SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Patat friet!
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Furies of therians?quote:Op zondag 29 september 2024 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in het centrum liepen er laatst een stel furries rond!De griet van het stel zat overdreven sexy met d'r heupen te wiegen zeg!
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jaquote:Op zondag 29 september 2024 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
....Maria.
Was vroeger zo'n Teletextpagina!![]()
![]()
We kunnen het ondertussen beter het kink en fetish spel noemen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ow zo diep gaat mijn kennis niet; stel volwassenen in een pak waarin ze op dieren lijken.quote:
Ik heb die 2e term laatst wel eens gehoord.![]()
Eerste zijn mensen die er seksueel opgewonden van wordenquote:Op zondag 29 september 2024 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow zo diep gaat mijn kennis niet; stel volwassenen in een pak waarin ze op dieren lijken.
Ik heb die 2e term laatst wel eens gehoord.
Therians zijn mensen die zich identificeren als ..Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Niet kinkshamenquote:Op zondag 29 september 2024 19:52 schreef ieniminimuis het volgende:
We kunnen het ondertussen beter het kink en fetish spel noemenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Die ken ik niet!quote:Op zondag 29 september 2024 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
....Maria.
Was vroeger zo'n Teletextpagina!
Wel een Mona in de Story aan wie je moeilijke vragen kon stellen
Lieve Mona was die rubriek, maar gestopt omdat ze nu voor BBB in de 2e kamer zit.quote:Op zondag 29 september 2024 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die ken ik niet!
Wel een Mona in de Story aan wie je moeilijke vragen kon stellenLach met een schone bips![]()
Geen kink?quote:Op zondag 29 september 2024 19:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon iemand die op zijn darmgezondheid letThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee want ik raak er niet seksueel opgewonden vanquote:Uw ADH vitamine Worst
Nee ik bedoel heb je geen kink?quote:Op zondag 29 september 2024 19:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee want ik raak er niet seksueel opgewonden vanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En dan zeg je dat Kree moeilijke zinnen maaktquote:Op zondag 29 september 2024 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerste zijn mensen die er seksueel opgewonden van worden
Therians zijn mijn die zich identificeren als ..
Dat doet hij ookquote:Op zondag 29 september 2024 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En dan zeg je dat Kree moeilijke zinnen maakt
Nee niet dat ik weet, jij?quote:Op zondag 29 september 2024 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee ik bedoel heb je geen kink?Uw ADH vitamine Worst
Amy die geopend heeft, yup die is nog ziek.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Die heeft zich ziek gezogen vandaag.quote:Op zondag 29 september 2024 19:58 schreef aeque het volgende:
Amy die geopend heeft, yup die is nog ziek.Lach met een schone bips![]()
Die dame liep wel ERG sexy.quote:Op zondag 29 september 2024 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerste zijn mensen die er seksueel opgewonden van worden
Therians zijn mensen die zich identificeren als ..![]()
![]()
Ik zat net te denkenquote:
Kan ook zo niks bedenken waarvan ik denk
Das een kinkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lijkt mij een plek als hotel California.quote:Op zondag 29 september 2024 19:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
strandbad klagenfurt, wörtherzeeLach met een schone bips![]()
Pedro!quote:Op zondag 29 september 2024 19:58 schreef aeque het volgende:
Amy die geopend heeft, yup die is nog ziek.
Jep en wilde voorkomen dat de TT hetzelfde zou blijven
Eigenlijk voel ik me wel een stuk beter, volgens mij is de knop omgezet. Als het zo doorzet kan ik morgen gewoon aan de arbeid
quote:Op zondag 29 september 2024 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Pedro!
Eigenlijk voel ik me wel een stuk beter, volgens mij is de knop omgezet. Als het zo doorzet kan ik morgen gewoon aan de arbeid![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ziek eens uit jij
quote:Op zondag 29 september 2024 19:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die heeft zich ziek gezogen vandaag.! ?
![]()
Ik had daar nog nooit van gehoordquote:Op zondag 29 september 2024 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in het centrum liepen er laatst een stel furries rond!De griet van het stel zat overdreven sexy met d'r heupen te wiegen zeg!
![]()
![]()
Een klaagfort in een woordenzee?quote:Op zondag 29 september 2024 19:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
strandbad klagenfurt, wörtherzee![]()
Zeker bij deze TT iddquote:Op zondag 29 september 2024 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Pedro!
Eigenlijk voel ik me wel een stuk beter, volgens mij is de knop omgezet. Als het zo doorzet kan ik morgen gewoon aan de arbeid![]()
![]()
En het komt nog wel uit Amerikaquote:Op zondag 29 september 2024 20:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had daar nog nooit van gehoord
quote:Op zondag 29 september 2024 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Pedro!
Eigenlijk voel ik me wel een stuk beter, volgens mij is de knop omgezet. Als het zo doorzet kan ik morgen gewoon aan de arbeidDat dus.quote:
Nee, zeker bij de vorige TT.quote:
Echt?quote:Op zondag 29 september 2024 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
En het komt nog wel uit Amerika
zal vast lekker warm zijn als het buiten vriest![]()
Ik zit op Youtube kanalen van Paul Joseph Watson en Clownworld en dergelijken; daar zie je regelmatig van dat soort zooi voorbij komen!quote:Op zondag 29 september 2024 20:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had daar nog nooit van gehoord![]()
![]()
Yup, dit liep dus ook hier tussen de hunebedden rond.quote:Op zondag 29 september 2024 20:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Echt?
[ afbeelding ]
zal vast lekker warm zijn als het buiten vriest![]()
Heb ook een filmpje gezien over zo'n furry die op tv is geweest om z'n tamme vossen te laten zien.
Die beesten raakten opvallend opgewonden als hij bij ze in de buurt kwam!![]()
![]()
Nou lijken vossen altijd wel opgewonden hoor.quote:Op zondag 29 september 2024 20:05 schreef ToT het volgende:
Heb ook een filmpje gezien over zo'n furry die op tv is geweest om z'n tamme vossen te laten zien.
Die beesten raakten opvallend opgewonden als hij bij ze in de buurt kwam!
Maar onhandig met naar het toilet gaanquote:Op zondag 29 september 2024 20:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Echt?
[ afbeelding ]
zal vast lekker warm zijn als het buiten vriest
Sommigen hebben wel een rits aan de achterkant, maar dat werkt ook niet echt. Hmm, nu vraag ik me af of die rits in mn furry onesie voor iets anders bedoeld is
Ik kan me serieus niks bij al deze ongein voorstellen, al snap ik dat LARP gedoe wel weer een beetje al zal ik er nooit aan mee doen. Maar zag dus dat in Duitsland ze ieder jaar een gigantische LARP happening hebben van meerdere dagen en ze ook gewoon leven als in die tijd ze normaal zouden doen. Denk aan de middeleeuwen.quote:Op zondag 29 september 2024 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit op Youtube kanalen van Paul Joseph Watson en Clownworld en dergelijken; daar zie je regelmatig van dat soort zooi voorbij komen!Lach met een schone bips![]()
nee wörther met h, heeft niks met woord te doenquote:
zijn van 60er jaren tot 2000er jaren vele filmen gedraaid
zijn wereldstars gewezen telly savallas, j r uuing,s.loren, heintje
en zo vele meer![]()
Heintjequote:Op zondag 29 september 2024 20:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee wörther met h, heeft niks met woord te doen
zijn van 60er jaren tot 2000er jaren vele filmen gedraaid
zijn wereldstars gewezen telly savallas, j r uuing,s.loren, heintje
en zo vele meerWereld ster pur sang.
Lach met een schone bips![]()
Geef je nu toe dat je een furry bent?quote:Op zondag 29 september 2024 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar onhandig met naar het toilet gaan
Sommigen hebben wel een rits aan de achterkant, maar dat werkt ook niet echt. Hmm, nu vraag ik me af of die rits in mn furry onesie voor iets anders bedoeld is
Een ex-vriendin van me was LARP-er!quote:Op zondag 29 september 2024 20:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kan me serieus niks bij al deze ongein voorstellen, al snap ik dat LARP gedoe wel weer een beetje al zal ik er nooit aan mee doen. Maar zag dus dat in Duitsland ze ieder jaar een gigantische LARP happening hebben van meerdere dagen en ze ook gewoon leven als in die tijd ze normaal zouden doen. Denk aan de middeleeuwen.![]()
Na tijdenlang gedram had ze me eindelijk een keer laten zwichten en heb ik een keer meegedaan; het was een weekend voor kinderen en ze kwamen figuranten tekort voor de verhaallijn.
Ik werd dus een handelaar in Hitpoint potions en -kruiden enzo!![]()
![]()
Nice!quote:Op zondag 29 september 2024 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Een ex-vriendin van me was LARP-er!![]()
Na tijdenlang gedram had ze me eindelijk een keer laten zwichten en heb ik een keer meegedaan; het was een weekend voor kinderen en ze kwamen figuranten tekort voor de verhaallijn.
Ik werd dus een handelaar in Hitpoint potions en -kruiden enzo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ik word er niet opgewonden vanquote:Op zondag 29 september 2024 20:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Geef je nu toe dat je een furry bent?
Maar heb wat van die dierenonesies voor een festival
Gaaf toch wel dat je dat meegemaakt hebt. Maar dat kan ik nog beetje begrijpen. Maar bronies, furries en mannen in luiers? Daar ga ik kapot omquote:Op zondag 29 september 2024 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik werd dus een handelaar in Hitpoint potions en -kruiden enzo!
Toch zie ik jou dat ook wel elk weekend doen.quote:Op zondag 29 september 2024 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik werd dus een handelaar in Hitpoint potions en -kruiden enzo!Zo begint het langzaam ja.quote:Op zondag 29 september 2024 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik word er niet opgewonden van
Maar heb wat van die dierenonesies voor een festival
quote:Op zondag 29 september 2024 20:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nice!Ach voor de koters vond ik het wel geinig, maar voor de rest vond ik het echt ultra sneu!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, als de juiste tijger langsloopt hop ik er misschien wel achteraan in mn bunny-onesiequote:Op zondag 29 september 2024 20:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Toch zie ik jou dat ook wel elk weekend doen.
[..]
Zo begint het langzaam ja.
ik weet niet maar hier kunn je kijken 100 jaren Strandbad Klagenfurt, ik was selfs nog nie
https://www.stw.at/privat/strandbad100/![]()
quote:Op zondag 29 september 2024 20:12 schreef mario390 het volgende:
ik weet niet maar hier kunn je kijken 100 jaren Strandbad Klagenfurt, ik was selfs nog nie
![]()
Ach, ze doen er niemand mee kwaad. Zo heeft iedereen wel iets raarsquote:Op zondag 29 september 2024 20:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gaaf toch wel dat je dat meegemaakt hebt. Maar dat kan ik nog beetje begrijpen. Maar bronies, furries en mannen in luiers? Daar ga ik kapot om
Al zou ik het van mezelf zo een-twee-drie niet weten
Ik heb een collega die vaak naar Cosplay events gaat, en dan ook verkleed. Hij zegt we zijn een community, we hebben eigen discord groepen en daar praten we er dan over. En toen liep ie weg om koffie te halen en zeg ik tegen andere collega... Die groepen moeten ze verbieden want ze zitten elkaar online wijs te maken dat het heel normaal is om als volwassen man als elfje rond te lopen.quote:Op zondag 29 september 2024 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach voor de koters vond ik het wel geinig, maar voor de rest vond ik het echt ultra sneu!Lach met een schone bips![]()
Wir reden jetzt über Broniesquote:Op zondag 29 september 2024 20:12 schreef mario390 het volgende:
https://www.stw.at/privat/strandbad100/
![]()
quote:Op zondag 29 september 2024 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ach, ze doen er niemand mee kwaad. Zo heeft iedereen wel iets raars
Al zou ik het van mezelf zo een-twee-drie niet weten![]()
![]()
FOK'rquote:![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Daar hoef je niet voor naar Duitslandquote:Op zondag 29 september 2024 20:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kan me serieus niks bij al deze ongein voorstellen, al snap ik dat LARP gedoe wel weer een beetje al zal ik er nooit aan mee doen. Maar zag dus dat in Duitsland ze ieder jaar een gigantische LARP happening hebben van meerdere dagen en ze ook gewoon leven als in die tijd ze normaal zouden doen. Denk aan de middeleeuwen.
quote:Op zondag 29 september 2024 20:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb een collega die vaak naar Cosplay events gaat, en dan ook verkleed. Hij zegt we zijn een community, we hebben eigen discord groepen en daar praten we er dan over. En toen liep ie weg om koffie te halen en zeg ik tegen andere collega... Die groepen moeten ze verbieden want ze zitten elkaar online wijs te maken dat het heel normaal is om als volwassen man als elfje rond te lopen.![]()
Ach ik kan het soms ook wel geinig vinden: ben ook wel eens naar Elf Fantasy Fair geweest, met diezelfde ex.
Ik heb echt gave foto's gemaakt daar!
Sommigen zien er echt indrukwekkend uit!Maar echt die gevechten en verhaallijnen met allerlei regeltjes enzo?
Ga dan lekker gamen!![]()
![]()
Nee idd ... dat gebeurt in Nederland ook.quote:Op zondag 29 september 2024 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar hoef je niet voor naar Duitsland![]()
Ik was het dan ook niet van planquote:Op zondag 29 september 2024 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar hoef je niet voor naar Duitsland
quote:Op zondag 29 september 2024 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, als de juiste tijger langsloopt hop ik er misschien wel achteraan in mn bunny-onesie
las alleen bronies bij jou zie nu dat jij een filmpje van die kerels hebtquote:![]()
En filmpje zo te zienquote:Op zondag 29 september 2024 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ach ik kan het soms ook wel geinig vinden: ben ook wel eens naar Elf Fantasy Fair geweest, met diezelfde ex.
Sommigen zien er echt indrukwekkend uit!Maar echt die gevechten en verhaallijnen met allerlei regeltjes enzo?
Ga dan lekker gamen!
de meid bij 23 minute in video de ijszwemmt
is de dochter van ompel de was we verjaardag geviert
hebben![]()
Lekker postal gaan en knallenquote:Op zondag 29 september 2024 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ga dan lekker gamen!
[..]
Ik heb een collega die vaak naar Cosplay events gaat, en dan ook verkleed. Hij zegt we zijn een community, we hebben eigen discord groepen en daar praten we er dan over. En toen liep ie weg om koffie te halen en zeg ik tegen andere collega... Die groepen moeten ze verbieden want ze zitten elkaar online wijs te maken dat het heel normaal is om als volwassen man als elfje rond te lopen.
[..]
Ik heb een collega die vaak naar Cosplay events gaat, en dan ook verkleed. Hij zegt we zijn een community, we hebben eigen discord groepen en daar praten we er dan over. En toen liep ie weg om koffie te halen en zeg ik tegen andere collega... Die groepen moeten ze verbieden want ze zitten elkaar online wijs te maken dat het heel normaal is om als volwassen man als elfje rond te lopen.
Ik kan het wel waarderen als iemand zoiets gewoon doet. Dacht dat jij ook best ruimdenkend was
Ja of iets van de Elderscrolls reeks, of Might & Magic enzo.quote:Op zondag 29 september 2024 20:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lekker postal gaan en knallen![]()
![]()
Ach als mensen daar blij van worden
Er zijn ook van die airsoft verenigingen
Waar ze hele weekenden oorlogje spelenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nopequote:Op zondag 29 september 2024 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kan het wel waarderen als iemand zoiets gewoon doet. Dacht dat jij ook best ruimdenkend was
Tis een opa![]()
Dat blijkt! Boomer Lylt!quote:
Dit soort dingen? Nee, ik kan me er gewoon niet in inleven sorry. Ben best ruimdenkend ja, maar hier kan ik serieus echt niks mee. En het ook niet begrijpen. Prima dat ze het doen, en tof voor hun. Maar me er inleven? Nee.quote:Op zondag 29 september 2024 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kan het wel waarderen als iemand zoiets gewoon doet. Dacht dat jij ook best ruimdenkend wasLach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 29 september 2024 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kan het wel waarderen als iemand zoiets gewoon doet. Dacht dat jij ook best ruimdenkend wasnee joh
Je zult maar steevast elke avond op een website zitten te lullen. Wat een stumpers. En dan zijn er ook nog van die gekken die er dan vrijwillig werk in steken als moderator.
Oh wacht mijn sarcasme bleef hangen.
Of mensen die hele dagen zitten te bolkenquote:Op zondag 29 september 2024 20:19 schreef greysbones het volgende:
Waar ze hele weekenden oorlogje spelen![]()
![]()
quote:![]()
Zou hij mensen die in klederdracht lopen ook stom vinden ?
En dit: https://www.overloonnieuw(...)kkende-re-enactmentsquote:Op zondag 29 september 2024 20:19 schreef greysbones het volgende:
Waar ze hele weekenden oorlogje spelen![]()
Net zo een communityquote:Op zondag 29 september 2024 20:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Of mensen die hele dagen zitten te bolken
Ik vind iedereen stom, dat weet je toch?quote:Op zondag 29 september 2024 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Zou hij mensen die in klederdracht lopen ook stom vinden ?Lach met een schone bips![]()
Ja dat ook jaquote:Op zondag 29 september 2024 20:21 schreef maily het volgende:
[..]
En dit: https://www.overloonnieuw(...)kkende-re-enactments
Jaquote:Op zondag 29 september 2024 20:23 schreef greysbones het volgende:
Zijn we eigenlijk een soort sekte hier ?
#DTVOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nee we zijn een communtiy hier in DTS en vertellen elkaar dat we heel normaal zijnquote:Op zondag 29 september 2024 20:23 schreef greysbones het volgende:
#DTV
Wie is dan onze grote leider?quote:Op zondag 29 september 2024 20:23 schreef greysbones het volgende:
#DTV
Wie is er heel normaal dan hierquote:Op zondag 29 september 2024 20:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee we zijn een communtiy hier in DTS en vertellen elkaar dat we heel normaal zijn
maar of ze het zijnquote:Op zondag 29 september 2024 20:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee we zijn een communtiy hier in DTS en vertellen elkaar dat we heel normaal zijn![]()
Je bent bolk koningquote:
Maar onze leider is toch echt SwJ
Zou je dit plaatje willen verwijderen, ik krijg paniekaanvallen hiervan door mijn tijd in de gevangenis. Dank je.quote:Lach met een schone bips![]()
Open een topic in R en Pquote:Op zondag 29 september 2024 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zou je dit plaatje willen verwijderen, ik krijg paniekaanvallen hiervan door mijn tijd in de gevangenis. Dank je.![]()
Ze?quote:
We bedoel je!
Een volk met een rechtmatige leider als JUSSSSIEEEE heeft geen oversight nodig.quote:Op zondag 29 september 2024 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je bent bolk koning
Maar onze leider is toch echt SwJLach met een schone bips![]()
Ik denk zichzelfquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Voor dts ben ik heel normaal.
Je hebt al verlorenquote:Op zondag 29 september 2024 20:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Een volk met een rechtmatige leider als JUSSSSIEEEE heeft geen oversight nodig.
De meerderheid heeft gesproken
Een soort KBL / VBL maar dan wel met verstand?quote:Op zondag 29 september 2024 20:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee we zijn een communtiy hier in DTS en vertellen elkaar dat we heel normaal zijn![]()
Normaal zijn is ook maar zo normaaltjes
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
I will resist!quote:Op zondag 29 september 2024 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt al verloren
De meerderheid heeft gesprokenLach met een schone bips![]()
Eenschquote:Op zondag 29 september 2024 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je bent bolk koning
Maar onze leider is toch echt SwJ![]()
![]()
Doe ff normaalquote:Op zondag 29 september 2024 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
Normaal zijn is ook maar zo normaaltjesOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aangezien normaal subjectief is doe ik niet mee aan normaalquote:Op zondag 29 september 2024 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
Normaal zijn is ook maar zo normaaltjes
Niet eens vier keer op rij gewonnenquote:Op zondag 29 september 2024 20:29 schreef Kissingbird het volgende:
Er is 1 bolk koningin..geen koningen .dat is @:dotteke niemand heeft zo vaak DTS gewonnen
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 september 2024 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aangezien normaal subjectief is doe ik niet mee aan normaalquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
The King has spokenquote:Op zondag 29 september 2024 20:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet eens vier keer op rij gewonnen![]()
![]()
![]()
Jij ook niet.quote:Op zondag 29 september 2024 20:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alles is subjectiefquote:Op zondag 29 september 2024 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aangezien normaal subjectief is doe ik niet mee aan normaal
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Trots op zijnquote:Op zondag 29 september 2024 20:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er zal altijd tussen blijven staan: DTS was deze maand dicht.quote:Op zondag 29 september 2024 20:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is zelfs 4,5 keer
Klopt en daarom telde die niet meequote:Op zondag 29 september 2024 20:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Er zal altijd tussen blijven staan: DTS was deze maand dicht.![]()
![]()
Telt gewoon als seizoen 72 anders zou het er niet staan.quote:Op zondag 29 september 2024 20:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Klopt en daarom telde die niet mee
Wat jij wil aukjequote:Op zondag 29 september 2024 20:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Telt gewoon als seizoen 72 anders zou het er niet staan.![]()
![]()
Weet je zeker dat er niet geschoten werd?quote:Op zondag 29 september 2024 20:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoorde net vuurwerk hier verderop in de straat.![]()
Dan is de drugs weer binnenquote:Op zondag 29 september 2024 20:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoorde net vuurwerk hier verderop in de straat.
quote:Op zondag 29 september 2024 20:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Weet je zeker dat er niet geschoten werd?
Was 't niet een natte scheet?quote:Op zondag 29 september 2024 20:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoorde net vuurwerk hier verderop in de straat.![]()
quote:
Als iemand al ligt trap ik niet na. Is niet netjes.
quote:Op zondag 29 september 2024 20:29 schreef Kissingbird het volgende:
Er is 1 bolk koningin..geen koningen .dat is @:dotteke niemand heeft zo vaak DTS gewonnen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zo ken ik je nietquote:Op zondag 29 september 2024 20:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Als iemand al ligt trap ik niet na. Is niet netjes.![]()
![]()
Ssst. Hoeft Amy niet te weten anders maak ik al helemaal nooit meer kans.quote:
Tenzij het zn fetish is!quote:Op zondag 29 september 2024 20:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Als iemand al ligt trap ik niet na. Is niet netjes.
Die lylt dan weer niet snapt natuurlijk
Dat siert je wel, maar je kunt ook gewoon een bolk in de rug krijgen als je te netjes bent.quote:Op zondag 29 september 2024 20:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Als iemand al ligt trap ik niet na. Is niet netjes.Lach met een schone bips![]()
Ohja... klopt idd, zoiets doe jij nooitquote:Op zondag 29 september 2024 20:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Ssst. Hoeft Amy niet te weten anders maak ik al helemaal nooit meer kans.![]()
![]()
![]()
Ik eet altijd laat.quote:
Klopt als een zwerende vinger.quote:Op zondag 29 september 2024 20:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat siert je wel, maar je kunt ook gewoon een bolk in de rug krijgen als je te netjes bent.![]()
Van rookbommenquote:Op zondag 29 september 2024 20:39 schreef maily het volgende:
Ongeveer vijftig Vitesse supporteres onwel geworden na wedstrijd; in elke bus werden mensen ziek
de waanzin
Of omdat ze verloren hebben
Ik ben zo mokerdomquote:Op zondag 29 september 2024 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Tenzij het zn fetish is!
Die lylt dan weer niet snapt natuurlijk
Gewoon een mes in je rug!quote:Op zondag 29 september 2024 20:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat siert je wel, maar je kunt ook gewoon een bolk in de rug krijgen als je te netjes bent.
Eenmaal trek je de conclusie ....![]()
Mijn dank is groot.quote:Op zondag 29 september 2024 20:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja... klopt idd, zoiets doe jij nooit![]()
jaquote:Op zondag 29 september 2024 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van rookbommen
Of omdat ze verloren hebben
de waanzin![]()
Vriendschap is een illusiequote:Op zondag 29 september 2024 20:39 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon een mes in je rug!
Eenmaal trek je de conclusie ....Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vriendschap heette ooit brutus.quote:Op zondag 29 september 2024 20:39 schreef maily het volgende:
[..]
Eenmaal trek je de conclusie ....Lach met een schone bips![]()
Wijze woorden.quote:Op zondag 29 september 2024 20:39 schreef maily het volgende:
[..]
Eenmaal trek je de conclusie ....![]()
Ik gunde tusse n door een ander een keer 😏quote:Op zondag 29 september 2024 20:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet eens vier keer op rij gewonnen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je naar bed het gaat is het zo weer morgenquote:
Belastingaangifte, rekeningen betalen, soms met naar de wc gaan, op werk komen, vast nog wel meer.quote:
Zo rol jijquote:Op zondag 29 september 2024 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik gunde tusse n door een ander een keer 😏![]()
![]()
Het is wat he. Had het net zitten lezen.quote:Op zondag 29 september 2024 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van rookbommen
Of omdat ze verloren hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Man of the matchquote:Op zondag 29 september 2024 20:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wat he. Had het net zitten lezen.
Is mijn achterneef![]()
Dat snap je dan weer welquote:
True,maar een beetje vroeg om te slapen..quote:Op zondag 29 september 2024 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je naar bed het gaat is het zo weer morgenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
We kunnen eerst nog wel iets anders doenquote:Op zondag 29 september 2024 20:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
True,maar een beetje vroeg om te slapen..![]()
![]()
Ook vroeg is een subjectief begripquote:Op zondag 29 september 2024 20:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
True,maar een beetje vroeg om te slapen..
Dat zijn wel een boel dingenquote:Op zondag 29 september 2024 20:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Belastingaangifte, rekeningen betalen, soms met naar de wc gaan, op werk komen, vast nog wel meer.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Twisterquote:Op zondag 29 september 2024 20:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
We kunnen eerst nog wel iets anders doen
Kwart overquote:Op zondag 29 september 2024 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook vroeg is een subjectief begrip![]()
![]()
Zoveel subjectiviteit!
Ik heb dr gezien!quote:Op zondag 29 september 2024 20:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
de meid bij minute 23:00 de ijszwemmt is de meid![]()
![]()
Kussen gevecht?quote:Op zondag 29 september 2024 20:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
We kunnen eerst nog wel iets anders doen
True..quote:Op zondag 29 september 2024 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook vroeg is een subjectief begrip
Op dat lekkere matrasquote:Op zondag 29 september 2024 20:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet..in JustinK zijn bed![]()
![]()
Hij heeft er meer gepost toch ?quote:Op zondag 29 september 2024 20:45 schreef maily het volgende:
[..]
die link die hij postte?
daar kreeg ik geen filmpje ....Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Helemaal naar onderen scrollen...quote:Op zondag 29 september 2024 20:45 schreef maily het volgende:
[..]
die link die hij postte?
daar kreeg ik geen filmpje ....![]()
Heeft @JustinK maar 1 kussen?quote:Op zondag 29 september 2024 20:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zal wel mijn eigen kussen meenemen
Is goed. Ik hoop dat je goed voorbereid bentquote:Op zondag 29 september 2024 20:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zal wel mijn eigen kussen meenemen![]()
![]()
Was ze lekker?quote:Op zondag 29 september 2024 20:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Helemaal naar onderen scrollen...
Vraag ik voor een vriend.Lach met een schone bips![]()
Daniele gesehenquote:Op zondag 29 september 2024 20:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Helemaal naar onderen scrollen...![]()
![]()
Nee maar als er twee kussens stuk gaan,heeft ie geen kussen meer om op te slapenquote:
Jij snaptquote:Op zondag 29 september 2024 20:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee maar als er twee kussens stuk gaan,heeft ie geen kussen meer om op te slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan slaapt hij maar op zn matras! Dat schijnt heel goed te zijnquote:Op zondag 29 september 2024 20:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee maar als er twee kussens stuk gaan,heeft ie geen kussen meer om op te slapen
Lig je wel heel erg plat..quote:Op zondag 29 september 2024 20:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan slaapt hij maar op zn matras! Dat schijnt heel goed te zijnMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ook een optiequote:Op zondag 29 september 2024 20:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gewoon op Lievs kussens slapen
quote:quote:Op zondag 29 september 2024 20:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gewoon op Lievs kussens slapen![]()
![]()
quote:Op zondag 29 september 2024 20:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gewoon op Lievs kussens slapen
Btje ertusseninquote:Op zondag 29 september 2024 20:52 schreef Lovely het volgende:
Hebben jullie eigenlijk een dikke of dunne kussen?![]()
![]()
Poosje terug boxspring weggedaan en zo'n schuimmatras en bed gekocht.... Nog iedere nacht spijt van.Lach met een schone bips![]()
Allebei 1. En dan halverwege de nacht wissel ik wel eensquote:Op zondag 29 september 2024 20:52 schreef Lovely het volgende:
Hebben jullie eigenlijk een dikke of dunne kussen?
Allebei, ik heb zo'n Emma-kussen en een gewoon kussenquote:Op zondag 29 september 2024 20:52 schreef Lovely het volgende:
Hebben jullie eigenlijk een dikke of dunne kussen?![]()
![]()
Dikke fluffy kussensquote:Op zondag 29 september 2024 20:52 schreef Lovely het volgende:
Hebben jullie eigenlijk een dikke of dunne kussen?mijn kink
Had jij niet ook je BMW X5 weggedaan voor een Fiat Panda?quote:Op zondag 29 september 2024 20:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
Poosje terug boxspring weggedaan en zo'n schuimmatras en bed gekocht.... Nog iedere nacht spijt van.![]()
Ah dat is ook slim..quote:Op zondag 29 september 2024 20:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Allebei 1. En dan halverwege de nacht wissel ik wel eensMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op zondag 29 september 2024 20:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Had jij niet ook je BMW X5 weggedaan voor een Fiat Panda?Iedereen weet ik rij geen auto vanwege het klimaat
Is dat een fijne kussen van Emma?quote:Op zondag 29 september 2024 20:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Allebei, ik heb zo'n Emma-kussen en een gewoon kussenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Wat een voorbeeldgozer ben je toch ook!quote:Op zondag 29 september 2024 20:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]Iedereen weet ik rij geen auto vanwege het klimaat
![]()
Een fijne kussenquote:Op zondag 29 september 2024 20:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dikke fluffy kussensmijn kink
Iemand moet de opofferingen maken voor de rest van de mensheid.quote:Op zondag 29 september 2024 20:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat een voorbeeldgozer ben je toch ook!Lach met een schone bips![]()
Waar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toe maarquote:Op zondag 29 september 2024 20:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Iedere 2 maanden nieuwe kussens, gewoon omdat het zo lekker ligt.
Er is niks lekkerder dan te gaan liggen en je hoofd in een soort van wolk voelen wegzakkenquote:
quote:Op zondag 29 september 2024 20:53 schreef mario390 het volgende:
cadeutje van me kregt zij Raffaelo, en 100 euro![]()
True en dan weg kruipen onder een heerlijke dekbedquote:Op zondag 29 september 2024 20:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Er is niks lekkerder dan te gaan liggen en je hoofd in een soort van wolk voelen wegzakken
quote:Hij staat er zelf niet op. Dochter van ompel welquote:Op zondag 29 september 2024 20:12 schreef mario390 het volgende:
![]()
Ja met zijde hoezen, alleen beetje kut van matras en bed dat ik me liet aansmeren. Verder alles wel topquote:Op zondag 29 september 2024 20:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
True en dan weg kruipen onder een heerlijke dekbed
Thnxquote:Op zondag 29 september 2024 20:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Hij staat er zelf niet op. Dochter van ompel wel
Mario ken ik wel of kennen hij heeft al een paar keer een foto van hem zelf gepostWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja heb ik ook al eens zien langskomenquote:Op zondag 29 september 2024 21:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx
Mario ken ik wel of kennen hij heeft al een paar keer een foto van hem zelf gepost![]()
![]()
Pappa du bist hier?quote:Op zondag 29 september 2024 21:03 schreef mario390 het volgende:
zij kreg raffaelo van me, en en brief met 100 euro
en moeder gevt ook nog geld bij
Dat is aardig van jequote:Op zondag 29 september 2024 21:03 schreef mario390 het volgende:
zij kreg raffaelo van me, en en brief met 100 euro
en moeder gevt ook nog geld bij![]()
![]()
quote:Op zondag 29 september 2024 21:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat is dat? te lui om te googlen...quote:Raffaello is een bolvormige kokos-amandeltruffel die de Italiaanse fabrikant Ferrero in 1990 op de markt bracht. Het bestaat uit een bolvormige wafel die gevuld is met witte melkcrème en witte geblancheerde amandelen. Het wordt vervolgens omgeven door een kokoslaag.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: