Bijna 😉quote:Op maandag 30 september 2024 22:53 schreef nixxx het volgende:
En @:Dotteke is al in een winterslaap![]()
Net nog wat aan de tas voor collega die weggaat gewerkt.. het was vandaag gewoon officieel haar laatste dag in onze afdeling.. ze blijft nog wel een maand één dag in de week voor handover enz maar voor de rest in nieuwe functie, ander gebouw en begin volgend jaar zelf ander land…
Wat leuk Donna. Heb je geen zin meer in borduren?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:44 schreef Donna het volgende:
Ben begonnen met opruimen en zal binnenkort een hele hoop borduurpakketten op Vinted zetten. Mocht iemand interesse hebben, dan hoor ik het wel. Uiteraard zijn ze nieuw.
Jawel! Maar ik moet 480 worden om alles te maken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat leuk Donna. Heb je geen zin meer in borduren?
O jee 🤣🤣🤣🫢🫢quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Jawel! Maar ik moet 480 worden om alles te maken.
Ik herken dit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Jawel! Maar ik moet 480 worden om alles te maken.
Nou. Ik heb als doel dat ik zo weinig mogelijk wil verhuizen. Dusja. Beetje sorteren is MISSCHIEN niet verkeerd.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik herken dit.
Maar het ligt me (nog) niet in de weg, dus och.
Ja, snap ik.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou. Ik heb als doel dat ik zo weinig mogelijk wil verhuizen. Dusja. Beetje sorteren is MISSCHIEN niet verkeerd.
Niet in de buurt. En zij komen het niet halen. En ik heb geen vervoer. En het zijn restjes.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:18 schreef Serinde het volgende:
Is er geen goed doel dat je met resten blij kan maken? Ik doe zelf ook veel en snel dingen weg maar ik gooi nauwelijks iets weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |