Vorig jaarquote:De 97e editie van de wereldkampioenschappen wielrennen wordt tussen 22 en 29 september 2024 gehouden in het Zwitserse Zürich. Alle wedstrijden finishen in Zürich. De start daarentegen verschilt per race. We zoeken opvolgers voor Mathieu van der Poel en Remco Evenepoel en natuurlijk ook opvolgers in alle andere categorieën.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mannen elite
Televisie
Eurosport/HBO Max
Sporza
NOSIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ben al de was aan het opvouwenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 september 2024 16:03 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Deze take over Mauro Gianetti klopt toch volledig?
Zo lang als een lachwekkende clown als Vingegard meedoet steun ik Pogacar.quote:Op zondag 29 september 2024 16:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom is iedereen zo openlijk cynisch geworden over Pogacar?
De clownshow van UAE met Matxin en Gianetti is er dit seizoen echt ver over, beflikkeringquote:Op zondag 29 september 2024 16:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
44km in het wiel van Remcoquote:
Weet je waar je vandaag naar aan het kijken bent?quote:Op zondag 29 september 2024 16:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote:Op zondag 29 september 2024 16:09 schreef Ploplap het volgende:
Jammer dat hij niet op zijn muil ging.
Deze show van Pogacar zie ik elk jaar meerdere keren.quote:Op zondag 29 september 2024 16:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weet je waar je vandaag naar aan het kijken bent?
De manier is vooral frustrerend, Belgen zaten nog met veel en leken het niet heel serieus te nemen. En dan krijg je een groep zonder enige organisatie. Wat een anticlimax.quote:Op zondag 29 september 2024 16:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alsnog is het frustrerend dat hij ze verrast heeft.
100 kilometer van het eind? 80 kilometer in Strade vonden we al uniek.quote:Op zondag 29 september 2024 16:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Deze show van Pogacar zie ik elk jaar meerdere keren.
De "Ik ga op 100 kilometer" factor is toch vrij recent.quote:Op zondag 29 september 2024 16:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Deze show van Pogacar zie ik elk jaar meerdere keren.
Dit inderdaad. Al is het dan nog bij 95% van niet beter kunnen als ze het wel hadden verwacht.quote:Op zondag 29 september 2024 16:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ja zowel Remco als Mathieu zaten echt ver op de klimquote:Op zondag 29 september 2024 16:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je zou verwachten dat de Belgen wel iets zouden kunnen dichtrijden, maar die hielden het een keer 30 km volquote:Op zondag 29 september 2024 16:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
De wereldkampioen tijdrijden krijgt er geen seconde af. Tja.quote:Op zondag 29 september 2024 16:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat de Belgen wel iets zouden kunnen dichtrijden, maar die hielden het een keer 30 km vol
Asl Remco niet zo raar had gedaan had men het dichtgeredenquote:Op zondag 29 september 2024 16:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat de Belgen wel iets zouden kunnen dichtrijden, maar die hielden het een keer 30 km vol
Helaas bijna altijd in klassiekers en kampioenschappen de laatste jaren.quote:Op zondag 29 september 2024 16:17 schreef Mykonos het volgende:
Amusementswaarde is toch vrij laag zo al met al
Zoals bij alle grote koersen in 2024.quote:Op zondag 29 september 2024 16:17 schreef Mykonos het volgende:
2024, het jaar waar Milaan - San Remo de aantrekkelijkste spektakelkoers was.quote:Op zondag 29 september 2024 16:17 schreef Mykonos het volgende:
Toen dachten we nog dat Visma alles ging winnenquote:Op zondag 29 september 2024 16:20 schreef DiegoFuser het volgende:
De Omloop was eigenlijk meteen de leukste koers van het jaar.
Complottheorie: hij heeft het perfect onder controle en wil het geloofwaardig houdenquote:Op zondag 29 september 2024 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ergens wel opmerkelijk dat de voorsprong redelijk stabiel blijft. Ik had verwacht dat ie met vijf minuten zou winnen.
Pogacar rijdt gigantisch met de handrem erop. Die zit niet eens bijna op zijn limiet.quote:Op zondag 29 september 2024 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ergens wel opmerkelijk dat de voorsprong redelijk stabiel blijft. Ik had verwacht dat ie met vijf minuten zou winnen.
Sluit ik niet uit. Het lijkt niet eens of hij heel diep gaat.quote:Op zondag 29 september 2024 16:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Complottheorie: hij heeft het perfect onder controle en wil het geloofwaardig houden
Dit.quote:Op zondag 29 september 2024 16:25 schreef Slobeend het volgende:
Pogacar is gewoon van een andere orde. We hebben hier te maken met een generationeel supertalent a la Coppi, Merckx, Jordan, Kobe, Messi, Ronaldo, Woods, Federer, Nadal, Djokovic en Verkerk.
Overhouden voor Lombardijequote:Op zondag 29 september 2024 16:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sluit ik niet uit. Het lijkt niet eens of hij heel diep gaat.
Daarom kon ie er bij de junioren ook niks van haha.quote:Op zondag 29 september 2024 16:25 schreef Slobeend het volgende:
Pogacar is gewoon van een andere orde. We hebben hier te maken met een generationeel supertalent a la Coppi, Merckx, Jordan, Kobe, Messi, Ronaldo, Woods, Federer, Nadal, Djokovic en Verkerk.
Heb je gezien met wie die werkt?quote:Op zondag 29 september 2024 16:27 schreef Pedroso het volgende:
Is Pogi ooit wel eens in verband gebracht met doping?
Overigens was volgens velen de grootste renner all time (Eddy Mercks) ook gewoon een dopeur, al waren ze dat in die tijd allemaal wel.
Zoals zoveel renners die later super kampioenen werden.quote:Op zondag 29 september 2024 16:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daarom kon ie er bij de junioren ook niks van haha.
Maar dan ben je geen generationeel talent.quote:Op zondag 29 september 2024 16:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zoals zoveel renners die later super kampioenen werden.
Als het sprinten wordt krijg je weer zo'n figuur als Williams.quote:Op zondag 29 september 2024 16:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mja, op zich ook wel liever Healy en Skujins op het podium dan dat daar straks plots nog Gaudu en Hirschi staan.
Yep. Maar Evenepoel rijdt voor de ploeg van Lefevre die nou ook niet echt een brandschoon verleden heeftquote:Op zondag 29 september 2024 16:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heb je gezien met wie die werkt?
Hij was vanaf z'n 18e al heel goed, zeker wel een supertalent.quote:Op zondag 29 september 2024 16:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar dan ben je geen generationeel talent.
Je kunt toch een supertalent zijn en dubieuze dingen doen.quote:Op zondag 29 september 2024 16:31 schreef Pistolero het volgende:
Dat eeuwige goedpraten en proberen te normaliseren van het rijden van Pogacar is bijna net zo vermoeiend als zijn prestaties zelf.
Hij was redelijk. Niemand had hem toen deze prestaties toegedicht.quote:Op zondag 29 september 2024 16:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij was vanaf z'n 18e al heel goed, zeker wel een supertalent.
Maar er was in de jeugd niks, maar dan ook helemaal niks, wat er op wees dat we hier te maken hadden met een generationeel supertalent. Inmiddels is hij misschien wel de grootste sporter in de geschiedenis. Tsja.quote:Op zondag 29 september 2024 16:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je kunt toch een supertalent zijn en dubieuze dingen doen.
Froome was ook een laatbloeier!quote:Op zondag 29 september 2024 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij was redelijk. Niemand had hem toen deze prestaties toegedicht.
Goede dope als hij al 5 a 6 jaar onder de radar kan blijven. Geef mij ook maar wat van dat spul.quote:Op zondag 29 september 2024 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij was redelijk. Niemand had hem toen deze prestaties toegedicht.
Healy vind ik een leuke renner voor een medaille. Gaat er tenminste altijd voor.quote:Op zondag 29 september 2024 16:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mja, op zich ook wel liever Healy en Skujins op het podium dan dat daar straks plots nog Gaudu en Hirschi staan.
Lance Armstrong.quote:Op zondag 29 september 2024 16:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Goede dope als hij al 5 a 6 jaar onder de radar kan blijven. Geef mij ook maar wat van dat spul.
Alsof de UCI ruzie gaat maken met de Verenigde Arabische Emiraten.quote:Op zondag 29 september 2024 16:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Goede dope als hij al 5 a 6 jaar onder de radar kan blijven. Geef mij ook maar wat van dat spul.
Maar volgend seizoen krijgen we een herhaling van zetten.quote:Op zondag 29 september 2024 16:36 schreef DiegoFuser het volgende:
WLR snakt naar het einde van het seizoen.
Over twee weken Lombardije en daarna kunnen we weer lekker blubberfietsenquote:Op zondag 29 september 2024 16:36 schreef DiegoFuser het volgende:
Vanaf z'n 18e wel. Geen Van der Poel of Pedersen in de jeugd nee.quote:Op zondag 29 september 2024 16:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar er was in de jeugd niks, maar dan ook helemaal niks, wat er op wees dat we hier te maken hadden met een generationeel supertalent. Inmiddels is hij misschien wel de grootste sporter in de geschiedenis. Tsja.
Ik dacht dat we de fase wel voorbij waren dat we ons nog drukt maakten of iemand gedoped was of niet.quote:Op zondag 29 september 2024 16:36 schreef DiegoFuser het volgende:
En dan Matje die 5 koersen gaat doenquote:Op zondag 29 september 2024 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar volgend seizoen krijgen we een herhaling van zetten.
Wanneer elke koers waaraan Pogacar deelneemt volledig onkijkbaar wordt door zijn rijden hebben we wel een beetje een groot probleem.quote:Op zondag 29 september 2024 16:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik dacht dat we de fase wel voorbij waren dat we ons nog drukt maakten of iemand gedoped was of niet.
Maar Pogacar zit ons kijkplezier te vergallen.quote:Op zondag 29 september 2024 16:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik dacht dat we de fase wel voorbij waren dat we ons nog drukt maakten of iemand gedoped was of niet.
Mani kan zijn stokpaardje van Remco tegen de echte grote jongens weer van stal halen.quote:Op zondag 29 september 2024 16:39 schreef Szura het volgende:
Evenepoel heeft ook geen enkele punch vandaag
Mathieu en Remco toch ook?quote:Op zondag 29 september 2024 16:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar Pogacar zit ons kijkplezier te vergallen.
Is nooit anders geweest, misschien in mindere mate in de periode 2010 - 2020 maar ook daar zullen er genoeg hebben rond gereden.quote:Op zondag 29 september 2024 16:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wanneer elke koers waaraan Pogacar deelneemt volledig onkijkbaar wordt door zijn rijden hebben we wel een beetje een groot probleem.
Wout Poels vond zichzelf beter dan Bauke.quote:Op zondag 29 september 2024 16:40 schreef Remco het volgende:
Ik vind Mollema ook redelijk opmerkelijk
Voor zichzelf jaquote:Op zondag 29 september 2024 16:40 schreef WAvanBuren het volgende:
Mollema rijdt trouwens wel echt een hele goede wedstrijd.
Erkend eendagsrenner Mas mij dan weerquote:Op zondag 29 september 2024 16:40 schreef Remco het volgende:
Ik vind Mollema ook redelijk opmerkelijk
Ooit tweede in Lombardije!quote:Op zondag 29 september 2024 16:41 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Erkend eendagsrenner Mas mij dan weer
Een vrij terechte take aangezien Bauke tot vandaag al twee jaar gestopt leek te zijn.quote:Op zondag 29 september 2024 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wout Poels vond zichzelf beter dan Bauke.
Oh jaquote:Op zondag 29 september 2024 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ooit tweede in Lombardije!
Hij rijdt juist intens domquote:Op zondag 29 september 2024 16:40 schreef WAvanBuren het volgende:
Mollema rijdt trouwens wel echt een hele goede wedstrijd.
'Doe even of je het lastig hebt om het geloofwaardig te houden!'quote:Op zondag 29 september 2024 16:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Pogiboy is een ronde te vroeg vertrokken.
Heel Trek is bijzonder met Skujins, Simmons, Vacek, Pedersen en Mollema.quote:Op zondag 29 september 2024 16:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat Bauke hier nu zit is toch ook wel bijzonder.
Sjors Bennett was ook ooit 2e in Lombardije. Die koers kunnen we dus niet meer serieus nemen.quote:Op zondag 29 september 2024 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ooit tweede in Lombardije!
Mas kan het wel. Gewoon jammer dat ie vrijwel niks rijdt buiten de etappe koersen.quote:Op zondag 29 september 2024 16:41 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Erkend eendagsrenner Mas mij dan weer
Het coronajaar 2020 is een enorme anomalie.quote:Op zondag 29 september 2024 16:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Sjors Bennett was ook ooit 2e in Lombardije. Die koers kunnen we dus niet meer serieus nemen.
U zei?quote:Op zondag 29 september 2024 16:46 schreef franklop het volgende:
Mathieu en Remco hebben niet veel meer dan dit
Ja maar ze komen nauwelijks weg welquote:
Voor zilver en brons zekerquote:
Een mens mag hopen hé.quote:Op zondag 29 september 2024 16:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Voor zilver en brons zeker
Pogi is gewoon aan het consolideren
Dat spreekt elkaar toch niet tegen?quote:Op zondag 29 september 2024 16:49 schreef Koffieplanter het volgende:
FOK!: 'Weg met die motoren, hebben invloed op de koers.'
Remco: 'Weg met die motoren, hebben invloed op de koers.
FOK!: 'Haha, kijk hem boos zijn!'
Het blijft toch bijzonder hier soms.
Het draait vaak niet. En als ze dichterbij komen denken er altijd een paar dat het verstandig is vast een beurtje over te slaanquote:Op zondag 29 september 2024 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ze gaan draaien kan het nog.
Maar het gaat natuurlijk niet draaien.
Iedereen kan van Mathieu winnen als hij Asgreen dat ook kanquote:Op zondag 29 september 2024 16:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zou zelf trouwens ook Van der Poel niet naar de finish brengen, eerlijk is eerlijk.
Als Remco met Mathieu naar Pogi zou rijden is hij inderdaad net zo dom als Demi.quote:Op zondag 29 september 2024 16:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zou zelf trouwens ook Van der Poel niet naar de finish brengen, eerlijk is eerlijk.
Ligt er aan. Als die gozer fatsoenlijke beurten zou doen, dan zou ik er over nadenken.quote:Op zondag 29 september 2024 16:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als Hirschi zou ik het er op wagen, want die leek toch de beterequote:Op zondag 29 september 2024 16:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik niet.quote:Op zondag 29 september 2024 16:52 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ik krijg AGR 2019 flashbacks ineens
Hiersie vertrekt dan ook bij UAE.quote:Op zondag 29 september 2024 16:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Hirschi heeft in ieder geval meer zelfrespect dan huursoldaat Sivakov.
Scheelt ook dat hij weg gaat bij UAEquote:Op zondag 29 september 2024 16:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Gaat ook weg natuurlijk, dat zal wel mee helpenquote:Op zondag 29 september 2024 16:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Voorlopig ontvangt hij nog steeds salaris van de sjeik, dit kan hem zomaar een hand kosten.quote:Op zondag 29 september 2024 16:53 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hiersie vertrekt dan ook bij UAE,
Als het boven de 30 seconden blijft dan blijft ie voor jaquote:Op zondag 29 september 2024 16:54 schreef Pedroso het volgende:
Als het onder de 30 seconden gaat worden dan zou het zomaar kunnen.
Wanhopige poging tot mentale tik?quote:
Die werd er in Luxemburg simpel opgelegd in de etappe waar Hirschi er bergop van wegreed.quote:Op zondag 29 september 2024 16:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als Hirschi zou ik het er op wagen, want die leek toch de betere
Tactisch valt hem weinig te verwijten inderdaad, alleen dat hij de oversteek naar Healy en Skujins niet direct kon maken. Met 3 had daar mogelijk iets in kunnen zittenquote:Op zondag 29 september 2024 16:58 schreef vivelafete het volgende:
Matje rijdt zo'n beetje de perfecte koers voor hem. Met een groepje terug komen en het sprintje eventueel winnen, een andere manier was voor hem praktisch niet mogelijk.
Helaas is Pogi gewoon te goed
Remco heeft allang geen benen meer.quote:Op zondag 29 september 2024 16:58 schreef franklop het volgende:
Remco komt zo nog wel van achter voor een solo voor het zilver
Hoezo slecht? Er trapten toch mensen in.quote:Op zondag 29 september 2024 16:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het was dus slechts een toneelstukje van Pogacar.
Of toch nietquote:Op zondag 29 september 2024 16:58 schreef franklop het volgende:
Remco komt zo nog wel van achter voor een solo voor het zilver
Toch respect voor zijn jaar hoor.quote:Op zondag 29 september 2024 17:04 schreef Szura het volgende:
Dit is m’n favoriete beeld van Evenepoel
Kom je toch weer bij het falen van verschillende Belgen en het gemis van Van Aert.quote:Op zondag 29 september 2024 17:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Toch het gevoel dat ze met vier of vijf ronddraaiende renners het dicht had kunnen rijden.
Van Wout geleerdquote:Op zondag 29 september 2024 17:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik snap er niets van dat Mathieu overal op reageert maar zelf niet gaat.
No way.quote:
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 29 september 2024 17:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mathieu laat hier echt op een waanzinnig domme manier het zilver liggen.
Dat maakt uit, ja. Pogacar gaat ooit uit de tabellen geschrapt worden.quote:
Was het ook, anders was het sowieso plek 6 of 7quote:Op zondag 29 september 2024 17:10 schreef wimderon het volgende:
Een sprint van 250 meter vond Skujins wel een goed idee.
Tegen Mathieu is een lange sprint wel het bestequote:Op zondag 29 september 2024 17:10 schreef wimderon het volgende:
Een sprint van 250 meter vond Skujins wel een goed idee.
Hij kan niet overal op reageren he. En zelf wegspringen is hem ook al een paar keer niet gelukt.quote:Op zondag 29 september 2024 17:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind dat hij vooral erg sterk gereden heeft. Misschien had hij zelf moeten gaan maar behalve dat bijna alles goed gedaanquote:Op zondag 29 september 2024 17:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |