9 races geleden blijkbaar dat er een SC was. Dat is wel bijzonder jaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:41 schreef Black-Death het volgende:
Weer met Magnussen
Hopelijk weer eens een safety car en wat incidenten tijdens de race (nee ik ben geen ramptoerist die hoopt dat er slachtoffers vallen). Maar al die races zonder gele vlaggen etc vind ik niets
Geinig. Bijna een maand na mijn analyse over het punt voor de snelste ronde en dat je als laatst liggende auto eigenlijk altijd een poging zou moeten doen voor de snelste ronde.quote:
quote:Op zondag 22 september 2024 17:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eigenlijk zou je als laatste rijder het beste gewoon altijd kunnen pitten voor de snelste ronde.
Als je namelijk buiten de top 10 de snelste ronde pakt dan verdwijnt er een punt. Dat zou moeten resulteren in een hoger bedrag aan prijzengeld wat je per punt binnenkrijgt als team omdat je noemer verlaagt.
Ook de inzet van een rookie tijdens de vrije training wordt verhoogd van 1 naar 2 per auto, dus 4x per seizoen per team.quote:
Overal lees ik geruchten dat het over McLaren of Williams zou gaan, maar Erik noemt juist Red Bull. Weet hij meer of is dit gewoon een trucje om meer (Nederlandse) clicks te krijgen?quote:
Red Bull heeft het al bevestigd.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:41 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Overal lees ik geruchten dat het over McLaren of Williams zou gaan, maar Erik noemt juist Red Bull. Weet hij meer of is dit gewoon een trucje om meer (Nederlandse) clicks te krijgen?
De rijhoogte wordt na elke race gecontroleerd dus dat lijkt me niet heel erg handig om mee te sjoemelen.quote:
Wat klets je nou?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
De rijhoogte wordt na elke race gecontroleerd dus dat lijkt me niet heel erg handig om mee te sjoemelen.
Ik zie ook niet helemaal hoe andere teams dat kunnen "testen" bij RBR, lijken mij dus valse beschuldigingen.
Ik vraag me ergens af welke teams met die beschuldigingen komen, al denk ik het ergens ook wel te weten.
En die teams zijn in elk geval in het verleden ook niet altijd even eerlijk geweest
Weten dat een team dat systeem heeft is vrij eenvoudig, aangezien het om een Open Source Component gaat, waarvan de ontwerpen gedeeld worden met de FIA en alle teams. Ieder team kan het desbetreffende component zelf ook (laten) maken en gebruiken.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
De rijhoogte wordt na elke race gecontroleerd dus dat lijkt me niet heel erg handig om mee te sjoemelen.
Ik zie ook niet helemaal hoe andere teams dat kunnen "testen" bij RBR, lijken mij dus valse beschuldigingen.
Ik vraag me ergens af welke teams met die beschuldigingen komen, al denk ik het ergens ook wel te weten.
En die teams zijn in elk geval in het verleden ook niet altijd even eerlijk geweest
en kan dus ook niet zomaar in een parc fermé.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:33 schreef Starflyer het volgende:
Aanpassen van de hoogte van de bib kan dus niet zomaar vanuit de cockpit.
[ x ]
alleen jammer dat er daar zo weinig autos meedoen in de wrc1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |