SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
Ja, nog 1 dag en dan is het weekend
Die we stormachtig gaan beginnen, het waait behoorlijk hier.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Hier ook. Boom in de tuin is al bijna kaal binnen 1 dag.quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Die we stormachtig gaan beginnen, het waait behoorlijk hier.Smile, it's free therapy.![]()
Het is gewoon patat.
De Duitsers begraven hun doden op een Friedhof, en ik heb weinig trek in een knapperig lijk
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Smaakt misschien lekker op de bbqquote:Op vrijdag 27 september 2024 08:41 schreef DJMO het volgende:
Het is gewoon patat.
De Duitsers begraven hun doden op een Friedhof, en ik heb weinig trek in een knapperig lijk![]()
O lekker juist, ik hou der van.quote:
Ik heb gisteren nog friet/patat gegeten. Maar ik maak ze wel zelf
Die kleine meid heeft ieder gesneden reepje aardappel stuk voor stuk in het water gelegd ( lees gegooid) er ging gemiddels 35 frietjes/patatjes uit één aardappel. Ze ging ze tellen als ik aan het snijden was en soms was een aardappel schijfje iets kleiner en waren er 6 dan ging ze zoeken naar nummer 72 jaar en telt gewoon al goed het kleine ding
[ Bericht 3% gewijzigd door Dotteke op 27-09-2024 08:48:29 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O lekker juist, ik hou der van.quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 27 september 2024 08:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ALLEMAAL vieze vette meuk
Die kleine meid heeft ieder gesneden reepje aardappel stuk voor stuk in het water gelegd ( lees gegooid) er ging gemiddels 35 frietjes/patatjes uit één aardappel. Ze ging ze tellen als ik aan het snijden was en soms was een aardappel schijfje iets kleiner en waren er 6 dan ging ze zoeken naar nummer 72 jaar en telt gewoon al goed het kleine ding
[/quote]
KWOOTVERKLOOT![]()
kwoot verklootquote:Op vrijdag 27 september 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
O lekker juist, ik hou der van.quote:[ afbeelding ] Op vrijdag 27 september 2024 08:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh dat is schattig![]()
Mijn kind heeft vroeger wel eens groenten gesneden met een liniaal ernaast
[ Bericht 5% gewijzigd door Dotteke op 27-09-2024 08:49:25 ]Smile, it's free therapy.![]()
Volhouden!!!!!!! Eerste weken zijn het lastigst.quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha nee sinds gisterenavond. Maar ze zeggen dat je het overal moet zeggen dus hierbij.
Ga je cold turkey of heb je iets van kauwgum of pleisters?Smile, it's free therapy.![]()
Kwootverklootquote:Op vrijdag 27 september 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
O lekker juist, ik hou der van.quote:[ afbeelding ] Op vrijdag 27 september 2024 08:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 27-09-2024 08:50:09 ]Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Cold turkey. Heb het al eens eerder gedaan dus weet wel een beetje wat het is.quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Volhouden!!!!!!! Eerste weken zijn het lastigst.
Ga je cold turkey of heb je iets van kauwgum of pleisters?
Toen was ik gestopt met benzo's en tegelijkertijd met roken. De medicijnen waren zo ellendig dat het roken slechts een kleine irritatie was.![]()
![]()
Kwootverklootquote:Op vrijdag 27 september 2024 08:44 schreef aeque het volgende:
[..]
O lekker juist, ik hou der van.
[/quote]
spuit 11Smile, it's free therapy.![]()
was je ineens gestopt met de benzo's toen?quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Cold turkey. Heb het al eens eerder gedaan dus weet wel een beetje wat het is.
Toen was ik gestopt met benzo's en tegelijkertijd met roken. De medicijnen waren zo ellendig dat het roken slechts een kleine irritatie was.![]()
Morguh KW goed hoor, hopelijk hou je het vol. Je hebt het een keer gedaan, je kan hetquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Nee, geen zon hier. Alleen een stevige wind.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
KWOOTVERKLOOTquote:Op vrijdag 27 september 2024 08:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
[/quote]
Kwoot gemaakt
Zal zo wel regen aan komen denk ikquote:Op vrijdag 27 september 2024 08:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, geen zon hier. Alleen een stevige wind.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Wel afbouwen samen met de behandelaar hoor maar dat was echt afschuwelijk.quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
was je ineens gestopt met de benzo's toen?![]()
![]()
kwoot verklootquote:Op vrijdag 27 september 2024 08:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh dat is schattig![]()
Mijn kind heeft vroeger wel eens groenten gesneden met een liniaal ernaast![]()
[/quote]
O geweldig.
Thanks Dot!quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh KW goed hoor, hopelijk hou je het vol. Je hebt het een keer gedaan, je kan het![]()
![]()
Hey heer Killemquote:
Ik dacht dat Schotel in Rotterdam woondequote:Op vrijdag 27 september 2024 08:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
lovely woont opeens in Limburg
juichen![]()
![]()
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Het moet wel. Heb mezelf buitenspel gezet door al m'n geld er door heen te brassen aan lego op Ali Express. Dus al zou ik het willen kan ik ook niet meer roken.quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh, nou hopen dat je het volhoudt
De eerste 3 dagen zijn het lastigst zeggen ze. We gaan het zien.![]()
O geweldig.quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
kwoot verkloot![]()
![]()
Oh dat is schattig![]()
Mijn kind heeft vroeger wel eens groenten gesneden met een liniaal ernaast![]()
[/quote]
Ja ik heb er nog een foto van![]()
alles in 4 cm lange stukjes![]()
Toen vond hij het wel nog leuk om mee te helpen in de keuken
Hier ook.quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Die we stormachtig gaan beginnen, het waait behoorlijk hier.
Maakt niet uit, ik moet niet weg vandaag.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Oh maar op ali is het wel goedkoper denk ik.. kan je lekker bouwen met legoquote:Op vrijdag 27 september 2024 08:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het moet wel. Heb mezelf buitenspel gezet door al m'n geld er door heen te brassen aan lego op Ali Express. Dus al zou ik het willen kan ik ook niet meer roken.
De eerste 3 dagen zijn het lastigst zeggen ze. We gaan het zien.
hij quote jou met de zin limburg.. dus tja..quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik dacht dat Schotel in Rotterdam woondeSmile, it's free therapy.![]()
Ik neem aan dat jij je eigen koffie neemt? Jij wil mijn meuk niet.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Klopt.. nu woon ik dus in Limburgquote:Op vrijdag 27 september 2024 08:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hij quote jou met de zin limburg.. dus tja..
Hoe gaat het verder met je?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Whut?quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt.. nu woon ik dus in Limburg
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja zeker, voor 1/5e van de prijs.quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh maar op ali is het wel goedkoper denk ik.. kan je lekker bouwen met lego
Vanmiddag komt er al een setje binnen dus dan heb ik lekker afleiding.![]()
Ja ik heb er nog een foto vanquote:![]()
alles in 4 cm lange stukjes![]()
Toen vond hij het wel nog leuk om mee te helpen in de keuken
[/quote]
Als ze klein zijn willen ze alles wel doen.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het moet wel. Heb mezelf buitenspel gezet door al m'n geld er door heen te brassen aan lego op Ali Express. Dus al zou ik het willen kan ik ook niet meer roken.
De eerste 3 dagen zijn het lastigst zeggen ze. We gaan het zien.![]()
Als dat helpt om van het roken af te komen![]()
wat heb je voor een setjes gekocht?![]()
dan heb je wel veeeel gekocht als je op ali je geld verbrast hebt aan lego. Ook vaker gekocht daaro
Dat scheelt nogal idd.. Wat heb je besteld voor lego?quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zeker, voor 1/5e van de prijs.
Vanmiddag komt er al een setje binnen dus dan heb ik lekker afleiding.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Wel weer goed. Ging even wat minder. Had veel te veel hooi op de vork genomen door naar Haarlem te gaan, werken, etc. Toen terugval gehad in alcohol voor een paar dagen.quote:
Dus heb nu even wat afstand genomen van alles en mijn rust gepakt al een paar dagen en dat doet me goed. Daarom heb ik die Lego ook besteld. Even wat anders dan achter de computer zitten.
En hoe is het met jou?![]()
Zit hier te lachenquote:Op vrijdag 27 september 2024 08:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij je eigen koffie neemt? Jij wil mijn meuk niet.![]()
Klopt dat slootwater van jou lijkt me niet te drinken![]()
![]()
ik ga me een latte maken
Jaaa gezelligquote:Op vrijdag 27 september 2024 08:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt.. nu woon ik dus in Limburg![]()
![]()
@amy er is nog een gegadigde om te gaan bowlen nu ze in Limburg woont
Teken aan de wand.quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
Nu zijn er al 2 limburgers die mij aardig vindenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Oeps KW niet doen hoor. Gelukkig dat je op tijd weer aan de rem hebt getrokkenquote:Op vrijdag 27 september 2024 08:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wel weer goed. Ging even wat minder. Had veel te veel hooi op de vork genomen door naar Haarlem te gaan, werken, etc. Toen terugval gehad in alcohol voor een paar dagen.
Dus heb nu even wat afstand genomen van alles en mijn rust gepakt al een paar dagen en dat doet me goed. Daarom heb ik die Lego ook besteld. Even wat anders dan achter de computer zitten.
En hoe is het met jou?
Het blijven wel grote valkuilen he voor jou?
Maarzo knap dat je je zelf steeds weer tot de orde maand echt iets om trots op te mogen zijn.
Hier gaat alles zijn gangetje,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou, slootwater. Zo erg is het nu ook weer niet.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Haha ja 8 sets of zo en best grote ook. Wel heel erg tof.quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Als dat helpt om van het roken af te komen![]()
wat heb je voor een setjes gekocht?![]()
dan heb je wel veeeel gekocht als je op ali je geld verbrast hebt aan lego. Ook vaker gekocht daaro
Waaronder deze:
Zal wel wat fototjes maken als ik ze heb.![]()
![]()
Dan heb je voorlopig wel wat te doen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zeg jijquote:Op vrijdag 27 september 2024 08:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou, slootwater. Zo erg is het nu ook weer niet.
* gebrokenglas pakt even nieuwe koffie. ☕️☝️Autocorrect
(zelfst. naamw.)
jaa dat tikt wel aan , ook op aliquote:Op vrijdag 27 september 2024 08:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja 8 sets of zo en best grote ook. Wel heel erg tof.
Waaronder deze:
[ afbeelding ]
Die is wel sjiek , zul je wel even mee bezig zijn om te maken.
hier ook star wars lego en van batman dingen gekocht (voor zoontje)Smile, it's free therapy.![]()
die is gaaf ook!quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:58 schreef KoningWouter het volgende:
En deze van lord of the rings
[ afbeelding ]Smile, it's free therapy.![]()
Die is gaafquote:Op vrijdag 27 september 2024 08:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja 8 sets of zo en best grote ook. Wel heel erg tof.
Waaronder deze:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja alleen moet ik daar nog een maand op wachten.ow
maar je hebt wel nog dingen om in elkaar te zetten. Wanneer wordt het eerste bezorgd?Smile, it's free therapy.![]()
Ja dat zeker.quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ow
maar je hebt wel nog dingen om in elkaar te zetten. Wanneer wordt het eerste bezorgd?
Vanmiddag al. Dus dan heb ik mooi afleiding voor het stoppen met roken.![]()
Komt mooi uitquote:Op vrijdag 27 september 2024 09:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat zeker.
Vanmiddag al. Dus dan heb ik mooi afleiding voor het stoppen met roken.
Zo dan, een heel bouwwerkquote:Op vrijdag 27 september 2024 08:58 schreef KoningWouter het volgende:
En deze van lord of the rings
[ afbeelding ]
Ga je je nu hier op storten? Wel op tijd je rust nemen heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja om en om is de bedoeling. Dus na het werken lekker even een uurtje Lego doen op zolder. Ik zit veel te veel achter de computer vind ik zelf.quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, een heel bouwwerk
Ga je je nu hier op storten? Wel op tijd je rust nemen he![]()
Ja dat is je laatst alweer teveel geworden.quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja om en om is de bedoeling. Dus na het werken lekker even een uurtje Lego doen op zolder. Ik zit veel te veel achter de computer vind ik zelf.
Zou goed zijn als je een goede balans weet te vinden en tussen die twee in ook gewoon even rust en een lekker wandeling of maken of een stukje fietsen. Even je hoofd weer leegmakenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Jusquote:
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Op vrijdag 27 september 2024 09:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neeej niet jij ook met koffie hiero![]()
![]()
cockkoffie
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Goed doorslikken GGquote:Op vrijdag 27 september 2024 09:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Oppassen dat ik niet knoei over het toetsenbord heen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
daarom beter slikkenquote:Op vrijdag 27 september 2024 09:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Oppassen dat ik niet knoei over het toetsenbord heen.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Oppassen dat ik niet knoei over het toetsenbord heen.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
KoffiedoorslikbolkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Yup staat op mijn "things-todo-als-het-moeilijk-wordt-met-roken-lijstje"quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is je laatst alweer teveel geworden.
Zou goed zijn als je een goede balans weet te vinden en tussen die twee in ook gewoon even rust en een lekker wandeling of maken of een stukje fietsen. Even je hoofd weer leegmaken
Thanks![]()
Ik wil 1000 halen, maar dat moet wel lukken denk ikquote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja je hebt nog een aantal dagenquote:Op vrijdag 27 september 2024 09:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wil 1000 halen, maar dat moet wel lukken denk ik![]()
Ik leef nog!
Denk dat ik maar eens een muffin ga eten
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Amy!quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik leef nog!
Denk dat ik maar eens een muffin ga eten![]()
Ik heb brownies op.
AmyyyyZzZquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik leef nog!
Denk dat ik maar eens een muffin ga eten![]()
![]()
![]()
Gelijk maar 20?![]()
![]()
Jaaaaaquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik leef nog!
Denk dat ik maar eens een muffin ga eten
Its alive
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee.quote:![]()
Sowieso niet m’n ding en een beetje vroeg voor dat soort grappen of niet?
quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nooit te vroegquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee.![]()
Vanavond feestje maar heb er heb er totaal geen zin in.quote:
Snap ikquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vanavond feestje maar heb er heb er totaal geen zin in.
Zou ik ook niet hebben
Of hash brownsquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee.![]()
Soort van rösti aardappelkoekjes![]()
Killem!quote:
Oh, ik had niet verwacht dat jij ook brownies zou eten. Maar ja, misschien wel fijn dat je neus even rust heeft
Ik wist niet dat het een het ander uit zou sluitenquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Killem!
Oh, ik had niet verwacht dat jij ook brownies zou eten. Maar ja, misschien wel fijn dat je neus even rust heeft
Groot feest met live band én dj. Wel veel en lekker Surinaams eten, maar goed, ik blijf liever thuis.quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Snap ik
Zou ik ook niet hebbenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik weet het eigenlijk ook niet?quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het een het ander uit zou sluiten
@KillemWieft kun je coke en hash tegelijk gebruiken?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Klinkt wel goed eigenlijk!quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Groot feest met live band én dj. Wel veel en lekker Surinaams eten, maar goed, ik blijf liever thuis.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ja, maar jij dacht ook dat ik onder de tats zat en mager was.quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Killem!
Ik zou het etenquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:37 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Of hash browns
[ afbeelding ]
Soort van rösti aardappelkoekjes
Ik heb wel zin in dat eten, maar niet in de mensen (familie). Natuurlijk kan ik me ook lam zuipen, maar drink al bijna 2 jaar niet meer. Bovendien kan ik wel veel vreten en ook zuipen, maar niet beide op een avond. Dan ga ik kotsen.quote:
Ja, ik weet ook niet waaromquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja, maar jij dacht ook dat ik onder de tats zat en mager was.
Ik heb nog veel meer tegelijk gebruikt. Is eigenlijk een wonder dat ik nog leef.quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk ook niet?
@:KillemWieft kun je coke en hash tegelijk gebruiken?
Dan overleef je het feest vanavond ook welquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb nog veel meer tegelijk gebruikt. Is eigenlijk een wonder dat ik nog leef.![]()
![]()
Ik ga liever dood.quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan overleef je het feest vanavond ook welProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Klinkt leuk mquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Groot feest met live band én dj. Wel veel en lekker Surinaams eten, maar goed, ik blijf liever thuis.
Maar ben zelf ook niet zo van de verplichte lol
quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
Lekker met zijn allen op de muffin van @:MizzezAmy![]()
![]()
Let’s butter her muffin.quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
Lekker met zijn allen op de muffin van @:MizzezAmy
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
gaan lullie vanmiddag kijken naar de straaljagersWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
Er zit een haar op de muffin, wat is deze
Op zich wel handig, dan kom je niet aan en heb je de volgende dag geen katerquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in dat eten, maar niet in de mensen (familie). Natuurlijk kan ik me ook lam zuipen, maar drink al bijna 2 jaar niet meer. Bovendien kan ik wel veel vreten en ook zuipen, maar niet beide op een avond. Dan ga ik kotsen.
Mja, het valt vast mee! Het is iig geen kringverjaardag
quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
Lekker met zijn allen op de muffin van @:MizzezAmy
quote:quote:quote:quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
Er zit een haar op de muffin, wat is deze![]()
![]()
![]()
Vanmiddag naar de schoonheidsspecialist en daarna een lekker broodje halen bij de bakker
Vanmiddag worden mn boodschappen bezorgd![]()
Kan ik eindelijk iets anders eten dan muffins
Dat is wel heftig, alleen maar muffins etenquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Vanmiddag worden mn boodschappen bezorgd![]()
Kan ik eindelijk iets anders eten dan muffins
Heb je ook fruit besteld?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja, vooral fruit, vruchtensappen, van die gezondheidshots met gember enzo. En witte broodjes, daar krijg ik altijd zin in als ik ziek ben, weet ook niet waarom.quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel heftig, alleen maar muffins eten
Heb je ook fruit besteld?
Ben benieuwd, gister vanalles in mn mandje gegooid, ik weet niet eens meer wat ik uiteindelijk allemaal gekocht heb. Ik laat me zo verrassen
Gembershotjes nog niet geprobeerd, maar brand wel lekker in de keelquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, vooral fruit, vruchtensappen, van die gezondheidshots met gember enzo. En witte broodjes, daar krijg ik altijd zin in als ik ziek ben, weet ook niet waarom.
Ben benieuwd, gister vanalles in mn mandje gegooid, ik weet niet eens meer wat ik uiteindelijk allemaal gekocht heb. Ik laat me zo verrassen
Wittebroodje altijd lekker vooral met hagelslag of lekkere kaasMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Oh nee, ik vond mn sinas net al in de keel brandenquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gembershotjes nog niet geprobeerd, maar brand wel lekker in de keel
Wittebroodje altijd lekker vooral met hagelslag of lekkere kaas
Ik heb er filet americain en uitjes bij besteld
En nu ga ik ook Nobody wants this kijken
Lekker hoorquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh nee, ik vond mn sinas net al in de keel branden
Ik heb er filet americain en uitjes bij besteld
Ik heb ook een verrassing voor je.quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, vooral fruit, vruchtensappen, van die gezondheidshots met gember enzo. En witte broodjes, daar krijg ik altijd zin in als ik ziek ben, weet ook niet waarom.
Ben benieuwd, gister vanalles in mn mandje gegooid, ik weet niet eens meer wat ik uiteindelijk allemaal gekocht heb. Ik laat me zo verrassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Gisteren 4 afleveringen vsn gezien, leuke serie welquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:17 schreef MizzezAmy het volgende:
En nu ga ik ook Nobody wants this kijkenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Wat?quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
I have no problems with English![]()
Ik kop hem niet inquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:06 schreef Lovely het volgende:
Vanmiddag naar de schoonheidsspecialist en daarna een lekker broodje halen bij de bakker![]()
En dus zijn de gefrituurde staafjes "Friet", van de Patatquote:
net als wat @Dotteke ook al zei, iets verderop in dat topic
Het is dan ook officieel patates frites als snijwijze.
Zo kent men ook Julienne en Brunoise, bijvoorbeeld
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Zitten we in België?quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:35 schreef Sally het volgende:
[..]
En dus zijn de gefrituurde staafjes "Friet", van de Patat
net als wat @:Dotteke ook al zei, iets verderop in dat topic![]()
Welles mijn wenkbrauwen weer mooi makenquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik doe het lekker wel: je hebt helemaal geen schoonheidsbehandeling nodig
quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik doe het lekker wel: je hebt helemaal geen schoonheidsbehandeling nodig
Ik heb een deja vu dat ik dit gesprek eerder voorbij heb zien komenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik.wel onder de rivieren. Of wellicht precies óp. Aangezien mijn stadje een Noord en Zuidkant heeft, precies aan beide kanten van de (Neder)Rijn.quote:
Dus als je een fles open maakt dan zeg jij 'ik trek even de fles af?'quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik.wel onder de rivieren. Of wellicht precies óp. Aangezien mijn stadje een Noord en Zuidkant heeft, precies aan beide kanten van de (Neder)Rijn.
(Ja, ik heb een nieuw woordje geleerd)
![]()
Hoi lieve vrouw!quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik.wel onder de rivieren. Of wellicht precies óp. Aangezien mijn stadje een Noord en Zuidkant heeft, precies aan beide kanten van de (Neder)Rijn.
Gekke Belgen blijven het proberenquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een deja vu dat ik dit gesprek eerder voorbij heb zien komen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dus als je een fles open maakt dan zeg jij 'ik trek even de fles af?'
![]()
En als ze klaar is met werken zegt ze dat ze is “afgewerkt”.
Daar heeft ze goesting inquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]![]()
En als ze klaar is met werken zegt ze dat ze is “afgewerkt”.![]()
Als ik veel met Vlamingen om ga, dan neem ik wel bepaalde woorden over.
Je Nederlandse huisgenoot vragen of er nog mayo is in de frigoTrotste mama van Ambar
Nee, maar we zetten wel het raam losquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dus als je een fles open maakt dan zeg jij 'ik trek even de fles af?'
Maar ik doe dan weer niet "het gras af". Dat heet gewoon grasmaaien![]()
Ik werk nu veel samen met Vlaamse collega. Dus ik zeg nu ook afgetestTrotste mama van Ambar
Ik werk voornamelijk aan IT projecten. Iedereen is man.quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
Dubieus.
Dat is dan geen man, waarschijnlijkTrotste mama van Ambar
Met goede reden, natuurlijkquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik werk voornamelijk aan IT projecten. Iedereen is man.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2024 11:48:16 ]![]()
En na het op scherp zetten van deze nucleaire bom, ga ik weer wat werk doen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2024 11:48:45 ]![]()
Werk zequote:Op vrijdag 27 september 2024 11:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
En na het op scherp zetten van deze nucleaire bom, ga ik weer wat werk doenTrotste mama van Ambar
Even bedenken wat ik vandaag ga doen om het de mannenpopulatie weer een stukje vervelender te makenTrotste mama van Ambar
Bolkje daarOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Mevrouw Knots!quote:
Mag ik hem inkoppen?quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Even bedenken wat ik vandaag ga doen om het de mannenpopulatie weer een stukje vervelender te maken![]()
Gaat u gang.quote:
Als je zegt simpelweg bestaan: die had ik zelf ook al bedacht.Trotste mama van Ambar
Oh, dan zeg ik even niksquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gaat u gang.
Als je zegt simpelweg bestaan: die had ik zelf ook al bedacht.![]()
Onthou wel dat niet iedere man een manipulatieve leugenachtige psychopaat die van plasseks houdt is.![]()
Je vergeet nog wat dingenquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
Onthou wel dat niet iedere man een manipulatieve leugenachtige psychopaat die van plasseks houdt is.
Maar ik weet er zijn ook leuke mannen, maar die hebben gewoon een leuk karakter.Trotste mama van Ambar
Wordt er nog een beetje gebolkt?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: