Hoeveel miljoenen moeten het zijn?quote:
Minimaal een paar ton aan cash in huisquote:Op donderdag 26 september 2024 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel miljoenen moeten het zijn?
klinkt alsof jij een prima filiaalmanager zou zijnquote:Op donderdag 26 september 2024 13:07 schreef Fok-it het volgende:
Wat heb je daar nou weer aan
Echt rijk rijk is je eigen McDonalds
[ afbeelding ]
Ja, jij krijgt in ieder geval een paar tikken aan de counter mafkees!!quote:Op donderdag 26 september 2024 13:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
klinkt alsof jij een prima filiaalmanager zou zijn
WHAT THE ACTUAL FUCK!quote:Op donderdag 26 september 2024 13:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, jij krijgt in ieder geval een paar tikken aan de counter mafkees!!
Dat wordt dan ook meteen de laatste keer ben ik bangquote:Op donderdag 26 september 2024 14:35 schreef Questular het volgende:
tijd voor een fightclub, fokkie en flip als 1e dan maar.
2 dikkies die binnen 30 seconden bekaf zijn.quote:Op donderdag 26 september 2024 14:35 schreef Questular het volgende:
tijd voor een fightclub, fokkie en flip als 1e dan maar.
RIP Flip bedoel je? Damn!quote:Op donderdag 26 september 2024 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wordt dan ook meteen de laatste keer ben ik bang
Rip Fokkie. We moeten wel beetje eerlijk blijvenquote:
Jawel hoor best een tijd gebokstquote:Op donderdag 26 september 2024 14:16 schreef Solotovski het volgende:
Jullie tikken helemaal niemand joh, stelletje softies
Je hebt boksen en je hebt boksenquote:Op donderdag 26 september 2024 15:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jawel hoor best een tijd gebokst
quote:Op donderdag 26 september 2024 16:01 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Je hebt boksen en je hebt boksen
bij een boksschool niet als een flikkertje in een sportschoolquote:Op donderdag 26 september 2024 16:01 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Je hebt boksen en je hebt boksen
haal ps5proquote:
????quote:Op donderdag 26 september 2024 16:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
niet als een flikkertje in een sportschool
morti tilt gewichten joh wild zwijnquote:Op donderdag 26 september 2024 16:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
????
@:Mortaxx kijk hoe hij over jou praat
Oh kom je even ingrijpen omdat ik je een achterlijke troll noem in nwsquote:
Nee, ik kom dit wijzigen omdat dat achter is overlegd en de consensus is dat dergelijke grove TT's niet in orde zijn. Dus heb ik het gewijzigd.quote:Op donderdag 26 september 2024 16:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh kom je even ingrijpen omdat ik je een achterlijke troll noem in nws
Totaal niet zielig hoor juffie
Check dit @:yvonne
Oh wat een toevallige timingquote:Op donderdag 26 september 2024 16:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, ik kom dit wijzigen omdat dat achter is overlegd en de consensus is dat dergelijke grove TT's niet in orde zijn. Dus heb ik het gewijzigd.
Je mag dat ook even verifieren bij @:Danny als je wil.
Dit gezeik houdt NU op. Duidelijk zo?quote:Op donderdag 26 september 2024 16:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh kom je even ingrijpen omdat ik je een achterlijke troll noem in nws
Totaal niet zielig hoor juffie
Check dit @:yvonne
nee ik begrijp het nietquote:Op donderdag 26 september 2024 16:37 schreef Danny het volgende:
[..]
Dit gezeik houdt NU op. Duidelijk zo?
Ik ga het niet NOG een keer zeggen namelijk.
Miss_sly en Capricia zijn een van de weinige normale mods hier.quote:Op donderdag 26 september 2024 16:52 schreef Fok-it het volgende:
Onterecht overigens
@:miss_sly is een van de weinige mods waar ik het regelmatig mee eens ben
quote:Op donderdag 26 september 2024 16:52 schreef Fok-it het volgende:
Onterecht overigens
Gewoon niet zo raar doen anders gaan we vervroegd aan de behandeling beginnenquote:
Breng je hem wel even terug als je alles op hebt?quote:Op donderdag 26 september 2024 17:20 schreef Aberkullie het volgende:
Ik heb een winkelwagen vol junkfood in huis gehaald
quote:Op donderdag 26 september 2024 16:52 schreef Fok-it het volgende:
Onterecht overigens
Ik neem geen gevangenen Dotteke, maar jij bent ook wel wat op de lijst gestegen sinds ons dikke penis onderonsje!quote:
probeer je weer wanhopig wat avances te maken richting de eerste de beste levende vrouw die hier verschrikt terechtkomtquote:Op donderdag 26 september 2024 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik neem geen gevangenen Dotteke, maar jij bent ook wel wat op de lijst gestegen sinds ons dikke penis onderonsje!
Inclusief een aantal rotte appelsquote:Op donderdag 26 september 2024 17:51 schreef vrijgevochten het volgende:
Jongens morgen zijn we weer in de klbsc
Kunnen we deze zooi weer achter ons laten
Aber Danny en Chevyquote:Op donderdag 26 september 2024 17:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Inclusief een aantal rotte appels
quote:Op donderdag 26 september 2024 17:53 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Aber Danny Chevy en fokkie
Lol goede troll.quote:Op donderdag 26 september 2024 16:57 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Miss_sly en Capricia zijn een van de weinige normale mods hier.
lekkerquote:Op donderdag 26 september 2024 17:20 schreef Aberkullie het volgende:
Ik heb een winkelwagen vol junkfood in huis gehaald
Zou wat zijn.quote:Op donderdag 26 september 2024 17:57 schreef vrijgevochten het volgende:
Het skelet van sked zoeken in Spanje
Denk dat zijn organen geoogst zijn voor de zwarte markt in Chinaquote:Op donderdag 26 september 2024 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou wat zijn.
Vraag me serieus wel af wat er met hem is.
Zou het iig netjes hebben gevonden als hij op appjes had geantwoord. Al was het maar van: even geen zin in jullie boys.
Wellicht kan Danny enige uitleg gevenquote:Op donderdag 26 september 2024 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou wat zijn.
Vraag me serieus wel af wat er met hem is.
Zou het iig netjes hebben gevonden als hij op appjes had geantwoord. Al was het maar van: even geen zin in jullie boys.
Zag wel een filmpje op YouTube daarover. Dat armere mensen, en gevangen, in China dit risico liepen.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Denk dat zijn organen geoogst zijn voor de zwarte markt in China
Ja dat snap ik heel goedquote:
Zou best eens kunnen.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:03 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wellicht kan Danny enige uitleg geven
Ja mensenhandel en slavernij schijnt een heel goot probleem te zijn in delen van Chinaquote:Op donderdag 26 september 2024 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag wel een filmpje op YouTube daarover. Dat armere mensen, en gevangen, in China dit risico liepen.
Sowieso gaat China al een jaar lang hard achteruit op ieder gebied.
Wtffffffffquote:
Al paar jaarquote:Op donderdag 26 september 2024 18:10 schreef Fok-it het volgende:
Volgens mij heeft Flip een psychose
Ik maak mij zorgen om Dannyquote:Op donderdag 26 september 2024 18:14 schreef Solotovski het volgende:
NU stoppen
Hahahahahahahahaha
Wil je doen dan een ban geven? Oeeeeeeh
Veel classwarfare ook. Beetje de lagere groepen tegen elkaar opjutten. Zodat de elite uit beeld blijft.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja mensenhandel en slavernij schijnt een heel goot probleem te zijn in delen van China
Is hier ookquote:Op donderdag 26 september 2024 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel classwarfare ook. Beetje de lagere groepen tegen elkaar opjutten. Zodat de elite uit beeld blijft.
Nouquote:Op donderdag 26 september 2024 18:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nou jongens wat een heerlijke dag
Straks lekker racen met SRVN
Shut up the fuckquote:Op donderdag 26 september 2024 18:31 schreef Aberkullie het volgende:
Zal ik eerst B&J, cheesecake, Maltesers of bitterballen eten
alles tegelijkquote:Op donderdag 26 september 2024 18:31 schreef Aberkullie het volgende:
Zal ik eerst B&J, cheesecake, Maltesers of bitterballen eten
Denk apenpokken of psychosequote:
Vanmorgen in Otterlo wel 3quote:Op donderdag 26 september 2024 18:58 schreef Fok-it het volgende:
When the snows fall and the white winds blow, the lone wolf dies, but the pack survives
Vast BBB-stemmersquote:
Tijd om leiderschap te vertonen!quote:Op donderdag 26 september 2024 18:57 schreef Fok-it het volgende:
Onze kudde valt uit elkaar op deze manier!
De geit is gemolken ik herhaal de geit is gemolkenquote:Op donderdag 26 september 2024 19:08 schreef FlippingCoin het volgende:
Operatie paling retour is gestart kaneel
Over tot actie
Erg verwarrend.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:08 schreef FlippingCoin het volgende:
Operatie paling retour is gestart kaneel
Over tot actie
Hier wel thunder and lightningquote:Op donderdag 26 september 2024 21:06 schreef Ama het volgende:
Hmm het gaat zo wel regenen maar onweer weet ik niet.
zit aan de crackers met kaasquote:Op donderdag 26 september 2024 21:59 schreef Rozevla het volgende:
Twee punten appeltaart op.
Nu een zak m&ms
Wel vegan
Hee heb jij de f16 nog gehoord/gezienquote:
nee was hard aan het werk!quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Hee heb jij de f16 nog gehoord/gezien
vanmiddag?
Mark vs Rita? Is dat ook een docu?quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:43 schreef Mortaxx het volgende:
mark vs rita aan het kijken @:fok-it wel een verschil die Rutte toen vergeleken met nu en wat ze in de Rutte docu lieten zien
Boxwedstrijd denk ik xDquote:Op vrijdag 27 september 2024 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mark vs Rita? Is dat ook een docu?
ja van andere tijdenquote:Op vrijdag 27 september 2024 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mark vs Rita? Is dat ook een docu?
Oh ff checkenquote:
nog niet de teflon Mark van later. Hij had het er duidelijk moeilijk mee. Ook super grappig hoe hij letterlijk tussen Bos en Balkenende probeert te komenquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ff checken
Ritagodin.
Maar anders in de zin van? Politieke spelletje nog niet zo onder de knie?
?quote:
Koffiequote:Op donderdag 3 april 2025 11:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
In GC hebben we ook de KSC slowchat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |