Volgens mij ook. Dus maandag maar even contact opnemen met de verzender.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij is de afzender dan nog steeds verantwoordelijk en die kan een claim bij GLS leggen.
Vorig jaar hadden wij iets besteld, waarvan de koerier ook zei dat het bij ons afgeleverd was. Was niet bij ons terecht gekomen. Kregen direct een nieuwe zending toegestuurd. (het bleek ergens anders in de straat afgeleverd te zijn, dus uiteindelijk dat pakket weer terug gestuurd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das dus een bus hokje... op een van de grootste kruispunten van de stad...Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:52 schreef Barreltje het volgende:
hier regende het 24 uur langDaar staat een meter waterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das dus een bus hokje... op een van de grootste kruispunten van de stad...
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:52 schreef Barreltje het volgende:
hier regende het 24 uur langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das dus een bus hokje... op een van de grootste kruispunten van de stad...🙈
Heb je toevallig een dompelpompje? Om iig de onderkant van de kachels zo snel mogelijk weer uit het water te krijgen ?quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:08 schreef Barreltje het volgende:
145 mm in de afgelopen 24 uur..
Das het dubbele van wat er normaal in de maand september valt..
De weg die dwars op onze straat staat begint nu in elkaar te zakken, de eerste m asfalt due verdwenen is ,is geld.
De snelweg is niet meer beschikbaar, daar staan auto's toe aan het dak toe in het water.
Onze stookruomte staat ook onder water.
Ik ga morgen maar bij de rivier achter het huis kijken, maar ik vermoed dat die ook wel buiten zn oevers is..
De buur-boer zei ook al dat ie dit nog nooit heeft meegemaakt..
Oh die staan niet onderwater.. ook komt het water gewoon uit de grond.. dus dan pomp ik het er uit en dan stroomt het er meteen van de onderkant weer in..quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb je toevallig een dompelpompje? Om iig de onderkant van de kachels zo snel mogelijk weer uit het water te krijgen ?
Oeh dat ziet er echt niet best uitquote:Op vrijdag 27 september 2024 23:23 schreef Barreltje het volgende:
Uhuh.
Het werd nog wat lastiger voor het bushokje..
[ afbeelding ]
Die vrachtwagen is ook niet blijquote:Op vrijdag 27 september 2024 23:23 schreef Barreltje het volgende:
Uhuh.
[ afbeelding ]
Oh wowquote:Op vrijdag 27 september 2024 23:23 schreef Barreltje het volgende:
Uhuh.
[ afbeelding ]
die vrachtwagen rijd ook aan de verkeerde kant van de wegquote:Op zaterdag 28 september 2024 08:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die vrachtwagen is ook niet blij
Nee, in heel Nederland, weet niet of het in alle AZC’s is. Ik zie op coa.nl in Haarlem bij 2 locatiesquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:09 schreef Blues het volgende:
@:Barreltje sterkte met het wassende water
@:Lonaa wat een mooie projecten ookPittig werk
@:Sarabi succes onder de tent
@:Kaatje1 open AZC dag, niet eerder ergens gelezen, alleen in jullie regio?
Wij gaan later eerst wat eten bij https://www.burgermeester.eu/ in Amsterdam en daarna door naar het Holocaustmuseum. g is uitgenodigd, eerst een lezing en daarna kunnen we het museum zelf bekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |