Hoe kan Disturbed ooit top-125 hebben gestaan in een lijst die vooral wordt samengesteld door connaisseursquote:
quote:Op woensdag 20 november 2024 23:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
In 2025 gewoon uit de 500 gekukeld, laten we dit met z'n allen nastreven
[..]
Ik ben allang blij dat ie naar beneden keldert
Zo lekkere stijging voor The Wild Places. @tufkac weer gestemd dan?quote:Op donderdag 21 november 2024 17:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog eentje voordat de Verrukkelijke 500 morgen van start gaat: de nummers 275-251. Rattlesnakes stijgt flink, en dat geldt ook voor The Wild Places van Duncan Browne. Met U2 gaat het dan weer wat minder.
[ afbeelding ]
Je top-1000 vliegt echte alle kanten op. Van dat soort persoonlijke lijstjes hou ik het meestquote:Op zondag 17 november 2024 19:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
https://aleimonscanon.wor(...)op-1000-editie-2024/
Ik weet eerlijk gezegd zelf ook niet veel van ze, heb weleens andere muziek van ze geprobeerd maar ze zijn wat mij betreft wel echt een one-hit wonder.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:34 schreef Gretzl het volgende:
Summer Sucks, lekker nummertje hoor @:DecoAoreste. Op de goede manier geïnspireerd door o.a. Chvrches. Heb je wat meer achtergrondinfo over dit duo?
Wat een mooie complimenten trouwensquote:Op donderdag 21 november 2024 18:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Je top-1000 vliegt echte alle kanten op. Van dat soort persoonlijke lijstjes hou ik het meest![]()
Alleen nog nooit van je nummer 3 gehoord (zowel artiest als titel), hoe erg moet ik me daarvoor schamen?
Btw 5x Eefje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooie persoonlijke anekdotequote:Op donderdag 21 november 2024 18:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd zelf ook niet veel van ze, heb weleens andere muziek van ze geprobeerd maar ze zijn wat mij betreft wel echt een one-hit wonder.
Het nummer Summer Sucks leerde ik kennen in 2016, wat ik altijd 'het jaar zonder zomer' noem. Ik had dat jaar bijna geen vakantie, het regende vrijwel non-stop in juli en augustus, mijn relatie was uit en ik worstelde met een depressie. Toen ik wel een keer een paar dagen vrij was en het zowaar even droog was, maakte ik een fietstocht van 180 km in 2 dagen, waarvan de helft samen met een goede vriend. Onderweg liet hij dat nummer horen en zelden kwam een nummer zo fijn en hard en bitterzoet binnen.
Sindsdien staat-ie altijd bij de bovenste 10 in mijn alltime-lijstjes (eerst top 100, later top 1000).
Ik zal t proberen een beetje bij te houden hier!quote:Op donderdag 21 november 2024 18:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Minder goed nieuws trouwens: ik ben zaterdag de hele dag weg dus kan dan weinig luisteren en niet meeposten.Maar hoop vrijdagavond en zondagmiddag/avond wel e.e.a. mee te krijgen.
Het waren er pas 20 he.quote:Op vrijdag 22 november 2024 16:05 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is wel welkom na 27 keer The Cats
Deze link in VLC-player plakken (netwerk openen) werkt ook perfect voor de computer:quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
www.orinocoradio.nl/luister werkt prima op mobiel ook. En ikzelf gebruik ook tuneinradio als app om internetstations te luisteren.
Als je bijvoorbeeld DuckDuckGo-browser gebruikt op mobiel en dan deze link (http://185.87.186.220:8000/orinoco) blijft de stream op mijn iPhone gewoon op de achtergrond draaienquote:Op vrijdag 22 november 2024 13:29 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat is eigenlijk de handigste manier om mee te luisteren? Gewoon via de website? Werkt dat ook op mobiel of gaat-ie dan vervelend doen zodra de schermvergrendeling erop gaat? Er is geen app volgens mij, of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |