Top, ik weet waar ik straks boodschappen ga doen. En vanavond even paar ambilights kopen.quote:Op maandag 30 september 2024 08:15 schreef Klopkoek het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)se-politici-a4867435
Philips en Ahold doneerden aan politici die de uitslag van 2020 niet erkennen.
Grote donateurs zijn de kanker van de democratie. Ook in NL.quote:Op maandag 30 september 2024 11:59 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
...
Goede kans wel dat ze gaat sneuvelen bij zowel de verkiezing van Trump als Harris, gezien dat 60 minutes al noemt dat sommige van Harris grote donateurs last hebben van Khan. Het is nogtans te hopen dat ze door mag zetten, steeds minder bedrijven die steeds meer controleren is slecht voor de economie.
Bezos en (in de polder) Van Gool zijn de 17e eeuwse slavendrijvers van deze tijd. Het volk houden we zoet met xenofobie en mensen tegen elkaar opzetten.quote:Op maandag 30 september 2024 13:12 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Grote donateurs zijn de kanker van de democratie. Ook in NL.
Jij steunt graag dit soort corruptie?quote:Op maandag 30 september 2024 10:10 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Top, ik weet waar ik straks boodschappen ga doen. En vanavond even paar ambilights kopen.
Ik zeg er nb bij dat hij vast een groot applaus kreeg.quote:Op maandag 30 september 2024 13:46 schreef Eagles89 het volgende:
De waarheid: https://x.com/EndWokeness/status/1840191227334996411
@:kijkertje zijn waarheid: plaatst een foto van twee mensen in een stadion van 80k+ man die een middelvinger naar Trump opsteken en post nog een link van de fake news media dat het een “mixed” reactie van het publiek was.
Als je met dit de boel al zo weet te verdraaien, dan weet ik precies hoe de rest van je berichten zijn.
quote:Op maandag 30 september 2024 03:59 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Weer geen bronnen!
De context:
[ x ]
[ afbeelding ]
Het zal trouwens best wel dat Trump daar in Alabama (dieprode staat) een groot applaus kreeg. Daar zijn natuurlijk veel meer toeschouwers dan bij zijn rally's die voor de wedstrijd komen (niet voor hem). Dat hij daar zijn neus laat zien is ongetwijfeld bedoeld om te laten zien hoe 'populair' hij is.
Dat er in Michigan buiten het stadion wat demonstranten boe roepen naar Walz als hij arriveert is niet zo gek in een swing state waar ze trouwens wel Walz als gouverneur hebben gekozen en geen Republikein.
[ x ]
He mag toch gewoon de mening hebben om de uitslagen van 2020 te betwisten, met alle ruis en vaagheid waarmee het omringd werd. Of het écht zo is, ik betwijfel het, maar waarom mag je die mening niet hebben?quote:Op maandag 30 september 2024 13:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Jij steunt graag dit soort corruptie?
Waarom is dit toegestaan?
Je plaatst een foto van ingezoomd twee mensen in een vol stadion die hun middelvinger opsteken, en vervolgens een artikel waarin het een “mixed reactie” wordt genoemd wat het dus uit alle beelden absoluut niet was. Dat is gewoon plaatsen van misinformatie, niks meer niks minder, ofwel het beroemde “fake news”. En dat doe je al weken hier viel me al veel vaker op. Ik heb nooit zin en tijd om de moeite te doen het met allerlei linkjes te ontkrachten, maar nu was het zo lacherig overduidelijk dat ik het toch even niet kon laten. Overigens gebeurt het vanuit de andere kant ook vast wel, maar niet in dit topic zoals jullie het wel doen in het voordeel van het Harris kamp, dat is echt genant hoor, dat viel me echt al op sinds ik hier een paar weken geleden kwam binnenwandelen.quote:Op maandag 30 september 2024 13:50 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik zeg er nb bij dat hij vast een groot applaus kreeg.
[..]
Nee daar doel ik niet op dat vind ik achterlijk en tot op zekere hoogte strafbaar vanwege landverraad maar is niet het onderwerp.quote:Op maandag 30 september 2024 13:51 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
He mag toch gewoon de mening hebben om de uitslagen van 2020 te betwisten, met alle ruis en vaagheid waarmee het omringd werd. Of het écht zo is, ik betwijfel het, maar waarom mag je die mening niet hebben?
Ja uberhaupt lobby. Zon Bernie Sanders praat daar ook wel eens over dat er in Washington een veelvoud aan lobbyisten rondloopt in verhouding met politici.quote:Op maandag 30 september 2024 13:12 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Grote donateurs zijn de kanker van de democratie. Ook in NL.
Heb even wat relevante stukjes eruit gehaald anders is het wel lang.quote:Why they're smearing Lina Khan
My god, they sure hate Lina Khan. This once-in-a-generation, groundbreaking, brilliant legal scholar and fighter for the public interest, the slayer of Reaganomics, has attracted more vitriol, mockery, and dismissal than any of her predecessors in living memory.
She sure must be doing something right, huh?
A quick refresher. In 2017, Khan – then a law student – published Amazon's Antitrust Paradox in the Yale Law Journal. It was a brilliant, blistering analysis showing how the Reagan-era theory of antitrust (which celebrates monopolies as "efficient") had failed on its own terms, using Amazon as Exhibit A of the ways in which post-Reagan antitrust had left Americans vulnerable to corporate abuse:
When Joe Biden won the 2020 presidential election, he surprised everyone by appointing Khan to the FTC. It wasn't just that she had such a radical vision – it was also that she lacked the usual corporate law experience that such an appointee would normally require (experience that would ensure that the FTC was helmed by people whose default view of the world is that it should be structured and regulated by powerful, wealthy people in corporate boardrooms).
Even more surprising was that Khan was made chair of the FTC, something that was only possible because a few Republican Senators broke with their party to support her candidacy:
These Republicans saw in Khan an ally in their fight against "woke" Big Tech. For these senators, the problem wasn't that tech had got too big and powerful – it was that there were a few limited instances in which tech leaders failed to wield that power in the ways they preferred.
This is in marked contrast to the corporate Dems' champions in the administration. People like Pete Buttigieg are heralded as competent
technocrats, "realists" who are too principled to peddle hopium to the base, writing checks they can't cash. All this is cover for a King Log performance, in which Buttigieg's far-reaching regulatory authority sits unused on a shelf while a million Americans are stranded over Christmas and whole towns are endangered by greedy, reckless rail barons straight out of the Gilded Age
The contrast between the Biden trustbusters and their counterparts from the corporate wing is stark. While the corporate wing insists that every pitch is out of the zone, Khan and her allies are swinging for the stands. They're trying to make life better for you and me, by declaring commercial surveillance to be an unfair business practice and thus illegal:
And by declaring noncompete "agreements" that shackle good workers to shitty jobs to be illegal
Take the WSJ: since Khan took office, they have published 67 vicious editorials attacking her and her policies. Khan is living rent-free in Rupert Murdoch's head. Not only that, he's given her the presidential suite! You love to see it.
These attacks are worth reading, if only to see how flimsy and frivolous they are. One major subgenre is that Khan shouldn't be bringing any action against Amazon, because her groundbreaking scholarship about the company means she has a conflict of interest. Holy moly is this a stupid thing to say. The idea that the chair of an expert agency should recuse herself because she is an expert is what the physicists call not even wrong.
Since the 1990s, 31 out of 41 top FTC officials – both GOP appointed and appointees backed by corporate Dems – "worked directly for a company that has business before the agency":
The majority of FTC and DoJ antitrust lawyers who served between 2014-21 left government service and went straight to work for a Big Law firm, serving the companies they'd regulated just a few months before
This makes grifters like Jim Jordan furious. Yesterday, Jordan grilled Khan in a hearing where he accused her of violating an ethics official's advice that she should recuse herself from Big Tech cases. This is a talking point that was created and promoted by Bloomberg:
Niet alleen een foto. Ook uit het artikel:quote:Op maandag 30 september 2024 13:55 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Je plaatst een foto van ingezoomd twee mensen in een vol stadion die hun middelvinger opsteken, en vervolgens een artikel waarin het een “mixed reactie” wordt genoemd wat het dus uit alle beelden absoluut niet was. Dat is gewoon plaatsen van misinformatie, niks meer niks minder, ofwel het beroemde “fake news”. En dat doe je al weken hier viel me al veel vaker op. Ik heb nooit zin en tijd om de moeite te doen het met allerlei linkjes te ontkrachten, maar nu was het zo lacherig overduidelijk dat ik het toch even niet kon laten. Overigens gebeurt het vanuit de andere kant ook vast wel, maar niet in dit topic zoals jullie het wel doen in het voordeel van het Harris kamp, dat is echt genant hoor, dat viel me echt al op sinds ik hier een paar weken geleden kwam binnenwandelen.
https://www.katu.com/news(...)s-secretary-of-statequote:Oregon DMV mistakenly registered noncitizens to vote, says secretary of state
Wat een bananenrepubliek he.quote:
In de jaren 30 liet jij vast je bankzaken doen door Hjalmar Schacht en reed je in een Volkswagen. Hart wie Kruppstahl.quote:Op maandag 30 september 2024 10:10 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Top, ik weet waar ik straks boodschappen ga doen. En vanavond even paar ambilights kopen.
Idd niet eens een fatsoenlijk stemregister hebben en mensen die zichzelf moeten registreren alles om maar aan die achterhaalde amendementen vast te houden of ze zo te interpreteren dat zelfs automatische aanvalswapens gekocht en gebruikt kunnen worden door burgers. Bijvoorbeeld de welbekende ak47.quote:Op maandag 30 september 2024 14:23 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat een bananenrepubliek he.
Wel dapper van je, dat je nog steeds Benny Johnson aanhaalt om je punt te maken.quote:Op maandag 30 september 2024 13:46 schreef Eagles89 het volgende:
De waarheid: https://x.com/EndWokeness/status/1840191227334996411
@:kijkertje zijn waarheid: plaatst een foto van twee mensen in een stadion van 80k+ man die een middelvinger naar Trump opsteken en post nog een link van de fake news media dat het een “mixed” reactie van het publiek was.
Als je met dit de boel al zo weet te verdraaien, dan weet ik precies hoe de rest van je berichten zijn.
Overigens gaat Trump sinds gister weer aan de leiding en is het witte broodsweek effect van Harris definitief voorbij! YAY
https://x.com/bennyjohnson/status/1840548395590578361
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |