SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 25 september 2024 23:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
kreg je schnappatmung?
[/quote]
Dat kleine krokodil?![]()
Buurman...?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dat kleine krokodil?quote:Op woensdag 25 september 2024 23:08 schreef ToT het volgende:
Op woensdag 25 september 2024 23:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
kreg je schnappatmung?
[/quote]
Sukkel, ik niet![]()
(voor de verandering)Lach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 23:10 schreef mario390 het volgende:
de Tennisspelerin is maar niet anna![]()
Nein du, aber die war leckerquote:Op woensdag 25 september 2024 23:10 schreef mario390 het volgende:
de Tennisspelerin is maar niet anna
Lach met een schone bips![]()
S&G danquote:
Al vond ik de Disturbed versie ook HEEL erg mooi![]()
Dat rauwe...
S&G is wat... zoetsappig. Tegenwoordig....
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Wie is S&S?quote:Op woensdag 25 september 2024 23:11 schreef Sally het volgende:
[..]
S&G dan
Dat rauwe...
S&S is wat... zoetsappig. Tegenwoordig....Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nein du, aber die war lecker
Als Woody Woodpecker?![]()
Oh, typo.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oh dacht dat het nog een andere versie wasquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Elsa?quote:Op woensdag 25 september 2024 23:10 schreef mario390 het volgende:
de Tennisspelerin is maar niet anna![]()
Ben moe....quote:Op woensdag 25 september 2024 23:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dacht dat het nog een andere versie was![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Die dance remixes van de Disturbed versie krijg ik allerlei akelige lichamelijke reacties op!Geen idee HOE snel ik de radio uit moet zetten als die op komen!
Boem-tsjing-boem-tsjing-boem-tsjing-boem......"And ik the naked light I saaaaaawww......" Boem-tsjing-boem-tsjing......."Ten thousand people maybe moooooooore...." boem, tsjing boem tsjing.......![]()
Klopt, maar de sound die ze hadden was wel echt authentiek. Dat hoorde je eigenlijk nergens anders. En ja Paul Simon verzon alles. Maar de stem van Art Garfunkel was gewoon meesterlijk. Bright eyes bijvoorbeeld alleen door Art Garfunkel gezongen, de rust die zijn stem mee brengt is gewoon een fenomenaal iets. Maar die van Disturbed kan ik prima aanhoren, alleen dat Cyril gedoe nu van dat nummer vind ik eigenlijk verkrachting van iets goeds.quote:Op woensdag 25 september 2024 23:11 schreef Sally het volgende:
[..]
S&G dan
Dat rauwe...
S&S is wat... zoetsappig. Tegenwoordig....
Maar dat heb ik wel vaker, hoewel Stumbling in wel wat meer catchy klinkt door Cyril.Lach met een schone bips![]()
Ja die!quote:
Lang geleden heb ik idd gezongen
Bright eyes.....de versie van Blind Guardian vond ik beter!quote:Op woensdag 25 september 2024 23:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, maar de sound die ze hadden was wel echt authentiek. Dat hoorde je eigenlijk nergens anders. En ja Paul Simon verzon alles. Maar de stem van Art Garfunkel was gewoon meesterlijk. Bright eyes bijvoorbeeld alleen door Art Garfunkel gezongen, de rust die zijn stem mee brengt is gewoon een fenomenaal iets. Maar die van Disturbed kan ik prima aanhoren, alleen dat Cyril gedoe nu van dat nummer vind ik eigenlijk verkrachting van iets goeds.
Maar dat heb ik wel vaker, hoewel Stumbling in wel wat meer catchy klinkt door Cyril.![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 23:14 schreef ToT het volgende:
Die dance remixes van de Disturbed versie krijg ik allerlei akelige lichamelijke reacties op!Geen idee HOE snel ik de radio uit moet zetten als die op komen!
Boem-tsjing-boem-tsjing-boem-tsjing-boem......"And ik the naked light I saaaaaawww......" Boem-tsjing-boem-tsjing......."Ten thousand people maybe moooooooore...." boem, tsjing boem tsjing.......Die is idd... ***cringe***....quote:Op woensdag 25 september 2024 23:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, maar de sound die ze hadden was wel echt authentiek. Dat hoorde je eigenlijk nergens anders. En ja Paul Simon verzon alles. Maar de stem van Art Garfunkel was gewoon meesterlijk. Bright eyes bijvoorbeeld alleen door Art Garfunkel gezongen, de rust die zijn stem mee brengt is gewoon een fenomenaal iets. Maar die van Disturbed kan ik prima aanhoren, alleen dat Cyril gedoe nu van dat nummer vind ik eigenlijk verkrachting van iets goeds.
Maar dat heb ik wel vaker, hoewel Stumbling in wel wat meer catchy klinkt door Cyril.![]()
Hoeveel stokslagen wil je vanavond boven de 100, je mag nu zelf een keer kiezen maar ik kies de stok en die heet Charlotte.quote:Op woensdag 25 september 2024 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Bright eyes.....de versie van Blind Guardian vond ik beter!Lach met een schone bips![]()
Wat voor zender luister jij dan toch?!quote:Op woensdag 25 september 2024 23:14 schreef ToT het volgende:
Boem-tsjing-boem-tsjing-boem-tsjing-boem......"And ik the naked light I saaaaaawww......" Boem-tsjing-boem-tsjing......."Ten thousand people maybe moooooooore...." boem, tsjing boem tsjing.......![]()
![]()
![]()
Maar idd, Bright Eyes was sowieso echt wel een mooi nummer van ze!
Toch vind ik het bombastische van Disturbed's Sound of silence echt geniaal!Op sommige momenten net wat over the top, maar daardoor JUIST enorm goed!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 23:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoeveel stokslagen wil je vanavond boven de 100, je mag nu zelf een keer kiezen maar ik kies de stok en die heet Charlotte.!!!!
!!!!!
![]()
Radio 538?quote:Op woensdag 25 september 2024 23:17 schreef maily het volgende:
[..]
Wat voor zender luister jij dan toch?!![]()
![]()
![]()
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Bright eyes had Paul Simon dan weer niks mee te makenquote:Op woensdag 25 september 2024 23:17 schreef ToT het volgende:
Toch vind ik het bombastische van Disturbed's Sound of silence echt geniaal!Op sommige momenten net wat over the top, maar daardoor JUIST enorm goed!
![]()
Maar the sound of silence verneuken met een dance beat kan gewoon echt niet.Lach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 23:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bright eyes had Paul Simon dan weer niks mee te maken![]()
Maar the sound of silence verneuken met een dance beat kan gewoon echt niet.ECHT!!!!!
En dan ook nog up-tempo in de remix....
![]()
![]()
Juist dat maakt het contrast zo mooi, met... de stiltequote:Op woensdag 25 september 2024 23:17 schreef ToT het volgende:
ja anna was eine geile sauquote:Op woensdag 25 september 2024 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nein du, aber die war lecker
nu is zij soms in enrique![]()
Ola, wilde niet op je mention in eerder topic reageren. Ik ben jouw kinderachtigheid wel ontgroeid hier in DTS. Hier zijn we als volwassen mensen onder elkaar. Met je visjequote:![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 23:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Juist dat maakt het contrast zo mooi, met... de stilte
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 23:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja anna was eine geile sau
nu is zij soms in enriqueZit ze een Iglesias te fisten?!?
![]()
Nee ben je sowieso niet, je was het met me eensquote:Op woensdag 25 september 2024 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ola, wilde niet op je mention in eerder topic reageren. Ik ben jouw kinderachtigheid wel ontgroeid hier in DTS. Hier zijn we als volwassen mensen onder elkaar. Met je visje![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ich denke Enrique ist in Ana im wheile.... Nicht die andere seite rund.quote:Op woensdag 25 september 2024 23:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja anna was eine geile sau
nu is zij soms in enriqueLach met een schone bips![]()
Opgroeien is sowieso voor middle managersOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nietquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oeehh... kippenvelll...quote:![]()
![]()
Meteen weer in een playlist opgeslagen!
Nein du! Ow kut nu weer in Nederlands anders snappen patat etertjes het niet. Nee ik was dit keer de volwassene en liet het lopen.quote:Op woensdag 25 september 2024 23:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee ben je sowieso niet, je was het met me eensLach met een schone bips![]()
HahaaatjesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Snap je, verkleinwoordjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Daarom noemen we ons friet eters.. In je kindertijd blijven hangen is zoooooo ehh ff denken... iets van 1992 ofzo toen je jaar of 15 wasquote:
quote:Op woensdag 25 september 2024 23:21 schreef sp3c het volgende:
Opgroeien is sowieso voor middle managersPast precies in een discussie die ik vanavond via DM heb gehad!
![]()
![]()
Echt he!quote:Op woensdag 25 september 2024 23:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeehh... kippenvelll...![]()
![]()
Meteen weer in een playlist opgeslagen!
Maar toch had dit net ff een piepklein stukje rustiger gezongen meten worden. Klinkt echt NÉT ff iets te gehaast.![]()
Die had je ook met een kleuterquote:Op woensdag 25 september 2024 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]Past precies in een discussie die ik vanavond via DM heb gehad!
quote:Op woensdag 25 september 2024 23:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die had je ook met een kleuter![]()
![]()
![]()
Kutzooi, morgen om 7.30 weer op.
Ik ga proberen te maffen!:W Prettige voortzetting hier verder, luitjes!![]()
![]()
Oh vond juist meevallen, zong in mijn hoofd sneller meequote:Op woensdag 25 september 2024 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt he!
Maar toch had dit net ff een piepklein stukje rustiger gezongen meten worden. Klinkt echt NÉT ff iets te gehaast.
Rustiger, en meer stem van die dude want dat kan ie wel. Dit was voor hem te soft gedaan.quote:Op woensdag 25 september 2024 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt he!
Maar toch had dit net ff een piepklein stukje rustiger gezongen meten worden. Klinkt echt NÉT ff iets te gehaast.Lach met een schone bips![]()
Mafzequote:Op woensdag 25 september 2024 23:28 schreef ToT het volgende:
Kutzooi, morgen om 7.30 weer op.
Ik ga proberen te maffen!:W Prettige voortzetting hier verder, luitjes!
Oeh met wiequote:Op woensdag 25 september 2024 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]Past precies in een discussie die ik vanavond via DM heb gehad!
Jaquote:
MajaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
The first cut is the deepest?quote:Op woensdag 25 september 2024 23:29 schreef mario390 het volgende:
kennen julie dat word First Cut??
maar Anna K. heeft en Fist-KutLach met een schone bips![]()
Regen is kloteOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
en.... was er geen TTquote:Op woensdag 25 september 2024 23:39 schreef devzero het volgende:
Heeft @:lovely eindelijk de TT, mis ik het topic![]()
in die zin; een lege TT.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Die teleurstelling is mij dan weer bespaard gebleven. Toch nog een geluk bij een ongelukquote:Op woensdag 25 september 2024 23:41 schreef Sally het volgende:
[..]
en.... was er geen TT![]()
in die zin; een lege TT.![]()
![]()
Tja. We zaten in spanning te wachten.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik kan wel een mooie tt maken als dat nodig isOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mag niet meer - officieelquote:Op woensdag 25 september 2024 23:49 schreef sp3c het volgende:
Ik kan wel een mooie tt maken als dat nodig is![]()
alleen als er een typo in zit![]()
Als je ruzie wil met SwJ, go for it!quote:Op woensdag 25 september 2024 23:49 schreef sp3c het volgende:
Ik kan wel een mooie tt maken als dat nodig isLach met een schone bips![]()
Btw, zijn er hier nog mensen die een Shopper willen zijn voor de Kerstpakketten actie?
FHF / Kerstpakkettenactie 2024! Jetzt Geht's Los!
Je hebt dan een donateur die jou geld wil geven voor een pakket voor een ontvanger, die een wensenlijst instuurt.
Je mag anoniem blijven indien je dat wil!
P.S. Je aanmelden als samensteller, of donateur - of zelfs als ontvanger kan natuurlijk ook gewoonGewoon doen als je denkt dat je wat extra's verdient omdat je moeilijke tijd had.
Al mijn teksten zit minimaal 1 typo inquote:Op woensdag 25 september 2024 23:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Mag niet meer - officieel![]()
alleen als er een typo in zit
Ik ga ervoor jongonsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En over 200 posts kunnen wij er allemaal van genietenquote:Op woensdag 25 september 2024 23:49 schreef sp3c het volgende:
Ik kan wel een mooie tt maken als dat nodig is![]()
![]()
Direct beste tt ooitOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hierin nietquote:Op woensdag 25 september 2024 23:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
Al mijn teksten zit minimaal 1 typo in
quote:Op woensdag 25 september 2024 23:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
Al mijn teksten zit minimaal 1 typo inDus het mag wel als er een typo in de nieuwe TT zit?quote:Op woensdag 25 september 2024 23:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Mag niet meer - officieel![]()
alleen als er een typo in zit![]()
![]()
Lol.quote:Op woensdag 25 september 2024 23:53 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Dus het mag wel als er een typo in de nieuwe TT zit?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja dat is die matige autocorrectie daar kan ik niks aan doenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Of het mag weet ik nooit zo goedquote:Op woensdag 25 september 2024 23:53 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Dus het mag wel als er een typo in de nieuwe TT zit?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gewoon afblijven dan.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Waar is @maily als je haar nodig hebt?quote:Op woensdag 25 september 2024 23:53 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Dus het mag wel als er een typo in de nieuwe TT zit?![]()
Ik heb er al aangezetenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hij is wel een beetje de Ciske de Rat van het forum hoor.... Doet wat ie wil.quote:Lach met een schone bips![]()
Ik zie hetquote:
Sterkte.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Deze valt wel meequote:
Wel reden voor een feestjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kende hem nog niet, maar is te merkenquote:Op woensdag 25 september 2024 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij is wel een beetje de Ciske de Rat van het forum hoor.... Doet wat ie wil.
Laatst ook al
ja deze is niet zo langquote:Op woensdag 25 september 2024 23:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
Deze valt wel mee
Wel reden voor een feestje
Smile, it's free therapy.![]()
Ik werd serieus bang van SwJ's opmerking, deze man kent geen grenzen. Daarvoor wel respect.quote:
OehOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ouch! sp3c niet kennenquote:Op woensdag 25 september 2024 23:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Kende hem nog niet, maar is te merken
Laatst ook al
Langer nuOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Had niet gedacht dat dit konOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
HeheheheveheveOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hij kent geen genade en drijft nu SwJ wel tot uiterste wanneer ie deze ongehoorzaamheid zietLach met een schone bips![]()
Verbaast me ook. Het helpt waarschijnlijk dat je mod bent, want bij het openen van een deel/topic werkt zo'n lange TT nietquote:![]()
Hier gaat iets he-le-maal fout mensenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Memory overflow in de FOK! softwarequote:Op donderdag 26 september 2024 00:04 schreef sp3c het volgende:
Hier gaat iets he-le-maal fout mensen![]()
![]()
Slaap lekkerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Op de knietjes me dunkt.quote:Op donderdag 26 september 2024 00:06 schreef hemarookworst het volgende:
iemand moet over de knieën van SwJ zo te zienLach met een schone bips![]()
Aw kan niet langer
Wel beste tt ooitOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Stond ook nog wie Kennedy vermoord heeft maar dat paste niet meerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Valt me tegen...quote:Op donderdag 26 september 2024 00:09 schreef sp3c het volgende:
Stond ook nog wie Kennedy vermoord heeft maar dat paste niet meer![]()
![]()
Waarvan dan.quote:Op donderdag 26 september 2024 00:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ouch! sp3c niet kennen
En tupac
Zelfde vogel maar past nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik vergeet altijd dat jij oud genoeg bent om dat te hebben meegemaaktquote:Op donderdag 26 september 2024 00:09 schreef sp3c het volgende:
Stond ook nog wie Kennedy vermoord heeft maar dat paste niet meer![]()
Doe es dan?quote:Op donderdag 26 september 2024 00:13 schreef devzero het volgende:
Een like alert met zo'n lange TT is wel grappig om te zienOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Als ik zeg dat ik nog in de oorlog was dan weet alleen je opa wat er aan de hand wasquote:Op donderdag 26 september 2024 00:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd dat jij oud genoeg bent om dat te hebben meegemaaktOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kosovo
De vijand kwam niet opdagenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
LOL
Hoezo kun jezelf niet liken?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Da kannie.quote:
Maar soms lees ik mijn eigen posts en denk ik
Goed verhaal manOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nattekrant
Nee daar ben ik net te jong voorquote:Op donderdag 26 september 2024 00:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Je was zeker verdwaald en Srebrenica was naar links?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Picsquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb dat nooit bij mijn eigen posts. Daarom gebruik ik mycroft ook nooitquote:Op donderdag 26 september 2024 00:17 schreef sp3c het volgende:
Maar soms lees ik mijn eigen posts en denk ik
Goed verhaal man![]()
![]()
Smakelijk.quote:Op donderdag 26 september 2024 00:17 schreef devzero het volgende:
Currie ✅
Kikkererwten ✅
Nu nog wat roti opwarmen en dan eten![]()
![]()
Mobiel maakt het dus geen reet uit hoelang de tt isOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
In de qoutes en likes erover is het serieus kut.... 2 berichten en halve scherm vol met je TTquote:Op donderdag 26 september 2024 00:19 schreef sp3c het volgende:
Mobiel maakt het dus geen reet uit hoelang de tt is
Ik strooi gelijk met likesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Quotequote:Op donderdag 26 september 2024 00:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In de qoutes en likes erover is het serieus kut.... 2 berichten en halve scherm vol met je TT
Quote - omdat het kan!quote:Op donderdag 26 september 2024 00:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je was niet de enige scherm vol.
Hopquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Yep!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik laat er wel een paar staan voor als ik achter de pc zitOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kan ook desktopmodusOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Complete anticlimax
What?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Desktopmodus met die ttOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Prima ttOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Lol.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
That's what she saidquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Vriendin ook niet atmquote:Op donderdag 26 september 2024 00:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kruip niet in de schoenen van jouw vriendin maatOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Doei
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
AnywaysOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Enniewees.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hoeveel karakters zou deze tt zijn
Ik vraag dit voor een vriend die daar totaal niets mee gaat doen in de toekomstOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Tel ze eens dan.quote:Op donderdag 26 september 2024 00:42 schreef sp3c het volgende:
Hoeveel karakters zou deze tt zijn
Ik vraag dit voor een vriend die daar totaal niets mee gaat doen in de toekomstOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Maja gedoeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kannieslecteren om in Word te mikken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Denk wel 10Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maar het ziet er nog steeds grappig uitquote:Op donderdag 26 september 2024 00:19 schreef sp3c het volgende:
Mobiel maakt het dus geen reet uit hoelang de tt is![]()
![]()
Minstensquote:
[ronde 73 Het Dodetopicspel #16676]Ijshockie is weer begonnen!Ijshockie is weer begonnen!Ijshockie is weer begonnen! Ijshockie is weer begonnen!Ijshockie is weer begonnen! Ijshockie is weer begonnen!Ijshockie is weer begonnen!Ijshockie is weer begonnen!Ijquote:Op donderdag 26 september 2024 00:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Kannieslecteren om in Word te mikken.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
HET IS BEGONNEN!
speel niet met meOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
255 tekens.quote:Op donderdag 26 september 2024 00:46 schreef sp3c het volgende:
[ronde 73 Het Dodetopicspel #16676]Ijshockie is weer begonnen!Ijshockie is weer begonnen!Ijshockie is weer begonnen! Ijshockie is weer begonnen!Ijshockie is weer begonnen! Ijshockie is weer begonnen!Ijshockie is weer begonnen!Ijshockie is weer begonnen!Ij
Net zoveel als in een dm passen
Goed om te weten
LikeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heb je Like-alerts, of Quote-alerts aan staan...?quote:
Nu niet meerquote:Op donderdag 26 september 2024 00:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb je Like-alerts, of Quote-alerts aan staan...?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
LoalOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Even door spammen posten dan maar.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Iemand suggesties voor de volgende tt
Mag 255 karaktersOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Loveyoulongtime denkt dat patat hetzelfde is als friet omdat hij niet snapt hoe de wereld werkt en...Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En ronde x dts weetikveelzoveel ervoorOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Like!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Via laptop niet.quote:Op donderdag 26 september 2024 01:04 schreef sp3c het volgende:
Iemand suggesties voor de volgende tt
Mag 255 karakters
En volgens mij op mobiel lukt het ons gewone stervelingen ook niet.![]()
Ik ga slapen hoor
255 karakters .hehehhehehehhehehehhehehhehe tot na mijn vakantie
Trustenquote:Op donderdag 26 september 2024 01:14 schreef sp3c het volgende:
Ik ga slapen hoor
255 karakters .hehehhehehehhehehehhehehhehe tot na mijn vakantie
quote:
Ohquote:
![]()
Voor mij niet van die leuke Peach & Goma gifjes...
Ik weet mn plaats wel![]()
Ennieweejs.
Trusten
quote:Ik nu ook.quote:
quote:Op donderdag 26 september 2024 01:33 schreef Sally het volgende:
Voor mij niet van die leuke Peach & Goma gifjes...
Ik weet mn plaats wel![]()
![]()
![]()
Bij dragon ball z moet ik nu telkens aan @Driepink denken.quote:Op donderdag 26 september 2024 02:03 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik verwacht elke keer zoiets
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-09-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3560 / +80 / +0 / 8270 / 9447
2. aeque / 1806 / +125 / +28 / 3571 / 4136
3. KillemWieft / 1075 / +0 / +0 / 414 / 683
4. Lovely / 861 / +48 / +0 / 3399 / 4063
5. Dr.Mikey / 657 / +0 / +0 / 1082 / 1429
6. hemarookworst / 646 / +39 / +0 / 1571 / 2006
7. mario390 / 508 / +64 / +0 / 263 / 405
8. MizzezAmy / 485 / +38 / +0 / 2283 / 2676
9. marc0871 / 466 / +4 / +12 / 284 / 421
10. loveyoulongtime / 456 / +14 / +6 / 1750 / 2007
11. AardappelSchotel / 447 / +17 / +0 / 2006 / 2318
12. HappyCharly / 433 / +8 / +0 / 1343 / 1554
13. Sally / 428 / +40 / +19 / 477 / 631
14. gebrokenglas / 380 / +5 / +0 / 1293 / 1613
15. Pinnenmutske / 377 / +4 / +0 / 847 / 1092
16. Bally-b / 346 / +0 / +0 / 63 / 135
17. drakin / 322 / +4 / +0 / 741 / 941
18. maily / 300 / +6 / +0 / 1260 / 1457
19. ToT / 257 / +3 / +0 / 1570 / 1754
20. Homijn / 250 / +0 / +0 / 136 / 196SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Blijft bij opaquote:Op donderdag 26 september 2024 03:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Uiteraard. Welke tekkel wil er nou niet op vakantie naar Spanje!![]()
![]()
Hopelijk woont opa niet in Amerika. Daar schijnen ze honden te etenquote:Op donderdag 26 september 2024 03:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
AhW
Maar daar wordt ze waarschijnlijk ook wel verwend![]()
![]()
![]()
Auwquote:Op donderdag 26 september 2024 03:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja zo voel ik me ook nu..
Opa past wel op maar oma gaat op haar staart staan.![]()
![]()
Zo lang blijf je toch niet weg?quote:Op donderdag 26 september 2024 03:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja zo voel ik me ook nu..
Opa past wel op maar oma gaat op haar staart staan.![]()
quote:Op donderdag 26 september 2024 03:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Hopelijk woont opa niet in Amerika. Daar schijnen ze honden te eten![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 september 2024 03:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit is precies mijn dame.![]()
Geef der maar een knuf van me![]()
![]()
Hoe weet jij waar haar tong is geweest?quote:Op donderdag 26 september 2024 04:41 schreef marc0871 het volgende:
Toch wat minder leuk als je weet waar die tong geweest is.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
![]()
Nou ja, kan zomaar een punie, een piemel en/of een poepgat zijn geweest. Voor allebei.
En de hond kan ook de kattenbak nog leeg hebben gegeten. Zou niet de eerste zijn.![]()
![]()
[ Bericht 71% gewijzigd door KillemWieft op 26-09-2024 05:09:18 ]Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: