De snackbar op vrijdagmiddag slaan we maar over... Geen zin in de regenquote:Op donderdag 26 september 2024 22:19 schreef Blues het volgende:
Morgenochtend maar 12 graden, onstuimig en nat🥶
Dikke jas maar aan op fiets naar trein!
Ik ben nog net niet van m’n fiets gewaaid (bij zo’n windval hoog gebouw).quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:45 schreef Tele6 het volgende:
Hier is het stralend zonnig, ik heb een was te drogen staan op het balkon
T is niet koud hier (maar ook geen 20gr)quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:08 schreef flipsen het volgende:
Hier 20 graden en zonnig vandaag, zondag wordt het 25 graden
Het is hier herfstig kruip-diep-onder-dekens-en-blijf-er-onder weer.quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:45 schreef Tele6 het volgende:
Hier is het stralend zonnig, ik heb een was te drogen staan op het balkon
Stroom aftappenquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
een zo zuinig mogelijke manier.
Ik zag hetquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
The Dame
https://www.nu.nl/film/63(...)th-89-overleden.html
Dan is het dus zuinig om hem onzuinig in te stellenquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dan moeten we alleen maar meer terugleververgoeding betalen
You're sexy and you know itquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:37 schreef sigme het volgende:
Ik ben donderdag door de regen gefietst. Met regenlaarsjes, regenbroek, regenjas. Maar de regen liep van de broek toch net een beetje een laarsje in dus ik kwam aan met een kletspoot.
Nu heb ik mij dit besteld:
[ afbeelding ]
Ha! Kom maar op met die hersft. Ik lust 'm rauw!
Zonnecollectoren + bijhorende apparatuur zijn relatief duur in vergelijking met panelen + omvormer.quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:11 schreef derLudolf het volgende:
Ik weet niet hoeveel ik allemaal precies in D kwijt ben met verbouwen en zulks, maar de boiler in het huis is niet heel jong meer. En ik ben van mening dat warm water de beste accu is die je kunt hebben.
Dan pleur ik een hydrobag in de schuur en wat zonnecollectoren. Later is dat uit te breiden met aansluiting op cv en zulks
Haha, valt wel lekker op in het donker ookquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:37 schreef sigme het volgende:
Ik ben donderdag door de regen gefietst. Met regenlaarsjes, regenbroek, regenjas. Maar de regen liep van de broek toch net een beetje een laarsje in dus ik kwam aan met een kletspoot.
Nu heb ik mij dit besteld:
[ afbeelding ]
Ha! Kom maar op met die hersft. Ik lust 'm rauw!
Ja ik ook, deels in warmte deels in batterij. Maar een zonneboilersysteem (elementen, pomp met thermostaat, buffervat) is mij te prijzig. We hebben een huis vrij hoog op onze huizen-shortlist gehad waar de boiler-panelen al in de tuin stonden, maar de rest van de apparatuur nog niet geplaatst was. De boiler-panelen vervangen met PV en elektrisch het water verwarmen zou goedkoper zijn dan dat systeem in gebruik nemenquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:35 schreef derLudolf het volgende:
Ja dat kan ook natuurlijk. Ik wil gewoon zon opslaan als warmte. Maar liefst ook combineren met gas of houtkachel.
Das best idioot ja, maar heb me nog niet precies in de prijzen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja ik ook, deels in warmte deels in batterij. Maar een zonneboilersysteem (elementen, pomp met thermostaat, buffervat) is mij te prijzig. We hebben een huis vrij hoog op onze huizen-shortlist gehad waar de boiler-panelen al in de tuin stonden, maar de rest van de apparatuur nog niet geplaatst was. De boiler-panelen vervangen met PV en elektrisch het water verwarmen zou goedkoper zijn dan dat systeem in gebruik nemen
Volgens mij is de afzender dan nog steeds verantwoordelijk en die kan een claim bij GLS leggen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmmkrijg van GLS bericht dat mijn steunkousen (2e paar) om 11.34 zijn afgeleverd. Niet in mijn brievenbus, app naar flatgenoten gedaan, ook niet tot nu. Wanneer ze foetsie zijn is dat best een duur grapje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |