Ik vind PT wel tof, Steven behalve de Raaf ook maar de rest kan ik missenquote:
Shoegazenummer Pariah doet me meer, maar die zal wel missenquote:Op vrijdag 22 november 2024 18:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Oeh, mysterieus. I like.
Moet sowieso eens wat dieper in het solowerk van Steven Wilson duiken.
Shoegaze is echt zo'n term die me weinig zegt. Je noemde laatst The Haunted Youth ook zo, en ik herinner me vaagjes dat The Joy Formidable er ook onder viel? Dus blijkbaar ligt het me welquote:Op vrijdag 22 november 2024 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Shoegazenummer Pariah doet me meer, maar die zal wel missen
Zelfs Paradise by the Dashboard Light is afwezigquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:04 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik hoopte even tegen beter weten in op Original Sin van Meat Loaf, maar die zal wel te kitsch worden gevonden voor deze lijst
Liever Bat out of Hellquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs Paradise by the Dashboard Light is afwezig
Staat bij mij ook hoger, maar PBTDL is natuurlijk de klassiekerquote:
Staat die erin?quote:
Ik geef nog niks weg ;-)quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Staat die erin?
Helemaal geen Meat Loaf zou wel jammer zijn, maar geen lijst is perfect natuurlijk. Die hoor ik anders in de Top 2000 wel weer!
Terecht. Al jaren hoog in mijn lijst.quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eerste stijger van dit jaar trouwens
U zei?quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja WAS afwezig. Kleine correctiequote:
Je had het beloofdquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier heb jij wel even moeten lachen.quote:
Best wel hardquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier heb jij wel even moeten lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |