Waarom is die ene het probleem?quote:
Die klom er het laatste op voordat ie om gingquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom is die ene het probleem?
Probleem zit hem aan de andere kant waar er teveel zitten...
Ik heb de finish niet gezien, want mijn cluppie moest voetballenquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:13 schreef pullup het volgende:
Dames wielrennerts zijn dommies heb ik vanmiddag kunnen zien
Ah ja, de laatste is dan het probleem natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Die klom er het laatste op voordat ie om ging
Goede reden en niets gemist ook. Wat een prutstersquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb de finish niet gezien, want mijn cluppie moest voetballen
Die ene Zwitserse van 18 ook?quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:13 schreef pullup het volgende:
Dames wielrennerts zijn dommies heb ik vanmiddag kunnen zien
Vol is vol is dan het principequote:Op zaterdag 28 september 2024 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah ja, de laatste is dan het probleem natuurlijk.
Dat was naar jaquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ene Zwitserse van 18 ook?![]()
Ach op plaats 13 maar tochquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Goede reden en niets gemist ook. Wat een prutsters
Maakt nog net iets goed jaquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach op plaats 13 maar toch![]()
[ afbeelding ]
Volgend jaar kopvrouw maken van de seniorenquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft dit jaar best wel een hoop verschillende truien gewonnen
Gewoon achter de hand houden ... doe Marianne Vos kopvrouwequote:Op zaterdag 28 september 2024 22:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgend jaar kopvrouw maken van de senioren
Ik sla overquote:Op zaterdag 28 september 2024 23:06 schreef D. het volgende:
Zo!
Moest nog even 6000 stappen zetten voor vandaag, maar die kan ik nu afvinken
Die had ik al eens gezien. Zijn eigenlijk losse badeendje met nopjes aan de onderkant die je door de gaatjes vd schoen kan drukken.quote:
Weet ikquote:Op zaterdag 28 september 2024 23:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die had ik al eens gezien. Zijn eigenlijk losse badeendje met nopjes aan de onderkant die je door de gaatjes vd schoen kan drukken.
Er is een hoop gekkigheid met badeendjes te verkrijgen.quote:
Weet ikquote:Op zondag 29 september 2024 00:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er is een hoop gekkigheid met badeendjes te verkrijgen.
Da's rot. Sterkte!quote:Op zondag 29 september 2024 00:44 schreef woxxel2 het volgende:
Ik belde of appte altijd met mijn beste vriendin als ik mij verveelde. Dag en nacht. Maar ze is overleden een half jaar geleden. En is echt zo kut. Elke dag opnieuw
Alsof je met hier in deze sc komen met die paar aanwezige debielen wat verwachten kuntquote:
Alsof ik naar een sexdate zoekquote:Op zondag 29 september 2024 00:46 schreef sly-nl het volgende:
A
[..]
Alsof je met hier in deze sc komen met die paar aanwezige debielen wat verwachten kunt
Hoiquote:Op zondag 29 september 2024 00:46 schreef sly-nl het volgende:
A
[..]
Alsof je met hier in deze sc komen met die paar aanwezige debielen wat verwachten kunt
Geen idee. Ik weet echt niet wat dat is, tinder, behalve dat het date-gedoe online is. Of het seks-daten is weet ik niet. Nooit op geweest, never will.quote:
Ja dank jequote:Op zondag 29 september 2024 00:52 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hee, cute debieltje van me![]()
![]()
[ afbeelding ]
Sure,quote:Op zondag 29 september 2024 00:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet echt niet wat dat is, tinder, behalve dat het date-gedoe online is. Of het seks-daten is weet ik niet. Nooit op geweest, never will.
Moet in de kroeg de wijven al van me afduwen, ik vind het wel goed zo
Bedoel je mij mee zekerquote:Op zondag 29 september 2024 00:54 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik kocht laatst een appel
de appel was goed
maar niet gelukkig
hij was wat zuur
Swiped linksquote:Op zondag 29 september 2024 00:53 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Sure,
Ik zit ook niet op tinder, maar ik weet ook wel waar die apps voor zijn
Nee, ik weet het echt niet of thindert met seks te maken heeft of gewoon een bak koffie met vlaai en dan weer op huus an.quote:Op zondag 29 september 2024 00:53 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Sure,
Ik zit ook niet op tinder, maar ik weet ook wel waar die apps voor zijn
Nee, niet met dit prachtige schrijfsel.quote:
Nee maar weet wel hoe het werkt.quote:
Is goedquote:Op zondag 29 september 2024 01:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Leg je het me een keer uit als we weer date-seks hebben?
Ik zou je klep dichtdoen.quote:Op zondag 29 september 2024 01:01 schreef woxxel2 het volgende:
Wat doe je als je in een postbus bent om je beter te voelen. Geef me een tip. En geen tinder
Goffer.quote:
Ja ik snap het niet helemaal.quote:
Ohhhhhhhhhhh.................quote:
Ohw, ik ga met treintjes spelen.quote:
Wtf waarom denk je dat ik op kerels uit benquote:Op zondag 29 september 2024 01:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Aaah, nu begrijp ik het!@
Morgen is er in Akersloot trekkertje-trek. Komen meestal wel knappe kerels op af. Echt iets voor jou![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben we jou nog zo nu en dan!quote:Op zondag 29 september 2024 01:11 schreef woxxel2 het volgende:
Eerlijk...dit hele fok forum is een dooie boel geworden
Stel je niet aan, bronstig hertquote:Op zondag 29 september 2024 01:12 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Wtf waarom denk je dat ik op kerels uit ben
Niks mis mee hoorquote:Op zondag 29 september 2024 01:12 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Wtf waarom denk je dat ik op kerels uit ben
Inmiddels weet Sly al van wie je een kloon bent. Het was niet moeilijk. Welkom ******quote:
Oh wie dan?quote:Op zondag 29 september 2024 01:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Inmiddels weet Sly al van wie je een kloon bent. Het was niet moeilijk. Welkom ******
Nee ik denk vanwege je rode neusquote:Op zondag 29 september 2024 01:23 schreef woxxel2 het volgende:
Bedoel je dat ik een kloon van iemand ben?
quote:Op zondag 29 september 2024 01:15 schreef woxxel2 het volgende:
Oke poging 2
Wat is je lievelingsnummer. Muziek
Je bent de enige niet.quote:Op zondag 29 september 2024 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was ik een uur geleden ook al van plan
quote:
Wat een bedragen he Ik heb nog drie kamers overquote:Op zondag 29 september 2024 07:38 schreef pullup het volgende:
Maar wat wel naar is en scheelt is dat de kamers inderdaad 900 euro per maand schijnen te kosten tegenwoordig hier in Amsterdam
Wat zou een kamer aan het water opbrengen ?quote:Op zondag 29 september 2024 07:38 schreef pullup het volgende:
Maar wat wel naar is en scheelt is dat de kamers inderdaad 900 euro per maand schijnen te kosten tegenwoordig hier in Amsterdam
Ga je hem los verkopen of verhuren? En met of zonder huisgenoot?quote:Op zondag 29 september 2024 10:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat zou een kamer aan het water opbrengen ?
GATVERDAMME!quote:Op zondag 29 september 2024 13:53 schreef chufi het volgende:
eh verhuren aan een studente natuurlijk ..
Heb ze ooit geprobeerd, maar krijg het niet weg.quote:Op zondag 29 september 2024 16:48 schreef Deisyy het volgende:
Vanavond lekker mosselen, met zelfgemaakte sausjes
Ik zei het nog netjesquote:
Ik heb ze wel eens gehad maar vind het niet lekker ...quote:Op zondag 29 september 2024 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ze ooit geprobeerd, maar krijg het niet weg.
Ben helemaal geen wat uit het water komt eter
Hou je helemaal niet van vis?quote:Op zondag 29 september 2024 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ze ooit geprobeerd, maar krijg het niet weg.
Ben helemaal geen wat uit het water komt eter
Kibbeling, lekkerbek lust ik wel maar echt al eeuwen iet meer gehadquote:Op zondag 29 september 2024 16:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hou je helemaal niet van vis?
Behalve een lekkerbek?
Dat kan natuurlijk, ik vind bijna alles uit de zee lekker, er is maar weinig wat ik niet lekker vindt.quote:Op zondag 29 september 2024 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kibbeling, lekkerbek lust ik wel maar echt al eeuwen iet meer gehad
Vroeger had ik wel zalm tot ik een keer een stukje in mijn mond nam wat niet meer goed was. Daarna ook nooit meer gegeten. Tonijn uit blik met groenten wil ik ook nog wel eens eten.
Maar mosselen heb ik in alle varianten geproefd, het kan mij niet bekoren
Ja ieder zijn smaak he, maar lekker als je je dat dan zelf uit kan zoeken (vissen) en er heerlijk van kan genieten.quote:Op zondag 29 september 2024 17:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, ik vind bijna alles uit de zee lekker, er is maar weinig wat ik niet lekker vindt.
Laatst bij Pesca wezen eten, dan kies je je eigen vis voor diverse gangen, was heel leuk om te doen en erg lekker.
Lekker! Vooral als het een goede ribeye was. Jammer dat je zo'n last had van het geroezemoes.quote:Op zondag 29 september 2024 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ieder zijn smaak he, maar lekker als je je dat dan zelf uit kan zoeken (vissen) en er heerlijk van kan genieten.
Ik ben meer voor een lekker stukje vlees
Ben gisteren naar de bistro in Vorden geweest, zo heerlijke lekker ribeye gegeten![]()
Jammer alleen dat er boven een feestje was en het best een herrie was. Kan daar slecht tegen dat harde geroezemoes.
Ja hij was heerlijk en de gerechten er bij ook.quote:Op zondag 29 september 2024 17:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Vooral als het een goede ribeye was. Jammer dat je zo'n last had van het geroezemoes.
Ook al moe?quote:
Denk het, heb het ook koud.quote:
Hier net zo. Koud en moe. Heb net een dutje van een half uurtje gedaan. Maar niet geholpen.quote:Op zondag 29 september 2024 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk het, heb het ook koud.
Jij ook moe dus?
Lekker op tijd naar bed dan maar?quote:Op zondag 29 september 2024 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier net zo. Koud en moe. Heb net een dutje van een half uurtje gedaan. Maar niet geholpen.
Lig er altijd op tijs in tussen 22 en 22.30 uur.quote:Op zondag 29 september 2024 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker op tijd naar bed dan maar?
Best vroegquote:Op zondag 29 september 2024 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lig er altijd op tijs in tussen 22 en 22.30 uur.
Ja ben ook altijd vroeg wakker. En zo aan het eind van de dag wordt mijn lijf ook vervelend dus ga ik een uurtje in bed tv kijken.quote:
Hopelijk wat leuks op tv danquote:Op zondag 29 september 2024 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ben ook altijd vroeg wakker. En zo aan het eind van de dag wordt mijn lijf ook vervelend dus ga ik een uurtje in bed tv kijken.
Meestal laatste stukje van VI en dan hart van nederland.quote:
Naar VI, echt?quote:Op zondag 29 september 2024 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meestal laatste stukje van VI en dan hart van nederland.
Ja kan altijd wel lachen.quote:
Doe je wel rustig aan met hem!quote:Op zondag 29 september 2024 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lig er altijd op tijs in tussen 22 en 22.30 uur.
Het is koukleumpjes of koukloontjes, take your pick.quote:
Thanksquote:Op zondag 29 september 2024 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is koukleumpjes of koukloontjes, take your pick.
Ik ga even een ip check aanvragen, al mag er momenteel niemand het Binnenhof op, dus lastig.quote:Op zondag 29 september 2024 19:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Thanks![]()
Dab ga ik voor kloontjes. Die Marcus lijkt me irl Wilders en Dotteke vertrouw ik ook niet helemaal en dat is volgens moi die Faber van asiel
hey Slyquote:Op zondag 29 september 2024 19:44 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Doe je wel rustig aan met hem!@
![]()
[ afbeelding ]
Kom jij ons even warm maken?quote:
Of ik dat nu een compliment moet vinden meneer timmermansquote:Op zondag 29 september 2024 19:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Thanks![]()
Dab ga ik voor kloontjes. Die Marcus lijkt me irl Wilders en Dotteke vertrouw ik ook niet helemaal en dat is volgens moi die Faber van asiel
Mooi, da's sympathiek van je!! Hiquote:
quote:
quote:Op zondag 29 september 2024 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of ik dat nu een compliment moet vinden meneer timmermans
Dan geniet hij niet hard genoeg als hij daar dan aan moet denkenquote:Op zondag 29 september 2024 19:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi, da's sympathiek van je!! Hi.
Ja, ik zag arme Tijs al liggen bij je: genietend maar wel denkend (angstig) aan God en z'n toorn![]()
Een kleine jeugdzonde is niet erg toch. Je kan niet helemaal perfect zijn 😉quote:Op zondag 29 september 2024 20:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]ik ben wel links, ja, klopt.
Als tiener niet, bracht ik vvd-verkiezingsfolders rond. Schandalig eigenlijk, want ik werd gewoon gebruikt
Ja, da's ook weer waar. Arme Tijs.quote:Op zondag 29 september 2024 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan geniet hij niet hard genoeg als hij daar dan aan moet denken
Mja, is ookquote:Op zondag 29 september 2024 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een kleine jeugdzonde is niet erg toch. Je kan niet helemaal perfect zijn 😉
Het is terroristen tijd,quote:Op zondag 29 september 2024 20:05 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Ja, die Marcus had ik laatst gewezen op z'n ietwat snelle oordeel "deze terrorist neergehaald"![]()
Bleek inderdaad om een gekkerd te gaan met tbs-verleden en zero Allah. Marcus heeft een ruime fantasie. Hij had het ook nog over "hij wordt vervolgd voor terrorisme"
, terwijl er alleen onderzoek werd gedaan of dit misschien zo was (is standaard bij een "Akbar" schreeuwerd). Zo krijg je dus -met kranten en gasten als Marcus- foute info in het land
![]()
Verder een aardige kerel, Marcus, hij moest alleen wat anders lezen dan de Telegraaf en de Donald Duck en de Rosie
quote:Op zondag 29 september 2024 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
Nou heb ik ook wel eens zin in een hamburger,
in een gekke bui 2,
maar
WTF
Okequote:Op zondag 29 september 2024 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is terroristen tijd,
ik heb anders nog wel een ticket voor je. Spannende vakantie krijg je dan
Alles relaxt,quote:
Mooi! Lekker toch, dat vooruitzicht!?quote:Op zondag 29 september 2024 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alles relaxt,
alleen morgen weer werken
Wel, 2,5 dag voor mijn vakantie begint.
En met jou?
Polls zitten de laatste tijd zeker vaker mis he.quote:Op zondag 29 september 2024 20:35 schreef sly-nl het volgende:
Lees net een artikel in de Wash.Post. Ongelooflijk eigenlijk dat Trump 'gewoon' nog nek aan nek gaat met Harris in de latest polls van vandaag. Wat is er toch met al die mensen aan de hand dat ze zo'n monster in het zadel willen helpen.Rond de 75 miljoen idioten die op hem gaan stemmen. Hoe ken ut!?
![]()
https://www.washingtonpos(...)al-polling-averages/
Het blijven polls, indeed. Doch:quote:Op zondag 29 september 2024 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Polls zitten de laatste tijd zeker vaker mis he.
Maar eens afwachten wat ze in november nou echt gaat doen.
Natuurlijk doen ze hun best, overal hoop ik.quote:Op zondag 29 september 2024 20:44 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Het blijven polls, indeed. Doch:
The Washington Post is gathering the best available national and state-level polling data and factoring how citizens in each state voted in the last two presidential elections to calculate which candidate voters currently favor in the presidential race.
Every state is within a normal-sized polling error of 3.5 points and could go either way.
Nog los van de polls: dat er meer dan een miljoen zwakzinnige figuren op Trump gaan stemmen is al moeilijk voor te stellen voor moi. Laat staan 75 miljoen.. Human species zijn -grotendeels- niet waardevoller dan dieren insectenquote:Op zondag 29 september 2024 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk doen ze hun best, overal hoop ik.
Je ziet alleen vaker dat ze er verder naast zitten. Misschien wel omdat mensen niet meer helemaal eerlijk zijn over wat ze gaan stemmen.
Dat een deel van de amerikanen niet goed bij hun hoofd is klopt. Het land van de onbegrensde moeilijkheden toch?quote:Op zondag 29 september 2024 20:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nog los van de polls: dat er meer dan een miljoen zwakzinnige figuren op Trump gaan stemmen is al moeilijk voor te stellen voor moi. Laat staan 75 miljoen.. Human species zijn -grotendeels- niet waardevoller dan dieren insecten![]()
Ik denk dat men deze keer nog wel duidelijker tegen die gozer gaat stemmen, maar nog steeds lang niet duidelijk genoeg. Hoe kan je daar nu nog steeds voor gaan inderdaadquote:Op zondag 29 september 2024 20:35 schreef sly-nl het volgende:
Lees net een artikel in de Wash.Post. Ongelooflijk eigenlijk dat Trump 'gewoon' nog nek aan nek gaat met Harris in de latest polls van vandaag. Wat is er toch met al die mensen aan de hand dat ze zo'n monster in het zadel willen helpen.Rond de 75 miljoen idioten die op hem gaan stemmen. Hoe ken ut!?
![]()
Jooo, zat ff AZ te kijken en dat was ook geen feest.quote:Op zondag 29 september 2024 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat een deel van de amerikanen niet goed bij hun hoofd is klopt. Het land van de onbegrensde moeilijkheden toch?
Hoi!quote:Op zondag 29 september 2024 22:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat men deze keer nog wel duidelijker tegen die gozer gaat stemmen, maar nog steeds lang niet duidelijk genoeg. Hoe kan je daar nu nog steeds voor gaan inderdaad![]()
Dat is een hele interessante vraag.quote:Op zondag 29 september 2024 20:35 schreef sly-nl het volgende:
![]()
quote:Op zondag 29 september 2024 22:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is een hele interessante vraag.
Massa psychology.
Ik denk zelf dat het komt omdat ie vroeger een acteur was en dat daarom mensen al idolaat van hem waren.
Als je een MAGA gekkie confronteert met één van de volstrekt belachelijke uitspraken van hun idool, of beter gezegd leider, dan is dat allemaal niet waar, fake news en uit zijn verband getrokken.
Een theorie bijvoorbeeld dat Michelle Obama een transgender zou zijn wordt dan weer wel meteen als zoete koek geslikt.
Ook is me opgevallen dat de MAGA gekkies nou niet heel welbespraakt zijn of slim. Hetzelfde geldt voor Trump. Toch is hij in hun ogen succesvol. En als je naar zijn kapitaal en daarmee gepaard gaande macht kijkt, ziet dat er aan de oppervlakte succesvol uit.
Als je ze uitlegt dat het grote kapitaal allemaal door pappa Fred is verschaft dan is dat allemaal niet waar en jawel, fake news.
De slachtoffer rol.
Wij tegen zij.
MAGA gekkies zijn vaak arm, ontevreden en boos.
Trump is niet arm, maar wel ontevreden en boos. Dat is gezien zijn jeugd niet zo heel verwonderlijk. En dat zal ongetwijfeld voor de meeste MAGA's ook gelden.
Dat schept een band.
En dan komt er iemand die net zo ontevreden is als zijzelf maar met geld en macht en ze kennen hem van tv.
One of us! Iemand die ze bewonderen en waar ze zich verbonden mee voelen. Dat in combinatie met de narcistische megalomane persoonlijkheid van Trump is het recept denk ik.
Trump aanhangers vertonen heel veel overeenkomsten met sekteleden.
De schaal echter waarop dit plaatsvindt is gigantisch.
Eng wel allemaal.
tonja.quote:
Hoe is het met u, tijdje niet gezien.quote:
Met mij gaat het ok. Ik lurk hier wel regelmatig. Hoe is het met jou?quote:Op zondag 29 september 2024 22:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe is het met u, tijdje niet gezien.
Tonquote:Op zondag 29 september 2024 23:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Met mij gaat het ok. Ik lurk hier wel regelmatig. Hoe is het met jou?
Gewoon weer vaker meeposten. Met mij even wat minder maar komt wel weer goed.quote:Op zondag 29 september 2024 23:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Met mij gaat het ok. Ik lurk hier wel regelmatig. Hoe is het met jou?
Slaap lekker.quote:
Het is echt het weer om terug je bed in te stappen.quote:Op maandag 30 september 2024 13:39 schreef casita het volgende:
Mooie schattige vogels Pullup met dit grauwe natte zeikweer.
Hier is het zonnigquote:Op maandag 30 september 2024 13:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is echt het weer om terug je bed in te stappen.
Hier ookquote:Op maandag 30 september 2024 13:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is echt het weer om terug je bed in te stappen.
Ik kom er aan.quote:
Totzo.. kan je er nog ff van genieten want er komt ook regen deze kant opquote:Op maandag 30 september 2024 14:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kom er aan.
Hier een grauwe dichte lucht en regen.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:15 schreef engine het volgende:
Land van Cuijk is de gezelligste gemeente van Nederland
@:puzzie Land van Cuijk
Een echte geode ....quote:Op maandag 30 september 2024 16:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]Toen ik vorige week met de trein van van Zwollie naar Cuijk ging kwam ik langs mijn moeders huis
![]()
Vanmorgen zag ik haar huis ook![]()
Anyweez .. Gisteren zaten we nog in de bergen tussen de pieken en dalen in Duitsland en nu weer thuis met
een zooi stenen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow gaaf.quote:Op maandag 30 september 2024 16:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]Toen ik vorige week met de trein van van Zwollie naar Cuijk ging kwam ik langs mijn moeders huis
![]()
Anyweez .. Gisteren zaten we nog in de bergen tussen de pieken en dalen in Duitsland en nu weer thuis met
een zooi stenen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb wat mooie stenen meegenomenquote:Op maandag 30 september 2024 17:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Wow gaaf.![]()
Heb je een mooie buit verzameld? En ook een mooie steen voor het sieraad dat je moeder gaat maken?
Mooi genoeg om te laten zien?quote:Op maandag 30 september 2024 17:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb wat mooie stenen meegenomen![]()
Amethist!quote:Op maandag 30 september 2024 16:55 schreef Puzzie het volgende:
![]()
een zooi stenen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke foto'squote:Op maandag 30 september 2024 16:55 schreef Puzzie het volgende:
![]()
een zooi stenen![]()
Leuk Puzziequote:Op maandag 30 september 2024 16:55 schreef Puzzie het volgende:
![]()
een zooi stenen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die steenquote:Op maandag 30 september 2024 16:55 schreef Puzzie het volgende:
![]()
een zooi stenen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijzondere buit en mooiquote:Op maandag 30 september 2024 16:55 schreef Puzzie het volgende:
![]()
een zooi stenen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja zo zullen er nog vele gemeenten volgenquote:Op maandag 30 september 2024 21:52 schreef pullup het volgende:
En ik lees nu dat Oldenzaal toch de leukste gemeente is![]()
https://www.dnws.nl/kenni(...)eente-van-nederland/
We hebben het heel erg leuk gehad , veel gelachen , lekker wijnen , stenen zoeken , edelstenen musea bezocht , we wilden graag de edelstenenmijn in , veel gelopen maar ook spannende momenten gehad in de bergen met de autoquote:Op maandag 30 september 2024 17:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Amethist!
Welkom terug! Ik hoop dat je leuke dagen hebt gehad met je moeder
Het is er prachtig ! Behoorlijke steile wegen .. dat was soms best spannend !! Het lopen was soms best pittig , zeker omdat die weg ineens zo schuin naar boven liep , dus de eerste keer aftasten , de keren daarna vooral de ademhaling gelijkmatig proberen te houden en kleine stapjes nemen. Geen last van de kuiten en de benen gehad. De laatste nacht heb ik van de sterren genoten .. Dat was adembenemend om te zien vanuit mijn bedquote:Op maandag 30 september 2024 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leuke foto's
Hoe was het verder daar? Naar je zin gehad? En het wandelen gelukt?
Klinkt helemaal goed dusquote:Op maandag 30 september 2024 23:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is er prachtig ! Behoorlijke steile wegen .. dat was soms best spannend !! Het lopen was soms best pittig , zeker omdat die weg ineens zo schuin naar boven liep , dus de eerste keer aftasten , de keren daarna vooral de ademhaling gelijkmatig proberen te houden en kleine stapjes nemen. Geen last van de kuiten en de benen gehad. De laatste nacht heb ik van de sterren genoten .. Dat was adembenemend om te zien vanuit mijn bed![]()
Maar het was soms ook best spannend voor mijn moeder qua rijden .. een totaal andere wereld maar prachtig!!
Kamer met een raam in het dak?quote:De laatste nacht heb ik van de sterren genoten .. Dat was adembenemend om te zien vanuit mijn bed![]()
Ik loop bijna iedere dagquote:Op maandag 30 september 2024 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt helemaal goed dus
En je had dan toch genoeg gewandeld vooraf als je nu geen spierpijn had.
Klaar voor je volgende vakantie?
[..]
Kamer met een raam in het dak?
Goed bezig dus met het wandelenquote:Op maandag 30 september 2024 23:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik loop bijna iedere dagEn een paar jaar geleden liep ik altijd een behoorlijke steile helling op die op mijn wandelroute ligt, dus daar heb ik goed mee kunnen oefenen (al wist ik toen nog niet dat we ooit de bergen in zouden gaan
![]()
Het was een prachtig huisje ,met alle luxe etc, ( netflix etc) maar daar hebben we niet echt gebruik van gemaakt. We kwamen voor de stenen en een leuke tijd met elkaar, enige wat ik wel jammer vond was dat je niet naar buiten kon , dus die sterrenhemel bekeek ik vanuit een (kraak)bed met de gordijnen open
Heuvels? Dit waren echte bergenquote:Op maandag 30 september 2024 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed bezig dus met het wandelen
Zijn het daar bergen of heuvels nog? Heuvels toch?
Oeh, klinkt goed hoor. Waarom kon je niet naar buiten
Computer says No, tenzij je iets verder weg bent gegaan om te wandelenquote:Op maandag 30 september 2024 23:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heuvels? Dit waren echte bergen![]()
![]()
Je had een bankje voor het huisje ,maar er was geen balkon,tuintje of iets waar je lekker buiten kon chillen
Regen, zon, regen , zon, regen , zon ,maar de temperatuur was goedquote:Op maandag 30 september 2024 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Computer says No, tenzij je iets verder weg bent gegaan om te wandelen
Hoogste wat ik zie is 812 meter
En ja, dat is hoog als je er stijl tegenop moet
Ah zo, dat is wel jammer ja. Je had dus nog goed weer ook
Ja die moet wel taktisch losgebikkeld worden en om dat in de mineralenmijn te doen lijkt me niet gepastquote:Op maandag 30 september 2024 23:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Helaas kon ik die niet stiekem meenemen
Gewoon lekker dusquote:Op maandag 30 september 2024 23:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Regen, zon, regen , zon, regen , zon ,maar de temperatuur was goed
Nee , en terechtquote:Op maandag 30 september 2024 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die moet wel taktisch losgebikkeld worden en om dat in de mineralenmijn te doen lijkt me niet gepast
Ja het weer was echt primaquote:
Mja , lijkt me nog steeds heel erg leuk maar dat hebben wij niet gedaan, dat kon ik mijn moedertje niet aandoenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja , maar buiten de mijn is het vrij bikkelen ... en dan maar hopen ..
Net op tijd,ik zie de geblokte vlag alquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:06 schreef D. het volgende:
Nog even dit topic meepikken, hier moet ik natuurlijk gepost hebben
Klaar voor deel 2quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Net op tijd,ik zie de geblokte vlag al
Precies, we gaan ervoorquote:
Jaquote:
https://nos.nl/video/2539(...)het-niet-voor-elkaarquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:45 schreef pullup het volgende:
[..]
JaNiet voor de spelen hoor maar de prestaties van die judokas in Parijs waren abominabel allemaal en toen kwam deze gast er nog overheen met een ontzettend dom interview waarbij ik dacht dat ie er de dag er op er al wel uit zou vliegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb het ook gezien. Geloof ze ook niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben dit weekend begonnen aan de serie Monsters op Netflix, over de Menendez broers. Veel mensen vinden dat ze onterecht vast zitten, maar ik denk dat ze de helft bij elkaar liegen.
Ik ben daar gisteren aan begonnenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben dit weekend begonnen aan de serie Monsters op Netflix, over de Menendez broers. Veel mensen vinden dat ze onterecht vast zitten, maar ik denk dat ze de helft bij elkaar liegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben daar gisteren aan begonnenOh ik had wel een leugen gespot in hun verhaal maar dat was later pas in de serie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
En er zijn zoveel mensen die medelijden met ze hebben, er komt volgens mij ook een nieuwe hoorzitting, maar die twee kunnen volgens mij beter blijven waar ze zitten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb het ook gezien. Geloof ze ook niet.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben daar gisteren aan begonnenAls je verder kijkt dat de eerste aflevering weet je wat ik bedoel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Da's het plan, dus ik kom erop terugquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je verder kijkt dat de eerste aflevering weet je wat ik bedoel.
Is goed, ik heb er nu 4 gezien, maar twijfel of ik verder ga kijke, vind het soms ook een beetje langdradig.quote:
Ik moet zeggen dat ik, na 1 aflevering te hebben gezien, er meer van verwacht had.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is goed, ik heb er nu 4 gezien, maar twijfel of ik verder ga kijke, vind het soms ook een beetje langdradig.
Girl I'm gonna miss you op de uitvaart van zijn moederquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik, na 1 aflevering te hebben gezien, er meer van verwacht had.
Veel lovende recensies gezien, dus de verwachtingen waren hoog
De soundtrack was wel goed
Jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Girl I'm gonna miss you op de uitvaart van zijn moeder
Ik ga hem ook op mijn lijstje zettenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Dat moet wel echt gebeurd zijn, zoiets verzin je niet
Die passen prima in die serie jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:03 schreef Soury het volgende:
Milly Vanilli logen ook alles bij elkaar.
Dat snap ikquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga hem ook op mijn lijstje zetten
Daar hadden ze mensen voorquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:03 schreef Soury het volgende:
Ja eigenlijk een triest verhaal. Als nu een artiest play-backed kijkt niemand er raar van op.quote:
Moeten ze ook vastzitten daarvoor?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:03 schreef Soury het volgende:
Er is docu over ze. (gezien op prime volgens mij) Weet wel dat een zanger er bijna niks voor kreeg en wat afgescheept werd nadat bekend was geworden dat ze niet zelf zongenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Moeten ze ook vastzitten daarvoor?
Ik wil nog steeds weten wie de echte zangers waren
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Moeten ze ook vastzitten daarvoor?
Ik wil nog steeds weten wie de echte zangers waren
Nouja, als je nu blijkt dat de nummer van Taylor Swift door Hank, een 62 jarige vrachtwagenchauffeur uit Phoenix, worden ingezongen, dan is dat vast ook een relletjequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja eigenlijk een triest verhaal. Als nu een artiest play-backed kijkt niemand er raar van op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |