SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fun fact: vandaag 18 jaar geleden werd ik voor het eerst lid van de fp crew
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
De pekingeend met rijst en extra sambal had ze er al in zitten dus ik moest creatief te werk gaanquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gefeliquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:15 schreef DJMO het volgende:
Fun fact: vandaag 18 jaar geleden werd ik voor het eerst lid van de fp crew![]()
![]()
Nice, wanneer kwam je dan voor eerst op forum?quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:15 schreef DJMO het volgende:
Fun fact: vandaag 18 jaar geleden werd ik voor het eerst lid van de fp crewLach met een schone bips![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:17 schreef Kissingbird het volgende:
fatbikeschaamte![]()
![]()
![]()
https://www.nu.nl/nujij/6(...)amte-en-kritiek.html![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Alsof normale E-Bikes niet opgevoerd worden, is die van mij ook.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:17 schreef Kissingbird het volgende:
fatbikeschaamte![]()
![]()
![]()
https://www.nu.nl/nujij/6(...)amte-en-kritiek.htmlLach met een schone bips![]()
Soms moet je als man keuzes makenquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:20 schreef maily het volgende:
Eendenbek .... niet te verwarren met een duckface![]()
Toch?
Lach met een schone bips![]()
En wanneer voor de tweede keer?quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:15 schreef DJMO het volgende:
Fun fact: vandaag 18 jaar geleden werd ik voor het eerst lid van de fp crew
#Durftevragen![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:21 schreef maily het volgende:
[..]
En wanneer voor de tweede keer?
#Durftevragen
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
ja dat kan zekerquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Alsof normale E-Bikes niet opgevoerd worden, is die van mij ook.Smile, it's free therapy.![]()
En terecht.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:17 schreef Kissingbird het volgende:
fatbikeschaamte![]()
![]()
![]()
https://www.nu.nl/nujij/6(...)amte-en-kritiek.htmlF.K.A. SuperwormJim![]()
Nu jij er bent wel welquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hey popje, alles lekker?Hoest met jou dan?
![]()
Rond dezelfde periode. Ik kwam pas op het forum toen ik crew werd. Daarvoor hing ik alleen op de fp rond.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nice, wanneer kwam je dan voor eerst op forum?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Als brave burger die als jongetje al op opgevoerde brommers reed doet mijn e-bike lekker mee met de opvoertrendquote:![]()
Geneuzel allemaal, jongeren zoeken de grens op en zullen dat toch blijven doen. Dat hoort bij het opgroeien, en ja er gebeuren ongelukken. Dat was ook met opgevoerde brommers. Moeten we ieder kind gaan afschermen van ieder gevaar, degenen die een beetje nadenken komen er wel.Lach met een schone bips![]()
Ik manifesteer jou naar de ballenbak bij de ikeaquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:22 schreef aeque het volgende:
Voor onze liefhebber hier:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik manifesteer jou naar de ballenbak bij de ikea![]()
Ahww - zit hij je zo te plagen dan
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Geen zin om terug te zoeken nuquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:21 schreef maily het volgende:
[..]
En wanneer voor de tweede keer?
#Durftevragen
Ik heb er één en ik ben er trots op
Toen ik 12 was, reed ik niet op een opgevoerde brommer naar school.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als brave burger die als jongetje al op opgevoerde brommers reed doet mijn e-bike lekker mee met de opvoertrend![]()
Geneuzel allemaal, jongeren zoeken de grens op en zullen dat toch blijven doen. Dat hoort bij het opgroeien, en ja er gebeuren ongelukken. Dat was ook met opgevoerde brommers. Moeten we ieder kind gaan afschermen van ieder gevaar, degenen die een beetje nadenken komen er wel.F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:22 schreef aeque het volgende:
Voor onze liefhebber hier:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jazeker, je moet er toch niet aan denken dat je kind zich pijn doet...quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als brave burger die als jongetje al op opgevoerde brommers reed doet mijn e-bike lekker mee met de opvoertrend![]()
Geneuzel allemaal, jongeren zoeken de grens op en zullen dat toch blijven doen. Dat hoort bij het opgroeien, en ja er gebeuren ongelukken. Dat was ook met opgevoerde brommers. Moeten we ieder kind gaan afschermen van ieder gevaar, degenen die een beetje nadenken komen er wel.![]()
Als je dat als ouder met een hele zooi maatregelen kunt voorkomen.....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik wel, op mijn 16e reed ik ook al in een auto rond hier in de buurt.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:25 schreef SwJ het volgende:
[..]
Toen ik 12 was, reed ik niet op een opgevoerde brommer naar school.
Platteland genot
~FEYENOORD~
Toen hing ik aan de arm van mijn broer die op de brommer ging en ik op de fiets meeliftte. Dat doen kinderen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:25 schreef SwJ het volgende:
[..]
Toen ik 12 was, reed ik niet op een opgevoerde brommer naar school.Lach met een schone bips![]()
Vind t nog erger als je iemand aanrijdt..quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jazeker, je moet er toch niet aan denken dat je kind zich pijn doet...![]()
Als je dat als ouder met een hele zooi maatregelen kunt voorkomen.....♡♡♡♡![]()
Sterker nog, toen ik 12 was had ik geen geld om een brommer te kopen. En no way dat mn ouders me dat gaven om zo de tekortkomingen in hun aanwezigheid te compenseren.F.K.A. SuperwormJim![]()
Jij kwam hier binnen en vervolgens kwam ik dat plaatje tegen. Het moest zo zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik manifesteer jou naar de ballenbak bij de ikea
Mijn grieks eten kwam omhoog en niet omdat het een slecht restaurant was. En 2 keer gyros met tzatziki proeven is geen luxe.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:25 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Ahww - zit hij je zo te plagen danLach met een schone bips![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn grieks eten kwam omhoog en niet omdat het een slecht restaurant was. En 2 keer gyros met tzatziki proeven is geen luxe.![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen reed hier op hun 12e rond op een brommer, is toch leuk joh beetje door de bossen scheuren.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:26 schreef SwJ het volgende:
Sterker nog, toen ik 12 was had ik geen geld om een brommer te kopen. En no way dat mn ouders me dat gaven om zo de tekortkomingen in hun aanwezigheid te compenseren.~FEYENOORD~
Toen ik weleens vroeg om meer zakgeld kon ik boontjes gaan plukken.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:26 schreef SwJ het volgende:
Sterker nog, toen ik 12 was had ik geen geld om een brommer te kopen. En no way dat mn ouders me dat gaven om zo de tekortkomingen in hun aanwezigheid te compenseren.
Wel zelf een emmer meenemen.![]()
2x van je eten genieten voor de prijs van 1x. Je zou me moeten bedanken.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn grieks eten kwam omhoog en niet omdat het een slecht restaurant was. En 2 keer gyros met tzatziki proeven is geen luxe.
Begin steeds meer een beetje te denken dat je me doet plagenquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij kwam hier binnen en vervolgens kwam ik dat plaatje tegen. Het moest zo zijn.
Je zou er nog 3x van kunnen maken?quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:28 schreef aeque het volgende:
[..]
2x van je eten genieten voor de prijs van 1x. Je zou me moeten bedanken.![]()
Tuurlijk. Heel groep 8 en de brugklas kwam met de brommer naar school. Uhuquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Iedereen reed hier op hun 12e rond op een brommer, is toch leuk joh beetje door de bossen scheuren.F.K.A. SuperwormJim![]()
Ik heb nog nooit zakgeld gehad, ik kon er gewoon voor werken op het land.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:27 schreef maily het volgende:
[..]
Toen ik weleens vroeg om meer zakgeld kon ik boontjes gaan plukken.
Wel zelf een emmer meenemen.~FEYENOORD~
Maar jij had al een brommer toen je 12 wasquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zakgeld gehad, ik kon er gewoon voor werken op het land.![]()
![]()
Op mijn 14e hadden we met 3 vriendjes een crossmotor om op erf van de boerderij hendig sjieke slips in de modder te maken.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:28 schreef SwJ het volgende:
[..]
Tuurlijk. Heel groep 8 en de brugklas kwam met de brommer naar school. UhuLach met een schone bips![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Begin steeds meer een beetje te denken dat je me doet plagenquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:28 schreef maily het volgende:
[..]
Je zou er nog 3x van kunnen maken?
Er stond maar 1 voet in de Random Pics van de Dag #1396
Ik woon in een dorp, de school zit hier om de hoek, dat deden we lopend.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:28 schreef SwJ het volgende:
[..]
Tuurlijk. Heel groep 8 en de brugklas kwam met de brommer naar school. Uhu~FEYENOORD~
Ja die had ik, een Puch Maxi.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:29 schreef maily het volgende:
[..]
Maar jij had al een brommer toen je 12 was~FEYENOORD~
Hier zijn er nog 2:quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:30 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Er stond maar 1 voet in de Random Pics van de Dag #1396![]()
![]()
Op mijn 16e een oude mini cooper gekocht met diezelfde 2 vrienden en daar gingen we ook op erf mee rally rijden
Wij ook, met een VW caddy, op de zandpaden van Staatsbosbeheerquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
Op mijn 16e een oude mini cooper gekocht met diezelfde 2 vrienden en daar gingen we ook op erf mee rally rijden
~FEYENOORD~
Precies.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik woon in een dorp, de school zit hier om de hoek, dat deden we lopend.
Hier ook opgegroeid in een dorp. Vanaf mn 13de gewerkt bij de plaatselijk melkveehouder. Iedere dag na schooltijd op de trekker. Zuipkeet. Opgevoerde puch.
Maar geen hele brugklas met verwende snotjochies die op een van mama gekregen fatbike naar school kwam gegleden om zo overgewicht en schaamteloze sneuheid nog meer in de hand te werken.F.K.A. SuperwormJim![]()
Gast wij hebben nog bootje geleend van het waterschap om de paling uit de fuiken te halen die ze gezet hadden om de viskwaliteit te beoordelen in het riviertje aan het erf. Die gingen allemaal in de rookton. Dat waren mooie tijdenquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wij ook, met een VW caddy, op de zandpaden van Staatsbosbeheer![]()
En nu zitten ze te simracen
Niet weten wat boomers zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
Is dit het plaatselijke boomerverzamelpunt?
Typisch gen z
F.K.A. SuperwormJim![]()
Nee, daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:34 schreef SwJ het volgende:
[..]
Precies.
Hier ook opgegroeid in een dorp. Vanaf mn 13de gewerkt bij de plaatselijk melkveehouder. Iedere dag na schooltijd op de trekker. Zuipkeet. Opgevoerde puch.
Maar geen hele brugklas met verwende snotjochies die op een van mama gekregen fatbike naar school kwam gegleden om zo overgewicht en schaamteloze sneuheid nog meer in de hand te werken.
Ik durf ook wel te zeggen dat ik nog nooit naar school ben gebracht, naar de middelbare school altijd fietsen door weer en wind 10km enkele reis.~FEYENOORD~
Wij hebben het nog mee mogen maken, blij vanquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast wij hebben nog bootje geleend van het waterschap om de paling uit de fuiken te halen die ze gezet hadden om de viskwaliteit te beoordelen in het riviertje aan het erf. Die gingen allemaal in de rookton. Dat waren mooie tijden![]()
En nu zitten ze te simracen
~FEYENOORD~
Bij stortregen je regenpak aan moeten doen. Om de hoek die lelijke broek uittrekken. Want liever de hele dag met een kletsnatte spijkerbroek dan zo'n regenbroek aan doenquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, daar heb je gelijk in.
Ik durf ook wel te zeggen dat ik nog nooit naar school ben gebracht, naar de middelbare school altijd fietsen door weer en wind 10km enkele reis.F.K.A. SuperwormJim![]()
Ik ben een Millennialquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
Is dit het plaatselijke boomerverzamelpunt?
~FEYENOORD~
Vreselijk die regenbroeken .... en die capes ookquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:38 schreef SwJ het volgende:
[..]
Bij stortregen je regenpak aan moeten doen. Om de hoek die lelijke broek uittrekken. Want liever de hele dag met een kletsnatte spijkerbroek dan zo'n regenbroek aan doen![]()
![]()
Mijn Zündapp toen ik eindelijk 16 was, 70 snel erop en moeders vertrouwde het niet dus Pa moest testen. Ik hield mijn hart vast toen ie terug aangereden kwam. Zegt tegen moeders, die is origineel en gaat niet harder dan 45...quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wij hebben het nog mee mogen maken, blij van
Ma blij, en hij keek me aan met big smile
Werd altijd zo vies plakkerig. Bah. Maar ja regenpak was zoals je zegt zegt niet cool.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:38 schreef SwJ het volgende:
[..]
Bij stortregen je regenpak aan moeten doen. Om de hoek die lelijke broek uittrekken. Want liever de hele dag met een kletsnatte spijkerbroek dan zo'n regenbroek aan doen![]()
Precies ja, om vervolgens kletsnat stoer te gaan doen tegen die ''nerds'' die dat wel dedenquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:38 schreef SwJ het volgende:
[..]
Bij stortregen je regenpak aan moeten doen. Om de hoek die lelijke broek uittrekken. Want liever de hele dag met een kletsnatte spijkerbroek dan zo'n regenbroek aan doen
~FEYENOORD~
Wat is dat nou weer? Ken alleen jaartallen dat hele gen abcdefg gedoe snap ik allemaal niet.quote:Lach met een schone bips![]()
Van die mama kindjes die gebracht werden. Ik en een kameraad waren enige die er elke keer zaten in een plakkerige natte spijkerbroek.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Precies ja, om vervolgens kletsnat stoer te gaan doen tegen die ''nerds'' die dat wel deden![]()
Mijn stiefvader kocht voor mij een pitbike 125cc en heeft mijn moeder ook wijsgemaakt dat het speelgoed was en niet hard ging, dat ging zo hardquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn Zündapp toen ik eindelijk 16 was, 70 snel erop en moeders vertrouwde het niet dus Pa moest testen. Ik hield mijn hart vast toen ie terug aangereden kwam. Zegt tegen moeders, die is origineel en gaat niet harder dan 45...
Ma blij, en hij keek me aan met big smile
~FEYENOORD~
De generatie die opgroeide met straatlantaarns als tijd om naar binnen te gaan, geen veiligheidsgordels, chocolade sigaretten, goede muziek, "als je blijft huilen, geef ik je een reden om te janken!"quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer? Ken alleen jaartallen dat hele gen abcdefg gedoe snap ik allemaal niet.F.K.A. SuperwormJim![]()
Denken in kleurenquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:41 schreef HappyCharly het volgende:
Onderonsje hier tussen oude en nieuwe blauwtjes?
~FEYENOORD~
Deze ga ik googlen, want klinkt als papkindjes gezien hoe ik opgevoed benquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:41 schreef SwJ het volgende:
[..]
De generatie die opgroeide met straatlantaarns als tijd om naar binnen te gaan, geen veiligheidsgordels, chocolade sigaretten, goede muziek, "als je blijft huilen, geef ik je een reden om te janken!"
Ja, jij bent een boomerquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:41 schreef SwJ het volgende:
[..]
De generatie die opgroeide met straatlantaarns als tijd om naar binnen te gaan, geen veiligheidsgordels, chocolade sigaretten, goede muziek, "als je blijft huilen, geef ik je een reden om te janken!"
~FEYENOORD~
Rijden onder invloed, dat deden de mensen van de generatie van mijn ouders standaard.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:42 schreef HappyCharly het volgende:
Van sommige dingen is t goed dat ze niet meer normaal zijn~FEYENOORD~
Papkindjesquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deze ga ik googlen, want klinkt als papkindjes gezien hoe ik opgevoed ben
♡♡♡♡![]()
Gast al ben je geboren in 1980 ben je dus een gen Xquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:41 schreef SwJ het volgende:
[..]
De generatie die opgroeide met straatlantaarns als tijd om naar binnen te gaan, geen veiligheidsgordels, chocolade sigaretten, goede muziek, "als je blijft huilen, geef ik je een reden om te janken!"Maakt niet veel verschil met 1981
Of roken in de autoquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Rijden onder invloed, dat deden de mensen van de generatie van mijn ouders standaard.
Losse handjes
Etc♡♡♡♡![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gewoon stompen, die kinderen, als ze niet willen luisteren![]()
Of niet♡♡♡♡![]()
welke oude en nieuwe blauwtjes?quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:41 schreef HappyCharly het volgende:
Onderonsje hier tussen oude en nieuwe blauwtjes?![]()
Ik rook ook in de auto.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Of roken in de auto
Losse handjes
Etc~FEYENOORD~
quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deze ga ik googlen, want klinkt als papkindjes gezien hoe ik opgevoed ben![]()
Alles na gen x is steeds meer pussy. Alles voor gen x heeft een luizenleven gehad.F.K.A. SuperwormJim![]()
Nou als klein kind, dan ging gewoon de broek uit en over de knie en vol met die vlakke hand erop. En niet 1x... Kan niet zeggen dat ik mijn pa daarom ben gaan haten ofzo, werden zelfs beetje beste maten en deden veel samen toen ik eenmaal volwassen en onder ouders vleugels weg was. Mis die gap nog steeds, veel te vroeg.quote:Lach met een schone bips![]()
In mijn volgende auto ga ik niet meer roken, maar dit is een tussenauto dat boeit me niet.~FEYENOORD~
Die heb ik nog niet, dan zou ik het zeker niet doen nee.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar niet met kindjes erbij toch?~FEYENOORD~
Al die benamingen zijn sowieso lulkoek.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Jij ook.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:47 schreef aeque het volgende:
Al die benamingen zijn sowieso lulkoek.
En dts.
En FOK!.F.K.A. SuperwormJim![]()
Tsssss, polariserenquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:46 schreef SwJ het volgende:
[..]![]()
Alles na gen x is steeds meer pussy. Alles voor gen x heeft een luizenleven gehad.![]()
Maar moet wel zeggen de jongvolwassenen van nu dat is echt belabberd wel. Die kunnen niks, altijd ziek. Of hebben mentale issues omdat het vriendinnetje het uitgemaakt heeft en ze emotioneel niet in staat zijn te werken.Lach met een schone bips![]()
Nee dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet, dan zou ik het zeker niet doen nee.♡♡♡♡![]()
Typisch boomergedrag.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tsssss, polariseren![]()
Maar moet wel zeggen de jongvolwassenen van nu dat is echt belabberd wel. Die kunnen niks, altijd ziek. Of hebben mentale issues omdat het vriendinnetje het uitgemaakt heeft en ze emotioneel niet in staat zijn te werken.![]()
Whaaaaaquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:47 schreef aeque het volgende:
Al die benamingen zijn sowieso lulkoek.Keer eens met jou
Klopt, maar daar ging het nu niet over.quote:
Beetje zoals dts: lange tenen, altijd slachtoffer spelen, geen zelfreflectiequote:Op vrijdag 27 september 2024 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tsssss, polariseren![]()
Maar moet wel zeggen de jongvolwassenen van nu dat is echt belabberd wel. Die kunnen niks, altijd ziek. Of hebben mentale issues omdat het vriendinnetje het uitgemaakt heeft en ze emotioneel niet in staat zijn te werken.F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:49 schreef SwJ het volgende:
[..]
Beetje zoals dts: lange tenen, altijd slachtoffer spelen, geen zelfreflectie
♡♡♡♡![]()
OfOf vooringenomen zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:49 schreef SwJ het volgende:
[..]
Beetje zoals dts: lange tenen, altijd slachtoffer spelen, geen zelfreflectie![]()
Beetje jammer dat je nu op de persoon speeltquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:49 schreef SwJ het volgende:
[..]
Beetje zoals dts: lange tenen, altijd slachtoffer spelen, geen zelfreflectieTR gemaakt
Maar er zit stiekem wel een kern van waarheid inquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:49 schreef SwJ het volgende:
[..]
Beetje zoals dts: lange tenen, altijd slachtoffer spelen, geen zelfreflectieAl zal ik dat nooit hardop toegeven
En die mensen gaan straks jouw luiers verschonen in het bejaardentehuis.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:49 schreef SwJ het volgende:
[..]
Beetje zoals dts: lange tenen, altijd slachtoffer spelen, geen zelfreflectie~FEYENOORD~
Kan niet, kunnen niet tegen de stank.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En die mensen gaan straks jouw luiers verschonen in het bejaardentehuis.Lach met een schone bips![]()
Of juist niet.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En die mensen gaan straks jouw luiers verschonen in het bejaardentehuis.
Dan hebben we een GROOT probleem, tijd voor kamervragen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan niet, kunnen niet tegen de stank.~FEYENOORD~
Komt niet goedquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan hebben we een GROOT probleem, tijd voor kamervragen.
Beter zorgen dat t niet zo ver komt♡♡♡♡![]()
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:52 schreef HappyCharly het volgende:
Wel fijn als je dat allemaal gewoon kunt zeggen en niemand een tr kan zetten~FEYENOORD~
Zekerquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Komt niet goed
Beter zorgen dat t niet zo ver komt
~FEYENOORD~
quote:Zal dat wel zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Denken dat machtsongelijkheid niet bestaatOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Begin er dan niet overquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zal t verder negeren voor je me weer notes geeft
~FEYENOORD~
Iedereen kan een tr zetten.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:52 schreef HappyCharly het volgende:
Wel fijn als je dat allemaal gewoon kunt zeggen en niemand een tr kan zettenF.K.A. SuperwormJim![]()
Huh?quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:52 schreef HappyCharly het volgende:
Wel fijn als je dat allemaal gewoon kunt zeggen en niemand een tr kan zettenLach met een schone bips![]()
Ah, de slachtofferrol.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zal t verder negeren voor je me weer notes geeft
Eerst cryptisch steken geven en vervolgens terugtrekken. Subtiel.F.K.A. SuperwormJim![]()
Pas jij maar op maatje, met jou heb ik nog een teennageltje te schillenquote:
Dan moet je dus niet zeggen:quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee
[..]
Klopt. En jij kan een note geven. Facts.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:52 schreef HappyCharly het volgende:
Wel fijn als je dat allemaal gewoon kunt zeggen en niemand een tr kan zettenF.K.A. SuperwormJim![]()
Niks cryptisch aan hoor. Je begreep t prima. Verdere uitleg is dan niet nodig.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:56 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ah, de slachtofferrol.
Eerst cryptisch steken geven en vervolgens terugtrekken. Subtiel.
We weten allebei dat je alles aangrijpt om mij notes te geven.♡♡♡♡![]()
Ff als ex mod, ik kreeg ook gewoon tr's van users en ook notes van andere mods. En er worden ook aan mods bans uitgedeeld door FA's. Dus ik kan je hier echt niet in volgen HC.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee
[..]
Klopt. En jij kan een note geven. Facts.Lach met een schone bips![]()
Kan ik ook, ook aan @SwJ als het nodig is, ook in ONZ, andersom hetzelfde.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee
[..]
Klopt. En jij kan een note geven. Facts.
Lekker belangrijk allemaal~FEYENOORD~
Nah ik knip ze liever.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Pas jij maar op maatje, met jou heb ik nog een teennageltje te schillenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Vooruit. Ik had moeten zeggen: dat t geen zin heeft om een tr te zetten aan een mod.quote:
My bad
♡♡♡♡![]()
Ah, de slachtofferrol en gebrek aan zelfreflectie.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niks cryptisch aan hoor. Je begreep t prima. Verdere uitleg is dan niet nodig.
We weten allebei dat je alles aangrijpt om mij notes te geven.
Nu alleen de lange tenen nog.F.K.A. SuperwormJim![]()
Jezus wat eng..quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:58 schreef maily het volgende:
[..]
De laatste .....
ook voor @:loveyoulongtime
[ afbeelding ]
♡♡♡♡![]()
Dan was die ook wel terecht lijkt mequote:Op vrijdag 27 september 2024 22:59 schreef R-woud93 het volgende:
Mijn laatste note is van @:swj
Lig ik nog steeds wakker van
Geklikt.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:59 schreef R-woud93 het volgende:
Mijn laatste note is van @:swj
Lig ik nog steeds wakker van
F.K.A. SuperwormJim![]()
It's okayquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ff als ex mod, ik kreeg ook gewoon tr's van users en ook notes van andere mods. En er worden ook aan mods bans uitgedeeld door FA's. Dus ik kan je hier echt niet in volgen HC.
♡♡♡♡![]()
Ja dat wel.quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan was die ook wel terecht lijkt me~FEYENOORD~
voor vandaagquote:Op vrijdag 27 september 2024 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
HOU OP MET VOETEN EN TENEN!!!! pretty please![]()
![]()
Ohhhhja nu begrijp ik tquote:Op vrijdag 27 september 2024 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
HOU OP MET VOETEN EN TENEN!!!! pretty please♡♡♡♡![]()
Je hebt t over jezelf zie ik?quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:59 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ah, de slachtofferrol en gebrek aan zelfreflectie.
Nu alleen de lange tenen nog.
♡♡♡♡![]()
Ik ben mild voor je.quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Of je gaat slapen, of je bent mild voor me?
En ik heb nog geen nieuwe gezocht![]()
![]()
SPEEL NIET MET MIJN VOETEN PAPPIE PAPPIE PAPPIE DOE DAT NIET~FEYENOORD~
Meid laat gaanquote:Op vrijdag 27 september 2024 23:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je hebt t over jezelf zie ik?
~FEYENOORD~
quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
HOU OP MET VOETEN EN TENEN!!!! pretty please
F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:02 schreef R-woud93 het volgende:
SPEEL NIET MET MIJN VOETEN PAPPIE PAPPIE PAPPIE DOE DAT NIET
omg![]()
Dat waardeer ik ten zeerste die mildheid, 3x grieks op een avond is teveel.quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ben mild voor je.
En ik heb nog geen nieuwe gezochtLach met een schone bips![]()
Hitsquote:
~FEYENOORD~
quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:02 schreef R-woud93 het volgende:
SPEEL NIET MET MIJN VOETEN PAPPIE PAPPIE PAPPIE DOE DAT NIET
't is dat ik niet weet waar ie woont, anders zou ik hem recht in zijn gezicht zeggen wat ik van dit gepest vind.quote:Lach met een schone bips![]()
Maastricht. Kom maarquote:Op vrijdag 27 september 2024 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
't is dat ik niet weet waar ie woont, anders zou ik hem recht in zijn gezicht zeggen wat ik van dit gepest vind.F.K.A. SuperwormJim![]()
Ook niet op de brommer vanaf hier, ben ik 3 dagen onderwegquote:Op vrijdag 27 september 2024 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zo ver kom ik niet op opgevoerde E-Bike~FEYENOORD~
Ja en aangezien ik geen auto wil, en ik afkeer tegen de trein heb. Heeft ie voor nu geluk.quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook niet op de brommer vanaf hier, ben ik 3 dagen onderwegLach met een schone bips![]()
Ik zoek een andere auto, maar de prijzen van 2e hands auto's zijn asociaal hoog.quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja en aangezien ik geen auto wil, en ik afkeer tegen de trein heb. Heeft ie voor nu geluk.~FEYENOORD~
Wel logischquote:Op vrijdag 27 september 2024 23:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zoek een andere auto, maar de prijzen van 2e hands auto's zijn asociaal hoog.Die dingen worden steeds populairder omdat nieuw veel electrisch is veel mensen dat niet kunnen of willen betalen voor die dingen.
Dat is wel een van de oorzaken ja, helaas.quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wel logischDie dingen worden steeds populairder omdat nieuw veel electrisch is veel mensen dat niet kunnen of willen betalen voor die dingen.
~FEYENOORD~
Maatje van me met Golf 6 die echt veel reparaties nodig heeft, was voor offerte bij garage voor de prijs van alle reparaties, zou iets van 1500 euro gaan kosten. Wel luxe uitvoering, 160PK... heeft ie 5 jaar geleden gekocht voor 11000. Zegt de garage houder waarom niet inruilen? Ik geef je er 6000 voor. Kan ie niet eens een jonge Aygo voor terugkopenquote:Op vrijdag 27 september 2024 23:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is wel een van de oorzaken ja, helaas.
Nou ja met teveel komt dat ook allemaal weer naar boven.quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:12 schreef maily het volgende:
[..]
veel cola waarschijnlijk, om die Griek laag te houden![]()
![]()
Lepeltje zetmeel genomenquote:Op vrijdag 27 september 2024 23:12 schreef maily het volgende:
[..]
veel cola waarschijnlijk, om die Griek laag te houden![]()
![]()
Werkt beter dan Rennie
![]()
Nu aan biertje, dus straks zal ik wel onzin uitkramen. Maar dan weet je dat vast, dat is net ff anders dan al mijn kwalitatief uitmuntende posts die ik normaal plaats.Lach met een schone bips![]()
(mss staat hij er al, maar beter nog een keer dan niet)
Nog niet zo ver doorgelezen )quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer? Ken alleen jaartallen dat hele gen abcdefg gedoe snap ik allemaal niet.
Korsakoffiequote:Op vrijdag 27 september 2024 23:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lepeltje zetmeel genomenWerkt beter dan Rennie
![]()
Nu aan biertje, dus straks zal ik wel onzin uitkramen. Maar dan weet je dat vast, dat is net ff anders dan al mijn kwalitatief uitmuntende posts die ik normaal plaats.![]()
![]()
Even een paar topics terugzoeken, brbquote:Op vrijdag 27 september 2024 23:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat is Korsakoff ook weer?![]()
Die 160pk 1.4 tsi is een wel een gevoelig blok, maar voor dat geld kun je niets beters terug kopen neequote:Op vrijdag 27 september 2024 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maatje van me met Golf 6 die echt veel reparaties nodig heeft, was voor offerte bij garage voor de prijs van alle reparaties, zou iets van 1500 euro gaan kosten. Wel luxe uitvoering, 160PK... heeft ie 5 jaar geleden gekocht voor 11000. Zegt de garage houder waarom niet inruilen? Ik geef je er 6000 voor. Kan ie niet eens een jonge Aygo voor terugkopen
~FEYENOORD~
Klopt niet.quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:16 schreef Sally het volgende:
(mss staat hij er al, maar beter nog een keer dan niet)
Nog niet zo ver doorgelezen )
[..]
[ afbeelding ]Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Zetmeel?quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lepeltje zetmeel genomenWerkt beter dan Rennie
![]()
Nu aan biertje, dus straks zal ik wel onzin uitkramen. Maar dan weet je dat vast, dat is net ff anders dan al mijn kwalitatief uitmuntende posts die ik normaal plaats.♡♡♡♡![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat is Korsakoff ook weer?
♡♡♡♡![]()
Dat zal me doen herinneren...quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:17 schreef maily het volgende:
[..]
Even een paar topics terugzoeken, brbJe bent een Heldin!
quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Uhm ja, dat bind gewoon de shit die in je maag oprispt.
♡♡♡♡![]()
En is automaat, verder mooie auto wel. Alleen kan ie niet rijden. Een golf is niet heel breed. Maar rijdt nog wel regelmatig wat schade aan zijn zijkanten. Vooral bij parkeren of achteruit rijdenquote:Op vrijdag 27 september 2024 23:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die 160pk 1.4 tsi is een wel een gevoelig blok, maar voor dat geld kun je niets beters terug kopen nee
quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En is automaat, verder mooie auto wel. Alleen kan ie niet rijden. Een golf is niet heel breed. Maar rijdt nog wel regelmatig wat schade aan zijn zijkanten. Vooral bij parkeren of achteruit rijdenIk had zo'n auto op het oog vorig jaar, dacht toch maar niet
~FEYENOORD~
Mk3 of 4 golf is nog wel makkelijk te repareren. Daarna werd het snel minder.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Mijn golf 5 TDI die ik had was ook wel te doen, de laatste voor de bluemotion rotzooi.quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:24 schreef DerRabbit het volgende:
Mk3 of 4 golf is nog wel makkelijk te repareren. Daarna werd het snel minder.~FEYENOORD~
Lijkt me wel verstandig.quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]Ik had zo'n auto op het oog vorig jaar, dacht toch maar niet
Maar nog een fun fact over zijn rijkunsten, afgelopen winter zat ik bij hem in de auto en begon hard te hagelen. We reden op de snelweg, hij parkeert die auto op de vluchtstrook en zegt. Ik heb een paniekaanval, in dit weer kan ik niet rijden. Ik ben toen naar huis gereden, en heb niet eens een rijbewijs. Ja gezien mijn verleden met hobby auto rally enzo kan ik wel rijden. Maar hij was compleet over de zeik.Lach met een schone bips![]()
Dat is ook niet best hoorquote:Op vrijdag 27 september 2024 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lijkt me wel verstandig.
Maar nog een fun fact over zijn rijkunsten, afgelopen winter zat ik bij hem in de auto en begon hard te hagelen. We reden op de snelweg, hij parkeert die auto op de vluchtstrook en zegt. Ik heb een paniekaanval, in dit weer kan ik niet rijden. Ik ben toen naar huis gereden, en heb niet eens een rijbewijs. Ja gezien mijn verleden met hobby auto rally enzo kan ik wel rijden. Maar hij was compleet over de zeik.
~FEYENOORD~
Engquote:Op vrijdag 27 september 2024 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lijkt me wel verstandig.
Maar nog een fun fact over zijn rijkunsten, afgelopen winter zat ik bij hem in de auto en begon hard te hagelen. We reden op de snelweg, hij parkeert die auto op de vluchtstrook en zegt. Ik heb een paniekaanval, in dit weer kan ik niet rijden. Ik ben toen naar huis gereden, en heb niet eens een rijbewijs. Ja gezien mijn verleden met hobby auto rally enzo kan ik wel rijden. Maar hij was compleet over de zeik.
♡♡♡♡![]()
Je had een 2 liter TDI model?quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn golf 5 TDI die ik had was ook wel te doen, de laatste voor de bluemotion rotzooi.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nee de laatste 1.9 TDI, stond al op kenteken als de eerste BM maar dat mocht niet van EU, vlak daarna kwam de 1.6 TDI BMquote:~FEYENOORD~
Ik was ook gewoon pissig, het was echt druk op dat moment op de weg en hij parkeert hem zonder alarm lichten op de vluchtstrook en zet die auto uit. Ik was echt van "Gast dit is nog gevaarlijker dan wanneer je wel door blijft rijden". Was echt binnen 30 seconden dat ik zei uitstappen en van plaats wisselen.quote:
En hij zat daarna lijkbleek naast me.Lach met een schone bips![]()
Aww wel zielig voor hemquote:Op vrijdag 27 september 2024 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik was ook gewoon pissig, het was echt druk op dat moment op de weg en hij parkeert hem zonder alarm lichten op de vluchtstrook en zet die auto uit. Ik was echt van "Gast dit is nog gevaarlijker dan wanneer je wel door blijft rijden". Was echt binnen 30 seconden dat ik zei uitstappen en van plaats wisselen.
En hij zat daarna lijkbleek naast me.♡♡♡♡![]()
Is hij al bijgekomen?quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik was ook gewoon pissig, het was echt druk op dat moment op de weg en hij parkeert hem zonder alarm lichten op de vluchtstrook en zet die auto uit. Ik was echt van "Gast dit is nog gevaarlijker dan wanneer je wel door blijft rijden". Was echt binnen 30 seconden dat ik zei uitstappen en van plaats wisselen.
En hij zat daarna lijkbleek naast me.
~FEYENOORD~
Niemand snapt dat ie ooit een rijbewijs gekregen heeft, andere vrienden van hem hebben hem al opgegeven voor slechtste chauffeur van Nederland ofzo, weet niet of de titel klopt want tv kijk ik niet.quote:Lach met een schone bips![]()
Oh dat klinkt wel echt gevaarlijkquote:Op vrijdag 27 september 2024 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niemand snapt dat ie ooit een rijbewijs gekregen heeft, andere vrienden van hem hebben hem al opgegeven voor slechtste chauffeur van Nederland ofzo, weet niet of de titel klopt want tv kijk ik niet.
Gelukkig kon jij t overnemen♡♡♡♡![]()
Als je in 5 jaar tijd 3x een auto total loss rijdt.....quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel echt gevaarlijk
Gelukkig kon jij t overnemenLach met een schone bips![]()
Kan ook aan de ander liggen..quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als je in 5 jaar tijd 3x een auto total loss rijdt.....♡♡♡♡![]()
@maily Ik hoop dat mijn bijdrage nog op tijd is
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Uhmm nee, dit was alles zijn schuld. Zelfs over de kop geslagen in een bocht met helling naar beneden omdat ie in de berm kwam. De andere was iets met een berm en boom..... De 3e wil ie niet echt vertellen...quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kan ook aan de ander liggen..Lach met een schone bips![]()
Welke storm?quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]Storm des doods overleefd zie ik al.
SSHHHHTTTT, niet praten over die dingenquote:Op vrijdag 27 september 2024 23:39 schreef Stoorzendert het volgende:
@:Maily Ik hoop dat mijn bijdrage nog op tijd is
quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
SSHHHHTTTT, niet praten over die dingen
♡♡♡♡![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
SSHHHHTTTT, niet praten over die dingen
Jezus doodengquote:Op vrijdag 27 september 2024 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Uhmm nee, dit was alles zijn schuld. Zelfs over de kop geslagen in een bocht met helling naar beneden omdat ie in de berm kwam. De andere was iets met een berm en boom..... De 3e wil ie niet echt vertellen...
Misschien beter niet autorijden♡♡♡♡![]()
Ik zag een omgevallen klikoquote:Op vrijdag 27 september 2024 23:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow hier lagen wel takjes op het bospad. Dikke code geel wel dus.
Komt wel dichtbij zo♡♡♡♡![]()
lol, dat zegt iedereenquote:Op vrijdag 27 september 2024 23:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jezus doodeng
Misschien beter niet autorijden
Ow daar heb ik er ook een paar van gezien maar dacht dat waren kwajongensstreken van fatbike jeugd.quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zag een omgevallen kliko
Komt wel dichtbij zoLach met een schone bips![]()
Muscle Museum vind ik nog steeds hun beste nummer, sindsdien ben ik ze ook gaan volgen en fan geworden. Zal ergens rond 2000 geweest zijn zo uit het hoofd.quote:Lach met een schone bips![]()
Yesquote:Op vrijdag 27 september 2024 23:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vriendschap is een illusie?♡♡♡♡![]()
Ik ga ff luisterenquote:Op vrijdag 27 september 2024 23:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Muscle Museum vind ik nog steeds hun beste nummer, sindsdien ben ik ze ook gaan volgen en fan geworden. Zal ergens rond 2000 geweest zijn zo uit het hoofd.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Echte vriendschap gaat nooit kapot. Nog steeds best buddies met mijn vriendje van de basisschool en dat 37 jaar later ofzo.quote:Lach met een schone bips![]()
Dank voor deze infoquote:Op vrijdag 27 september 2024 23:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Echte vriendschap gaat nooit kapot. Nog steeds best buddies met mijn vriendje van de basisschool en dat 37 jaar later ofzo.♡♡♡♡![]()
Niet zo mijn ding... Al vind ik Muse wel bijzonder goed!quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Muscle Museum vind ik nog steeds hun beste nummer, sindsdien ben ik ze ook gaan volgen en fan geworden. Zal ergens rond 2000 geweest zijn zo uit het hoofd.
Luister deze maar eens helemaal. Dit is voor mij wel een pareltje![]()
Ik wist hetquote:Op vrijdag 27 september 2024 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Graag gedaan, wilde dat je het wist♡♡♡♡![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook "the know how"
Helaas wel.♡♡♡♡![]()
![]()
![]()
Het is ongetwijfeld een goed nummer, heb er doorheen gescrolled moet ik eerlijk zeggen. Want het geluid van Pink Floyd doet mij weer compleet niks.quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Niet zo mijn ding... Al vind ik Muse wel bijzonder goed!
Luister deze maar eens helemaal. Dit is voor mij wel een pareltje
Gelukkig hoef ik me daar niet druk om te maken. Scheelt me een hoop stressquote:
Fijn dat je steeds deelt hoe goed t gaatquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik me daar niet druk om te maken. Scheelt me een hoop stress♡♡♡♡![]()
Ow maar het gaat echt niet steeds goed.quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Fijn dat je steeds deelt hoe goed t gaatLach met een schone bips![]()
Fijn dat je deelt wat er allemaal goed gaatquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow maar het gaat echt niet steeds goed.♡♡♡♡![]()
Dan mis je misschien mijn posts waar ik zei waar dingen niet goed gaan?quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Fijn dat je deelt wat er allemaal goed gaatLach met een schone bips![]()
Neehoor. Het 1sluit het ander niet uit.quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan mis je misschien mijn posts waar ik zei waar dingen niet goed gaan?♡♡♡♡![]()
Ik weet het nietquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heeft mijn aankomst ze in slaap gesust?♡♡♡♡![]()
hij heeft ook al een paar keer gedeeld dat zijn eten niet goed binnenblijft.quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Fijn dat je deelt wat er allemaal goed gaat
Hij heeft al 3x Grieks gegeten vanavond.![]()
Meh die slapen... of zuipen, dat kan ook.quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heeft mijn aankomst ze in slaap gesust?Lach met een schone bips![]()
rumquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meh die slapen... of zuipen, dat kan ook.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Je deelt wat er allemaal goed gaat en je deelt wat er niet goed gaat.quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar wat wil je nu horen? Je hebt me nu een beetje verward gemaakt.
That's it.♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:09 schreef maily het volgende:
[..]
hij heeft ook al een paar keer gedeeld dat zijn eten niet goed binnenblijft.
Hij heeft al 3x Grieks gegeten vanavond.
♡♡♡♡![]()
dan beter ouzoquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu alleen de tzatziki die opkomtSame shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je deelt wat er allemaal goed gaat en je deelt wat er niet goed gaat.
That's it.
Houzo?quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu alleen de tzatziki die opkomt♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: