Vettel en Ricciardo niet te vergeten.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
maw de jonge rijders die ze binnen gaan halen hebben een ietwat sterkere basis nodig dan een Gasly of een Albon, want blijkbaar had Max geen problemen toen hij als jongeling in een RBR werd gezet
Was ook een andere tijd. En Vettel/Verstappen zijn andere categorie dan Albon en Gasly, zoals ook wel is gebleken.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Vettel en Ricciardo niet te vergeten.
Seizoen 2007 all over again.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:22 schreef DjVero het volgende:
Dat zou een duidelijk gevalletje van "waar er 2 vechten...." zijn.
Leclerc kampioen, oh myquote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Seizoen 2007 all over again.
Kimi de laatste Ferrari kampioen in het wdc
Zou ik eigenlijk best grappig vinden.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leclerc kampioen, oh my
Ik ook wel! Dat zou wel echt dé verrassing zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou ik eigenlijk best grappig vinden.
McLaren mag van mij de WCC winnen, betekent minder windtunnel tijdquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:59 schreef RealistAtheist het volgende:
Ik zou het wel grappig vinden als Ferrari nu ineens blijft draaien als een malle en Leclerc nog voor Norris gaat eindigen (maar niet voor Max natuurlijk) en Ferrari in de constructeurs ook plek 1 pakt.
*Alu-hoedje op*: dat is eigenlijk misschien niet eens zo heel gek gedacht. Zou ook verklaren waarom ze zo vasthouden aan Perez... *alu-hoedje af*quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
McLaren mag van mij de WCC winnen, betekent minder windtunnel tijd
Ferrari P2 in het WCC ook prima want Red Bull op 3 geeft ze een stuk meer ontwikkelingsmogelijkheden.
En Red Bull gaat dat toch wel nodig hebben nu Newey er niet meer is.
Dat is ook een beetje waar meerdere ‘deskundigen’ op hintenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:54 schreef DjVero het volgende:
[..]
*Alu-hoedje op*: dat is eigenlijk misschien niet eens zo heel gek gedacht. Zou ook verklaren waarom ze zo vasthouden aan Perez... *alu-hoedje af*
Mwah, die moet gemiddeld bijna 16 punten per weekend goedmaken op Verstappen. Dat zie ik toch echt niet gebeuren.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leclerc kampioen, oh my
Met een overwinning van hem en een derde plek voor Max, schiet het wel aardig op.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:18 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Mwah, die moet gemiddeld bijna 16 punten per weekend goedmaken op Verstappen. Dat zie ik toch echt niet gebeuren.
Wilde net zeggenquote:
mits is dat hij een heel gek incident moet hebben waardoor hij niet kan rijden om het kampioenschap te winnen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:31 schreef potjecreme het volgende:
Verstappen gaat gewoon het kampioenschap winnen, mits tenzij heel gek incident waardoor hij niet kan rijden. Ik hoop gewoon op leuke wedstrijden die we sinds Miami hebben.
Ah okequote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
mits is dat hij een heel gek incident moet hebben waardoor hij niet kan rijden om het kampioenschap te winnen.
Tenzij is wat jij in gedachten hebt.
Mark Webber is goed bezig. Als Max weggaat bij Red Bull zou Piastri een ideale opvolger zijn... als Lawson of Tsunoda niet ineens gaan knallenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:53 schreef Starflyer het volgende:
Zoals ik al eerder zei is RB inderdaad met Piastri in gesprek.
[ x ]
Ben ook bang dat Lando die niet meer gaan kunnen inhalen. Max haalt vaak het meeste er wel uit en heeft begin seizoen vrij baan gehad om die voorsprong te genereren. Lando/McLaren beschikt nu niet over de benodigde dominantie.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:31 schreef potjecreme het volgende:
Verstappen gaat gewoon het kampioenschap winnen,tenzij een heel gek incident gebeurt waardoor hij niet kan rijden. Ik hoop gewoon op leuke wedstrijden die we sinds Miami hebben.
maar dat zijn maar tien punten. En als hij dat in Mexico behaalt moet hij in de andere races al meer dan 16 punten per race goedmaken.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met een overwinning van hem en een derde plek voor Max, schiet het wel aardig op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |