Deze grootheid verdient wel een eigen topic.quote:Maggie Smith, bekend van onder meer de Harry Potter-filmreeks en de serie Downton Abbey, is overleden. De Britse actrice is 89 jaar oud geworden. Haar familie meldt aan de BBC dat ze vredig in het ziekenhuis is gestorven.
Ze was echt geweldig als Lady Crawleyquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:04 schreef Dagoduck het volgende:
Rip
Erg van genoten in met name Downton Abbey maar ook Harry Potter natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Nou, dat niet. Maar ze speelde toch in downtow abbey? Dacht dat ze al veel ouder was. RIP.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:11 schreef Aberkullie het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat ze al dood was![]()
Rip
Ze speelde ook tante Betsy in David Copperfield. Met 'Harry Potter' als David. Trouwens er deden nog een paar meer Harry Potter acteurs mee in deze film.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:04 schreef Dagoduck het volgende:
Rip
Erg van genoten in met name Downton Abbey maar ook Harry Potter natuurlijk.
Fantastische film, fantastische rol.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:56 schreef maily het volgende:
https://www.netflix.com/title/80062034
The Lady in the Van
Dat rechter plaatje is ook lekkerquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:30 schreef miss_sly het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een vrouw, geweldige actrice met heerlijk gevoel voor humor
Naast HP en Downton Abbey heb ik alleen The Best Exotic Marigold Hotel en A Boy Called Christmas met haar erin gezien.quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:07 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ze speelde ook tante Betsy in David Copperfield. Met 'Harry Potter' als David. Trouwens er deden nog een paar meer Harry Potter acteurs mee in deze film.
Die film ken ik nog niet, dank voor de tip!quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Fantastisch film, fantastische rol.
Maar ze was dan ook gewoon een fantastische actrice. Rip.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |