SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is patat!
Lach met een schone bips![]()
@kree waarom opende je zelf niks met goeie titel?? Nu moest ik snel kut titel bedenken voor iemand anders kut titel bedacht.Lach met een schone bips![]()
Das Boot ist primaquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
sorry had het niet door want zat nog ff te luisteren en ineens topic vol. Maar is prima TT toch?quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
@:kree waarom opende je zelf niks met goeie titel?? Nu moest ik snel kut titel bedenken voor iemand anders kut titel bedacht.Do what you love, love what you do!![]()
Ken ik nietquote:Op zaterdag 28 september 2024 23:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die van U96 klinkt best primaIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Jij had het over dat bootje en titelsong vandaar de tt voor jou.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:50 schreef kree het volgende:
[..]
sorry had het niet door want zat nog ff te luisteren en ineens topic vol. Maar is prima TT toch?Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geborreld en gegeten met dochter?![]()
Ok, wilde nog een versier move plaatsen maar nu.......![]()
![]()
dat klinkt nicequote:Op zaterdag 28 september 2024 23:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Heel goed vandaag, gezellig met dochter de dag doorgebracht, gewinkeld, geborreld en daarna heerlijk uit eten geweest.![]()
En met jou?
Weinig gedaan vandaag, wat geshopt en tv gekeken. Ook morgen geen echte plannen.
Oja verder afmaken badkamerkast hooguit
Same shit, different day
SC hopper present![]()
enrico morricone of hoe de man heet dit is ook klassieker wel idd in film muziek.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Even opgezocht maar niet mijn ding.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wel.
Werelden van verschil ook hier.Iedereen is een kutlultrut
age is just a numberquote:Op zaterdag 28 september 2024 23:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee nu ben je gewoon te oud voor mij
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hoe is het met je moeder?quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat klinkt nice
Weinig gedaan vandaag, wat geshopt en tv gekeken. Ook morgen geen echte plannen.
Oja verder afmaken badkamerkast hooguit![]()
nouja ik had hem mss ff genoemd meer film muziekjes luisteren ofzo.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij had het over dat bootje en titelsong vandaar de tt voor jou.
Maar maakt niet uit dit is best ook hoor
Do what you love, love what you do!![]()
tsja beter zal het niet worden, laatste halfjaar stabiel matig.quote:
Maar zal wel verder afglijden binnen afzienbare tijd, is immers het voorlaatste stationSame shit, different day
SC hopper present![]()
If I care.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee nu ben je gewoon te oud voor mij
Beetje rare reactie van je.![]()
Werd gespeeld op mijn vaders begrafenis. Prachtige muziek maar kan er niet zo goed naar luisterenquote:Iedereen is een kutlultrut
Ennio, is inderdaad een klassieker.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:53 schreef kree het volgende:
[..]
enrico morricone of hoe de man heet dit is ook klassieker wel idd in film muziek.En met dit mooie nummer draaiend ga ik een slaappoging doen
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Gast jij had het over een bootje onderwater, sloot het topic, opende geen nieuwe en dan doe ik het voor je en krijg ik deze ontvangst..... Ben serieus tot in mijn ziel geraakt nuquote:Op zaterdag 28 september 2024 23:54 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik had hem mss ff genoemd meer film muziekjes luisteren ofzo.
Maar maakt niet uit dit is best ook hoor
truste Amyquote:Op zaterdag 28 september 2024 23:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ennio, is inderdaad een klassieker.En met dit mooie nummer draaiend ga ik een slaappoging doen
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
dit is echt klassieker wel enzo die denk bijna iedereen herkend?quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Werd gespeeld op mijn vaders begrafenis. Prachtige muziek maar kan er niet zo goed naar luisteren
Zijn er meer denk, dit soort?Do what you love, love what you do!![]()
Doe ik wel vaker als ik dom ouwehoer hoorquote:Op zaterdag 28 september 2024 23:55 schreef Shii het volgende:
[..]
If I care.
Beetje rare reactie van je.
Ahw dat snap ik dan wel jaquote:Op zaterdag 28 september 2024 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Werd gespeeld op mijn vaders begrafenis. Prachtige muziek maar kan er niet zo goed naar luisteren
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Ja herkenbaar hoor.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja beter zal het niet worden, laatste halfjaar stabiel matig.
Maar zal wel verder afglijden binnen afzienbare tijd, is immers het voorlaatste station![]()
![]()
snap drama niet ik probeerde nog maar was al topic open he? al met al kon ik hem dus niet maken en zeg is toch prima zo ook?quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast jij had het over een bootje onderwater, sloot het topic, opende geen nieuwe en dan doe ik het voor je en krijg ik deze ontvangst..... Ben serieus tot in mijn ziel geraakt nu
waarom drama?Do what you love, love what you do!![]()
Om maar aan de TT te refereren zit jij dus in zelfde schuitje als ik. Sterkte man.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja beter zal het niet worden, laatste halfjaar stabiel matig.
Maar zal wel verder afglijden binnen afzienbare tijd, is immers het voorlaatste stationLach met een schone bips![]()
welk drama?quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:58 schreef kree het volgende:
[..]
snap drama niet ik probeerde nog maar was al topic open he? al met al kon ik hem dus niet maken en zeg is toch prima zo ook?
waarom drama?Lach met een schone bips![]()
yep , ik prefereer weliswaar een ander boottochtjequote:Op zaterdag 28 september 2024 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Om maar aan de TT te refereren zit jij dus in zelfde schuitje als ik. Sterkte man.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ja er is geen drama. maar krijg verwijt dat ik topic veranderde etc. wat niet zo is want gene die deze opende was de eerste. dus die bepaalt. boeie mag zelf tt verzinnen ook nog. Zeg ik daarna na vraag trouwens. ik was te laat en had tt zo gedaan en maakt niet uit en prima.quote:
en dan gezeik. wtf?Do what you love, love what you do!![]()
Ik voor mezelf ook, maar een moeke die afglijd... Het is niet tof nee, en ik heb er ook mee van doen. KUT is denk ik de juiste bewoording wel.quote:Op zondag 29 september 2024 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep , ik prefereer weliswaar een ander boottochtjeLach met een schone bips![]()
Waar heb je het in godsnaam over? Lees even terugquote:Op zondag 29 september 2024 00:01 schreef kree het volgende:
[..]
ja er is geen drama. maar krijg verwijt dat ik topic veranderde etc. wat niet zo is want gene die deze opende was de eerste. dus die bepaalt. boeie mag zelf tt verzinnen ook nog. Zeg ik daarna na vraag trouwens. ik was te laat en had tt zo gedaan en maakt niet uit en prima.
en dan gezeik. wtf?
Lol ik postte laatst nog een foto van dat joch.quote:
Iedereen is een kutlultrut
Oeiquote:Op zondag 29 september 2024 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol ik postte laatst nog een foto van dat joch. [ link | afbeelding ]
Ik ga de laptop nog ff aanslingeren![]()
![]()
toch is het fucked up want werd gezegd ik wijzigde de TT enzo. ok iedereen die hier langer is weet dat dit niet kan. dus ok pech dan is ie zelf door iemand zo ingetypt wie de TS is dan dus.
maakt me echt geen reet uit trouwens dat of hoe. maar moet niet naar mij gaan zeggen dat ik dat deedDo what you love, love what you do!![]()
Ik geloof dat hij er nu slechter aan toe is. Geweldige film, een maar maanden geleden weer eens gezien.quote:Iedereen is een kutlultrut
Nee maat, lees nog eens terug.... Jij had de lapo in vorige topic en ik opende nieuw topic omdat het lang duurde voor jij het deed.quote:Op zondag 29 september 2024 00:04 schreef kree het volgende:
toch is het fucked up want werd gezegd ik wijzigde de TT enzo. ok iedereen die hier langer is weet dat dit niet kan. dus ok pech dan is ie zelf door iemand zo ingetypt wie de TS is dan dus.
maakt me echt geen reet uit trouwens dat of hoe. maar moet niet naar mij gaan zeggen dat ik dat deedLach met een schone bips![]()
Ik denk dat kree het over een eerder geval heeft niet dit topic.quote:Op zondag 29 september 2024 00:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee maat, lees nog eens terug.... Jij had de lapo in vorige topic en ik opende nieuw topic omdat het lang duurde voor jij het deed.Iedereen is een kutlultrut
ik zocht nergens drama. totdat dit dan wat totaal trouwens eigenlijk al nutteloos washad ik btw al gezegd dat tt prima was enzo en thanks.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast jij had het over een bootje onderwater, sloot het topic, opende geen nieuwe en dan doe ik het voor je en krijg ik deze ontvangst..... Ben serieus tot in mijn ziel geraakt nuDo what you love, love what you do!![]()
Sarcasme, niet alles is serieus hier.quote:Op zondag 29 september 2024 00:06 schreef kree het volgende:
ik zocht nergens drama. totdat dit dan wat totaal trouwens eigenlijk al nutteloos was
[..]![]()
Oh wow..............quote:Op zondag 29 september 2024 00:06 schreef kree het volgende:
ik zocht nergens drama. totdat dit dan wat totaal trouwens eigenlijk al nutteloos was
[..]Lach met een schone bips![]()
kree, er is geen drama ....quote:Op zondag 29 september 2024 00:06 schreef kree het volgende:
[..]
niet zo happen joh .....![]()
Hier zijn soms meerdere dimensies
nou probeer ijk maily maar dit is het erom doen om drama te maken en daar heb ik wel hekel aan. ging allemaal toch prima? waarom dat vraag ik me af. tis zuigen om drama uit te maken. helaas ben ik daar niet zo gevoelig voor enzo. dus pech.quote:Op zondag 29 september 2024 00:07 schreef maily het volgende:
[..]
kree, er is geen drama ....
niet zo happen joh .....
ok dat voor dat, kunnen we gewoon door waar we gebleven waren en was film muziek nu even ? of weet wat beters ofzo?Do what you love, love what you do!![]()
Dacht ik alquote:Op zondag 29 september 2024 00:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zit nu in vector 5 subsectie 1Iedereen is een kutlultrut
Lees ik het goed dat hij niet genoeg betaald heeft gekregen voor die rol?quote:Op zondag 29 september 2024 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol ik postte laatst nog een foto van dat joch. [ link | afbeelding ]
En/of dat hij meer geld nodig heeft voor overige kosten .....
Ik heb google lens gebruikt en toen zag ik https://www.facebook.com/(...)gLHRGkRCBB7SMYqKWaRl![]()
het gaat hartstikke prima.quote:Op zondag 29 september 2024 00:09 schreef kree het volgende:
[..]
nou probeer ijk maily maar dit is het erom doen om drama te maken en daar heb ik wel hekel aan. ging allemaal toch prima? waarom dat vraag ik me af. tis zuigen om drama uit te maken. helaas ben ik daar niet zo gevoelig voor enzo. dus pech.
ok dat voor dat, kunnen we gewoon door waar we gebleven waren en was film muziek nu even ? of weet wat beters ofzo?
en door idd![]()
![]()
Denk dat in die tijd het normaal was dat een kind niet veel kreeg betaald.quote:Op zondag 29 september 2024 00:10 schreef maily het volgende:
[..]
Lees ik het goed dat hij niet genoeg betaald heeft gekregen voor die rol?
En/of dat hij meer geld nodig heeft voor overige kosten .....
Ik heb google lens gebruikt en toen zag ik https://www.facebook.com/(...)gLHRGkRCBB7SMYqKWaRlIedereen is een kutlultrut
Het is een klassieker als je de film kent. De landschappen met die muziek. Of die bar scene. Los vind ik er niet zo veel aanquote:Op zaterdag 28 september 2024 23:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ennio, is inderdaad een klassieker.En met dit mooie nummer draaiend ga ik een slaappoging doen
![]()
![]()
Weet je wat pas een klassieker is?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Conquest of Paradise van Vangelis vind ik dan ook wel een prachtig stukje muziek.quote:Op zondag 29 september 2024 00:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is een klassieker als je de film kent. De landschappen met die muziek. Of die bar scene. Los vind ik er niet zo veel aanLach met een schone bips![]()
nou daar is toch niks mis mee? ook niet met TT want vrij die te kiezen als je eerder bent. ik snap het hele drama niet ofzo erna?quote:Op zondag 29 september 2024 00:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee maat, lees nog eens terug.... Jij had de lapo in vorige topic en ik opende nieuw topic omdat het lang duurde voor jij het deed.Do what you love, love what you do!![]()
Weet ik niet, ik vraag het toch.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
klaar nou!!!quote:Op zondag 29 september 2024 00:13 schreef kree het volgende:
[..]
nou daar is toch niks mis mee? ook niet met TT want vrij die te kiezen als je eerder bent. ik snap het hele drama niet ofzo erna?![]()
Not my cup of teaquote:Op zondag 29 september 2024 00:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Conquest of Paradise van Vangelis vind ik dan ook wel een prachtig stukje muziek.![]()
Neem niet alles zo serieus, grapje, sarcasme, enz.quote:Op zondag 29 september 2024 00:13 schreef kree het volgende:
[..]
nou daar is toch niks mis mee? ook niet met TT want vrij die te kiezen als je eerder bent. ik snap het hele drama niet ofzo erna?![]()
eens maar je roept t wel beetje zelf op je af om drama.quote:
Maar ok maakt niet uit, laten we het gewoon gezellig hebben., wmb geen probleem![]()
Alleen jij bent drama aan het maken nu, maatquote:Op zondag 29 september 2024 00:09 schreef kree het volgende:
[..]
nou probeer ijk maily maar dit is het erom doen om drama te maken en daar heb ik wel hekel aan. ging allemaal toch prima? waarom dat vraag ik me af. tis zuigen om drama uit te maken. helaas ben ik daar niet zo gevoelig voor enzo. dus pech.
ok dat voor dat, kunnen we gewoon door waar we gebleven waren en was film muziek nu even ? of weet wat beters ofzo?![]()
okey @loveyoulongtime mss verkeerd begrepen. laten we er geen drama van maken want nergens voor nodig. Ok met jou? dan ook met mij.Do what you love, love what you do!![]()
En dat is ook wel fijn dat we verschillende meningen hebben voor ik je de tering in ga schelden omdat je het niet met me eens bentquote:![]()
Ik vind dat dan wel weer lekkere muziek.Lach met een schone bips![]()
Ja zaterdagavond is lekker.quote:Op zondag 29 september 2024 00:03 schreef Koen66 het volgende:
ben altijd meer een vrijdagavond en zaterdag liefhebber
En dan is het ineens zondagochtend![]()
![]()
er was nergens schelden denk?quote:Op zondag 29 september 2024 00:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En dat is ook wel fijn dat we verschillende meningen hebben voor ik je de tering in ga schelden omdat je het niet met me eens bent![]()
Ik vind dat dan wel weer lekkere muziek.Do what you love, love what you do!![]()
Nog nietquote:
Nee nu ben je te ver gegaan maat, Maandag na school achter de gymzaal vechten we dit uit. Zet je bril maar vast af want ik beuk je de tering in!quote:Op zondag 29 september 2024 00:16 schreef kree het volgende:
okey @:loveyoulongtime mss verkeerd begrepen. laten we er geen drama van maken want nergens voor nodig. Ok met jou? dan ook met mij.
Nee man, serieus. van mijn kant was er nooit een probleem
Misschien moet je geen woorden als "schelden" gebruiken, want misschien dat iemand het serieus neemt en er drama over maaktquote:Op zondag 29 september 2024 00:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En dat is ook wel fijn dat we verschillende meningen hebben voor ik je de tering in ga schelden omdat je het niet met me eens bent![]()
Ik vind dat dan wel weer lekkere muziek.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: