SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is patat!
Lach met een schone bips![]()
@kree waarom opende je zelf niks met goeie titel?? Nu moest ik snel kut titel bedenken voor iemand anders kut titel bedacht.Lach met een schone bips![]()
Das Boot ist primaquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
sorry had het niet door want zat nog ff te luisteren en ineens topic vol. Maar is prima TT toch?quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
@:kree waarom opende je zelf niks met goeie titel?? Nu moest ik snel kut titel bedenken voor iemand anders kut titel bedacht.Do what you love, love what you do!![]()
Ken ik nietquote:Op zaterdag 28 september 2024 23:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die van U96 klinkt best primaIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Jij had het over dat bootje en titelsong vandaar de tt voor jou.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:50 schreef kree het volgende:
[..]
sorry had het niet door want zat nog ff te luisteren en ineens topic vol. Maar is prima TT toch?Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geborreld en gegeten met dochter?![]()
Ok, wilde nog een versier move plaatsen maar nu.......![]()
![]()
dat klinkt nicequote:Op zaterdag 28 september 2024 23:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Heel goed vandaag, gezellig met dochter de dag doorgebracht, gewinkeld, geborreld en daarna heerlijk uit eten geweest.![]()
En met jou?
Weinig gedaan vandaag, wat geshopt en tv gekeken. Ook morgen geen echte plannen.
Oja verder afmaken badkamerkast hooguit
Same shit, different day
SC hopper present![]()
enrico morricone of hoe de man heet dit is ook klassieker wel idd in film muziek.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Even opgezocht maar niet mijn ding.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wel.
Werelden van verschil ook hier.Iedereen is een kutlultrut
age is just a numberquote:Op zaterdag 28 september 2024 23:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee nu ben je gewoon te oud voor mij
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hoe is het met je moeder?quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat klinkt nice
Weinig gedaan vandaag, wat geshopt en tv gekeken. Ook morgen geen echte plannen.
Oja verder afmaken badkamerkast hooguit![]()
nouja ik had hem mss ff genoemd meer film muziekjes luisteren ofzo.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij had het over dat bootje en titelsong vandaar de tt voor jou.
Maar maakt niet uit dit is best ook hoor
Do what you love, love what you do!![]()
tsja beter zal het niet worden, laatste halfjaar stabiel matig.quote:
Maar zal wel verder afglijden binnen afzienbare tijd, is immers het voorlaatste stationSame shit, different day
SC hopper present![]()
If I care.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee nu ben je gewoon te oud voor mij
Beetje rare reactie van je.![]()
Werd gespeeld op mijn vaders begrafenis. Prachtige muziek maar kan er niet zo goed naar luisterenquote:Iedereen is een kutlultrut
Ennio, is inderdaad een klassieker.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:53 schreef kree het volgende:
[..]
enrico morricone of hoe de man heet dit is ook klassieker wel idd in film muziek.En met dit mooie nummer draaiend ga ik een slaappoging doen
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Gast jij had het over een bootje onderwater, sloot het topic, opende geen nieuwe en dan doe ik het voor je en krijg ik deze ontvangst..... Ben serieus tot in mijn ziel geraakt nuquote:Op zaterdag 28 september 2024 23:54 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik had hem mss ff genoemd meer film muziekjes luisteren ofzo.
Maar maakt niet uit dit is best ook hoor
truste Amyquote:Op zaterdag 28 september 2024 23:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ennio, is inderdaad een klassieker.En met dit mooie nummer draaiend ga ik een slaappoging doen
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
dit is echt klassieker wel enzo die denk bijna iedereen herkend?quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Werd gespeeld op mijn vaders begrafenis. Prachtige muziek maar kan er niet zo goed naar luisteren
Zijn er meer denk, dit soort?Do what you love, love what you do!![]()
Doe ik wel vaker als ik dom ouwehoer hoorquote:Op zaterdag 28 september 2024 23:55 schreef Shii het volgende:
[..]
If I care.
Beetje rare reactie van je.
Ahw dat snap ik dan wel jaquote:Op zaterdag 28 september 2024 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Werd gespeeld op mijn vaders begrafenis. Prachtige muziek maar kan er niet zo goed naar luisteren
Ja herkenbaar hoor.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja beter zal het niet worden, laatste halfjaar stabiel matig.
Maar zal wel verder afglijden binnen afzienbare tijd, is immers het voorlaatste station![]()
![]()
snap drama niet ik probeerde nog maar was al topic open he? al met al kon ik hem dus niet maken en zeg is toch prima zo ook?quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast jij had het over een bootje onderwater, sloot het topic, opende geen nieuwe en dan doe ik het voor je en krijg ik deze ontvangst..... Ben serieus tot in mijn ziel geraakt nu
waarom drama?Do what you love, love what you do!![]()
Om maar aan de TT te refereren zit jij dus in zelfde schuitje als ik. Sterkte man.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja beter zal het niet worden, laatste halfjaar stabiel matig.
Maar zal wel verder afglijden binnen afzienbare tijd, is immers het voorlaatste stationLach met een schone bips![]()
welk drama?quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:58 schreef kree het volgende:
[..]
snap drama niet ik probeerde nog maar was al topic open he? al met al kon ik hem dus niet maken en zeg is toch prima zo ook?
waarom drama?Lach met een schone bips![]()
yep , ik prefereer weliswaar een ander boottochtjequote:Op zaterdag 28 september 2024 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Om maar aan de TT te refereren zit jij dus in zelfde schuitje als ik. Sterkte man.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ja er is geen drama. maar krijg verwijt dat ik topic veranderde etc. wat niet zo is want gene die deze opende was de eerste. dus die bepaalt. boeie mag zelf tt verzinnen ook nog. Zeg ik daarna na vraag trouwens. ik was te laat en had tt zo gedaan en maakt niet uit en prima.quote:
en dan gezeik. wtf?Do what you love, love what you do!![]()
Ik voor mezelf ook, maar een moeke die afglijd... Het is niet tof nee, en ik heb er ook mee van doen. KUT is denk ik de juiste bewoording wel.quote:Op zondag 29 september 2024 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep , ik prefereer weliswaar een ander boottochtjeLach met een schone bips![]()
Waar heb je het in godsnaam over? Lees even terugquote:Op zondag 29 september 2024 00:01 schreef kree het volgende:
[..]
ja er is geen drama. maar krijg verwijt dat ik topic veranderde etc. wat niet zo is want gene die deze opende was de eerste. dus die bepaalt. boeie mag zelf tt verzinnen ook nog. Zeg ik daarna na vraag trouwens. ik was te laat en had tt zo gedaan en maakt niet uit en prima.
en dan gezeik. wtf?
Lol ik postte laatst nog een foto van dat joch.quote:
Iedereen is een kutlultrut
Oeiquote:Op zondag 29 september 2024 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol ik postte laatst nog een foto van dat joch. [ link | afbeelding ]
Ik ga de laptop nog ff aanslingeren![]()
![]()
toch is het fucked up want werd gezegd ik wijzigde de TT enzo. ok iedereen die hier langer is weet dat dit niet kan. dus ok pech dan is ie zelf door iemand zo ingetypt wie de TS is dan dus.
maakt me echt geen reet uit trouwens dat of hoe. maar moet niet naar mij gaan zeggen dat ik dat deedDo what you love, love what you do!![]()
Ik geloof dat hij er nu slechter aan toe is. Geweldige film, een maar maanden geleden weer eens gezien.quote:Iedereen is een kutlultrut
Nee maat, lees nog eens terug.... Jij had de lapo in vorige topic en ik opende nieuw topic omdat het lang duurde voor jij het deed.quote:Op zondag 29 september 2024 00:04 schreef kree het volgende:
toch is het fucked up want werd gezegd ik wijzigde de TT enzo. ok iedereen die hier langer is weet dat dit niet kan. dus ok pech dan is ie zelf door iemand zo ingetypt wie de TS is dan dus.
maakt me echt geen reet uit trouwens dat of hoe. maar moet niet naar mij gaan zeggen dat ik dat deedLach met een schone bips![]()
Ik denk dat kree het over een eerder geval heeft niet dit topic.quote:Op zondag 29 september 2024 00:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee maat, lees nog eens terug.... Jij had de lapo in vorige topic en ik opende nieuw topic omdat het lang duurde voor jij het deed.Iedereen is een kutlultrut
ik zocht nergens drama. totdat dit dan wat totaal trouwens eigenlijk al nutteloos washad ik btw al gezegd dat tt prima was enzo en thanks.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast jij had het over een bootje onderwater, sloot het topic, opende geen nieuwe en dan doe ik het voor je en krijg ik deze ontvangst..... Ben serieus tot in mijn ziel geraakt nuDo what you love, love what you do!![]()
Sarcasme, niet alles is serieus hier.quote:Op zondag 29 september 2024 00:06 schreef kree het volgende:
ik zocht nergens drama. totdat dit dan wat totaal trouwens eigenlijk al nutteloos was
[..]![]()
Oh wow..............quote:Op zondag 29 september 2024 00:06 schreef kree het volgende:
ik zocht nergens drama. totdat dit dan wat totaal trouwens eigenlijk al nutteloos was
[..]Lach met een schone bips![]()
kree, er is geen drama ....quote:Op zondag 29 september 2024 00:06 schreef kree het volgende:
[..]
niet zo happen joh .....![]()
Hier zijn soms meerdere dimensies
nou probeer ijk maily maar dit is het erom doen om drama te maken en daar heb ik wel hekel aan. ging allemaal toch prima? waarom dat vraag ik me af. tis zuigen om drama uit te maken. helaas ben ik daar niet zo gevoelig voor enzo. dus pech.quote:Op zondag 29 september 2024 00:07 schreef maily het volgende:
[..]
kree, er is geen drama ....
niet zo happen joh .....
ok dat voor dat, kunnen we gewoon door waar we gebleven waren en was film muziek nu even ? of weet wat beters ofzo?Do what you love, love what you do!![]()
Dacht ik alquote:Op zondag 29 september 2024 00:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zit nu in vector 5 subsectie 1Iedereen is een kutlultrut
Lees ik het goed dat hij niet genoeg betaald heeft gekregen voor die rol?quote:Op zondag 29 september 2024 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol ik postte laatst nog een foto van dat joch. [ link | afbeelding ]
En/of dat hij meer geld nodig heeft voor overige kosten .....
Ik heb google lens gebruikt en toen zag ik https://www.facebook.com/(...)gLHRGkRCBB7SMYqKWaRl![]()
het gaat hartstikke prima.quote:Op zondag 29 september 2024 00:09 schreef kree het volgende:
[..]
nou probeer ijk maily maar dit is het erom doen om drama te maken en daar heb ik wel hekel aan. ging allemaal toch prima? waarom dat vraag ik me af. tis zuigen om drama uit te maken. helaas ben ik daar niet zo gevoelig voor enzo. dus pech.
ok dat voor dat, kunnen we gewoon door waar we gebleven waren en was film muziek nu even ? of weet wat beters ofzo?
en door idd![]()
![]()
Denk dat in die tijd het normaal was dat een kind niet veel kreeg betaald.quote:Op zondag 29 september 2024 00:10 schreef maily het volgende:
[..]
Lees ik het goed dat hij niet genoeg betaald heeft gekregen voor die rol?
En/of dat hij meer geld nodig heeft voor overige kosten .....
Ik heb google lens gebruikt en toen zag ik https://www.facebook.com/(...)gLHRGkRCBB7SMYqKWaRlIedereen is een kutlultrut
Het is een klassieker als je de film kent. De landschappen met die muziek. Of die bar scene. Los vind ik er niet zo veel aanquote:Op zaterdag 28 september 2024 23:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ennio, is inderdaad een klassieker.En met dit mooie nummer draaiend ga ik een slaappoging doen
![]()
![]()
Weet je wat pas een klassieker is?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Conquest of Paradise van Vangelis vind ik dan ook wel een prachtig stukje muziek.quote:Op zondag 29 september 2024 00:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is een klassieker als je de film kent. De landschappen met die muziek. Of die bar scene. Los vind ik er niet zo veel aanLach met een schone bips![]()
nou daar is toch niks mis mee? ook niet met TT want vrij die te kiezen als je eerder bent. ik snap het hele drama niet ofzo erna?quote:Op zondag 29 september 2024 00:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee maat, lees nog eens terug.... Jij had de lapo in vorige topic en ik opende nieuw topic omdat het lang duurde voor jij het deed.Do what you love, love what you do!![]()
Weet ik niet, ik vraag het toch.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
klaar nou!!!quote:Op zondag 29 september 2024 00:13 schreef kree het volgende:
[..]
nou daar is toch niks mis mee? ook niet met TT want vrij die te kiezen als je eerder bent. ik snap het hele drama niet ofzo erna?![]()
Not my cup of teaquote:Op zondag 29 september 2024 00:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Conquest of Paradise van Vangelis vind ik dan ook wel een prachtig stukje muziek.![]()
Neem niet alles zo serieus, grapje, sarcasme, enz.quote:Op zondag 29 september 2024 00:13 schreef kree het volgende:
[..]
nou daar is toch niks mis mee? ook niet met TT want vrij die te kiezen als je eerder bent. ik snap het hele drama niet ofzo erna?![]()
eens maar je roept t wel beetje zelf op je af om drama.quote:
Maar ok maakt niet uit, laten we het gewoon gezellig hebben., wmb geen probleem![]()
Alleen jij bent drama aan het maken nu, maatquote:Op zondag 29 september 2024 00:09 schreef kree het volgende:
[..]
nou probeer ijk maily maar dit is het erom doen om drama te maken en daar heb ik wel hekel aan. ging allemaal toch prima? waarom dat vraag ik me af. tis zuigen om drama uit te maken. helaas ben ik daar niet zo gevoelig voor enzo. dus pech.
ok dat voor dat, kunnen we gewoon door waar we gebleven waren en was film muziek nu even ? of weet wat beters ofzo?![]()
okey @loveyoulongtime mss verkeerd begrepen. laten we er geen drama van maken want nergens voor nodig. Ok met jou? dan ook met mij.Do what you love, love what you do!![]()
En dat is ook wel fijn dat we verschillende meningen hebben voor ik je de tering in ga schelden omdat je het niet met me eens bentquote:![]()
Ik vind dat dan wel weer lekkere muziek.Lach met een schone bips![]()
Ja zaterdagavond is lekker.quote:Op zondag 29 september 2024 00:03 schreef Koen66 het volgende:
ben altijd meer een vrijdagavond en zaterdag liefhebber
En dan is het ineens zondagochtend![]()
![]()
er was nergens schelden denk?quote:Op zondag 29 september 2024 00:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En dat is ook wel fijn dat we verschillende meningen hebben voor ik je de tering in ga schelden omdat je het niet met me eens bent![]()
Ik vind dat dan wel weer lekkere muziek.Do what you love, love what you do!![]()
Nog nietquote:
Nee nu ben je te ver gegaan maat, Maandag na school achter de gymzaal vechten we dit uit. Zet je bril maar vast af want ik beuk je de tering in!quote:Op zondag 29 september 2024 00:16 schreef kree het volgende:
okey @:loveyoulongtime mss verkeerd begrepen. laten we er geen drama van maken want nergens voor nodig. Ok met jou? dan ook met mij.
Nee man, serieus. van mijn kant was er nooit een probleem
Misschien moet je geen woorden als "schelden" gebruiken, want misschien dat iemand het serieus neemt en er drama over maaktquote:Op zondag 29 september 2024 00:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En dat is ook wel fijn dat we verschillende meningen hebben voor ik je de tering in ga schelden omdat je het niet met me eens bent![]()
Ik vind dat dan wel weer lekkere muziek.![]()
![]()
nee en komt er ook niet wmb. ik wil ff van hem horen opgelost en even goeie vrienden en gaan we gewoon verder?quote:Do what you love, love what you do!![]()
The imperial march?quote:
nu doe je het om te trollen enzo,. enne ok niet mee eens dat dit is note waardig he.quote:Op zondag 29 september 2024 00:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee nu ben je te ver gegaan maat, Maandag na school achter de gymzaal vechten we dit uit. Zet je bril maar vast af want ik beuk je de tering in!
Nee man, serieus. van mijn kant was er nooit een probleem
jammer mss zocht je drama of probeerde dus het te escaleren. triest wel.Do what you love, love what you do!![]()
ik heb hier geen zin meer in. bolk maar lekker ff verder,. doeeiiiiiiDo what you love, love what you do!![]()
Joh ze plagen je een beetje.quote:Op zondag 29 september 2024 00:21 schreef kree het volgende:
ik heb hier geen zin meer in. bolk maar lekker ff verder,. doeeiiiiiiIedereen is een kutlultrut
Als jij dit zo ervaart dan mijn excuses.quote:Op zondag 29 september 2024 00:20 schreef kree het volgende:
[..]
nu doe je het om te trollen enzo,. enne ok niet mee eens dat dit is note waardig he.
jammer mss zocht je drama of probeerde dus het te escaleren. triest wel.
Ik kan er ook niks aan doen dat je dingen persoonlijk opvat die gewoon als een ding op een forum gezegd worden dus nogmaals mijn excuses. Ik ga door het stof hier voor iets wat ik eigenlijk compleet onzin vind.Lach met een schone bips![]()
over half uur is het toch dood hier enzo. maargoed wtf? wat is dit? doe ff normaal ofzo. heb ik ergens afgelopen twee uur iets beledigd of iets nog? denk niet he. dit is fucked upDo what you love, love what you do!![]()
Dat weet iedereen toch langzamerhand wel.quote:Iedereen is een kutlultrut
Zet die fles eens aan de kant Kreequote:Op zondag 29 september 2024 00:23 schreef kree het volgende:
over half uur is het toch dood hier enzo. maargoed wtf? wat is dit? doe ff normaal ofzo. heb ik ergens afgelopen twee uur iets beledigd of iets nog? denk niet he. dit is fucked up![]()
nou nee ik vind dat niet beetje leuk plagen he eigenlijk. ik weet t wel maar koste toch ff wat dingen na beschuldigen van me. enne nee geintje kan ik best tegen. dit is meer pesterij ofzoquote:Do what you love, love what you do!![]()
klinkt wel topquote:Op zondag 29 september 2024 00:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga zo naar oktoberfest. Geen idee of het wat isSame shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zondag 29 september 2024 00:24 schreef kree het volgende:
[..]
nou nee ik vind dat niet beetje leuk plagen he eigenlijk. ik weet t wel maar koste toch ff wat dingen na beschuldigen van me. enne nee geintje kan ik best tegen. dit is meer pesterij ofzoKlaar.quote:Op zondag 29 september 2024 00:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als jij dit zo ervaart dan mijn excuses.
Ik kan er ook niks aan doen dat je dingen persoonlijk opvat die gewoon als een ding op een forum gezegd worden dus nogmaals mijn excuses. Ik ga door het stof hier voor iets wat ik eigenlijk compleet onzin vind.![]()
![]()
Niemand beschuldigt je van iets, dat lees je verkeerd. Niks aan de hand hoor.quote:Op zondag 29 september 2024 00:24 schreef kree het volgende:
[..]
nou nee ik vind dat niet beetje leuk plagen he eigenlijk. ik weet t wel maar koste toch ff wat dingen na beschuldigen van me. enne nee geintje kan ik best tegen. dit is meer pesterij ofzoIedereen is een kutlultrut
ok ok en voor mods erbij. ik snap dat nog. ik snap soms andere ook niet en lijkt mij het geinig. maar voor anderen mss niet. dus ok oplet punt enzo.quote:Op zondag 29 september 2024 00:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als jij dit zo ervaart dan mijn excuses.
Ik kan er ook niks aan doen dat je dingen persoonlijk opvat die gewoon als een ding op een forum gezegd worden dus nogmaals mijn excuses. Ik ga door het stof hier voor iets wat ik eigenlijk compleet onzin vind.
maar ok laat gaan bij deze heb je gezegd en excuus ook. dus laat het erbij. hahaha lol doe dan niet meer volgende keer he
Do what you love, love what you do!![]()
in Lederhosen?quote:Op zondag 29 september 2024 00:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga zo naar oktoberfest. Geen idee of het wat isUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Maat, pesterij? van mij? Ga lekker eindje fietsen ofzo. Als ik je zou willen pesten dan had je hier geen leven meer. Maar zo ben ik niet,quote:Op zondag 29 september 2024 00:24 schreef kree het volgende:
[..]
nou nee ik vind dat niet beetje leuk plagen he eigenlijk. ik weet t wel maar koste toch ff wat dingen na beschuldigen van me. enne nee geintje kan ik best tegen. dit is meer pesterij ofzo
Ga lekker slapen man.Lach met een schone bips![]()
Nou. Ik beschuldig hem wel van weinig hoofdlettergebruik hoor.quote:Op zondag 29 september 2024 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Niemand beschuldigt je van iets, dat lees je verkeerd. Niks aan de hand hoor.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
zware overtreding iddquote:Op zondag 29 september 2024 00:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou. Ik beschuldig hem wel van weinig hoofdlettergebruik hoor.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Deeltje 18249quote:Op zondag 29 september 2024 00:26 schreef Koen66 het volgende:
haha iedereen probeert het uit te leggen aan KreeOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
hahaha lol .....quote:Op zondag 29 september 2024 00:26 schreef Koen66 het volgende:
haha iedereen probeert het uit te leggen aan Kree
keer 10 ook ... en dan nog valt het kwartje niet ... zucht ....![]()
Dat is niet waar, ze staan soms wel op de verkeerde plek.quote:Op zondag 29 september 2024 00:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou. Ik beschuldig hem wel van weinig hoofdlettergebruik hoor.Iedereen is een kutlultrut
opgeven een ideequote:Op zondag 29 september 2024 00:27 schreef maily het volgende:
[..]
hahaha lol .....
keer 10 ook ... en dan nog valt het kwartje niet ... zucht ....Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zondag 29 september 2024 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is niet waar, ze staan soms wel op de verkeerde plek.
0 in deze post, 0.En de spatiebalk blijft ook hangen af en toe.quote:Op zondag 29 september 2024 00:26 schreef kree het volgende:
[..]
ok ok en voor mods erbij. ik snap dat nog. ik snap soms andere ook niet en lijkt mij het geinig. maar voor anderen mss niet. dus ok oplet punt enzo.
maar ok laat gaan bij deze heb je gezegd en excuus ook. dus laat het erbij. hahaha lol doe dan niet meer volgende keer heOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
is dat weer?quote:Op zondag 29 september 2024 00:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar waar moeten we het dan over hebben? De F1?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Helenequote:Op zondag 29 september 2024 00:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar waar moeten we het dan over hebben? De F1?![]()
WTF? ik begon alleen over doe is je leuke film muziek. ik heb geen zin in deze shit????? waar, eigenlijk tis toch duidelijk nu of niet?
of meat ik nog wat zeggen, tis opgelost en excuses gemaakt of neit begrepen. helemaal opgelost dus?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Nog meer van die schobbejakken die de hoofdletters niet kunnen vinden.quote:
Hoofdlettersquote:
Ik had een glas rum in m'n linkerhandquote:Op zondag 29 september 2024 00:29 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Nog meer van die schobbejakken die de hoofdletters niet kunnen vinden.Same shit, different day
SC hopper present![]()
![]()
fuck dit. ga lekker drama maken met elkaar ofzo verder. laat mij erbuiten.?
Als iemand nog problemen met me heeft mag ie nu zeggen en praat ik erover nog. zo niet. dan is dit opgelost.Do what you love, love what you do!![]()
ik gebruik hier meestal geen hoofdletters en ook geen punt achter de zinUw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 29 september 2024 00:31 schreef hemarookworst het volgende:
ik gebruik hier meestal geen hoofdletters en ook geen punt achter de zin
opgelostquote:Op zondag 29 september 2024 00:31 schreef kree het volgende:
fuck dit. ga lekker drama maken met elkaar ofzo verder. laat mij erbuiten.?
Als iemand nog problemen met me heeft mag ie nu zeggen en praat ik erover nog. zo niet. dan is dit opgelost.![]()
hoeft ook niet Percequote:Op zondag 29 september 2024 00:31 schreef hemarookworst het volgende:
ik gebruik hier meestal geen hoofdletters en ook geen punt achter de zinIedereen is een kutlultrut
quote:Op zondag 29 september 2024 00:32 schreef devzero het volgende:
hij gebruikt. wel leestekens, en soms op de juiste. plaats!
Roep jij dat ook wel eens irlquote:Iedereen is een kutlultrut
quote:Op zondag 29 september 2024 00:32 schreef devzero het volgende:
hij gebruikt. wel leestekens, en soms op de juiste. plaats!
mooi tijd genoeg ook de rest gehad denk die het zo grappig vinden als ik over de zeik ga. weet wel dit is dus wel iets wat naar moderatie kan enzo he.quote:
|
Maargoed omdat jullie t zijn, voor deze keer maar door de vingers zien. maarre niet meer doen hou er niet van dit achterbakse enzo en uit de tent lokken.Do what you love, love what you do!![]()
Heb me er al meerdere keren op betraptquote:
nog geen DTS meet geweest?quote:Op zondag 29 september 2024 00:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En waar zijn die meets? Hier alleen slotjes in de kelder.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Maat echt? Je bent nu aan het acteren he?quote:Op zondag 29 september 2024 00:33 schreef kree het volgende:
[..]
mooi tijd genoeg ook de rest gehad denk die het zo grappig vinden als ik over de zeik ga. weet wel dit is dus wel iets wat naar moderatie kan enzo he.
|
Maargoed omdat jullie t zijn, voor deze keer maar door de vingers zien. maarre niet meer doen hou er niet van dit achterbakse enzo en uit de tent lokken.Lach met een schone bips![]()
Niet gelijk zo op de kast joh, je neemt het allemaal veel te serieus.quote:Op zondag 29 september 2024 00:33 schreef kree het volgende:
[..]
mooi tijd genoeg ook de rest gehad denk die het zo grappig vinden als ik over de zeik ga. weet wel dit is dus wel iets wat naar moderatie kan enzo he.
|
Maargoed omdat jullie t zijn, voor deze keer maar door de vingers zien. maarre niet meer doen hou er niet van dit achterbakse enzo en uit de tent lokken.![]()
nog steeds tof dat ik jou ooit eens irl ontmoet hebquote:Op zondag 29 september 2024 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb me er al meerdere keren op betrapt
Same shit, different day
SC hopper present![]()
volgende keer doe ik echt notes enzo hoor?
het boeit me niet een grapje enzo en ben ik nog makkelijk in. maar dit idee dus niet........Do what you love, love what you do!![]()
ik heb zelfs 1 persoon van fok ontmoet ook al nooit op meets geweest
Uw ADH vitamine Worst
Note iedereen lekker de moeder man...quote:Op zondag 29 september 2024 00:35 schreef kree het volgende:
volgende keer doe ik echt notes enzo hoor?
het boeit me niet een grapje enzo en ben ik nog makkelijk in. maar dit idee dus niet........
Ow wacht... Je kunt niet noten.Lach met een schone bips![]()
Ja dat was leukquote:Op zondag 29 september 2024 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog steeds tof dat ik jou ooit eens irl ontmoet heb
hij geeft je zo een perm ban hoorquote:Op zondag 29 september 2024 00:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Note iedereen lekker de moeder man...
Ow wacht... Je kunt niet noten.Uw ADH vitamine Worst
Ow kut!quote:Op zondag 29 september 2024 00:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij geeft je zo een perm ban hoorLach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 29 september 2024 00:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij geeft je zo een perm ban hoor![]()
![]()
Het is al vaak voorgesteld, maar niemand wil. Lijkt me ook niets om aan de bar te zitten en tussen het bolk roepen enquote:te kijken naar anderen
![]()
Lol ik wel en zonder jas naar huis, die had een andere fokker aangetrokken met een slokkie opquote:Op zondag 29 september 2024 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jammer dat ik het einde niet gehaald heb
Ja.quote:Op zondag 29 september 2024 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol ik wel en zonder jas naar huis, die had een andere fokker aangetrokken met een slokkie op![]()
![]()
Hquote:Op zondag 29 september 2024 00:33 schreef kree het volgende:
[..]
|
Maargoed omdat jullie t zijn, voor deze keer maar door de vingers zien. maarre niet meer doen hou er niet van dit achterbakse enzo en uit de tent lokken.
O
U
.
E
R
.
N
O
U
.
E
E
N
S
.
O
V
E
R
.
O
P
.
J
O
H!!![]()
quote:Op zondag 29 september 2024 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol ik wel en zonder jas naar huis, die had een andere fokker aangetrokken met een slokkie op
nog steeds wonderlijk dat ik gewoon huis haalde en ook netjes in en uit gecheckt bent in het OV
Same shit, different day
SC hopper present![]()
gewoon hele tijd hhihihi hahaha LOL wss mssquote:Op zondag 29 september 2024 00:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is al vaak voorgesteld, maar niemand wil. Lijkt me ook niets om aan de bar te zitten en tussen het bolk roepen ente kijken naar anderen
Uw ADH vitamine Worst
Netjes teruggekregen (op de post) maar het was wel koud op de terugwegquote:Iedereen is een kutlultrut
quote:Op zondag 29 september 2024 00:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog steeds wonderlijk dat ik gewoon huis haalde en ook netjes in en uit gecheckt bent in het OV![]()
![]()
ik kom zonder problemen als er een DTS meet komt, meets van andere topics lukte ook prima
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat is de DTS strandmeet met @mazturberumquote:Op zondag 29 september 2024 00:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon hele tijd hhihihi hahaha LOL wss mss![]()
nu ben ik benieuwdquote:Op zondag 29 september 2024 00:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Netjes teruggekregen (op de post) maar het was wel koud op de terugweg
WIE is er met jouw jas aan de haal gegaan?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Oh niet persoonlijk afgegeven? Dat dacht ik.quote:Op zondag 29 september 2024 00:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Netjes teruggekregen (op de post) maar het was wel koud op de terugweg
Maar in ieder geval netjes terug gekregen.![]()
![]()
Omg die klootzakquote:Op zondag 29 september 2024 00:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is de DTS strandmeet met @:mazturberum![]()
Die achter het stuur zit van de trein.quote:Op zondag 29 september 2024 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu ben ik benieuwd
WIE is er met jouw jas aan de haal gegaan?Iedereen is een kutlultrut
quote:Op zondag 29 september 2024 00:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Meelie die aan het schelden is?![]()
![]()
Dat was de bedoeling maar ik vond het handiger per post.quote:Op zondag 29 september 2024 00:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh niet persoonlijk afgegeven? Dat dacht ik.
Maar in ieder geval netjes terug gekregen.Iedereen is een kutlultrut
En alleen strandmeetsquote:Op zondag 29 september 2024 00:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De boze man vanavond wil ook graag strandmeets doen![]()
serieusquote:Op zondag 29 september 2024 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Die achter het stuur zit van de trein.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja, hij zou samen met maztur gaanquote:Op zondag 29 september 2024 00:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De boze man vanavond wil ook graag strandmeets doen![]()
als ze elkaar ontmoet hadden was het rustiger hierquote:Op zondag 29 september 2024 00:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is de DTS strandmeet met @:mazturberumUw ADH vitamine Worst
Katwijkquote:Op zondag 29 september 2024 00:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
En dan wel in Katwijk, want dat ligt lekker centraal in Nederland.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
En zijn vrouw had ook niet in de gaten blijkbaar dat hij een dames jas aan had.quote:
ik stelde het ooit voor, maar ze willen wel maar toch weer nietquote:Op zondag 29 september 2024 00:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, hij zou samen met maztur gaan
Uw ADH vitamine Worst
Ik ga weer stukquote:Op zondag 29 september 2024 00:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als ze elkaar ontmoet hadden was het rustiger hier
alcohol ging verd8 snel die avondquote:Op zondag 29 september 2024 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
En zijn vrouw had ook niet in de gaten blijkbaar dat hij een dames jas aan had.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
En de barman zou rijk geworden zijnquote:Op zondag 29 september 2024 00:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als ze elkaar ontmoet hadden was het rustiger hier![]()
Gofferquote:Op zondag 29 september 2024 00:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En de barman zou rijk geworden zijn
Het was gezellig en inderdaad de rondjes gingen hard.quote:Op zondag 29 september 2024 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Silverfox schonk wel erg volle glazen![]()
Kappen nu aub... het is hier toch de bedoeling om te zaniken en zeiken op de hele wereld??? Dat ik me kapot lach is niet de bedoeling lijkt me.Lach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 29 september 2024 00:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
Kappen nu aub... het is hier toch de bedoeling om te zaniken en zeiken op de hele wereld??? Dat ik me kapot lach is niet de bedoeling lijkt me.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Je bent wel aan het zuigen he.quote:Op zondag 29 september 2024 00:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
Kappen nu aub... het is hier toch de bedoeling om te zaniken en zeiken op de hele wereld??? Dat ik me kapot lach is niet de bedoeling lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 29 september 2024 00:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Je bent wel aan het zuigen he.
Zuigen doe ik alleen na werktijd 1 uurtje voor extra geldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En na afloop ligt er nog steeds stof op de vloer hierquote:Op zondag 29 september 2024 00:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zuigen doe ik alleen na werktijd 1 uurtje voor extra geld![]()
![]()
Wat denk jij nou? @ToT de knietjes is diep genoeg.quote:Op zondag 29 september 2024 00:51 schreef devzero het volgende:
[..]
En na afloop ligt er nog steeds stof op de vloer hierLach met een schone bips![]()
Je blijft wel hangen in de slachtofferrol, die er sowieso niet eens was. Post gewoon mee i,p.v. zo gepikeerd te zijn, wat nergens voor nodig is.quote:![]()
Kree je zit aan je tax, je leest dingen die niet kloppen. Het is best gezellig en geen gedoe.quote:
quote:Op zondag 29 september 2024 00:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Je blijft wel hangen in de slachtofferrol, die er sowieso niet eens was. Post gewoon mee i,p.v. zo gepikeerd te zijn, wat nergens voor nodig is.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Welke afslag was dat?quote:Op zondag 29 september 2024 00:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb zo te zien een verkeerde afslag op youtube genomen![]()
Pak de volgende afslag rechts en dan cum je op xHamsterquote:Op zondag 29 september 2024 00:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb zo te zien een verkeerde afslag op youtube genomen![]()
Meer actie dan hier.Lach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 29 september 2024 00:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Pak de volgende afslag rechts en dan cum je op xHamster![]()
Meer actie dan hier.
quote:Op zondag 29 september 2024 00:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Pak de volgende afslag rechts en dan cum je op xHamster![]()
Meer actie dan hier.
ãƒã‚±ãƒ¢ãƒ³ã‚»ãƒ³ã‚¿ãƒ¼ã§500万回èžãや㤠The BGM you heard 5 million times in Pokémon Center [ピアノ]
Ben al halverwege zo te zien![]()
quote:Op zondag 29 september 2024 01:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
ãƒã‚±ãƒ¢ãƒ³ã‚»ãƒ³ã‚¿ãƒ¼ã§500万回èžãや㤠The BGM you heard 5 million times in Pokémon Center [ピアノ]
Ben al halverwege zo te zienkut you made me click
Lekker heel je algoritme gefuckt HAquote:
[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2024 01:04:19 ]![]()
En bedankt!quote:Op zondag 29 september 2024 01:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ben al halverwege zo te zien
[..]
Lekker heel je algoritme gefuckt HALach met een schone bips![]()
Ik ga slapen, deze vernedering door @AardappelSchotel verdraag ik niet... Ik moet over mijn zonden na gaan denken.Lach met een schone bips![]()
beetje jammer dit weer maar ok.quote:Op zondag 29 september 2024 01:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk aan jou potatoepie van me![]()
jammer mss zocht je drama of probeerde dus het te escaleren. triest wel.quote:Op zondag 29 september 2024 01:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jaloerse bitches doe ik niks mee![]()
quote:Op zondag 29 september 2024 01:10 schreef devzero het volgende:
[..]
jammer mss zocht je drama of probeerde dus het te escaleren. triest wel.
#metoo sleep timequote:Op zondag 29 september 2024 01:11 schreef devzero het volgende:
Ok, genoeg kreequotes. Tijd om er vandoor te gaan. Tot over een paar uurtjes
![]()
![]()
plasbolkje...zzzz
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ja jij ook straks.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-09-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3789 / +28 / +0 / 8780 / 10055
2. aeque / 2096 / +56 / +0 / 4141 / 4783
3. KillemWieft / 1165 / +14 / +0 / 484 / 781
4. Lovely / 1011 / +28 / +0 / 3801 / 4546
5. hemarookworst / 776 / +18 / +3 / 1734 / 2231
6. Dr.Mikey / 657 / +0 / +0 / 1082 / 1429
7. marc0871 / 554 / +3 / +0 / 317 / 483
8. loveyoulongtime / 553 / +49 / +7 / 2110 / 2421
9. MizzezAmy / 534 / +15 / +0 / 2459 / 2892
10. mario390 / 530 / +3 / +0 / 285 / 446
11. Sally / 528 / +13 / +10 / 609 / 804
12. AardappelSchotel / 524 / +15 / +18 / 2453 / 2842
13. HappyCharly / 454 / +3 / +0 / 1537 / 1765
14. gebrokenglas / 431 / +29 / +0 / 1550 / 1908
15. Pinnenmutske / 414 / +19 / +0 / 930 / 1197
16. Bally-b / 346 / +0 / +0 / 63 / 135
17. maily / 325 / +15 / +1 / 1446 / 1663
18. drakin / 322 / +0 / +0 / 741 / 941
19. devzero / 272 / +40 / +0 / 254 / 339
20. ieniminimuis / 267 / +5 / +0 / 1339 / 1572SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: