Dat sobersoquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Krijgt Nattekat nu een streep door zijn naam vanwege alle genoemde punten?
Of is het rules for thee but not for me
Valt mee hoor, kijk maar naar deze zin:quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:56 schreef Hamlapjes het volgende:
Die Chevy zou het toch nooit lang moeten kunnen volhouden met zulke regels!
Gelukkig heb ik dus niks te vrezenquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:17 schreef Nattekat het volgende:
In principe verandert er helemaal niets aan hoe er reeds gemodereerd wordt, maar wordt het wel een stuk duidelijker en transparanter.
Wel een goed plan, alle afwijkende meningen een ban geven. Op die manier krijg je vast een betere sfeer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voorbeelden zijn:
a. Het verspreiden van valse informatie (bijv. x een brokkenpiloot noemen, terwijl de algemene consensus het tegendeel is)
b. Het maken van beledigende opmerkingen, zo ver deze al niet onder punt 2 vallen
c. Het aanzetten tot conflicten (bijv. een sterke/controversiële mening uiten of anderzijds overdreven positief/negatief reageren)
d. Het verstoren van discussies
e. Met "low-effort" reacties reageren op een ander met een tegengesteld standpunt (dit omvat ook reacties bestaande uit emoji's)
f. Het anderzijds negatief beïnvloeden van de sfeer in een topic
4. Hou het inhoudelijk
We willen dat F1 een plek is waar alle Formule 1 fans zich thuis kunnen voelen en op een constructieve manier mee kunnen doen. Er wordt daarom verwacht dat er constructief en ontopic gepost wordt door alle gebruikers. Moderators kunnen gebruikers erop wijzen dat hun posts inhoudelijk niet bijdragen aan een topic, ook al wordt voldaan aan punten 1 t/m 3. Het herhaaldelijk plaatsen van posts zonder inhoudelijke waarde tegen instructies van de moderatie in wordt op gemodereerd.
Noot: koosnaampjes worden altijd als destructief voor een discussie beschouwd, ongeacht of het positief of negatief bedoeld is.
WLR heeft een groot probleem.
Weet je wie er ook mensen met een alternatieve mening verbande?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel een goed plan, alle afwijkende meningen een ban geven. Op die manier krijg je vast een betere sfeer.
Ik wil nu onmiddellijk dit soort regels voor heel Fok! Met name in het Feyenoord-topic. Iedereen die het niet met mij eens is, verspreidt valse informatie.
Je reageert overdreven negatief en zet aan tot conflicten met een sterk controversiële meningquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Weet je wie er ook mensen met een alternatieve mening verbande?
Moet je eerst mod worden. Straks moeten we het allemaal eens zijn met Onloquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel een goed plan, alle afwijkende meningen een ban geven. Op die manier krijg je vast een betere sfeer.
Ik wil nu onmiddellijk dit soort regels voor heel Fok! Met name in het Feyenoord-topic. Iedereen die het niet met mij eens is, verspreidt valse informatie.
Als ik een plak boterhamworst opstuur als mijn motivatie word ik daar nog mod denk ik, op Fok! hebben ze echt geen standaarden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Moet je eerst mod worden. Straks moeten we het allemaal eens zijn met Onlo
Koos Tompé, mag dat nog wel? Of Koos Moerenhout?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voorbeelden zijn:
a. Het verspreiden van valse informatie (bijv. x een brokkenpiloot noemen, terwijl de algemene consensus het tegendeel is)
b. Het maken van beledigende opmerkingen, zo ver deze al niet onder punt 2 vallen
c. Het aanzetten tot conflicten (bijv. een sterke/controversiële mening uiten of anderzijds overdreven positief/negatief reageren)
d. Het verstoren van discussies
e. Met "low-effort" reacties reageren op een ander met een tegengesteld standpunt (dit omvat ook reacties bestaande uit emoji's)
f. Het anderzijds negatief beïnvloeden van de sfeer in een topic
4. Hou het inhoudelijk
We willen dat F1 een plek is waar alle Formule 1 fans zich thuis kunnen voelen en op een constructieve manier mee kunnen doen. Er wordt daarom verwacht dat er constructief en ontopic gepost wordt door alle gebruikers. Moderators kunnen gebruikers erop wijzen dat hun posts inhoudelijk niet bijdragen aan een topic, ook al wordt voldaan aan punten 1 t/m 3. Het herhaaldelijk plaatsen van posts zonder inhoudelijke waarde tegen instructies van de moderatie in wordt op gemodereerd.
Noot: koosnaampjes worden altijd als destructief voor een discussie beschouwd, ongeacht of het positief of negatief bedoeld is.
WLR heeft een groot probleem.
18 Oktober 19:53 Nederlandse tijd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:51 schreef Mani89 het volgende:
Hoog tijd om weer een bezoekje aan F1 te brengen.
Kan iemand mij mentionen de volgende keer dat brokkenpiloot Max zijn auto weer aan gort rijdt of in de grindbak parkeert?
Ben blij dat WLR eensgezind is dat nattekrant de grootste hypocriete mafkees van dit forum isquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
bijv. x een brokkenpiloot noemen, terwijl de algemene consensus het tegendeel is
Dit kan toch niet Johan.Hier staat dus letterlijk dat je geen afwijkende mening mag hebben, lekker man.
De denkbeelden van Linkse boomknuffelaar zijn vrij verontrustend voor iemand die zich links noemt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ben blij dat WLR eensgezind is dat nattekrant de grootste hypocriete mafkees van dit forum is
Dat is nou eenmaal de algehele consensus en daar heb je je aan te schikken.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:15 schreef VoMy het volgende:
Ach, onze rechtspraak is strenger en destructiever voor mensen lager op de sociale ladder en met een migratieachtergrond en het OM noemt dat "praktische wijsheid". Gaaf land.
Stukje Amerika. Samen worden we een derdewereldland.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:15 schreef VoMy het volgende:
Ach, onze rechtspraak is strenger en destructiever voor mensen lager op de sociale ladder en met een migratieachtergrond en het OM noemt dat "praktische wijsheid". Gaaf land.
Ik wil geen terroristen in mijn land, dus pleeg ik een terroristische aanslag.quote:Vermoedelijk explosief ontploft in Ugchelen bij te openen noodopvang asielzoekers
Bij een nog onbewoonde noodopvang in Ugchelen is even na middernacht vermoedelijk een explosief afgegaan. Het pand aan de Nijenbeek is daarbij flink beschadigd geraakt. Er zijn ruiten gesprongen, de hal ligt bezaaid met glas en de gevel is zwartgeblakerd, is te zien op beelden van een lokale fotograaf.
VVD-witteboordencriminaliteit moet wel leuk blijven!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:15 schreef VoMy het volgende:
Het is alleen maar een terroristische aanslag als je een kleurtje hebt.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik wil geen terroristen in mijn land, dus pleeg ik een terroristische aanslag.
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
VVD-witteboordencriminaliteit moet wel leuk blijven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |