Daarna 2,5%, per half februari..quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:46 schreef capricia het volgende:
Openbank heeft nog 3,25% voor 6 maanden vrij opneembaar. Bij die welkom spaarrekening. En daarna 2,75%.
Dan heb ik hopelijk mijn beleggingsplan rond. Want mijn spaargeld verdampt zo ongeveer waar je bij staat.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:02 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Daarna 2,5%, per half februari..
Forse verlagingquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:11 schreef snabbi het volgende:
Ik kreeg reclame van Raisin over een aanbieder genaamd EuroExtra. Ik ben nog niet heel ver met het inlezen, maar ik zie dat het gaat om gelden die Raisin zelf plaatst bij Deutsche Bank met een direct opneembare spaartegoed tegen 2,7% rente.
Wat een bijzondere constructie. Ik ga eens nadenken of ik dit wel zo'n handige constructie vind, maar hoor natuurlijk ook graag anderen.
Ook in de rest van de EU stijgt de inflatie. Klinkt allemaal erg voorbarig om nu de rente te verlagen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:18 schreef Slingervinger het volgende:
[..]
in Nl wel niet in de rest van de EU, lidmaatschap pakt op dit punt slecht uit
En als we hier, specifiek in NL, de BTW enzo gaan verhogen, krijgen we alleen maar meer inflatie.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:31 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ook in de rest van de EU stijgt de inflatie. Klinkt allemaal erg voorbarig om nu de rente te verlagen.
Weer terug naar Distingoquote:Op maandag 3 februari 2025 19:58 schreef KrekelJapie het volgende:
Klarna Bank gaat de variabele rente op de spaarrekening verlagen van 2,83% p.j. naar 2,53% p.j. Het nieuwe rentetarief wordt effectief op 07.02.2025.
Nouja... dat dus. Ik koester nog steeds mn 1,5 jaar depot van 4,5 procent bij Klarna. Maar die loopt in juni dus af.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:26 schreef Quyxz_ het volgende:
In het volgende deel van deze reeks kan 'hoge' wel weer tussen aanhalingstekens.
De rente is nog steeds hoger dan m’n hypotheekrente, zelfs op de spaarrekening bij ING, dus ik vind het nog steeds wel redelijk hoog. Als je ziet dat we nog niet zo lang geleden zelfs op negatieve rente zaten…quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:26 schreef Quyxz_ het volgende:
In het volgende deel van deze reeks kan 'hoge' wel weer tussen aanhalingstekens.
Aareal 2,9% 5 jrs dep. optie?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:48 schreef Rene het volgende:
[..]
Nouja... dat dus. Ik koester nog steeds mn 1,5 jaar depot van 4,5 procent bij Klarna. Maar die loopt in juni dus af.
Juni is nog een eindje weg. Meer renteverlagingen voor die tijd.quote:
Gebrek aan flexibiliteit. 6mnd voor nu even de max. Mede omdat binnen nu en vijf jaar ongetwijfeld een deel willen gebruiken.quote:
Gooi het lekker in een ETF.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:48 schreef Rene het volgende:
[..]
Nouja... dat dus. Ik koester nog steeds mn 1,5 jaar depot van 4,5 procent bij Klarna. Maar die loopt in juni dus af.
Hmm, volgens mij ben je relatief jong toch? Dan is het zonde van je geld om geen geld in aandelen/fondsen te stoppen.quote:
Maandag weer de SPDR S&P 500 ETF bijkopen.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij ben je relatief jong toch? Dan is het zonde van je geld om geen geld in aandelen/fondsen te stoppen.
https://www.degiro.nl/zelf-beleggen/etfs-kopen
Eerst ff een bak in de Openbank gezet (6mnd). Dan weer zien of we het geld nog nodig hebben gehad.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij ben je relatief jong toch? Dan is het zonde van je geld om geen geld in aandelen/fondsen te stoppen.
https://www.degiro.nl/zelf-beleggen/etfs-kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |