Wat begrijp je niet aan het feit dat geld niks zegtquote:Op zondag 29 september 2024 16:45 schreef HeatWave het volgende:
Die wachten gewoon tot het echt niet meer te weigeren is, waarom 37 miljoen als je blijkbaar ook 60 kan krijgen?
Wat begrijp je niet aan dat dat je eigen invulling is en dat de echte reden van niet verkopen, zoals in het artikel staat, niet bekend is?quote:Op zondag 29 september 2024 16:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan het feit dat geld niks zegt
Zal ik wel weer niet geniaal genoeg voor zijnquote:Op zondag 29 september 2024 16:35 schreef tong80 het volgende:
De familie heeft geen reden gegeven waarom het niet wil verkopen. Maar elke dag dat ze volhouden, stijgt de prijs.
'Wel weer niet'?quote:Op zondag 29 september 2024 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan dat dat je eigen invulling is en dat de echte reden van niet verkopen, zoals in het artikel staat, niet bekend is?
[..]
Zal ik wel weer niet geniaal genoeg voor zijn.
Helemaal niets mis mee:quote:
quote:5) <dit woord drukt een vermoeden of twijfel uit>
Voorbeelden: `We zullen wel voor donker thuis zijn.`,
`Hij zal wel weer niet komen.`,
`Kun je het wel aan?`
van wie zal dat stuk groen op links zijn?quote:
Goede vraag, misschien hun idee van het lokale park ofzo.quote:Op zondag 29 september 2024 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
van wie zal dat stuk groen op links zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijzonder. Even zo snel geteld passen er misschien iets van 56 woningen in dat stuk land. Zeg dat het er 60 zijn. Dan zou dat per woning meer dan 660.000 euro kosten, en daar zit de winst van de ontwikkelaar nog niet eens bij in. Kan me moeilijk voorstellen dat die kleine kut woninktjes zoveel waard zijn.quote:
Mwah.quote:Op zondag 29 september 2024 17:44 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Bijzonder. Even zo snel geteld passen er misschien iets van 56 woningen in dat stuk land. Zeg dat het er 60 zijn. Dan zou dat per woning meer dan 660.000 euro kosten, en daar zit de winst van de ontwikkelaar nog niet eens bij in. Kan me moeilijk voorstellen dat die kleine kut woninktjes zoveel waard zijn.
quote:Sydney's median house price is now $1,627,625, compared to the December 2023 quarter figure of $1,594,582.
quote:Op zondag 29 september 2024 18:18 schreef Seven. het volgende:
Dit is oud nieuws.
Maart 2022:
https://www.news.com.au/f(...)9954803495432c92142a
Het is nu weer in het nieuws omdat iemand op TikTok er een filmpje op ver gemaakt heeft.
in twee jaar tijd dus 10 miljoen Australische dollar meer geboden nuquote:Defiant family refuse to sell $50m Sydney property to developers
quote:Zouden ze dat wel doen, dan zouden ze hun zakken goed kunnen vullen. Makelaars schatten volgens de Britse krant The Daily Mail dat het imposante landhuis met een oprijlaan van 200 meter inmiddels een duizelingwekkende 60 miljoen Australische dollar (ruim 37 miljoen euro) waard is. Tien jaar geleden was de waarde van het 20.000 vierkante meter grote pand van de Zammits nog zo’n 4,78 miljoen Australische dollar (zo'n 3 miljoen euro).
Ja dat gaat hier toch niet op omdat ze op een door vastgoedlui-gewenste locatie zitten waardoor een uitzonderlijke prijs geboden wordt, een gedrag waarmee ze een stuk beter mooier wonen dan ze dat nu doen?quote:Op zondag 29 september 2024 18:45 schreef Weltschmerz het volgende:
Maar goed, een huis is gewoon een vermogensbestanddeel. Bij gelijkblijvende huizenprijzen neemt je vermogen dus niet toe bij verkoop, dus waarom zou je? Als je de 37 miljoen pakt moet je een ander huis kopen, en op het flinke restant kun je dan rendement pakken.
Weet ik niet, misschien houden ze van de ruimte. Het punt is dat als de prijzen zo blijven stijgen het voordeel van rendement trekken van een geldbedrag nog maar weinig uitmaakt.quote:Op zondag 29 september 2024 19:08 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ja dat gaat hier toch niet op omdat ze op een door vastgoedlui-gewenste locatie zitten waardoor een uitzonderlijke prijs geboden wordt, een gedrag waarmee ze een stuk beter mooier wonen dan ze dat nu doen?
voor dat geld koop je in de filipijnen je eigen eiland met eigen waterval en 3 prive strandenquote:Op zondag 29 september 2024 16:54 schreef Hexagon het volgende:
Geen verkeer huis maar 37 miljoen is wel veel teveel. Voor dat geld zou ik ook een minder troosteloze omgeving eromheen willen.
zal wel weer gaan regenen morgen en gaat me band weer lekquote:Op zondag 29 september 2024 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal ik wel weer niet geniaal genoeg voor zijn.
Wat is je punt precies?quote:Op zondag 29 september 2024 19:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
zal wel weer gaan regenen morgen en gaat me band weer lek
37 op 100 is niet peanuts imoquote:Op zondag 29 september 2024 19:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
Misschien hebben ze nog 100 miljoen op de bank en is dit peanuts
Ja, ik wou al zeggen. Die had ik eerder gelezen.quote:Op zondag 29 september 2024 18:18 schreef Seven. het volgende:
Dit is oud nieuws.
Maart 2022:
https://www.news.com.au/f(...)9954803495432c92142a
Het is nu weer in het nieuws omdat iemand op TikTok er een filmpje op ver gemaakt heeft.
Die 60 miljoen kunnen ze nu al krijgen, 60 miljoen Australische Dollars.quote:Op zondag 29 september 2024 16:45 schreef HeatWave het volgende:
Die wachten gewoon tot het echt niet meer te weigeren is, waarom 37 miljoen als je blijkbaar ook 60 kan krijgen?
Oh ja, klopt.quote:Op zondag 29 september 2024 20:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die 60 miljoen kunnen ze nu al krijgen, 60 miljoen Australische Dollars.
37 miljoen is datzelfde bedrag in Euro's.
Tsja, dat zal geen probleem zijn als er 2 jaar geleden 50 miljoen Australische Dollar werd geboden.quote:Op zondag 29 september 2024 20:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, klopt.
Nou ja, bedoelde dat ze ook gewoon op nog meer dan 60 zouden kunnen hopen.
Die suburbs zijn lelijk, maar dat kavel van hun is gewoon triest. Geen struiken, geen bomen, geen planten…quote:
Misschien hielden ze van het weidse uitzicht dat ze hadden toen ze door landerijen omgeven waren?quote:Op zondag 29 september 2024 21:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die suburbs zijn lelijk, maar dat kavel van hun is gewoon triest. Geen struiken, geen bomen, geen planten…
En altijd lekker in het zonnetje zitten?quote:Op zondag 29 september 2024 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien hielden ze van het weidse uitzicht dat ze hadden toen ze door landerijen omgeven waren?
quote:Op zondag 29 september 2024 21:56 schreef tralalala het volgende:
Bij ASML in Veldhoven zit ook een oud mannetje met een weilandje, alle bedrijven er omheen zijn al weggekocht maar hij blijft mooi zitten.Ik had die miljoenen wel gepakt. Zit je dan opeens tussen de hoogbouw.
Pff, ik denk dat ze daar wel 60 van die barakachtige woningen op kunnen zetten. Maar ik zie niet hoe dat dat winst oplevert als je 60 miljoen voor die grond betaalt. Je kunt dergelijke woningen niet verkopen voor een miljoen per stuk en als je dat aan huur eruit wil halen moet je heel wat jaartjes verhuren.quote:
Geen idee wat geld, grote en extra luxe met prettig wonen te maken heeft. Ik huur al 35 jaar voor eerst kleine guldens en nu voor 340 Euro in hartje mooiste stadje van Nederland. In het centrum/De Stad. Uitzicht mooi met de Sint Maartenskerk prominent. Een geweldig hofje. Ik loop de deur uit en alle voorzieningen. Ik hoef verder niet op reis, ben niet getrouwd, geen rijbewijs. Ik woon heerlijk. Laatst was iemand hier die zei : '340 ? Dat betaal ik voor m'n badkamer.'quote:Op maandag 30 september 2024 10:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Pff, ik denk dat ze daar wel 60 van die barakachtige woningen op kunnen zetten. Maar ik zie niet hoe dat dat winst oplevert als je 60 miljoen voor die grond betaalt. Je kunt dergelijke woningen niet verkopen voor een miljoen per stuk en als je dat aan huur eruit wil halen moet je heel wat jaartjes verhuren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |