check dank! Ontbrak idd een v, nu aangepastquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mailadres klopt niet denk ik?
Uiteraardquote:Op zaterdag 28 september 2024 13:04 schreef Tussle266 het volgende:
Wel gemeen dit, want nu moet ik wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
Yes zeker! Tis nu ff druk met het tipweekend maar vanaf morgen kun je een bevestigingsmail verwachten!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:38 schreef DecoAoreste het volgende:
Krijg je trouwens nog iets van een ontvangstbevestiging als je je lijst hebt ingestuurd? Ik hoop dat de schaamteloos van mijn blog gecopypaste lay-out geen problemen geeft.
Hier zijn inmiddels de gedraaide pushplaten van alle 3 de avonden te vinden. Voor wie inspiratie zoekt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hierbij alle tips die vanavond voorbij zijn gekomen.
Playlist · zolder_fm · 264 items · 4 likes
Hoe doe je dat met een top 2000-lijstje?:)quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:04 schreef Tussle266 het volgende:
Man wat een ellendige opdracht. Ik ben nu bijna bij 25. Voor jullie die jaarlijks een 500, 1000 of 2000 uitspugen, hulde hoor.
Voorheen had ik twee lijstjes: eentje was een vangnetlijstje met nummers die onderin stonden die ik wilde redden (wat zelden lukte). De andere was vooral gevuld met nieuwkomers op de keuzelijst die ik gewoon een keer wilde stemmen omdat het kon. Als we er weer +500 krijgen heeft die eerste niet echt zin, dus daar moet ik nog even een alternatief voor bedenken.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met een top 2000-lijstje?:)
Laatste dagen weer ziekjes. Zal voor zondag proberen een lijstje te maken.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
We blijven wat achter bij t aantal lijsten van vorig jaar. Dus heb je nog niet je favoriete 25 nrs ingezonden? Of gewoon je top 25 van last fm. Zeker als je veel nieuwere muziek wil insturen! (maar ook gouweouwen zijn welkom natuurlijk)
Bezig met m'n lijstje! Zal toch wel weer nipt voor de deadline worden, mezelf kennendequote:Op woensdag 6 november 2024 16:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
We blijven wat achter bij t aantal lijsten van vorig jaar. Dus heb je nog niet je favoriete 25 nrs ingezonden? Of gewoon je top 25 van last fm. Zeker als je veel nieuwere muziek wil insturen! (maar ook gouweouwen zijn welkom natuurlijk)
Zal vanavond es n rondje doenquote:Op donderdag 7 november 2024 16:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Bezig met m'n lijstje! Zal toch wel weer nipt voor de deadline worden, mezelf kennende
Misschien nog wat mensen taggen?
500 nummers? En veel mensen doen dit, vermoed ik?quote:Op zondag 3 november 2024 20:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog een week om je lijstje in te sturen! Doen jullie mee?
• Kies minimaal 25 en maximaal 500 nummers
• De volgorde maakt uit!
• Bij voorkeur in Excel of ander spreadsheetprogramma;
• Stuur jouw lijst op naar v500@orinocoradio.nl
Deadline om te stemmen: zondag 10 november 23:59 uur!
Ik schat in dat n stuk of 25 mensen dit doen. 200-250 mensen zitten daar onder. Jouw smaak mag trouwens niet ontbreken!quote:Op donderdag 7 november 2024 17:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
500 nummers? En veel mensen doen dit, vermoed ik?
ah tof, geabonneerd op onze nieuwsbrief?quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Kreeg er net een mailtje over dat de stemronde sluit over 2 dagen, misschien toch maar even iets in elkaar flansen
Blijkbaar jaquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ah tof, geabonneerd op onze nieuwsbrief?
Uitstekende keusquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Momenteel op Orinoco een nr uit de lijst van @:mexicanobakker: CHVRCHES - Tether
Staat hier uiteraard ook in de lijst!quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Momenteel op Orinoco een nr uit de lijst van @:mexicanobakker: CHVRCHES - Tether
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 november 2024 11:25 schreef noodgang het volgende:
Redelijk random lastminutelijstje ingestuurdIk draai nu Big Thief - Not uit je lijstje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Goed bezig!! Ik zet hem aanquote:Op zondag 10 november 2024 13:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik draai nu Big Thief - Not uit je lijstje!
Heb daar al wel een elftal van in m'n lijst staan. Twijfel nu nog over Surf Solar. Zou die serieus kans maken?quote:Op zondag 10 november 2024 15:24 schreef Gretzl het volgende:
Inspiratie voor wie nog met hun lijstje bezig is:(cc @:Scorpion_17)
Arcade Fire - Neighborhood #1 (Tunnels)
Bon Iver: Re: Stacks
CHVRCHES - Tether
C½ur de Pirate - Place de la République
Eefje de Visser - Scheef en/of De Parade en/of Stilstand en/of Bitterzoet
First Aid Kit - Emmylou
Froukje - Niets Tussen
Fuck Buttons - Surf Soloar
Haddaway - What Is Love
Half Moon Run - Full Circle
Het Zesde Metaal - Het Langste Jaar
Jessie Ware - Wildest Moments
MGMT - Kids
Makthaverskan - Asleep
Mazzy Star - Fade Into You
Neutral Milk Hotel - In the Aeroplane over the Sea
Nick Drake - Northern Sky
Nils Frahm - Says
Robyn - Dancing on My Own
Röyksopp & Robyn - Monument
Röyksopp feat. Susanne Sundfør - Running to the Sea
Santigold - Disparate Youth
Sharon Van Etten - Seventeen
Sigur Rós - Viðrar vel til Loftárása
Tame Impala - The Less I Know the Better
The Beaches - Blame Brett
The National - England
The Postal Service - Such Great Heights
The xx - Intro
Wolf Alice - Don't Delete the Kisses
Wel met de hulp van een aantal MuMe'ersquote:Op zondag 10 november 2024 15:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heb daar al wel een elftal van in m'n lijst staan. Twijfel nu nog over Surf Solar. Zou die serieus kans maken?
Eerlijk?quote:Op zondag 10 november 2024 15:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heb daar al wel een elftal van in m'n lijst staan. Twijfel nu nog over Surf Solar. Zou die serieus kans maken?
Niet dus. Kaj heeft me net op Orinoco overgehaald om Brooklyn Bridge To Chorus in de lijst op te nemen. Die toch maar in plaats van Surf Solarquote:
Ja, ik zou niet durven te zeggen hoeveel hoge noteringen je nodig hebt voor een lage binnenkomst. Maar weet in ieder geval dat ie bij mij en minstens 2 vrienden erg hoog staat. Dus gewoon in je lijst zetten als het een van je 500 fave nummers isquote:Op zondag 10 november 2024 17:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Niet dus. Kaj heeft me net op Orinoco overgehaald om Brooklyn Bridge To Chorus in de lijst op te nemen. Die toch maar in plaats van Surf Solar
Dat laatste is waar ja. Heb bij de 400-500 regionen in m'n eigen lijst altijd dat daar een nummer of 500 voor in aanmerking komt. Daar vind ik het ranken voor zo'n top 500 het lastigstquote:Op zondag 10 november 2024 17:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, ik zou niet durven te zeggen hoeveel hoge noteringen je nodig hebt voor een lage binnenkomst. Maar weet in ieder geval dat ie bij mij en minstens 2 vrienden erg hoog staat. Dus gewoon in je lijst zetten als het een van je 500 fave nummers is
Er zijn vaker typische MuMe-classics in de lijst gekomen, zoals Nina Simone - Sinnerman, Röyksopp & Robyn - Monument, Neutral Milk Hotel - In the Aeroplane over the Sea en Running to the Sea
Ruwe schatting: de laatste jaren had je wel 8-9 noteringen nodig om binnen te komen en die moesten dan ook nog vrij hoog staanquote:Op zondag 10 november 2024 17:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, ik zou niet durven te zeggen hoeveel hoge noteringen je nodig hebt voor een lage binnenkomst. Maar weet in ieder geval dat ie bij mij en minstens 2 vrienden erg hoog staat. Dus gewoon in je lijst zetten als het een van je 500 fave nummers is
Er zijn vaker typische MuMe-classics in de lijst gekomen, zoals Nina Simone - Sinnerman, Röyksopp & Robyn - Monument, Neutral Milk Hotel - In the Aeroplane over the Sea en Running to the Sea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
quote:Op zondag 10 november 2024 20:30 schreef PippenScottie het volgende:
@:Scorpion_17
Ik ben bij vijftig maar gestopt, anders was ik de hele avond doorgegaan. En toe heb ik er nog eentje aan toegevoegd:Tof! Heb je m gemaild naar V500@orinocoradio.nl?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
3 seconden geleden.quote:Op zondag 10 november 2024 20:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tof! Heb je m gemaild naar V500@orinocoradio.nl?
Doen we niet moeilijk overquote:Op zondag 10 november 2024 20:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
3 seconden geleden.
Ik hoop niet dat het te vervelend is dat het niet in excel zit.
We hebben er over de dag heen al zo'n 70 gekregen. En dan stond de stembus al 2 maanden open. Maar zwaartepunt ligt altijd op dit weekendquote:Op zondag 10 november 2024 20:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hoeveel mail krijg je op zo’n slotavond?
Hoe werkt de telling precies?quote:Op zondag 10 november 2024 20:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
We hebben er over de dag heen al zo'n 70 gekregen. En dan stond de stembus al 2 maanden open. Maar zwaartepunt ligt altijd op dit weekend
Ben ik ook benieuwd naarquote:Op zondag 10 november 2024 21:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hoe werkt de telling precies?
Je zegt dat de volgorde ook uitmaakt. Maar sommige mensen dienen 500 liedjes in en anderen 25. Ik ben benieuwd hoe dat dan wordt gewogen
Ik ben zelf niet t hoofdstembureau dus durf niet exact te zeggen hoe dit gaat maar bij mijn weten krijgt de nr 1 idd altijd t zelfde aantal punten (4000 geloof ik) en is t verloop in stapjes kleiner als je er 500 instuurt dan als je er 25 instuurt. Onze rekenmeester Kaj heeft daar een formule voor (,en in ben blij dat ie dat doet want 250 lijstjes verwerken en in een ton gooien waar dan een ranglijst uitkomt, zou mij een stuk minder goed lukken.quote:Op zondag 10 november 2024 21:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hoe werkt de telling precies?
Je zegt dat de volgorde ook uitmaakt. Maar sommige mensen dienen 500 liedjes in en anderen 25. Ik ben benieuwd hoe dat dan wordt gewogen
Eigenlijk is een top 500 (niet jullie, maar de inzenders) maken dus vooral een spiritproject, in dat geval?quote:Op zondag 10 november 2024 18:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ruwe schatting: de laatste jaren had je wel 8-9 noteringen nodig om binnen te komen en die moesten dan ook nog vrij hoog staan
Aangezien ik die vol smijt met meuk van Sonic Youth, My Bloody Valentine en Slowdive: jaquote:Op zondag 10 november 2024 22:26 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Eigenlijk is een top 500 (niet jullie, maar de inzenders) maken dus vooral een spiritproject, in dat geval?
Er is op zich ook niets mis met spiritprojecten. Sterker, spiritprojecten zijn goed, alleen levert in dit specifieke geval nummer 499 minder op dan je zou hopen, zeg maar.quote:Op zondag 10 november 2024 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aangezien ik die vol smijt met meuk van Sonic Youth, My Bloody Valentine en Slowdive: ja
Ik heb hem toch al op de planken liggen, dus zolang ze niet ingewikkeld doen over vage layouts en cijfertjes die er extra bij staan (en dat was gelukkig geen probleem!) is het letterlijk met 2 drukken op de knop gepiept om hem in te sturenquote:Op zondag 10 november 2024 22:26 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Eigenlijk is een top 500 (niet jullie, maar de inzenders) maken dus vooral een spiritproject, in dat geval?
Nou ja je kunt wel meer nummers punten geven. En de nr 25 in n top 500 krijgt meer punten dan in n top 25quote:Op zondag 10 november 2024 22:26 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Omdat t naar verhouding dan 14 keer zou moeten zijn. Maar Ik weet pas eind deze week hoe de lijst eruit ziet!quote:Op maandag 11 november 2024 17:46 schreef PippenScottie het volgende:
Staan The Cats ook 29 keer in de verrukkelijke 500? En zo nee, waarom niet?
Als jij enthousiast bent zijn de lage Spinvissen van vorig jaar dus behoudenquote:Op vrijdag 15 november 2024 15:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb de lijst gezien, oh jongens dit wordt echt feest. Hele mooie, diverse lijst, leuke nieuwkomers! Nog een weekje!
Ik zeg niks!quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Als jij enthousiast bent zijn de lage Spinvissen van vorig jaar dus behouden
Heb je je lijstje hier ergens staan? Ben wel benieuwd hoeveel t gehaald heeftquote:Op zondag 17 november 2024 18:15 schreef DecoAoreste het volgende:
De nummer 500 van vorig jaar overleeft!
Nog altijd maar 1 nummer uit mijn eigen lijst, Starlight...
Muziek & Vrienden?quote:Op zondag 17 november 2024 18:59 schreef Cupfighter het volgende:
Ik zit op een Facebook groep voor muziekliefhebbers waarvoor dezelfde top ook om lijstjes is gevraagd, mijn top 30 ook ingestuurd
Inderdaad, grappig dat ik het nu ook hier tegen kom, ik ben benieuwd hoe de lijst er verder uit komt te zienquote:Op zondag 17 november 2024 19:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja daar haalt Ries vaak lijstjes vandaan
https://aleimonscanon.wor(...)op-1000-editie-2024/quote:Op zondag 17 november 2024 18:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb je je lijstje hier ergens staan? Ben wel benieuwd hoeveel t gehaald heeft
Jij komt nog wel aan je trekken als ik dat zo zien ;-)quote:Op zondag 17 november 2024 19:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
https://aleimonscanon.wor(...)op-1000-editie-2024/
En dan de bovenste helft uiteraard.
Daarvan vorig jaar bij de nummers 426-500 en nu nog niet langs zien komen:
R.E.M. - Drive
Placebo - Beautiful James
Nothing but Thieves - Amsterdam
Editors - Sugar
Porcupine Tree - Anesthetize
Coldplay - Viva la Vida (!)
En verder nog bij mij tussen plek 501 en 510, opmerkelijk genoeg:
Half Moon Run - Full Circle
The Weeknd – Blinding Lights
Hoop dat veel van deze platen gestegen zijn en dus nog moeten opduiken
Ik ben afhankeljk van degene die de plaatjes maakt, maar bij dezequote:Op maandag 18 november 2024 22:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe update
Dat is echt een heel irritant moment voor zes vraagtekens, zo rond bedtijd.quote:Op maandag 18 november 2024 22:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind het stuk van 406 tm 401 nu al leuk. Ik vermoed dat daar geen Engelbewaarder opduikt
Ligt eraan hoe laat je gaat slapen. Ik verwacht dit blokje wel ergens rond 11-12 uur s avondsquote:Op maandag 18 november 2024 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is echt een heel irritant moment voor zes vraagtekens, zo rond bedtijd.
Oh ja, dat is natuurlijk verschoven nu we al op werktijd beginnen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe laat je gaat slapen. Ik verwacht dit blokje wel ergens rond 11-12 uur s avonds
Dit is wel duidelijk de beste worp tot nu toequote:Op dinsdag 19 november 2024 18:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weet je wat, we doen er gewoon nog 1 vandaag.
Ramses Shaffy & Liesbeth List duiken omlaag met hun Pastorale terwijl ook Danny Vera in een achtbaan naar beneden zit. Radiohead en Spinvis stijgen daarentegen flink. En ook weer fors wat nieuwkomers.
[ afbeelding ]
294. Bob Dylan - Hurricanequote:Op donderdag 21 november 2024 10:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Stemplaten tot nu toe:
497. Muse - Starlight
403. Editors - Sugar
395. Tori Amos - Winter
371. Placebo - Beautiful James
362. Danny Vera - Roller Coaster (terechtere positionering dan in de Top 2000 wmb, dat wel)
325. Evanescence - Bring Me To Life
308. Green Day - Boulevard of Broken Dreams
305. Damien Rice - 9 Crimes
En eervolle vermelding voor 310. The Weeknd - Blinding Lights, wat bij mij de nummer 505 is.
Benieuwd naar de volgende batch
Hoe kan Disturbed ooit top-125 hebben gestaan in een lijst die vooral wordt samengesteld door connaisseursquote:
quote:Op woensdag 20 november 2024 23:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
In 2025 gewoon uit de 500 gekukeld, laten we dit met z'n allen nastreven
[..]
Ik ben allang blij dat ie naar beneden keldert
Zo lekkere stijging voor The Wild Places. @tufkac weer gestemd dan?quote:Op donderdag 21 november 2024 17:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog eentje voordat de Verrukkelijke 500 morgen van start gaat: de nummers 275-251. Rattlesnakes stijgt flink, en dat geldt ook voor The Wild Places van Duncan Browne. Met U2 gaat het dan weer wat minder.
[ afbeelding ]
Je top-1000 vliegt echte alle kanten op. Van dat soort persoonlijke lijstjes hou ik het meestquote:Op zondag 17 november 2024 19:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
https://aleimonscanon.wor(...)op-1000-editie-2024/
Ik weet eerlijk gezegd zelf ook niet veel van ze, heb weleens andere muziek van ze geprobeerd maar ze zijn wat mij betreft wel echt een one-hit wonder.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:34 schreef Gretzl het volgende:
Summer Sucks, lekker nummertje hoor @:DecoAoreste. Op de goede manier geïnspireerd door o.a. Chvrches. Heb je wat meer achtergrondinfo over dit duo?
Wat een mooie complimenten trouwensquote:Op donderdag 21 november 2024 18:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Je top-1000 vliegt echte alle kanten op. Van dat soort persoonlijke lijstjes hou ik het meest![]()
Alleen nog nooit van je nummer 3 gehoord (zowel artiest als titel), hoe erg moet ik me daarvoor schamen?
Btw 5x Eefje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooie persoonlijke anekdotequote:Op donderdag 21 november 2024 18:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd zelf ook niet veel van ze, heb weleens andere muziek van ze geprobeerd maar ze zijn wat mij betreft wel echt een one-hit wonder.
Het nummer Summer Sucks leerde ik kennen in 2016, wat ik altijd 'het jaar zonder zomer' noem. Ik had dat jaar bijna geen vakantie, het regende vrijwel non-stop in juli en augustus, mijn relatie was uit en ik worstelde met een depressie. Toen ik wel een keer een paar dagen vrij was en het zowaar even droog was, maakte ik een fietstocht van 180 km in 2 dagen, waarvan de helft samen met een goede vriend. Onderweg liet hij dat nummer horen en zelden kwam een nummer zo fijn en hard en bitterzoet binnen.
Sindsdien staat-ie altijd bij de bovenste 10 in mijn alltime-lijstjes (eerst top 100, later top 1000).
Ik zal t proberen een beetje bij te houden hier!quote:Op donderdag 21 november 2024 18:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Minder goed nieuws trouwens: ik ben zaterdag de hele dag weg dus kan dan weinig luisteren en niet meeposten.Maar hoop vrijdagavond en zondagmiddag/avond wel e.e.a. mee te krijgen.
Het waren er pas 20 he.quote:Op vrijdag 22 november 2024 16:05 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is wel welkom na 27 keer The Cats
Deze link in VLC-player plakken (netwerk openen) werkt ook perfect voor de computer:quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
www.orinocoradio.nl/luister werkt prima op mobiel ook. En ikzelf gebruik ook tuneinradio als app om internetstations te luisteren.
Als je bijvoorbeeld DuckDuckGo-browser gebruikt op mobiel en dan deze link (http://185.87.186.220:8000/orinoco) blijft de stream op mijn iPhone gewoon op de achtergrond draaienquote:Op vrijdag 22 november 2024 13:29 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat is eigenlijk de handigste manier om mee te luisteren? Gewoon via de website? Werkt dat ook op mobiel of gaat-ie dan vervelend doen zodra de schermvergrendeling erop gaat? Er is geen app volgens mij, of wel?
Alleen nogal snel...quote:Op vrijdag 22 november 2024 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
I Put A Spell On You bij de Evergreen gemist, dan maar hier. Mooi man.
Zeker, al stemde jij op de blauwe versie, Blue Grass and High Tides. Die hebben we maar als groen gerekendquote:Op vrijdag 22 november 2024 16:56 schreef PippenScottie het volgende:
Deze Outlaws was een stemplaat. Ik durf wel aan dat mijn stem hier hem net de top 500 in heeft gekregen.
Bedankt Pippen
Film met misschien wel de beste soundtrack ooitquote:Op vrijdag 22 november 2024 17:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Allemaal verplicht Trainspotting weer kijken
Bijna alleen maar albumversies en een enkele liveversie dit weekendquote:
Mja deze skippen ze dus bij de Top 2000quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bijna alleen maar albumversies en een enkele liveversie dit weekend
Die staat wel in de kink1500 toch?quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:08 schreef Gretzl het volgende:
Sufjan in de lijst is één van de redenen waarom de V500 beter is dan de Kink 1500 en de Top 2000
Deze stond wel in de Kink 1500 ookquote:Op vrijdag 22 november 2024 18:08 schreef Gretzl het volgende:
Sufjan in de lijst is één van de redenen waarom de V500 beter is dan de Kink 1500 en de Top 2000
Was niet beschikbaar omdat ie nog vastzitquote:Op vrijdag 22 november 2024 18:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Aah geen John Wayne Gacy, Jr in de lijst dus
niemand denk ik. niemendalletje...quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mooi hoor, maar had deze Carpenters niet verwacht eigenlijk
T Bewijs dat een beetje pushen zin heeft in een lijst met een relatief kleine hoeveelheid stemmenquote:Op vrijdag 22 november 2024 18:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mooi hoor, maar had deze Carpenters niet verwacht eigenlijk
Kwestie van tijd voor de Pokemon theme song hier opduikt?quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T Bewijs dat een beetje pushen zin heeft in een lijst met een relatief kleine hoeveelheid stemmen
Dont get them goingquote:Op vrijdag 22 november 2024 18:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voor de Pokemon theme song hier opduikt?
quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:08 schreef Gretzl het volgende:
About Todayin de lijst is één van de redenen waarom de V500 beter is dan de Kink 1500 en de Top 2000
Dan heb je nog een heel unieke avond in het vooruitschiet. Voor 2025 zijn er vooralsnog geen tourplannen, maar ik verwacht zeker wel weer wat concerten in de zomer en najaar. Hopelijk ook in Europa/NLquote:Op vrijdag 22 november 2024 18:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoop dat The National snel weer eens naar NL komt. Staat wel top 3 op m'n wishlist om eens live te zien
Vorig jaar nog op DTRH.quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoop dat The National snel weer eens naar NL komt. Staat wel top 3 op m'n wishlist om eens live te zien
slappe plasser?quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:36 schreef DecoAoreste het volgende:
Soms heb je dat een nummer op je groeit.
Deze plaat van NBT is op me aan het krimpen.
2000+ Radiohead is helaas in elke radiolijst underratedquote:Op vrijdag 22 november 2024 18:38 schreef peaceman het volgende:
Pff waarom deze wel en geen how to disappear completly?
Ja, afgelopen zomerquote:
Trieste zaak. Hun beste werk is van 2000quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
2000+ Radiohead is helaas in elke radiolijst underrated(zelfs in de MuMeLadder)
Hij leek wat gedronken te hebbenquote:Op vrijdag 22 november 2024 18:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, afgelopen zomer(niet hun allerbeste festivalshow ooit, maar toch blij dat ik er bij was)
En september 2023 in de Ziggo blokkendoos
Ik vind PT wel tof, Steven behalve de Raaf ook maar de rest kan ik missenquote:
Shoegazenummer Pariah doet me meer, maar die zal wel missenquote:Op vrijdag 22 november 2024 18:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Oeh, mysterieus. I like.
Moet sowieso eens wat dieper in het solowerk van Steven Wilson duiken.
Shoegaze is echt zo'n term die me weinig zegt. Je noemde laatst The Haunted Youth ook zo, en ik herinner me vaagjes dat The Joy Formidable er ook onder viel? Dus blijkbaar ligt het me welquote:Op vrijdag 22 november 2024 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Shoegazenummer Pariah doet me meer, maar die zal wel missen
Zelfs Paradise by the Dashboard Light is afwezigquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:04 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik hoopte even tegen beter weten in op Original Sin van Meat Loaf, maar die zal wel te kitsch worden gevonden voor deze lijst
Liever Bat out of Hellquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs Paradise by the Dashboard Light is afwezig
Staat bij mij ook hoger, maar PBTDL is natuurlijk de klassiekerquote:
Staat die erin?quote:
Ik geef nog niks weg ;-)quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Staat die erin?
Helemaal geen Meat Loaf zou wel jammer zijn, maar geen lijst is perfect natuurlijk. Die hoor ik anders in de Top 2000 wel weer!
Terecht. Al jaren hoog in mijn lijst.quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eerste stijger van dit jaar trouwens
U zei?quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja WAS afwezig. Kleine correctiequote:
Je had het beloofdquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier heb jij wel even moeten lachen.quote:
Best wel hardquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier heb jij wel even moeten lachen.
Bat out of Hell, calling it!quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volgende is ook een nieuwkomer en een van de meeste verrassende wmb.
quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:08 schreef Gretzl het volgende:
Phoebe Bridgers in de lijst is één van de redenen waarom de V500 beter is dan de Kink 1500 en de Top 2000
Idd haar mooiste, maar bij mij haalt ie de 1e 500 niet.quote:
Andersom zou pas echt indrukwekkend zijnquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:36 schreef Gretzl het volgende:
“Ja en als je Gretz zegt, dan zeg je The National”![]()
![]()
![]()
Zowel de opbouw als de songtekst van Conversation 16 zijn magnifiekquote:
Uiteraard omdat er slechts 2 National-nummers in de keuzelijst van de Top 2000 stonden (voor het eerst in 2023).quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:40 schreef DecoAoreste het volgende:
I Need My Girl stond vorig jaar niet in de V500 zie ik, terwijl die wél weer in de Top 2000 staat. Vreemd hoe die dingen soms gaan.
De videoclip anders ook nietquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:35 schreef PippenScottie het volgende:
De tekst laat weinig aan de fantasie over ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:
Zou er ene verband zijn?quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Opvallende uitvaller in de Kink 1500 dit jaar, maar hier juist nieuw binnen zie ik.
re-entry. Stond er al n paar keer in, maar wel steeds in de onderste regionenquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Opvallende uitvaller in de Kink 1500 dit jaar, maar hier juist nieuw binnen zie ik.
quote:
We mogen Dodenrit wel bedanken om zijn stembaarheidquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Oké deze zag ik niet aankomen.
Wie heeft hier nu weer op gestemd
Ik zou dat nooit doenquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Oké deze zag ik niet aankomen.
Wie heeft hier nu weer op gestemd
Tot 4.00 zelfs volgens mij. Niet dat ik zelf ga nachtbrakenquote:Op vrijdag 22 november 2024 23:59 schreef DecoAoreste het volgende:
Dacht dat het in de nacht niet doorging?
Je kunt tot 4 uur genieten. En vanaf 7.30quote:Op vrijdag 22 november 2024 23:59 schreef DecoAoreste het volgende:
Dacht dat het in de nacht niet doorging?
Oh crap. Nee ik ga zo richting mijn nest haha, dacht dat het tot 12 uur duurde ook.quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt tot 4 uur genieten. En vanaf 7.30
quote:Op vrijdag november 2024 18:08 schreef Gretzl het volgende:
Sigur Rós in de lijst is één van de redenen waarom de V500 beter is dan de Kink 1500 en de Top 2000
Sleep well Decoquote:Op zaterdag 23 november 2024 00:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oh crap. Nee ik ga zo richting mijn nest haha, dacht dat het tot 12 uur duurde ook.
Trusten alvast en sowieso tot zondag, mss kom ik morgen tussendoor nog even buurten
Goed moment gekozen met jouw ultieme haatplaatquote:Op zaterdag 23 november 2024 00:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oh crap. Nee ik ga zo richting mijn nest haha, dacht dat het tot 12 uur duurde ook.
Trusten alvast en sowieso tot zondag, mss kom ik morgen tussendoor nog even buurten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |