Waarom is die ene het probleem?quote:
Die klom er het laatste op voordat ie om gingquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom is die ene het probleem?
Probleem zit hem aan de andere kant waar er teveel zitten...
Ik heb de finish niet gezien, want mijn cluppie moest voetballenquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:13 schreef pullup het volgende:
Dames wielrennerts zijn dommies heb ik vanmiddag kunnen zien
Ah ja, de laatste is dan het probleem natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Die klom er het laatste op voordat ie om ging
Goede reden en niets gemist ook. Wat een prutstersquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb de finish niet gezien, want mijn cluppie moest voetballen
Die ene Zwitserse van 18 ook?quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:13 schreef pullup het volgende:
Dames wielrennerts zijn dommies heb ik vanmiddag kunnen zien
Vol is vol is dan het principequote:Op zaterdag 28 september 2024 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah ja, de laatste is dan het probleem natuurlijk.
Dat was naar jaquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ene Zwitserse van 18 ook?![]()
Ach op plaats 13 maar tochquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Goede reden en niets gemist ook. Wat een prutsters
Maakt nog net iets goed jaquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach op plaats 13 maar toch![]()
[ afbeelding ]
Volgend jaar kopvrouw maken van de seniorenquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft dit jaar best wel een hoop verschillende truien gewonnen
Gewoon achter de hand houden ... doe Marianne Vos kopvrouwequote:Op zaterdag 28 september 2024 22:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgend jaar kopvrouw maken van de senioren
Ik sla overquote:Op zaterdag 28 september 2024 23:06 schreef D. het volgende:
Zo!
Moest nog even 6000 stappen zetten voor vandaag, maar die kan ik nu afvinken
Die had ik al eens gezien. Zijn eigenlijk losse badeendje met nopjes aan de onderkant die je door de gaatjes vd schoen kan drukken.quote:
Weet ikquote:Op zaterdag 28 september 2024 23:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die had ik al eens gezien. Zijn eigenlijk losse badeendje met nopjes aan de onderkant die je door de gaatjes vd schoen kan drukken.
Er is een hoop gekkigheid met badeendjes te verkrijgen.quote:
Weet ikquote:Op zondag 29 september 2024 00:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er is een hoop gekkigheid met badeendjes te verkrijgen.
Da's rot. Sterkte!quote:Op zondag 29 september 2024 00:44 schreef woxxel2 het volgende:
Ik belde of appte altijd met mijn beste vriendin als ik mij verveelde. Dag en nacht. Maar ze is overleden een half jaar geleden. En is echt zo kut. Elke dag opnieuw
Alsof je met hier in deze sc komen met die paar aanwezige debielen wat verwachten kuntquote:
Alsof ik naar een sexdate zoekquote:Op zondag 29 september 2024 00:46 schreef sly-nl het volgende:
A
[..]
Alsof je met hier in deze sc komen met die paar aanwezige debielen wat verwachten kunt
Hoiquote:Op zondag 29 september 2024 00:46 schreef sly-nl het volgende:
A
[..]
Alsof je met hier in deze sc komen met die paar aanwezige debielen wat verwachten kunt
Geen idee. Ik weet echt niet wat dat is, tinder, behalve dat het date-gedoe online is. Of het seks-daten is weet ik niet. Nooit op geweest, never will.quote:
Ja dank jequote:Op zondag 29 september 2024 00:52 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hee, cute debieltje van me![]()
![]()
[ afbeelding ]
Sure,quote:Op zondag 29 september 2024 00:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet echt niet wat dat is, tinder, behalve dat het date-gedoe online is. Of het seks-daten is weet ik niet. Nooit op geweest, never will.
Moet in de kroeg de wijven al van me afduwen, ik vind het wel goed zo
Bedoel je mij mee zekerquote:Op zondag 29 september 2024 00:54 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik kocht laatst een appel
de appel was goed
maar niet gelukkig
hij was wat zuur
Swiped linksquote:Op zondag 29 september 2024 00:53 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Sure,
Ik zit ook niet op tinder, maar ik weet ook wel waar die apps voor zijn
Nee, ik weet het echt niet of thindert met seks te maken heeft of gewoon een bak koffie met vlaai en dan weer op huus an.quote:Op zondag 29 september 2024 00:53 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Sure,
Ik zit ook niet op tinder, maar ik weet ook wel waar die apps voor zijn
Nee, niet met dit prachtige schrijfsel.quote:
Nee maar weet wel hoe het werkt.quote:
Is goedquote:Op zondag 29 september 2024 01:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Leg je het me een keer uit als we weer date-seks hebben?
Ik zou je klep dichtdoen.quote:Op zondag 29 september 2024 01:01 schreef woxxel2 het volgende:
Wat doe je als je in een postbus bent om je beter te voelen. Geef me een tip. En geen tinder
Goffer.quote:
Ja ik snap het niet helemaal.quote:
Ohhhhhhhhhhh.................quote:
Ohw, ik ga met treintjes spelen.quote:
Wtf waarom denk je dat ik op kerels uit benquote:Op zondag 29 september 2024 01:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Aaah, nu begrijp ik het!@
Morgen is er in Akersloot trekkertje-trek. Komen meestal wel knappe kerels op af. Echt iets voor jou![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben we jou nog zo nu en dan!quote:Op zondag 29 september 2024 01:11 schreef woxxel2 het volgende:
Eerlijk...dit hele fok forum is een dooie boel geworden
Stel je niet aan, bronstig hertquote:Op zondag 29 september 2024 01:12 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Wtf waarom denk je dat ik op kerels uit ben
Niks mis mee hoorquote:Op zondag 29 september 2024 01:12 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Wtf waarom denk je dat ik op kerels uit ben
Inmiddels weet Sly al van wie je een kloon bent. Het was niet moeilijk. Welkom ******quote:
Oh wie dan?quote:Op zondag 29 september 2024 01:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Inmiddels weet Sly al van wie je een kloon bent. Het was niet moeilijk. Welkom ******
Nee ik denk vanwege je rode neusquote:Op zondag 29 september 2024 01:23 schreef woxxel2 het volgende:
Bedoel je dat ik een kloon van iemand ben?
quote:Op zondag 29 september 2024 01:15 schreef woxxel2 het volgende:
Oke poging 2
Wat is je lievelingsnummer. Muziek
Je bent de enige niet.quote:Op zondag 29 september 2024 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was ik een uur geleden ook al van plan
quote:
Wat een bedragen he Ik heb nog drie kamers overquote:Op zondag 29 september 2024 07:38 schreef pullup het volgende:
Maar wat wel naar is en scheelt is dat de kamers inderdaad 900 euro per maand schijnen te kosten tegenwoordig hier in Amsterdam
Wat zou een kamer aan het water opbrengen ?quote:Op zondag 29 september 2024 07:38 schreef pullup het volgende:
Maar wat wel naar is en scheelt is dat de kamers inderdaad 900 euro per maand schijnen te kosten tegenwoordig hier in Amsterdam
Ga je hem los verkopen of verhuren? En met of zonder huisgenoot?quote:Op zondag 29 september 2024 10:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat zou een kamer aan het water opbrengen ?
GATVERDAMME!quote:Op zondag 29 september 2024 13:53 schreef chufi het volgende:
eh verhuren aan een studente natuurlijk ..
Heb ze ooit geprobeerd, maar krijg het niet weg.quote:Op zondag 29 september 2024 16:48 schreef Deisyy het volgende:
Vanavond lekker mosselen, met zelfgemaakte sausjes
Ik zei het nog netjesquote:
Ik heb ze wel eens gehad maar vind het niet lekker ...quote:Op zondag 29 september 2024 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ze ooit geprobeerd, maar krijg het niet weg.
Ben helemaal geen wat uit het water komt eter
Hou je helemaal niet van vis?quote:Op zondag 29 september 2024 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ze ooit geprobeerd, maar krijg het niet weg.
Ben helemaal geen wat uit het water komt eter
Kibbeling, lekkerbek lust ik wel maar echt al eeuwen iet meer gehadquote:Op zondag 29 september 2024 16:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hou je helemaal niet van vis?
Behalve een lekkerbek?
Dat kan natuurlijk, ik vind bijna alles uit de zee lekker, er is maar weinig wat ik niet lekker vindt.quote:Op zondag 29 september 2024 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kibbeling, lekkerbek lust ik wel maar echt al eeuwen iet meer gehad
Vroeger had ik wel zalm tot ik een keer een stukje in mijn mond nam wat niet meer goed was. Daarna ook nooit meer gegeten. Tonijn uit blik met groenten wil ik ook nog wel eens eten.
Maar mosselen heb ik in alle varianten geproefd, het kan mij niet bekoren
Ja ieder zijn smaak he, maar lekker als je je dat dan zelf uit kan zoeken (vissen) en er heerlijk van kan genieten.quote:Op zondag 29 september 2024 17:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, ik vind bijna alles uit de zee lekker, er is maar weinig wat ik niet lekker vindt.
Laatst bij Pesca wezen eten, dan kies je je eigen vis voor diverse gangen, was heel leuk om te doen en erg lekker.
Lekker! Vooral als het een goede ribeye was. Jammer dat je zo'n last had van het geroezemoes.quote:Op zondag 29 september 2024 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ieder zijn smaak he, maar lekker als je je dat dan zelf uit kan zoeken (vissen) en er heerlijk van kan genieten.
Ik ben meer voor een lekker stukje vlees
Ben gisteren naar de bistro in Vorden geweest, zo heerlijke lekker ribeye gegeten![]()
Jammer alleen dat er boven een feestje was en het best een herrie was. Kan daar slecht tegen dat harde geroezemoes.
Ja hij was heerlijk en de gerechten er bij ook.quote:Op zondag 29 september 2024 17:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Vooral als het een goede ribeye was. Jammer dat je zo'n last had van het geroezemoes.
Ook al moe?quote:
Denk het, heb het ook koud.quote:
Hier net zo. Koud en moe. Heb net een dutje van een half uurtje gedaan. Maar niet geholpen.quote:Op zondag 29 september 2024 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk het, heb het ook koud.
Jij ook moe dus?
Lekker op tijd naar bed dan maar?quote:Op zondag 29 september 2024 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier net zo. Koud en moe. Heb net een dutje van een half uurtje gedaan. Maar niet geholpen.
Lig er altijd op tijs in tussen 22 en 22.30 uur.quote:Op zondag 29 september 2024 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker op tijd naar bed dan maar?
Best vroegquote:Op zondag 29 september 2024 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lig er altijd op tijs in tussen 22 en 22.30 uur.
Ja ben ook altijd vroeg wakker. En zo aan het eind van de dag wordt mijn lijf ook vervelend dus ga ik een uurtje in bed tv kijken.quote:
Hopelijk wat leuks op tv danquote:Op zondag 29 september 2024 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ben ook altijd vroeg wakker. En zo aan het eind van de dag wordt mijn lijf ook vervelend dus ga ik een uurtje in bed tv kijken.
Meestal laatste stukje van VI en dan hart van nederland.quote:
Naar VI, echt?quote:Op zondag 29 september 2024 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meestal laatste stukje van VI en dan hart van nederland.
Ja kan altijd wel lachen.quote:
Doe je wel rustig aan met hem!quote:Op zondag 29 september 2024 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lig er altijd op tijs in tussen 22 en 22.30 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |