In 2032 de Afsluitdijk, want dan bestaat die 100 jaar.quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ze gaan vanmiddag ook de WK's van 2029, 2030 en 2031 bekendmaken.
Vermoedelijk Kopenhagen, Brussel en de regio Trentino. Klinkt als sprinten, punchers, klimmmers.
2025 (Kigali)
2026 (Montreal)
2027 (Haute Savoie)
2028 (Abu Dhabi)
2029 (Kopenhagen)
2030 (Brussel)
2031 (Trentino)
Lijkt er daarmee dat na 4 zware edities er 3 relatief vlakke edities zullen volgen. Hadden ze iets beter mogen balanceren.
Dat was Huising volgens mij.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:23 schreef DiegoFuser het volgende:
Van Bekkum met een prachtig staaltje zelfoverschatting.
Fuckquote:
Nee, dat was een Britse. Merkwaardig genoeg een valpartij zonder erg.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:01 schreef Szura het volgende:
Maar dat was dus niet het incident waarvan hier een twitterfilmpje werd gepost?
Bizar en enorm sneu. Sowieso duurde het ook eeuwen voordat er hulp was bij Philipsen. Dat is echt niet op afspraak deze WK. Sowieso mag je in zulke gevaarlijke bochten wel mensen hebben die in gaten houden of er niemand eroverheen kiepert.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:54 schreef Pino112 het volgende:
Blick claimt dat tijdens de wedstrijd van de junioren dames er geen reddingsoperatie werd waargenomen rond het bosgebied van Küsnacht waar het ongeval gebeurde. De reddingshelikopter landde pas ongeveer een uur na het einde van de race in Küsnacht. Bovendien meldde een motard aan het medium dat hij niet op de hoogte was van de valpartij, waardoor er tijdens de tweede doortocht aan hetzelfde punt nog geen extra veiligheidsmaatregelen werden genomen. Furrer lag buiten het zicht van de caravaan.
Het incident speelde zich naar verluidt af in een steile bocht naar links, die er door de regen nog gevaarlijker bijlag. Voor de wedstrijden van vrijdag – de beloften mannen – werd het parcours wel beter beveiligd. Niemand van de organisatie of het veiligheidspersoneel mag over het incident praten.
Sneu
quote:
Karrel verwacht waarschijnlijk ook dat Primoz gaat knechten voor de Belgen op zondag.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:07 schreef DiegoFuser het volgende:
Karrel verwacht dat Del Grosso gaat knechten voor de Belgen.
Dezelfde fiets als Verstrynge.
Ik kan iedereen aanraden al heel vroeg de eerste tripel te openen want de tv kan op tijd uit.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een blauwdruk voor Pogacar zondag.
Het is een mazzel dat ons aller Remco meedoet. Die kan het nog wel eens spannend maken.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kan iedereen aanraden al heel vroeg de eerste tripel te openen want de tv kan op tijd uit.
Ik heb al een St. Bernardus (abt 12) ingeslagen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kan iedereen aanraden al heel vroeg de eerste tripel te openen want de tv kan op tijd uit.
Klopt, dat nog best leuk worden, ten nadele misschien van Matje als het een zware wedstrijd wordt.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:20 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Het is een mazzel dat ons aller Remco meedoet. Die kan het nog wel eens spannend maken. Zal je zien dat ie een rotonde mist.
Ja die is dan klaarquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klopt, dat nog best leuk worden, ten nadele misschien van Matje als het een zware wedstrijd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |