Met of zonder mijter?quote:Op donderdag 26 september 2024 22:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://showbird.com/nl/a(...)recteurtje-louwerens
Ff boeken dus
1650 ex btw voor directeurtje
¤1650 per uur? Ex reiskosten.quote:Op donderdag 26 september 2024 22:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://showbird.com/nl/a(...)recteurtje-louwerens
Ff boeken dus
1650 ex btw voor directeurtje
Wat is er links aan de VVD kontneukerquote:Op donderdag 26 september 2024 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Even een linkse avond tussendoor
De kinderachtige wijze waarop Gijp tegen Derksen uitviel was exemplarisch voor de manier waarop hij communiceertquote:Op donderdag 26 september 2024 22:04 schreef JanGroen het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar nu René van der Gijp er niet bij is (vanwege een ingreep aan zijn oog) loopt de show weer als vanouds. Lijkt wel alsof hij een hele negatieve stempel drukt op de sfeer van het programma en ergernis opwekt bij de andere twee.
Tegen een beginnend dementerende praat je nu eenmaal zo. Ik denk dat ze naast elkaar zitten op het potje.quote:Op donderdag 26 september 2024 23:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De kinderachtige wijze waarop Gijp tegen Derksen uitviel was exemplarisch voor de manier waarop hij communiceert
Wat heb jij tegen alinea's?quote:Op donderdag 26 september 2024 17:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Er staat een column over Derksen op de Frontpage. Ik heb er op gereageerd, ik bleef maar doortypen en is ook een soort column geworden.
'Ik vind dit een belediging voor Peppi en Kokki. Die waren niet rechts extremistisch. Dat waren geen vrouwen en homo haters. Elk woord besteed aan Derksen is er één te veel. Gisteren was de fascist Wierd Duk te gast. Het was weer ouwe jongens krentedrollen. Niks deugde en die hoe heet - ook alweer die Michael, vroeg Derksen. Hij bedoelde de geweldige zanger George Michael. Sls hij het echt niet wist, zegt het genoeg. Als hij hem wel kende en deed alsof is het net zo erg. Derksen deugt niet en heeft een zwarte lijst met 30personen die niet meer in de uitzending mogen. Want meneer is een alles kunnen zeggert, behalve als het over hem zelf gaat. Hij verwijt Eus dat-ie overal opdraaft, terwijl ie zelf niets anders doet. Voor de centen zit ie bij Eus in de kappersstoel, vor de centen laat-ie zich portretteren als BN's in een programma van Eus, en als ie moet knikkeren staat ie er ook met z'n geel gebreide wollen trouw. Hij weet het altijd wollig te vertellen. Maar hij deugt niet. Het is alles behalve dronken kantine praat. Ik heb 40 jaar gevoetbald, en zo'n praatjesmaker pleurden we de kantine uit. Hij zegt dat het allemaal onschuldig is. Kwats, 1 miljoen kijkers die hij beïnvlied. Of het nou FvD is, BBB of NSC, hij als populist stemt er als opportunist op en raad zijn kijkers aa dat ook te doen. Daarna laat hij de partijen en hun leiders vallen, en Nederland zit met de gabakken peren. Heb ik er toch woorden aan vuil gemaakt. Ach morgen heb ik een positieve column op de Frontpage over Hansie, Hansie. Daar kijk ik zelf naar uit. Zo'n eigengeiler ben ik wel. Verder ben ik de bescheidenheid zelfe. Joking.'
Met de nodige weemoed kijk je ernaarquote:Op donderdag 26 september 2024 22:05 schreef Dutch_view het volgende:
Johan met leesbril ziet er altijd grappig uit
Het aparte is dan ook dat Gijp er destijds werd bijgehaald om het programma een humorvol karakter te geven, waardoor ze zich gingen afsplitsen van al die andere 'serieuzere' (voetbal)praatprogramma's. Op een gegeven moment begon echter juist Derksen (voorheen 'zeiksnor' als bijnaam) zich in die ad rem-rol te ontwikkelen en sindsdien bespeelt ie feilloos het publiek.quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:01 schreef DrDentz het volgende:
Ik dacht dat Johan meer serieuze inhoud wilde maar toen ik een stukje keek zag ik hem praten over een juffrouw die een man in een auto aan het pijpen was en dat hij erbij bleef staan om te kijken. Dit ligt niet aan Gijp!
Alternatief:quote:Op donderdag 26 september 2024 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Even een linkse avond tussendoor
Hoe is dit links? rechts is juist tegen de joden.quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:25 schreef SOG het volgende:
Arendjan wat een linkse lul. Houdt monoloog, reageert niet inhoudelijk op job zijn opmerkingen "wacht even"![]()
Israels eenzijdig handelen
Nee tegenwoordig is “links” tegen de joden.quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:16 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Hoe is dit links? rechts is juist tegen de joden.
Zullen we het over VI hebben? Ik weet dat dit een heikel onderwerp is, maar laten we de politiek zoveel mogelijk op POL bespreken. Pleasequote:Op vrijdag 27 september 2024 11:16 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Hoe is dit links? rechts is juist tegen de joden.
Paar vrouwtjes op Twitter, nou nou.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
VI-kijkers dolenthousiast over invaller Albert Verlinde: 'Miljoen keer aangenamer'
https://www.shownieuws.nl(...)-miljoen-keer-aangen
Nee johquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:38 schreef superniger het volgende:
Genee moet echt kappen moet koekoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |