Bijna 😉quote:Op maandag 30 september 2024 22:53 schreef nixxx het volgende:
En @:Dotteke is al in een winterslaap![]()
Net nog wat aan de tas voor collega die weggaat gewerkt.. het was vandaag gewoon officieel haar laatste dag in onze afdeling.. ze blijft nog wel een maand één dag in de week voor handover enz maar voor de rest in nieuwe functie, ander gebouw en begin volgend jaar zelf ander land…
Wat leuk Donna. Heb je geen zin meer in borduren?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:44 schreef Donna het volgende:
Ben begonnen met opruimen en zal binnenkort een hele hoop borduurpakketten op Vinted zetten. Mocht iemand interesse hebben, dan hoor ik het wel. Uiteraard zijn ze nieuw.
Jawel! Maar ik moet 480 worden om alles te maken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat leuk Donna. Heb je geen zin meer in borduren?
O jee 🤣🤣🤣🫢🫢quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Jawel! Maar ik moet 480 worden om alles te maken.
Ik herken dit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Jawel! Maar ik moet 480 worden om alles te maken.
Nou. Ik heb als doel dat ik zo weinig mogelijk wil verhuizen. Dusja. Beetje sorteren is MISSCHIEN niet verkeerd.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik herken dit.
Maar het ligt me (nog) niet in de weg, dus och.
Ja, snap ik.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou. Ik heb als doel dat ik zo weinig mogelijk wil verhuizen. Dusja. Beetje sorteren is MISSCHIEN niet verkeerd.
Niet in de buurt. En zij komen het niet halen. En ik heb geen vervoer. En het zijn restjes.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:18 schreef Serinde het volgende:
Is er geen goed doel dat je met resten blij kan maken? Ik doe zelf ook veel en snel dingen weg maar ik gooi nauwelijks iets weg
Dat is nader te bepalen want er komt een nieuwe keuken en badkamer in. Ik sta nu op 1 met urgentie dus moet wel heel gek lopen wil ik het niet krijgen. Morgenochtend weet ik het zeker.quote:
Wat een fijn nieuwsquote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:05 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat is nader te bepalen want er komt een nieuwe keuken en badkamer in. Ik sta nu op 1 met urgentie dus moet wel heel gek lopen wil ik het niet krijgen. Morgenochtend weet ik het zeker.
Klinkt goedquote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:05 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat is nader te bepalen want er komt een nieuwe keuken en badkamer in. Ik sta nu op 1 met urgentie dus moet wel heel gek lopen wil ik het niet krijgen. Morgenochtend weet ik het zeker.
Ik hoop dat dat hier ook ooit weer komtquote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
eindelijk fijn en veilig voelen in je eigen huis! Het zou toch doodnormaal moeten zijn….
Oh, dat is echt super vervelend.. nog een heel naar bijverschijnsel van de woningnood.. dan zit je gewoon helemaal vastquote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt goed
[..]
Ik hoop dat dat hier ook ooit weer komt![]()
Hier gisteren de eerste 2 wekelijks overlast-update aan de woningbouw doorgegeven.
De overlast is in de herfst/winter wel een stuk minder dus we gaan het zien.
We zitten in een koopwoning dus we zouden mss wel weg kunnen. Maar het huis is zo perfect (en 12 jaar geleden voor echt bijna niets gekocht).quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
Oh, dat is echt super vervelend.. nog een heel naar bijverschijnsel van de woningnood.. dan zit je gewoon helemaal vast
Wat een ellende ook.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We zitten in een koopwoning dus we zouden mss wel weg kunnen. Maar het huis is zo perfect (en 12 jaar geleden voor echt bijna niets gekocht).
Maarja sinds 3 jaar hebben we k*tburen (wel een huurwoning).
Even aankijken wat de woningbouw er mee kan.
Liefquote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hey @:Sarabi , wat een pech joh allemaal
Weet niks nuttigs te zeggen, dus dan maar een dikke digitale knuffel
Ja, de meeste mensen (jij wel natuurlijk) snappen niet hoeveel stress dit kan veroorzaken.quote:
Jemig wat heftig! Echt naar zulke situaties. Heb ik ook in het verleden gehad.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lief
[..]
Ja, de meeste mensen (jij wel natuurlijk) snappen niet hoeveel stress dit kan veroorzaken.
Sinds ik geluidsopnames opneem voor de woningbouw, laat ik die soms ook aan vrienden en familie horen. Iedereen staat echt verbaasd. Ons pap wilde me zelf niet alleen naar huis laten gaan toen mijn man nog aan het werk was. Wat niet nodig is, want ik leef hier al 3 jaar mee dus ik ben het wel gewend.
Dankjewel!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jemig wat heftig! Echt naar zulke situaties. Heb ik ook in het verleden gehad.
Naja...hopelijk komt er rust en veiligheid
Dat zijn hele realistische wensen idd.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel!
Het helpt wel dat ik samen met mijn man woon, dus veilig voel ik me sowieso wel.
Maar het zou fijn zijn als ik in de toekomst in de tuin zou kunnen zitten, of dat de ramen/deur in ieder geval open kon ik de zomer.
We doen ons bestquote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat zijn hele realistische wensen idd.
En gelukkig ben je idd geen vrouw alleen, dan zien mensen je toch sneller als gemakkelijk slachtoffer. Desondanks wel goed op jezelf en jullie veiligheid letten!
Ja snap ik iddquote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We doen ons best
We gaan ook eens in de buurt rondvragen of meer mensen klachten voor de woningbouw hebben. Maar veel vrouwen alleen, dus ik snap als ze het liever zo laten.
Jaaa dat hield mij ook echt tegen hoor! Maar ben blij dat ik vanaf moment 1 gevochten heb.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We doen ons best
We gaan ook eens in de buurt rondvragen of meer mensen klachten voor de woningbouw hebben. Maar veel vrouwen alleen, dus ik snap als ze het liever zo laten.
Jaaaa wat fijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaaa dat hield mij ook echt tegen hoor! Maar ben blij dat ik vanaf moment 1 gevochten heb.
Want ik heb het huis!
He war vervelend meidquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:02 schreef Sarabi het volgende:
Vannacht ook weer wakker gelegen tussen 2 en 4 vanwege het geschreeuw![]()
Ik hoop echt dat de woningbouw er iets aan gaat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |