https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Ach, een wijntje, whiskeytje voor het alcoholistje en dan lekker geld cashen.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:09 schreef Adrie072 het volgende:
Gijpie is er klaar mee, tis werk geworden voor hem, heeft ie geen zin in.
Bij die vreselijke Dylan, die zelf helemaal geen enkel idee heeft, maar puur zit te wachten totdat PVV en NSC het zelf opblazen en ze gaat ervan uit dat uit armoede de kiezers vervolgens wel naar haar komen.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:33 schreef monkyyy het volgende:
Derksen, van de VVD, naar D66, naar FvD, naar BBB, naar NSC en weer terug naar VVD.
Zooooooquote:Op donderdag 26 september 2024 11:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Kan deze bij in de OP?
[ afbeelding ]
Heeft hij een auto met chauffeur? Of kruipt hij met drank op achter het stuur?quote:Op woensdag 25 september 2024 23:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ach, een wijntje, whiskeytje voor het alcoholistje en dan lekker geld cashen.
Hopelijk geen Korsakoffje.
zal wel een goed contract hebben gehadquote:Op donderdag 26 september 2024 15:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bonus van anderhalve ton voor financieel directeur Ajax, ondanks rode cijfers![]()
![]()
Ondanks het voor Ajax teleurstellende vorige seizoen en de rode cijfers heeft de raad van commissarissen ingestemd met een bonus van 150.000 euro voor zowel Menno Geelen (destijds commercieel directeur, nu waarnemend algemeen directeur) als voor financieel directeur Susan Lenderink.
Voor Geelen is dat wegens het behalen van doelen op het gebied van commercie en ‘Ajax-breed beleid’, dat bijvoorbeeld kan gaan om leiderschap en cultuur. Bij Lenderink, die eerder deze maand haar vertrek aankondigde, gaat het naast ‘Ajax-breed beleid’ om doelen rondom het financieringssysteem van de club. De bonus komt bovenop hun reguliere salaris van 4 ton.
Dit blijkt uit de donderdag verschenen jaarcijfers, volgens welke Ajax een verlies van bijna 10 miljoen lijdt. Geelen kon ook een bonus krijgen gekoppeld aan de sportieve prestaties van Ajax, maar die is niet uitgekeerd.
https://www.parool.nl/spo(...)ps://www.google.com/
400.000 euro voor prutswerk![]()
En dan nog 150.000 euro BONUS![]()
![]()
Wie verzint zoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Er staat een column over Derksen op de Frontpage. Ik heb er op gereageerd, ik bleef maar doortypen en is ook een soort column geworden.quote:
Meneer joh voor u.quote:
Op vrijdag lekker muzikale/gezellige show maken met Johan & andere gast en René thuis laten.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:56 schreef tompsv18 het volgende:
Albert is een uitstekende gast. Mag wel blijven. Kan René op de bank blijven liggen.
Met of zonder mijter?quote:Op donderdag 26 september 2024 22:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://showbird.com/nl/a(...)recteurtje-louwerens
Ff boeken dus
1650 ex btw voor directeurtje
¤1650 per uur? Ex reiskosten.quote:Op donderdag 26 september 2024 22:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://showbird.com/nl/a(...)recteurtje-louwerens
Ff boeken dus
1650 ex btw voor directeurtje
Wat is er links aan de VVD kontneukerquote:Op donderdag 26 september 2024 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Even een linkse avond tussendoor
De kinderachtige wijze waarop Gijp tegen Derksen uitviel was exemplarisch voor de manier waarop hij communiceertquote:Op donderdag 26 september 2024 22:04 schreef JanGroen het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar nu René van der Gijp er niet bij is (vanwege een ingreep aan zijn oog) loopt de show weer als vanouds. Lijkt wel alsof hij een hele negatieve stempel drukt op de sfeer van het programma en ergernis opwekt bij de andere twee.
Tegen een beginnend dementerende praat je nu eenmaal zo. Ik denk dat ze naast elkaar zitten op het potje.quote:Op donderdag 26 september 2024 23:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De kinderachtige wijze waarop Gijp tegen Derksen uitviel was exemplarisch voor de manier waarop hij communiceert
Wat heb jij tegen alinea's?quote:Op donderdag 26 september 2024 17:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Er staat een column over Derksen op de Frontpage. Ik heb er op gereageerd, ik bleef maar doortypen en is ook een soort column geworden.
'Ik vind dit een belediging voor Peppi en Kokki. Die waren niet rechts extremistisch. Dat waren geen vrouwen en homo haters. Elk woord besteed aan Derksen is er één te veel. Gisteren was de fascist Wierd Duk te gast. Het was weer ouwe jongens krentedrollen. Niks deugde en die hoe heet - ook alweer die Michael, vroeg Derksen. Hij bedoelde de geweldige zanger George Michael. Sls hij het echt niet wist, zegt het genoeg. Als hij hem wel kende en deed alsof is het net zo erg. Derksen deugt niet en heeft een zwarte lijst met 30personen die niet meer in de uitzending mogen. Want meneer is een alles kunnen zeggert, behalve als het over hem zelf gaat. Hij verwijt Eus dat-ie overal opdraaft, terwijl ie zelf niets anders doet. Voor de centen zit ie bij Eus in de kappersstoel, vor de centen laat-ie zich portretteren als BN's in een programma van Eus, en als ie moet knikkeren staat ie er ook met z'n geel gebreide wollen trouw. Hij weet het altijd wollig te vertellen. Maar hij deugt niet. Het is alles behalve dronken kantine praat. Ik heb 40 jaar gevoetbald, en zo'n praatjesmaker pleurden we de kantine uit. Hij zegt dat het allemaal onschuldig is. Kwats, 1 miljoen kijkers die hij beïnvlied. Of het nou FvD is, BBB of NSC, hij als populist stemt er als opportunist op en raad zijn kijkers aa dat ook te doen. Daarna laat hij de partijen en hun leiders vallen, en Nederland zit met de gabakken peren. Heb ik er toch woorden aan vuil gemaakt. Ach morgen heb ik een positieve column op de Frontpage over Hansie, Hansie. Daar kijk ik zelf naar uit. Zo'n eigengeiler ben ik wel. Verder ben ik de bescheidenheid zelfe. Joking.'
Met de nodige weemoed kijk je ernaarquote:Op donderdag 26 september 2024 22:05 schreef Dutch_view het volgende:
Johan met leesbril ziet er altijd grappig uit
Het aparte is dan ook dat Gijp er destijds werd bijgehaald om het programma een humorvol karakter te geven, waardoor ze zich gingen afsplitsen van al die andere 'serieuzere' (voetbal)praatprogramma's. Op een gegeven moment begon echter juist Derksen (voorheen 'zeiksnor' als bijnaam) zich in die ad rem-rol te ontwikkelen en sindsdien bespeelt ie feilloos het publiek.quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:01 schreef DrDentz het volgende:
Ik dacht dat Johan meer serieuze inhoud wilde maar toen ik een stukje keek zag ik hem praten over een juffrouw die een man in een auto aan het pijpen was en dat hij erbij bleef staan om te kijken. Dit ligt niet aan Gijp!
Alternatief:quote:Op donderdag 26 september 2024 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Even een linkse avond tussendoor
Hoe is dit links? rechts is juist tegen de joden.quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:25 schreef SOG het volgende:
Arendjan wat een linkse lul. Houdt monoloog, reageert niet inhoudelijk op job zijn opmerkingen "wacht even"![]()
Israels eenzijdig handelen
Nee tegenwoordig is “links” tegen de joden.quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:16 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Hoe is dit links? rechts is juist tegen de joden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |