zondag 3 november 2024 14:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben vandaag actiever geweest dan ik moest van mezelf. Nu wel al op
Huishouden, haren wassen, miniatuurbouw en borduren
Nu serie en lezen afwisselen. Kopje thee, kopje koffie
CotS heegt teveel gedaan deze week en nu bijkomen

Ja, daar zijn we best goed inquote:Op zondag 3 november 2024 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Sarabialles goed, wat lekker dat je zo lang kan slapen.
Het begon fris maar daarna was het heerlijk weer.quote:

Lekker dat je dan wel langer kan blijven liggen, gaat mij nooit lukken helaasquote:Op zondag 3 november 2024 15:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, daar zijn we best goed in
Ergens tussen 12 en 1 uur naar bed. En meestal tussen 9 en 10 eruit. Maar dan zijn we meestal wel al een tijdje wakker.
[..]
Het begon fris maar daarna was het heerlijk weer.

In de zon is het goed te doenquote:Op zondag 3 november 2024 15:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, daar zijn we best goed in
Ergens tussen 12 en 1 uur naar bed. En meestal tussen 9 en 10 eruit. Maar dan zijn we meestal wel al een tijdje wakker.
[..]
Het begon fris maar daarna was het heerlijk weer.

Wel doen hoor.quote:

O dat is ook zwaar genoeg voor je.quote:Op zondag 3 november 2024 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb twee hoog-emotionele gesprekken en verder vrij van alles

Als het maar helpt toch. En als je dankbaar bent doet het het ook.quote:Op zondag 3 november 2024 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... de rest van de week chillen
Soms moeten zulke gesprekken
Achteraf ben ik dankbaar

Ja notaris en nieuwe psychiaterquote:Op zondag 3 november 2024 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het maar helpt toch. En als je dankbaar bent doet het het ook.

O dat wordt weer wennen een nieuwequote:Op zondag 3 november 2024 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja notaris en nieuwe psychiater
Dus tja...

Komt vast goedquote:Op zondag 3 november 2024 21:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn vaste begeleiders heb ik al jaren. Alleen deze man ken ik niet. Best spannend

Hoe is het nu met je moeder Child?quote:Op zondag 3 november 2024 21:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn vaste begeleiders heb ik al jaren. Alleen deze man ken ik niet. Best spannend

Werk en vanavond langs de lijn bij hockey training van de middelste.quote:

Tja... weet niet wat ik daarop moet zeggen. Volgens mij naar omstandigheden redelijkquote:Op maandag 4 november 2024 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je moeder Child?

Herkenbaar ja. Ik zit met familie in de app van Garmin.quote:Op maandag 4 november 2024 09:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
Werk en vanavond langs de lijn bij hockey training van de middelste.
Mijn 5k was een 8k geworden en heb nog een beetje last van rechter enkel. Was in het begin een nieuw stukje wandelpad langs water gaan checken en dacht, dat haal ik er aan het einde wel af. Maar toen voelde het nog goed en gewone route gedaan en nog een blokje extra om het een volle 8 te maken. Was een beetje competitief omdat een collega die voor marathon traint gisteren ook 8 op schema had
Alleen ze was we een minuut per km sneller

Gelukkig maar tochquote:Op maandag 4 november 2024 10:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... weet niet wat ik daarop moet zeggen. Volgens mij naar omstandigheden redelijk

quote:Op maandag 4 november 2024 12:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Straks de sleutel van m'n nieuwe paleisje!

Spannendquote:Op maandag 4 november 2024 12:33 schreef Donna het volgende:
[..]

Ah verhuizing?quote:Op maandag 4 november 2024 12:33 schreef Donna het volgende:
[..]

Ja! De huidige woning is door een vieslak buurman niet veilig om in te wonen met mijn 2 meiden. Dus nu een nieuwe plek.quote:Op maandag 4 november 2024 20:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Ah verhuizing?![]()
Sterkte. Ik vind dat altijd slopend

Geweldig blij voor jou en je dochtersquote:Op maandag 4 november 2024 21:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja! De huidige woning is door een vieslak buurman niet veilig om in te wonen met mijn 2 meiden. Dus nu een nieuwe plek.
Vanmiddag meteen op de koffie gezeten bij de nieuwe buren. Ben zo gelukkig.
Maar nu ook al ZO moe en dan moet het nog beginnen eigenlijk. Maar ik heb de sleutels en kan in principe nu zelf het tempo bepalen.

Succes met je nieuwe woningquote:Op maandag 4 november 2024 21:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja! De huidige woning is door een vieslak buurman niet veilig om in te wonen met mijn 2 meiden. Dus nu een nieuwe plek.
Maar nu ook al ZO moe en dan moet het nog beginnen eigenlijk. Maar ik heb de sleutels en kan in principe nu zelf het tempo bepalen.

Dat is in ieder geval beter Donna, hoop echt dat je een hele leuke buurt en huisje hebt en je er met je kids lekker en gezellig kan wonen.quote:Op maandag 4 november 2024 21:45 schreef Donna het volgende:
[..]

Hey Nixxx, jij was er al weer vroeg bij vanmorgen, al weer hard gelopen?quote:Op dinsdag 5 november 2024 03:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
Geweldig blij voor jou en je dochters![]()
En hoop dat ik nog wat kan slapen 😴

Ach jee, jij ook al mijn dochter ook al. DIe belde mij en kon haar ook bijna niet verstaan.quote:Op maandag 4 november 2024 20:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen een belangrijk gesprek
Belde met een vriendin en ik ben zo mijn stem kwijt dat ze me niet kon verstaan
Hopelijk komt er morgen wel geluid uit

Klinkt goed, je nieuwe buren. iig beter dan je oude/huidige buurquote:Op maandag 4 november 2024 21:45 schreef Donna het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |