Duurt nog even😉quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:21 schreef zeeland6 het volgende:
Per 13-2 Ayvens Bank omlaag van 2,2->2,1%
en ook de depositos
quote:Renault Bank heeft ons geïnformeerd dat het de variabele rente op de spaarrekening gaat verlagen van 2,90% p.j. naar 2,70% p.j. Het nieuwe rentetarief wordt effectief op 16.12.2024.
Dit is een spaartopic, maar om op je vraag terug te komen: wat heb je gezien in het verleden toen ed zuidelijke EU staten gered moesten worden met een extreem lage, zelfs negatieve rente?quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:58 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Wat zal de hypotheekrente worden komend jaar nu ecb en fed weer rente gaan verlagen
Lage hypotheekrente?quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:59 schreef blomke het volgende:
[..]
Dit is een spaartopic, maar om op je vraag terug te komen: wat heb je gezien in het verleden toen ed zuidelijke EU staten gered moesten worden met een extreem lage, zelfs negatieve rente?
quote:
spreiding? Het is daar toch eigenlijk niet veel beter?quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:58 schreef KrekelJapie het volgende:
Net daar naar toe gegaan ivm spreiding Distingo
[..]
Geen idee. Wat weet jij meer?quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:19 schreef snabbi het volgende:
[..]
spreiding? Het is daar toch eigenlijk niet veel beter?
voor wat het waard is:quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:58 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Wat zal de hypotheekrente worden komend jaar nu ecb en fed weer rente gaan verlagen
Ik bedoel vooral dat de onderliggende risico's voor beide banken grotendeels overlappen. Dus de autohandel in Europa heeft het gewoon heel zwaar, en dat is niet significant anders bij Distingo als bij Renault. Ze hebben natuurlijk ook hun eigen unieke risico's, maar ik wanneer de één op de rand van de afgrond zou komen te staan, dan staat de ander daar waarschijnlijk netjes naast.quote:Op woensdag 11 december 2024 11:09 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Geen idee. Wat weet jij meer?
Bedoel meer dat beide banken niet tegelijk om zullen vallen en ik gedurende afwikkeling beschikking hebt over spaarsaldo. Wil liever niet alles bij Distingo zetten.
Als er 7 dagen tussen beide faillissementen zou liggen, is dat voor mij al prima. De kans dat zoiets gebeurd lijkt me heel klein.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:17 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral dat de onderliggende risico's voor beide banken grotendeels overlappen. Dus de autohandel in Europa heeft het gewoon heel zwaar, en dat is niet significant anders bij Distingo als bij Renault. Ze hebben natuurlijk ook hun eigen unieke risico's, maar ik wanneer de één op de rand van de afgrond zou komen te staan, dan staat de ander daar waarschijnlijk netjes naast.
en ik gelijk zoeken of volvo een bank heeftquote:Op woensdag 11 december 2024 17:31 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Als er 7 dagen tussen beide faillissementen zou liggen, is dat voor mij al prima. De kans dat zoiets gebeurd lijkt me heel klein.
Beide banken zijn klein genoeg om makkelijk uit het DGS van Frankrijk uit te keren.
Misschien neem ik nog een Zweedse bank om het risico nog verder in te dammen.
Haha ben je nog steeds je geld niet kwijt bij die malafide bankquote:Op zaterdag 14 december 2024 02:19 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Trade Republic naar 3% vanaf 18 december
Betalen keurig netjes rente uit iedere maand. Overboeking gaat ook snel. Mijn hypotheekrente staat hoger, dus ik los wel versneld af, maar deel hou ik vooralsnog nog op TRquote:Op zaterdag 14 december 2024 02:20 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Haha ben je nog steeds je geld niet kwijt bij die malafide bank
Ik heb er nog 4 lopen boven de 4% met einddatum okt-dec 2025. De rest tussen de 3,2 en 3,75%. Reden om opnieuw een deposito te nemen is voor mij beperkt. Hou voorlopig op een opneembare spaarrekening en andere vormen van vermogensopbouw.quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:33 schreef snabbi het volgende:
loopt er binnenkort weer 1 af met 4,2% rente. Achteraf gezien had ik die langer moeten vastzetten. Is de laatste die ik boven de 4 had. De rest ligt zo rond de 3,5-3,8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |