Lol goede troll.quote:Op donderdag 26 september 2024 16:57 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Miss_sly en Capricia zijn een van de weinige normale mods hier.
lekkerquote:Op donderdag 26 september 2024 17:20 schreef Aberkullie het volgende:
Ik heb een winkelwagen vol junkfood in huis gehaald
Zou wat zijn.quote:Op donderdag 26 september 2024 17:57 schreef vrijgevochten het volgende:
Het skelet van sked zoeken in Spanje
Denk dat zijn organen geoogst zijn voor de zwarte markt in Chinaquote:Op donderdag 26 september 2024 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou wat zijn.
Vraag me serieus wel af wat er met hem is.
Zou het iig netjes hebben gevonden als hij op appjes had geantwoord. Al was het maar van: even geen zin in jullie boys.
Wellicht kan Danny enige uitleg gevenquote:Op donderdag 26 september 2024 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou wat zijn.
Vraag me serieus wel af wat er met hem is.
Zou het iig netjes hebben gevonden als hij op appjes had geantwoord. Al was het maar van: even geen zin in jullie boys.
Zag wel een filmpje op YouTube daarover. Dat armere mensen, en gevangen, in China dit risico liepen.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Denk dat zijn organen geoogst zijn voor de zwarte markt in China
Ja dat snap ik heel goedquote:
Zou best eens kunnen.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:03 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wellicht kan Danny enige uitleg geven
Ja mensenhandel en slavernij schijnt een heel goot probleem te zijn in delen van Chinaquote:Op donderdag 26 september 2024 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag wel een filmpje op YouTube daarover. Dat armere mensen, en gevangen, in China dit risico liepen.
Sowieso gaat China al een jaar lang hard achteruit op ieder gebied.
Wtffffffffquote:
Al paar jaarquote:Op donderdag 26 september 2024 18:10 schreef Fok-it het volgende:
Volgens mij heeft Flip een psychose
Ik maak mij zorgen om Dannyquote:Op donderdag 26 september 2024 18:14 schreef Solotovski het volgende:
NU stoppen
Hahahahahahahahaha
Wil je doen dan een ban geven? Oeeeeeeh
Veel classwarfare ook. Beetje de lagere groepen tegen elkaar opjutten. Zodat de elite uit beeld blijft.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja mensenhandel en slavernij schijnt een heel goot probleem te zijn in delen van China
Is hier ookquote:Op donderdag 26 september 2024 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel classwarfare ook. Beetje de lagere groepen tegen elkaar opjutten. Zodat de elite uit beeld blijft.
Nouquote:Op donderdag 26 september 2024 18:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nou jongens wat een heerlijke dag
Straks lekker racen met SRVN
Shut up the fuckquote:Op donderdag 26 september 2024 18:31 schreef Aberkullie het volgende:
Zal ik eerst B&J, cheesecake, Maltesers of bitterballen eten
alles tegelijkquote:Op donderdag 26 september 2024 18:31 schreef Aberkullie het volgende:
Zal ik eerst B&J, cheesecake, Maltesers of bitterballen eten
Denk apenpokken of psychosequote:
Vanmorgen in Otterlo wel 3quote:Op donderdag 26 september 2024 18:58 schreef Fok-it het volgende:
When the snows fall and the white winds blow, the lone wolf dies, but the pack survives
Vast BBB-stemmersquote:
Tijd om leiderschap te vertonen!quote:Op donderdag 26 september 2024 18:57 schreef Fok-it het volgende:
Onze kudde valt uit elkaar op deze manier!
De geit is gemolken ik herhaal de geit is gemolkenquote:Op donderdag 26 september 2024 19:08 schreef FlippingCoin het volgende:
Operatie paling retour is gestart kaneel
Over tot actie
Erg verwarrend.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:08 schreef FlippingCoin het volgende:
Operatie paling retour is gestart kaneel
Over tot actie
Hier wel thunder and lightningquote:Op donderdag 26 september 2024 21:06 schreef Ama het volgende:
Hmm het gaat zo wel regenen maar onweer weet ik niet.
zit aan de crackers met kaasquote:Op donderdag 26 september 2024 21:59 schreef Rozevla het volgende:
Twee punten appeltaart op.
Nu een zak m&ms
Wel vegan
Hee heb jij de f16 nog gehoord/gezienquote:
nee was hard aan het werk!quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Hee heb jij de f16 nog gehoord/gezien
vanmiddag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |