Vanwaar deze negatieve postquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dus als je nog geen abbo hebt, je ergert aan de reclames en je wilt dat FOK! nog 25 jaar meegaat, schaf dan zo'n abbo aan.
Ik was er pas in 2000 bij.quote:
Dat is juist een positieve post. Geen idee hoe jij daarin een negatieve toon ontwaard.quote:
Excuses. Zat ff in al die negatieve shit.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is juist een positieve post. Geen idee hoe jij daarin een negatieve toon ontwaard.
Nou ja, als we alles door ChatGPT laten schrijven en maken zoals hierboven wel jaquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:06 schreef Socios het volgende:
Voor het 26e jaar is de stekkert eruit.
Hé sucker. Old soldiers never die.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:06 schreef Socios het volgende:
Zo ken ik je weer. Lekker het negatieve er uit vissen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, als we alles door ChatGPT laten schrijven en maken zoals hierboven wel ja.
Het is ook zo makkelijk elke keerquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo ken ik je weer. Lekker het negatieve er uit vissen.
Oeps, ik ging pitten.
Idem. Najaar 2000 hier beland als lurker, sinds 2001 ook postend (maar niet onder m'n huidige username). In 2000 had ik nog een inbelverbinding en was er niet zo veel mogelijk.quote:Op zondag 29 september 2024 08:08 schreef -Hakuna- het volgende:
Zelf ben ik onder een ander username ooit op dit forum terecht gekomen zo rond 2001.
Maar op een of ander manier zit ik er nog steeds, hoe is dat mogelijk? Schijnbaar is het hier zo, eens op fok altijd op fok
vanuit mij persoonlijk niet. ondanks 25 jaar ben ik niet in jubelstemming vooralsnog...quote:Op zondag 29 september 2024 10:25 schreef Chandler het volgende:
@:Danny @:Yvonne
Kunnen we nog iets verwachten mbt dit jubileum?
Maar als FOK! nu 25 is dan is het 26ste jaar al begonnen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:06 schreef Socios het volgende:
JUI / FOK! bestaat dit jaar 25 jaar...........!quote:Op zondag 29 september 2024 10:25 schreef Chandler het volgende:
@:Danny @:Yvonne
Kunnen we nog iets verwachten mbt dit jubileum?
Dat laatste kan er wel voor zorgen dat het niet zo lang meer duurt.quote:Op zondag 29 september 2024 12:20 schreef Joppiez het volgende:
Ben volgens mij lid geworden ergens rond 2003 (verloren account), tijd gaat hard. Ik vind het bijzonder om te zien dat Fok! gewoon zijn gang blijft gaan en trouw aan zichzelf gebleven is onder al dat digitaal geweld en gehype.
quote:Op zondag 29 september 2024 12:30 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat laatste kan er wel voor zorgen dat het niet zo lang meer duurt.
Het Kiva-FOK!-team bestaat dit jaar 15 jaar en de users van dit forum zullen volgend jaar de mijlpaal van half miljoen Dollar gaan halen. Misschien helpt dit nieuws iets?quote:Op zondag 29 september 2024 10:55 schreef Danny het volgende:
[..]
vanuit mij persoonlijk niet. ondanks 25 jaar ben ik niet in jubelstemming vooralsnog...
Had vroeger ook nog een account gehad, weet niet eens de naam meer, toen zeer lang weg geweest.quote:Op zondag 29 september 2024 12:40 schreef Scjvb het volgende:
Haha.. in de (prille) begintijd hier ook ooit een account gehad.Maar toentertijd eigenlijk te veel andere bezigheden, waaronder belangrijke ontwikkelingen qua werk, zaken etc. heb de inlogcode ook allang niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |