SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als dit geen batsen wordtquote:Op zondag 29 september 2024 18:16 schreef JustinK het volgende:
Hoi lieve @:M_0_0_N
wat ben jij een icoon
vandaar dit kleine gedicht
want ik ben voor je gezwicht
ik had graag nog langer gebleven
dus heb je nu maar een like gegeven![]()
![]()
Mooi plaatje in de OP, past goed bij de TT
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Nu verder met zuigen
Spuit 11quote:
Die is wegquote:Op zondag 29 september 2024 18:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Mooi plaatje in de OP, past goed bij de TT![]()
![]()
Nou had bijna mond op mond beademing nodigquote:Op zondag 29 september 2024 18:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar je bent nog onder ons
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Waar is Kree wanneer je hem nodig hebt?quote:Op zondag 29 september 2024 18:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou had bijna mond op mond beademing nodigLach met een schone bips![]()
Oeiquote:Op zondag 29 september 2024 18:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou had bijna mond op mond beademing nodigrustig aan
![]()
Nouquote:Op zondag 29 september 2024 18:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waar is Kree wanneer je hem nodig hebt?
Ik leerde ooit van mijn opa dat zolang je blijft drinken je blijft leven.quote:Op zondag 29 september 2024 18:32 schreef Lovely het volgende:
Gaat wel weer hoor, heb wat water gedronken..
Helaas stopte hij ooit met drinken
Lach met een schone bips![]()
Gelukkigquote:Op zondag 29 september 2024 18:32 schreef Lovely het volgende:
Gaat wel weer hoor, heb wat water gedronken..![]()
![]()
We stoppen allemaal een keer met drinkenquote:Op zondag 29 september 2024 18:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik leerde ooit van mijn opa dat zolang je blijft drinken je blijft leven.
Helaas stopte hij ooit met drinken
Toch wel jammerquote:Op zondag 29 september 2024 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
We stoppen allemaal een keer met drinken
In dat geval maak ik snel nog even een kopje theequote:Op zondag 29 september 2024 18:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik leerde ooit van mijn opa dat zolang je blijft drinken je blijft leven.![]()
![]()
You will survive yeah yeah.quote:Op zondag 29 september 2024 18:38 schreef devzero het volgende:
[..]
In dat geval maak ik snel nog even een kopje thee
Ja dit is niet erg voor mijn rugquote:Op zondag 29 september 2024 18:40 schreef maily het volgende:
[..]
Kijk uit voor je rug![]()
O nee, dat was met de kantjes van @:greysbones![]()
![]()
Nog nooit zo ontspannen geweestquote:Op zondag 29 september 2024 18:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk zelfs ontspannend voor je rug.![]()
![]()
Gewoon ff kree vragenquote:Op zondag 29 september 2024 18:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoop ik ooit voor ik 80 ben ook mee te maken man![]()
Zolang je maar blijft drinkenquote:Op zondag 29 september 2024 18:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoop ik ooit voor ik 80 ben ook mee te maken man![]()
Dat kan. Genoeg mensen hier die 'm wel het juiste type vindenquote:Op zondag 29 september 2024 18:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Das wel een goed idee, maar neeHij is gewoon niet mijn type.
![]()
![]()
Populaire gast welquote:Op zondag 29 september 2024 18:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat kan. Genoeg mensen hier die 'm wel het juiste type vinden
Ik maak me wel een beetje zorgen over die gozer. Als je zelfs al boos wordt op mensen die een mandarijntje eten in de trein, dan is er volgens mij wel wat misquote:Op zondag 29 september 2024 18:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Das wel een goed idee, maar neeHij is gewoon niet mijn type.
![]()
Nou ja, die dingen stinken ook wel echt.quote:Op zondag 29 september 2024 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik maak me wel een beetje zorgen over die gozer. Als je zelfs al boos wordt op mensen die een mandarijntje eten in de trein, dan is er volgens mij wel wat misLach met een schone bips![]()
Als je je daar druk om maakt, dan kun je wel bezig blijven. Wel een goede manier om 16702 topics mee vol te pratenquote:Op zondag 29 september 2024 18:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, die dingen stinken ook wel echt.![]()
Roken daarentegen, daar moet gewoon iedereen van mee kunnen genietenquote:Op zondag 29 september 2024 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik maak me wel een beetje zorgen over die gozer. Als je zelfs al boos wordt op mensen die een mandarijntje eten in de trein, dan is er volgens mij wel wat mis![]()
Ik maak ook een kopje theequote:Op zondag 29 september 2024 18:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Goed idee, ff koppie thee maken
Zo dat was lekker.
Broodje coleslaw, vissticks met kaas.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Vis met kaasquote:Op zondag 29 september 2024 18:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo dat was lekker.
Broodje coleslaw, vissticks met kaas.![]()
![]()
Huh whait what?quote:Op zondag 29 september 2024 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik maak me wel een beetje zorgen over die gozer. Als je zelfs al boos wordt op mensen die een mandarijntje eten in de trein, dan is er volgens mij wel wat misMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
In het geval van vissticks niets mis meequote:Trotste mama van Ambar
Bladiebladieblaquote:Op zondag 29 september 2024 18:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je je daar druk om maakt, dan kun je wel bezig blijven. Wel een goede manier om 16702 topics mee vol te praten![]()
![]()
Ik moet mijn nieuwe smaakjes thee van Terschelling nog proevenTrotste mama van Ambar
Wat lief!quote:Op zondag 29 september 2024 18:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maak ik voor je, nog voorkeur voor smaak?Waar kan ik uit kiezen?
![]()
Rooibos, appel, meloen, citroen,bosvruchten en calm theequote:Op zondag 29 september 2024 18:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat lief!Waar kan ik uit kiezen?
Naja, kan me niet voorstellen dat iemand zich er in real life druk om maakt. Maar over futiliteiten bitchen online is soms ook wel leuk.quote:Op zondag 29 september 2024 18:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je je daar druk om maakt, dan kun je wel bezig blijven. Wel een goede manier om 16702 topics mee vol te pratenLach met een schone bips![]()
Doe voor Justin maar calm thee met scheutje GHB.quote:Op zondag 29 september 2024 18:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Rooibos, appel, meloen, citroen,bosvruchten en calm theeLach met een schone bips![]()
Dan ga ik voor meloenquote:Op zondag 29 september 2024 18:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Rooibos, appel, meloen, citroen,bosvruchten en calm thee![]()
![]()
Heb helemaal geen ghb in huisquote:Op zondag 29 september 2024 18:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doe voor Justin maar calm thee met scheutje GHB.
Net een dutje gedaan van 3 uur.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Probeer die truken maar bij iemand andersquote:Op zondag 29 september 2024 18:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doe voor Justin maar calm thee met scheutje GHB.![]()
![]()
quote:quote:Op zaterdag 28 september 2024 04:48 schreef kree het volgende:
ik ben btw ook tegen fruit in trein. of snacks enzo. denk die moeten ook verbannen worden. irriteer me best aan die reuk enzo.quote:Op zaterdag 28 september 2024 04:54 schreef kree het volgende:
...
Maargoed als ik net wakker ben en iemand een mandarijn ofzo gaat open pellen, dat is fucked up. of een 200 knoflook shoarma ofzo ook. erger als dat iemand ver weg ff rookt he?![]()
* Lovely giet kokend water in een beker en stopt het theezakje erinquote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Staat er nog een leuke vraag op 't kaartje?quote:Op zondag 29 september 2024 18:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely giet kokend water in een beker en stopt het theezakje erin![]()
Ow kut, wist niet dat je mee las hier. Sorry man.quote:Op zondag 29 september 2024 18:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Probeer die truken maar bij iemand andersLach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 29 september 2024 18:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely giet kokend water in een beker en stopt het theezakje erin![]()
![]()
Sommige etenswaren ruiken idd niet lekker vroeg in de ochtendquote:
Maar ern mandarijn en wanneer zit kree in de trein?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Geeft niet, kan de beste overkomenquote:Op zondag 29 september 2024 18:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow kut, wist niet dat je mee las hier. Sorry man.![]()
![]()
@hemarookworstquote:Op zondag 29 september 2024 18:58 schreef mario390 het volgende:
ik had bij verjaardags eten
grillteller, salat
ijs-pannekoek![]()
Bijna nooitquote:Op zondag 29 september 2024 19:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sommige etenswaren ruiken idd niet lekker vroeg in de ochtend
Maar ern mandarijn en wanneer zit kree in de trein?![]()
![]()
Bij deze nietquote:Op zondag 29 september 2024 18:59 schreef maily het volgende:
[..]
Staat er nog een leuke vraag op 't kaartje?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik zal proberen er in de toekomst beter op te letten. Pinky promisequote:Op zondag 29 september 2024 19:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Geeft niet, kan de beste overkomen
Bijna nooit, want hij mag niet in de trein rokenquote:Op zondag 29 september 2024 19:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sommige etenswaren ruiken idd niet lekker vroeg in de ochtend
Maar ern mandarijn en wanneer zit kree in de trein?![]()
![]()
Du hast Geburtstag?quote:Op zondag 29 september 2024 18:58 schreef mario390 het volgende:
ik had bij verjaardags eten
grillteller, salat
ijs-pannekoek![]()
Deze is ergerquote:Op zondag 29 september 2024 19:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sow!!! En waar heb ik dat aan verdiend?
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 september 2024 19:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zal proberen er in de toekomst beter op te letten. Pinky promise![]()
![]()
Ja. Heerlijk.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 29 september 2024 19:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ich bin schwer beleidigt jetzt.![]()
![]()
Niet. Gewoon dolletjes.quote:Op zondag 29 september 2024 19:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sow!!! En waar heb ik dat aan verdiend?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
86 maar valt best mee.. vanmiddag veel gelopen dus kan wel weer wat bijquote:Op zondag 29 september 2024 19:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bwoh aardig wat calorietjes in die dingen.
Ach ik doe op zondag dan weer FRIET en een Frikandelquote:Op zondag 29 september 2024 19:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
86 maar valt best mee.. vanmiddag veel gelopen dus kan wel weer wat bij
Onwetende.quote:Op zondag 29 september 2024 19:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach ik doe op zondag dan weer FRIET en een Frikandel![]()
Lekker hoorquote:Op zondag 29 september 2024 19:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach ik doe op zondag dan weer PATAT en een Frikandel
quote:Op zondag 29 september 2024 19:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach ik doe op zondag dan weer FRIET en een Frikandel
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mijn post!!! Wat heb je gedaan???? Ik heb nooit om botox in mijn post gevraagd!!!!quote:![]()
![]()
Een waterfiets frietje waterval?quote:Op zondag 29 september 2024 19:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach ik doe op zondag dan weer FRIET en een Frikandel
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
* gebrokenglas kijkt of het veilig is een kop koffie te drinken....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hoe het echt heetquote:Op zondag 29 september 2024 19:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn post!!! Wat heb je gedaan???? Ik heb nooit om botox in mijn post gevraagd!!!!![]()
![]()
Maar ik wilde een XXL frikandel vandaag ipv een XXXXXS knakworstjequote:
Neh, gewoon 1 frikandel bij de friet. Die porties zijn hier zo groot dat ik nog niet alles op kan.quote:Op zondag 29 september 2024 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een waterfiets frietje waterval?Lach met een schone bips![]()
Klok maar snel achteroverquote:Op zondag 29 september 2024 19:13 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas kijkt of het veilig is een kop koffie te drinken....![]()
Beter teveel dan te weinig etenquote:Op zondag 29 september 2024 19:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neh, gewoon 1 frikandel bij de friet. Die porties zijn hier zo groot dat ik nog niet alles op kan.
quote:Op zondag 29 september 2024 19:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mensen die in een bubbel leven
Neenquote:Op zondag 29 september 2024 19:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij eet dan ook frietjes.....
En ben die discussie ook beu
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Echt he. Gewoon die afvallige provincies waar ze nu nog steeds niet weten dat het 'patat is, teruggeven aan België en Duitslandquote:Op zondag 29 september 2024 19:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mensen die in een bubbel leven![]()
quote:Op zondag 29 september 2024 19:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Echt he. Gewoon die afvallige provincies waar ze nu nog steeds niet weten dat het 'patat is, teruggeven aan België en Duitsland
Maar wel met joppiesausquote:Op zondag 29 september 2024 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar ik wilde een XXL frikandel vandaag ipv een XXXXXS knakworstjeF.K.A. SuperwormJim![]()
Ik heb nu eigenlijk meer zin in zelf geklopte room sausquote:
Creampie?quote:Op zondag 29 september 2024 19:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nu eigenlijk meer zin in zelf geklopte room saus
Dat je patat na al die jaren nog steeds friet noemt... dat kan ik nog accepteren. Maar mensen die vrijwillig joppiesaus eten... daar trek ik echt de grens![]()
Ik heb in de catering gewerkt in een bepaalde regio en die saus was daar redelijk gewild.quote:
Je hebt bij SwJ in de regio gewerktquote:Op zondag 29 september 2024 19:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb in de catering gewerkt in een bepaalde regio en die saus was daar redelijk gewild.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De gesloten afdelingen van GGZ Nederland?quote:Op zondag 29 september 2024 19:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb in de catering gewerkt in een bepaalde regio en die saus was daar redelijk gewild.![]()
Dat belooft wat voor de volgende TTquote:Op zondag 29 september 2024 19:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
GREES! Net zo'n vunz als @:lovely![]()
![]()
Neeeeeeeequote:
Frietje waterfiets met extra veel zelf geklopte room saus!
Net patat opquote:Op zondag 29 september 2024 19:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neeeeeeee
Frietje waterfiets met extra veel zelf geklopte room saus!
Met loempiatje
quote:Op zondag 29 september 2024 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt bij SwJ in de regio gewerktUhmmmmm, ik denk dat ik hier verder niet over wil uitweidenquote:Op zondag 29 september 2024 19:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De gesloten afdelingen van GGZ Nederland?
Dan hebben we hier een middenweg gevonden en zal jouw degradatie van wat jij friet noemt voortaan ook ook accepteren. Maar we moeten ons verenigen tegen het kwaad dat joppiesaus behelst!quote:Op zondag 29 september 2024 19:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
Dat je patat na al die jaren nog steeds friet noemt... dat kan ik nog accepteren. Maar mensen die vrijwillig joppiesaus eten... daar trek ik echt de grens
quote:Op zondag 29 september 2024 19:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
GREES! Net zo'n vunz als @:lovely
Me killen? I dare youquote:
Nee ik zag geen posts verschijnen voor drie minuten, dus ik was verbaasd.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zij zijn echt erger dan ik!quote:Op zondag 29 september 2024 19:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
GREES! Net zo'n vunz als @:lovely
Welke 3 minuten ?quote:Op zondag 29 september 2024 19:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Me killen? I dare you
Nee ik zag geen posts verschijnen voor drie minuten, dus ik was verbaasd.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oei, weer eens een blauw oog? Wanneer loop jij niet met een blauw oog rond......quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja het gaat er hard aan toe hier in dtsquote:Op zondag 29 september 2024 19:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oei, weer eens een blauw oog? Wanneer loop jij niet met een blauw oog rond......![]()
vanaf 19:17 t/m 19:20.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Klaar met zuigen![]()
Nu tijd voor groenten met kokend water
Owww je was aan het zuigen hierquote:Op zondag 29 september 2024 19:23 schreef MizzezAmy het volgende:
Klaar met zuigen![]()
Nu tijd voor groenten met kokend water
Wellus, TR zuruck!quote:
Nu ben ik wel een beetje jaloersquote:
Ook bij de randjesquote:Op zondag 29 september 2024 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Owww je was aan het zuigen hier![]()
![]()
En toch zijn ze gebakken bij zo’n loempia Joep lekkerderquote:Op zondag 29 september 2024 19:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu ben ik wel een beetje jaloers
Vietnamese zijn best wel lekker hoor.quote:Op zondag 29 september 2024 19:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu ben ik wel een beetje jaloersLach met een schone bips![]()
Ik heb gister en vandaag geobserveerd en zag heel wat vunzige posts langs komenquote:![]()
ALLEMAAL viespeukjesquote:Op zondag 29 september 2024 19:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb gister en vandaag geobserveerd en zag heel wat vunzige posts langs komen
Stille wateren...quote:Op zondag 29 september 2024 19:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb gister en vandaag geobserveerd en zag heel wat vunzige posts langs komen![]()
![]()
quote:wie staan er op zn foe-lijst?
Dat was ik nietquote:Op zondag 29 september 2024 19:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb gister en vandaag geobserveerd en zag heel wat vunzige posts langs komen![]()
![]()
Want zoveel was ik er niet
KB had wel een heftige
Vietnamesequote:Op zondag 29 september 2024 19:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vietnamese zijn best wel lekker hoor.![]()
![]()
Waarom ben je daar niet geen loempia gaan halen?quote:Op zondag 29 september 2024 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
En toch zijn ze gebakken bij zo’n loempia Joep lekkerder
* gebrokenglas drinkt maar even geen koffie
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Haha ja, vanochtend Lovely met dr poes en KiBi altijd wel, maar daar verwacht ik het van, dus dan schrik ik nietquote:Op zondag 29 september 2024 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat was ik niet![]()
Want zoveel was ik er niet
KB had wel een heftige
Dan moest ik op zoek naar 1quote:Op zondag 29 september 2024 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom ben je daar niet geen loempia gaan halen?![]()
De lekkerste die ik heb gehad komen trouwens van een toko
Die zit in kronenburg Arnhem
Die waren![]()
quote:Op zondag 29 september 2024 19:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, vanochtend Lovely met dr poes en KiBi altijd wel, maar daar verwacht ik het van, dus dan schrik ik niet![]()
![]()
quote:Op zondag 29 september 2024 19:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, vanochtend Lovely met dr poes en KiBi altijd wel, maar daar verwacht ik het van, dus dan schrik ik niet
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De lekkerste Vietnamese die ik ooit gehad heb was in Hanoi.quote:Op zondag 29 september 2024 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moest ik op zoek naar 1![]()
Die waren
Dat is me dan net iets te ver rijdenquote:Op zondag 29 september 2024 19:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De lekkerste Vietnamese die ik ooit gehad heb was in Hanoi.
Wacht wat?quote:Op zondag 29 september 2024 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moest ik op zoek naar 1![]()
Die waren![]()
Er zijn lekkere dingen in Arnhem?![]()
Daarom nam ik ook het vliegtuig.quote:Op zondag 29 september 2024 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is me dan net iets te ver rijdenLach met een schone bips![]()
Kan mij niks meer van herinnerenquote:Op zondag 29 september 2024 19:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
![]()
Ik zou je CV naar Het Torentje in Den Haag sturen.quote:
Je klinkt als perfecte Premie
5 dollar love you long time?quote:Op zondag 29 september 2024 19:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De lekkerste Vietnamese die ik ooit gehad heb was in Hanoi.![]()
Al lang niet meer, weet nog wel dat ik als 16 jarig menneke door de steenstraat liep en best wel wat lekkers te vinden was. Nu al lang niet meer.quote:Op zondag 29 september 2024 19:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wacht wat?
Er zijn lekkere dingen in Arnhem?
De tippelzone is verplaatst en ook niet meer zo grootquote:Op zondag 29 september 2024 19:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Al lang niet meer, weet nog wel dat ik als 16 jarig menneke door de steenstraat liep en best wel wat lekkers te vinden was. Nu al lang niet meer.Trotste mama van Ambar
Zal ik dat doen jaquote:Op zondag 29 september 2024 19:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou je CV naar Het Torentje in Den Haag sturen.
Je klinkt als perfecte Premie
Gelukkig maar dat ik een goed geheugen hebquote:(en geen zin om terug te zoeken
)
We leven niet meer in het Vietnam oorlog tijdperk meer he? Die Vietnamese loempia was zeker wel 7 euro.quote:Op zondag 29 september 2024 19:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
5 dollar love you long time?Lach met een schone bips![]()
Ben ook al jaren niet meer in Arnhem geweest, nee das een leugen. 2 weken geleden nog om mijn 1e Dengue vaccinatie te halen. Maar verder niet meer de stad in geweest.quote:Op zondag 29 september 2024 19:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De tippelzone is verplaatst en ook niet meer zo grootLach met een schone bips![]()
Ah!quote:Op zondag 29 september 2024 19:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ompel en de 29 jarige dochter werd op 2.oktober 30
Gratuliere!
Und du hast lecker gegessen!![]()
![]()
quote:Op zondag 29 september 2024 19:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
en betje is al terug, bij en vloessig-scheet![]()
![]()
Oftewel een natte scheet....quote:Op zondag 29 september 2024 19:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
en betje is al terug, bij en vloessig-scheetLach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 29 september 2024 19:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ai, in deine Hosen?quote:Op zondag 29 september 2024 19:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
Was werd Mutti sagen?!![]()
![]()
Nee.quote:Op zondag 29 september 2024 19:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je ziet hem graag in zn broek schijten?
Maar lees wel graag Mutti's reaktie als dat wel gebeurt![]()
![]()
![]()
Best te doen met Muttiquote:Op zondag 29 september 2024 19:41 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Maar lees wel graag Mutti's reaktie als dat wel gebeurt![]()
Uw ADH vitamine Worst
Ach er is een hele cult scene van volwassen mannen in luiers... En dan heb je ook de bronies nog... Het houdt gewoon niet op.quote:Op zondag 29 september 2024 19:43 schreef hemarookworst het volgende:
Zoon van 50+ die in zijn broek poeptLach met een schone bips![]()
Wtfquote:Op zondag 29 september 2024 19:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann gaa ik zeggen, hier heb je en geschenk van me![]()
Uw ADH vitamine Worst
Kan ze vast waarderenquote:Op zondag 29 september 2024 19:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann gaa ik zeggen, hier heb je en geschenk van me![]()
![]()
![]()
Jaaah, bronies! Ik weet wat dat zijn!quote:Op zondag 29 september 2024 19:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach er is een hele cult scene van volwassen mannen in luiers... En dan heb je ook de bronies nog... Het houdt gewoon niet op.
Hier in het centrum liepen er laatst een stel furries rond!quote:Op zondag 29 september 2024 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah, bronies! Ik weet wat dat zijn!De griet van het stel zat overdreven sexy met d'r heupen te wiegen zeg!
![]()
![]()
Ik vraag me soms echt af of mensen dieper kunnen zinken dan dat soort dingen....quote:Op zondag 29 september 2024 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah, bronies! Ik weet wat dat zijn!Lach met een schone bips![]()
Ik moet ineens aan Jambers denkenquote:Op zondag 29 september 2024 19:43 schreef hemarookworst het volgende:
Zoon van 50+ die in zijn broek poept![]()
's nachts bolkt hij de sterren van de hemel, overdag laat hij natte scheten
@mario390![]()
Wow, zelfs daar in het hoge noorden al?quote:Op zondag 29 september 2024 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in het centrum liepen er laatst een stel furries rond!De griet van het stel zat overdreven sexy met d'r heupen te wiegen zeg!
Gefferquote:Op zondag 29 september 2024 19:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan Jambers denken![]()
@:mario390Uw ADH vitamine Worst
Zo heeft iedereen wel een hobbyquote:Op zondag 29 september 2024 19:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vraag me soms echt af of mensen dieper kunnen zinken dan dat soort dingen....
quote:Op zondag 29 september 2024 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in het centrum liepen er laatst een stel furries rond!De griet van het stel zat overdreven sexy met d'r heupen te wiegen zeg!
Zhe madness is spreading....quote:Op zondag 29 september 2024 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wow, zelfs daar in het hoge noorden al?Lach met een schone bips![]()
Echt ja!quote:Op zondag 29 september 2024 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wow, zelfs daar in het hoge noorden al?
Een oudere dame kende hen en moest hartelijk lachen om die dame in kwestie!
Volgens mij weet ze niet van de fetisj af en denkt dat het gewoon een leuk verkleedpartijtje is!![]()
![]()
nasse schneequote:Op zondag 29 september 2024 19:47 schreef maily het volgende:
[..]
@:mario390![]()
Kan ook ff naar buiten, scheelt weer kleren uit doenquote:
quote:Op zondag 29 september 2024 19:47 schreef maily het volgende:
[..]
![]()
Of een raam open zetten?quote:Op zondag 29 september 2024 19:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan ook ff naar buiten, scheelt weer kleren uit doenCause there is always a wrong to your right 🎶
Wel minder spannend!quote:Op zondag 29 september 2024 19:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan ook ff naar buiten, scheelt weer kleren uit doen![]()
![]()
Daarna lekker in je warme bedquote:Op zondag 29 september 2024 19:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dan krijg ik het weer te koud![]()
![]()
kenn ik nietquote:Op zondag 29 september 2024 19:47 schreef maily het volgende:
[..]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: