quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:31 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Lientje gooit weer eens een giertank aan olie op het vuur.
Heb liever dat Wilders lekker emigreert naar Trumplandquote:
Ik zag dat in het steeds guurrechtsere POL de mod van dienst ook al bepaald heeft dat iedereen die tegen genocide demonstreert een antisemiet is die Joden dood wil maken. Die spoort ook al steeds minder.quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze buitelen over elkaar heen om guurrechts tevreden te houden
Kijk jij niet ineens heel anders naar zijn username?quote:Op maandag 7 oktober 2024 23:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik zag dat in het steeds guurrechtsere POL de mod van dienst ook al bepaald heeft dat iedereen die tegen genocide demonstreert een antisemiet is die Joden dood wil maken. Die spoort ook al steeds minder.
Dat betekent dat we zijn mening over de antisemitische NS extra serieus moeten nemen!quote:Op maandag 7 oktober 2024 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kijk jij niet ineens heel anders naar zijn username?
Wie is dat?quote:Op maandag 7 oktober 2024 23:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik zag dat in het steeds guurrechtsere POL de mod van dienst ook al bepaald heeft dat iedereen die tegen genocide demonstreert een antisemiet is die Joden dood wil maken. Die spoort ook al steeds minder.
Iedereen is pro-boeren!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
Krijgen we in WLR ook huisregels en richtlijnen?
Voorbeelden zijn:quote:
De enige regel hier is dat jullie het altijd met mijn eens moeten zijn.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
Krijgen we in WLR ook huisregels en richtlijnen?
Ik ben het niet eens met het gebruik van 'mijn' in die zin.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De enige regel hier is dat jullie het altijd met mijn eens moeten zijn.
Dan ken jij je klassiekers niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met het gebruik van 'mijn' in die zin.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De enige regel hier is dat jullie het altijd met mijn eens moeten zijn.
Het aanzetten tot conflicten (bijv. een sterke/controversiële mening uiten of anderzijds overdreven positief/negatief reageren)quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
bijv. x een brokkenpiloot noemen, terwijl de algemene consensus het tegendeel is
Dit kan toch niet Johan.Hier staat dus letterlijk dat je geen afwijkende mening mag hebben, lekker man.
Wordt met x Max bedoeld?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
bijv. x een brokkenpiloot noemen, terwijl de algemene consensus het tegendeel is
Dit kan toch niet Johan.Hier staat dus letterlijk dat je geen afwijkende mening mag hebben, lekker man.
Ik kan mij niet aan die indruk onttrekken!quote:
Overdreven positief of negatief ook echt, hoe wil je dat beoordelen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het aanzetten tot conflicten (bijv. een sterke/controversiële mening uiten of anderzijds overdreven positief/negatief reageren)
Einde tijdperk juichen voor jouw Afrikaantjes.
Ik heb lichtelijk de indruk dat Nattekat dit gaat bepalen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Overdreven positief of negatief ook echt, hoe wil je dat beoordelen?
Dit wordt een grandioos succes, kan niet missen.
Nattekranted.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb lichtelijk de indruk dat Nattekat dit gaat bepalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |