SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Patat friet!
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Furies of therians?quote:Op zondag 29 september 2024 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in het centrum liepen er laatst een stel furries rond!De griet van het stel zat overdreven sexy met d'r heupen te wiegen zeg!
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jaquote:Op zondag 29 september 2024 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
....Maria.
Was vroeger zo'n Teletextpagina!![]()
![]()
We kunnen het ondertussen beter het kink en fetish spel noemen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ow zo diep gaat mijn kennis niet; stel volwassenen in een pak waarin ze op dieren lijken.quote:
Ik heb die 2e term laatst wel eens gehoord.![]()
Eerste zijn mensen die er seksueel opgewonden van wordenquote:Op zondag 29 september 2024 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow zo diep gaat mijn kennis niet; stel volwassenen in een pak waarin ze op dieren lijken.
Ik heb die 2e term laatst wel eens gehoord.
Therians zijn mensen die zich identificeren als ..Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Niet kinkshamenquote:Op zondag 29 september 2024 19:52 schreef ieniminimuis het volgende:
We kunnen het ondertussen beter het kink en fetish spel noemenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Die ken ik niet!quote:Op zondag 29 september 2024 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
....Maria.
Was vroeger zo'n Teletextpagina!
Wel een Mona in de Story aan wie je moeilijke vragen kon stellen
Lieve Mona was die rubriek, maar gestopt omdat ze nu voor BBB in de 2e kamer zit.quote:Op zondag 29 september 2024 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die ken ik niet!
Wel een Mona in de Story aan wie je moeilijke vragen kon stellenLach met een schone bips![]()
Geen kink?quote:Op zondag 29 september 2024 19:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon iemand die op zijn darmgezondheid letThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee want ik raak er niet seksueel opgewonden vanquote:Uw ADH vitamine Worst
Nee ik bedoel heb je geen kink?quote:Op zondag 29 september 2024 19:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee want ik raak er niet seksueel opgewonden vanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En dan zeg je dat Kree moeilijke zinnen maaktquote:Op zondag 29 september 2024 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerste zijn mensen die er seksueel opgewonden van worden
Therians zijn mijn die zich identificeren als ..
Dat doet hij ookquote:Op zondag 29 september 2024 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En dan zeg je dat Kree moeilijke zinnen maakt
Nee niet dat ik weet, jij?quote:Op zondag 29 september 2024 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee ik bedoel heb je geen kink?Uw ADH vitamine Worst
Amy die geopend heeft, yup die is nog ziek.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Die heeft zich ziek gezogen vandaag.quote:Op zondag 29 september 2024 19:58 schreef aeque het volgende:
Amy die geopend heeft, yup die is nog ziek.Lach met een schone bips![]()
Die dame liep wel ERG sexy.quote:Op zondag 29 september 2024 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerste zijn mensen die er seksueel opgewonden van worden
Therians zijn mensen die zich identificeren als ..![]()
![]()
Ik zat net te denkenquote:
Kan ook zo niks bedenken waarvan ik denk
Das een kinkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lijkt mij een plek als hotel California.quote:Op zondag 29 september 2024 19:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
strandbad klagenfurt, wörtherzeeLach met een schone bips![]()
Pedro!quote:Op zondag 29 september 2024 19:58 schreef aeque het volgende:
Amy die geopend heeft, yup die is nog ziek.
Jep en wilde voorkomen dat de TT hetzelfde zou blijven
Eigenlijk voel ik me wel een stuk beter, volgens mij is de knop omgezet. Als het zo doorzet kan ik morgen gewoon aan de arbeid
quote:Op zondag 29 september 2024 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Pedro!
Eigenlijk voel ik me wel een stuk beter, volgens mij is de knop omgezet. Als het zo doorzet kan ik morgen gewoon aan de arbeid![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ziek eens uit jij
quote:Op zondag 29 september 2024 19:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die heeft zich ziek gezogen vandaag.! ?
![]()
Ik had daar nog nooit van gehoordquote:Op zondag 29 september 2024 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in het centrum liepen er laatst een stel furries rond!De griet van het stel zat overdreven sexy met d'r heupen te wiegen zeg!
![]()
![]()
Een klaagfort in een woordenzee?quote:Op zondag 29 september 2024 19:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
strandbad klagenfurt, wörtherzee![]()
Zeker bij deze TT iddquote:Op zondag 29 september 2024 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Pedro!
Eigenlijk voel ik me wel een stuk beter, volgens mij is de knop omgezet. Als het zo doorzet kan ik morgen gewoon aan de arbeid![]()
![]()
En het komt nog wel uit Amerikaquote:Op zondag 29 september 2024 20:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had daar nog nooit van gehoord
quote:Op zondag 29 september 2024 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Pedro!
Eigenlijk voel ik me wel een stuk beter, volgens mij is de knop omgezet. Als het zo doorzet kan ik morgen gewoon aan de arbeidDat dus.quote:
Nee, zeker bij de vorige TT.quote:
Echt?quote:Op zondag 29 september 2024 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
En het komt nog wel uit Amerika
zal vast lekker warm zijn als het buiten vriest![]()
Ik zit op Youtube kanalen van Paul Joseph Watson en Clownworld en dergelijken; daar zie je regelmatig van dat soort zooi voorbij komen!quote:Op zondag 29 september 2024 20:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had daar nog nooit van gehoord![]()
![]()
Yup, dit liep dus ook hier tussen de hunebedden rond.quote:Op zondag 29 september 2024 20:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Echt?
[ afbeelding ]
zal vast lekker warm zijn als het buiten vriest![]()
Heb ook een filmpje gezien over zo'n furry die op tv is geweest om z'n tamme vossen te laten zien.
Die beesten raakten opvallend opgewonden als hij bij ze in de buurt kwam!![]()
![]()
Nou lijken vossen altijd wel opgewonden hoor.quote:Op zondag 29 september 2024 20:05 schreef ToT het volgende:
Heb ook een filmpje gezien over zo'n furry die op tv is geweest om z'n tamme vossen te laten zien.
Die beesten raakten opvallend opgewonden als hij bij ze in de buurt kwam!
Maar onhandig met naar het toilet gaanquote:Op zondag 29 september 2024 20:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Echt?
[ afbeelding ]
zal vast lekker warm zijn als het buiten vriest
Sommigen hebben wel een rits aan de achterkant, maar dat werkt ook niet echt. Hmm, nu vraag ik me af of die rits in mn furry onesie voor iets anders bedoeld is
Ik kan me serieus niks bij al deze ongein voorstellen, al snap ik dat LARP gedoe wel weer een beetje al zal ik er nooit aan mee doen. Maar zag dus dat in Duitsland ze ieder jaar een gigantische LARP happening hebben van meerdere dagen en ze ook gewoon leven als in die tijd ze normaal zouden doen. Denk aan de middeleeuwen.quote:Op zondag 29 september 2024 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit op Youtube kanalen van Paul Joseph Watson en Clownworld en dergelijken; daar zie je regelmatig van dat soort zooi voorbij komen!Lach met een schone bips![]()
nee wörther met h, heeft niks met woord te doenquote:
zijn van 60er jaren tot 2000er jaren vele filmen gedraaid
zijn wereldstars gewezen telly savallas, j r uuing,s.loren, heintje
en zo vele meer![]()
Heintjequote:Op zondag 29 september 2024 20:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee wörther met h, heeft niks met woord te doen
zijn van 60er jaren tot 2000er jaren vele filmen gedraaid
zijn wereldstars gewezen telly savallas, j r uuing,s.loren, heintje
en zo vele meerWereld ster pur sang.
Lach met een schone bips![]()
Geef je nu toe dat je een furry bent?quote:Op zondag 29 september 2024 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar onhandig met naar het toilet gaan
Sommigen hebben wel een rits aan de achterkant, maar dat werkt ook niet echt. Hmm, nu vraag ik me af of die rits in mn furry onesie voor iets anders bedoeld is
Een ex-vriendin van me was LARP-er!quote:Op zondag 29 september 2024 20:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kan me serieus niks bij al deze ongein voorstellen, al snap ik dat LARP gedoe wel weer een beetje al zal ik er nooit aan mee doen. Maar zag dus dat in Duitsland ze ieder jaar een gigantische LARP happening hebben van meerdere dagen en ze ook gewoon leven als in die tijd ze normaal zouden doen. Denk aan de middeleeuwen.![]()
Na tijdenlang gedram had ze me eindelijk een keer laten zwichten en heb ik een keer meegedaan; het was een weekend voor kinderen en ze kwamen figuranten tekort voor de verhaallijn.
Ik werd dus een handelaar in Hitpoint potions en -kruiden enzo!![]()
![]()
Nice!quote:Op zondag 29 september 2024 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Een ex-vriendin van me was LARP-er!![]()
Na tijdenlang gedram had ze me eindelijk een keer laten zwichten en heb ik een keer meegedaan; het was een weekend voor kinderen en ze kwamen figuranten tekort voor de verhaallijn.
Ik werd dus een handelaar in Hitpoint potions en -kruiden enzo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ik word er niet opgewonden vanquote:Op zondag 29 september 2024 20:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Geef je nu toe dat je een furry bent?
Maar heb wat van die dierenonesies voor een festival
Gaaf toch wel dat je dat meegemaakt hebt. Maar dat kan ik nog beetje begrijpen. Maar bronies, furries en mannen in luiers? Daar ga ik kapot omquote:Op zondag 29 september 2024 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik werd dus een handelaar in Hitpoint potions en -kruiden enzo!
Lach met een schone bips![]()
Toch zie ik jou dat ook wel elk weekend doen.quote:Op zondag 29 september 2024 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik werd dus een handelaar in Hitpoint potions en -kruiden enzo!Zo begint het langzaam ja.quote:Op zondag 29 september 2024 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik word er niet opgewonden van
Maar heb wat van die dierenonesies voor een festival
quote:Op zondag 29 september 2024 20:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nice!Ach voor de koters vond ik het wel geinig, maar voor de rest vond ik het echt ultra sneu!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, als de juiste tijger langsloopt hop ik er misschien wel achteraan in mn bunny-onesiequote:Op zondag 29 september 2024 20:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Toch zie ik jou dat ook wel elk weekend doen.
[..]
Zo begint het langzaam ja.
ik weet niet maar hier kunn je kijken 100 jaren Strandbad Klagenfurt, ik was selfs nog nie
https://www.stw.at/privat/strandbad100/![]()
quote:Op zondag 29 september 2024 20:12 schreef mario390 het volgende:
ik weet niet maar hier kunn je kijken 100 jaren Strandbad Klagenfurt, ik was selfs nog nie
https://www.stw.at/privat/strandbad100/![]()
![]()
Ach, ze doen er niemand mee kwaad. Zo heeft iedereen wel iets raarsquote:Op zondag 29 september 2024 20:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gaaf toch wel dat je dat meegemaakt hebt. Maar dat kan ik nog beetje begrijpen. Maar bronies, furries en mannen in luiers? Daar ga ik kapot om
Al zou ik het van mezelf zo een-twee-drie niet weten
Ik heb een collega die vaak naar Cosplay events gaat, en dan ook verkleed. Hij zegt we zijn een community, we hebben eigen discord groepen en daar praten we er dan over. En toen liep ie weg om koffie te halen en zeg ik tegen andere collega... Die groepen moeten ze verbieden want ze zitten elkaar online wijs te maken dat het heel normaal is om als volwassen man als elfje rond te lopen.quote:Op zondag 29 september 2024 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach voor de koters vond ik het wel geinig, maar voor de rest vond ik het echt ultra sneu!Lach met een schone bips![]()
Wir reden jetzt über Broniesquote:Op zondag 29 september 2024 20:12 schreef mario390 het volgende:
https://www.stw.at/privat/strandbad100/
![]()
quote:Op zondag 29 september 2024 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ach, ze doen er niemand mee kwaad. Zo heeft iedereen wel iets raars
Al zou ik het van mezelf zo een-twee-drie niet weten![]()
![]()
FOK'rquote:![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Daar hoef je niet voor naar Duitslandquote:Op zondag 29 september 2024 20:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kan me serieus niks bij al deze ongein voorstellen, al snap ik dat LARP gedoe wel weer een beetje al zal ik er nooit aan mee doen. Maar zag dus dat in Duitsland ze ieder jaar een gigantische LARP happening hebben van meerdere dagen en ze ook gewoon leven als in die tijd ze normaal zouden doen. Denk aan de middeleeuwen.
quote:Op zondag 29 september 2024 20:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb een collega die vaak naar Cosplay events gaat, en dan ook verkleed. Hij zegt we zijn een community, we hebben eigen discord groepen en daar praten we er dan over. En toen liep ie weg om koffie te halen en zeg ik tegen andere collega... Die groepen moeten ze verbieden want ze zitten elkaar online wijs te maken dat het heel normaal is om als volwassen man als elfje rond te lopen.![]()
Ach ik kan het soms ook wel geinig vinden: ben ook wel eens naar Elf Fantasy Fair geweest, met diezelfde ex.
Ik heb echt gave foto's gemaakt daar!
Sommigen zien er echt indrukwekkend uit!Maar echt die gevechten en verhaallijnen met allerlei regeltjes enzo?
Ga dan lekker gamen!![]()
![]()
Nee idd ... dat gebeurt in Nederland ook.quote:Op zondag 29 september 2024 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar hoef je niet voor naar Duitsland![]()
Ik was het dan ook niet van planquote:Op zondag 29 september 2024 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar hoef je niet voor naar Duitsland
Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: