Oh wat tof allemaalquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 17:26 schreef Cygne het volgende:
Ik lig even op bed bij te komen. Gisteren naar de theatershow van rundfunk geweest en vandaag pretecho, oudste was mee en heeft vol verwondering gekeken. Gynaecoloog kon vorige week al vrij duidelijk aan de nub zien dat het een meisje is, vandaag was het nog duidelijker.
Echt heel vervelend voor je… hoop dat ze er wat aan kunnen doen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:02 schreef Sarabi het volgende:
Vannacht ook weer wakker gelegen tussen 2 en 4 vanwege het geschreeuw![]()
Ik hoop echt dat de woningbouw er iets aan gaat doen.
IEWLS AUWS!quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:08 schreef nixxx het volgende:
Gisteren nog een naald bijna dwars door mijn duim gestokenlinks erin, daar zit een duidelijk gat, en in het midden zit een rood puntje waar hij er net niet uit gekomen is. Zo’n twee cm
Had wat alcohol op de ingang gedaan meteen en toen een pleister. Kwamen echt maar een paar druppels bloed uit. Is nu niet rood, gezwollen of pijnlijk dus geen ontsteking denk ikquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
IEWLS AUWS!
Wel even goed schoonmaken he
Topquote:Op maandag 7 oktober 2024 22:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
Had wat alcohol op de ingang gedaan meteen en toen een pleister. Kwamen echt maar een paar druppels bloed uit. Is nu niet rood, gezwollen of pijnlijk dus geen ontsteking denk ik
Als het goed is heb je er weer een paar bijquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:00 schreef Dotteke het volgende:
Morguh allemaal
Wie nog zegeltjes van AH voor het servies overheeft, of iemand die niet spaart! Ik ben er blij mee![]()
https://www.ah.nl/digitaa(...)5a-82e9-5c1c8635796b
Ik ga even kijken, alvast bedanktquote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als het goed is heb je er weer een paar bij
Zometeen een departement meeting en na werk afscheidsborrel van een leuke collega. Hopelijk verloopt het allemaal zonder veel drama want er broeit nogal wat onder de oppervlakte.quote:
O dat laatste is wel minder. Hopelijk heb je een gezellige afscheidsborrel zoquote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zometeen een departement meeting en na werk afscheidsborrel van een leuke collega. Hopelijk verloopt het allemaal zonder veel drama want er broeit nogal wat onder de oppervlakte.
Knuffel! Duim voor gezelligheid... sterktequote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zometeen een departement meeting en na werk afscheidsborrel van een leuke collega. Hopelijk verloopt het allemaal zonder veel drama want er broeit nogal wat onder de oppervlakte.
Herinner me er over een tijdje nog een keer aan want ik doe er altijd mijn weekboodschappen, dus het gaat snel genoeg. En ik doe er zelf toch niets mee.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga even kijken, alvast bedankt
O dank je. Ga ik zeker doen. Lief hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Herinner me er over een tijdje nog een keer aan want ik doe er altijd mijn weekboodschappen, dus het gaat snel genoeg. En ik doe er zelf toch niets mee.
Oh nee, dat is zulk verdrietig nieuws.. gebruik de tijd die je nog hebtquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dokter en moeder verwachten niet dat ze de kerst haalt
Ik ben nu zo bang en verdrietig
Ow CotSquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ooh tof zeg!quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen een nieuwe online tekencursus die dan uitkomt en ik heb gekregen
Alleen amper geduld tot morgen
Heel veel plezier ervan!quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Alles is binnen.
De cursus en mijn Blond Amsterdam Senseo
Jaaaa deed ik als kind altijd!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Er liggen zoveel herfstblaadjes dat ik erin wil jumpen.
Oooooh nee! Dat wist ik niet. Dank je wel voor de tip, ik ga even googlelenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:20 schreef Lienekien het volgende:
@:ChildoftheStars
Ik kom hier even binnenvallen.
Weet je al dat in november voor het eerst de hobbybeurs in Martiniplaza is?!!
Ik bedoel dus de handwerkbeurs.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooooh nee! Dat wist ik niet. Dank je wel voor de tip, ik ga even googlelen
(oh dat ik na de KreaDeo, met een goede vriendin ga ik daarheen. Gun ik mezelf twee weken later een uitje naar de Martiniplaze)
Ja dat had ik gevonden idd! En aangemeld voor de nieuwsbrief.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik bedoel dus de handwerkbeurs.![]()
https://handwerkbeurs.nl/groningen/
Zijn gangetje. Zometeen voor het eerst naar een bijeenkomst van de plaatselijke thuisbrouwers genootschap. Mijn man is al een jaar lid en nu eens kijken of ik het ook leuk vindt. Wel een beetje spannendquote:
Dat klinkt interessant!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zijn gangetje. Zometeen voor het eerst naar een bijeenkomst van de plaatselijke thuisbrouwers genootschap. Mijn man is al een jaar lid en nu eens kijken of ik het ook leuk vindt. Wel een beetje spannend
Hoe was het? Viel het mee?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zijn gangetje. Zometeen voor het eerst naar een bijeenkomst van de plaatselijke thuisbrouwers genootschap. Mijn man is al een jaar lid en nu eens kijken of ik het ook leuk vindt. Wel een beetje spannend
Ik heb een rare week. Had vanaf dinsdag vrij omdat mijn vrouw naar haar broer zou gaan… en toen begon de auto koelvloeistof te lekken.. doh.. die is nu gefikst en vanmiddag vrouw en kinderen wegbrengen. Die doen de herfstvakantie bij haar familiequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:08 schreef Donna het volgende:
Ik heb een drukke week. Ook een drukke werkweek. Er moet eigenlijk van alles af.
En 0 motivatie.
En moe.
Hopelijk is het een fijn gesprekquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Straks psycholoog. Even een gesprekje is wel even goed voor me en daarna boodschappen
Daarna zien we wel weer verder
Ja, het was leukquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoe was het? Viel het mee?
Wel een beetje een rustig weekend?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:08 schreef Donna het volgende:
Ik heb een drukke week. Ook een drukke werkweek. Er moet eigenlijk van alles af.
En 0 motivatie.
En moe.
Ah jakkes. Jullie hebben al herfstvakantie, fijne vakantie! Je bent dus alleen????quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik heb een rare week. Had vanaf dinsdag vrij omdat mijn vrouw naar haar broer zou gaan… en toen begon de auto koelvloeistof te lekken.. doh.. die is nu gefikst en vanmiddag vrouw en kinderen wegbrengen. Die doen de herfstvakantie bij haar familie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |