Mja , lijkt me nog steeds heel erg leuk maar dat hebben wij niet gedaan, dat kon ik mijn moedertje niet aandoenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja , maar buiten de mijn is het vrij bikkelen ... en dan maar hopen ..
Net op tijd,ik zie de geblokte vlag alquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:06 schreef D. het volgende:
Nog even dit topic meepikken, hier moet ik natuurlijk gepost hebben
Klaar voor deel 2quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Net op tijd,ik zie de geblokte vlag al
Precies, we gaan ervoorquote:
Jaquote:
https://nos.nl/video/2539(...)het-niet-voor-elkaarquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:45 schreef pullup het volgende:
[..]
JaNiet voor de spelen hoor maar de prestaties van die judokas in Parijs waren abominabel allemaal en toen kwam deze gast er nog overheen met een ontzettend dom interview waarbij ik dacht dat ie er de dag er op er al wel uit zou vliegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Heb het ook gezien. Geloof ze ook niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben dit weekend begonnen aan de serie Monsters op Netflix, over de Menendez broers. Veel mensen vinden dat ze onterecht vast zitten, maar ik denk dat ze de helft bij elkaar liegen.
Ik ben daar gisteren aan begonnenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben dit weekend begonnen aan de serie Monsters op Netflix, over de Menendez broers. Veel mensen vinden dat ze onterecht vast zitten, maar ik denk dat ze de helft bij elkaar liegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben daar gisteren aan begonnenOh ik had wel een leugen gespot in hun verhaal maar dat was later pas in de serie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
En er zijn zoveel mensen die medelijden met ze hebben, er komt volgens mij ook een nieuwe hoorzitting, maar die twee kunnen volgens mij beter blijven waar ze zitten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb het ook gezien. Geloof ze ook niet.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben daar gisteren aan begonnenAls je verder kijkt dat de eerste aflevering weet je wat ik bedoel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Da's het plan, dus ik kom erop terugquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je verder kijkt dat de eerste aflevering weet je wat ik bedoel.
Is goed, ik heb er nu 4 gezien, maar twijfel of ik verder ga kijke, vind het soms ook een beetje langdradig.quote:
Ik moet zeggen dat ik, na 1 aflevering te hebben gezien, er meer van verwacht had.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is goed, ik heb er nu 4 gezien, maar twijfel of ik verder ga kijke, vind het soms ook een beetje langdradig.
Girl I'm gonna miss you op de uitvaart van zijn moederquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik, na 1 aflevering te hebben gezien, er meer van verwacht had.
Veel lovende recensies gezien, dus de verwachtingen waren hoog
De soundtrack was wel goed
Jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Girl I'm gonna miss you op de uitvaart van zijn moeder
Ik ga hem ook op mijn lijstje zettenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Dat moet wel echt gebeurd zijn, zoiets verzin je niet
Die passen prima in die serie jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:03 schreef Soury het volgende:
Milly Vanilli logen ook alles bij elkaar.
Dat snap ikquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga hem ook op mijn lijstje zetten
Daar hadden ze mensen voorquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:03 schreef Soury het volgende:
Ja eigenlijk een triest verhaal. Als nu een artiest play-backed kijkt niemand er raar van op.quote:
Moeten ze ook vastzitten daarvoor?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:03 schreef Soury het volgende:
Er is docu over ze. (gezien op prime volgens mij) Weet wel dat een zanger er bijna niks voor kreeg en wat afgescheept werd nadat bekend was geworden dat ze niet zelf zongenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Moeten ze ook vastzitten daarvoor?
Ik wil nog steeds weten wie de echte zangers waren
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Moeten ze ook vastzitten daarvoor?
Ik wil nog steeds weten wie de echte zangers waren
Nouja, als je nu blijkt dat de nummer van Taylor Swift door Hank, een 62 jarige vrachtwagenchauffeur uit Phoenix, worden ingezongen, dan is dat vast ook een relletjequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja eigenlijk een triest verhaal. Als nu een artiest play-backed kijkt niemand er raar van op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |