O dat wordt weer wennen een nieuwequote:Op zondag 3 november 2024 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja notaris en nieuwe psychiater
Dus tja...
Komt vast goedquote:Op zondag 3 november 2024 21:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn vaste begeleiders heb ik al jaren. Alleen deze man ken ik niet. Best spannend
Hoe is het nu met je moeder Child?quote:Op zondag 3 november 2024 21:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn vaste begeleiders heb ik al jaren. Alleen deze man ken ik niet. Best spannend
Werk en vanavond langs de lijn bij hockey training van de middelste.quote:
Tja... weet niet wat ik daarop moet zeggen. Volgens mij naar omstandigheden redelijkquote:Op maandag 4 november 2024 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je moeder Child?
Herkenbaar ja. Ik zit met familie in de app van Garmin.quote:Op maandag 4 november 2024 09:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
Werk en vanavond langs de lijn bij hockey training van de middelste.
Mijn 5k was een 8k geworden en heb nog een beetje last van rechter enkel. Was in het begin een nieuw stukje wandelpad langs water gaan checken en dacht, dat haal ik er aan het einde wel af. Maar toen voelde het nog goed en gewone route gedaan en nog een blokje extra om het een volle 8 te maken. Was een beetje competitief omdat een collega die voor marathon traint gisteren ook 8 op schema had
Alleen ze was we een minuut per km sneller
Gelukkig maar tochquote:Op maandag 4 november 2024 10:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... weet niet wat ik daarop moet zeggen. Volgens mij naar omstandigheden redelijk
quote:Op maandag 4 november 2024 12:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Straks de sleutel van m'n nieuwe paleisje!
Spannendquote:Op maandag 4 november 2024 12:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Ah verhuizing?quote:Op maandag 4 november 2024 12:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja! De huidige woning is door een vieslak buurman niet veilig om in te wonen met mijn 2 meiden. Dus nu een nieuwe plek.quote:Op maandag 4 november 2024 20:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Ah verhuizing?![]()
Sterkte. Ik vind dat altijd slopend
Geweldig blij voor jou en je dochtersquote:Op maandag 4 november 2024 21:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja! De huidige woning is door een vieslak buurman niet veilig om in te wonen met mijn 2 meiden. Dus nu een nieuwe plek.
Vanmiddag meteen op de koffie gezeten bij de nieuwe buren. Ben zo gelukkig.
Maar nu ook al ZO moe en dan moet het nog beginnen eigenlijk. Maar ik heb de sleutels en kan in principe nu zelf het tempo bepalen.
Succes met je nieuwe woningquote:Op maandag 4 november 2024 21:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja! De huidige woning is door een vieslak buurman niet veilig om in te wonen met mijn 2 meiden. Dus nu een nieuwe plek.
Maar nu ook al ZO moe en dan moet het nog beginnen eigenlijk. Maar ik heb de sleutels en kan in principe nu zelf het tempo bepalen.
Dat is in ieder geval beter Donna, hoop echt dat je een hele leuke buurt en huisje hebt en je er met je kids lekker en gezellig kan wonen.quote:Op maandag 4 november 2024 21:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Hey Nixxx, jij was er al weer vroeg bij vanmorgen, al weer hard gelopen?quote:Op dinsdag 5 november 2024 03:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
Geweldig blij voor jou en je dochters![]()
En hoop dat ik nog wat kan slapen 😴
Ach jee, jij ook al mijn dochter ook al. DIe belde mij en kon haar ook bijna niet verstaan.quote:Op maandag 4 november 2024 20:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen een belangrijk gesprek
Belde met een vriendin en ik ben zo mijn stem kwijt dat ze me niet kon verstaan
Hopelijk komt er morgen wel geluid uit
Klinkt goed, je nieuwe buren. iig beter dan je oude/huidige buurquote:Op maandag 4 november 2024 21:45 schreef Donna het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |