Als de wind goed staat #orkaanHelenequote:Op dinsdag 24 september 2024 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Uit een vliegtuig springen en op de maan landen.
Helene?quote:Op dinsdag 24 september 2024 23:38 schreef maily het volgende:
[..]
Als de wind goed staat #orkaanHelene
Wat ik trouwens er uit op maak is het meer een ongeluk vanwege slap hekwerk ...quote:Op dinsdag 24 september 2024 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan altijd voor een volgende ronde gaan?
Helene?quote:Op dinsdag 24 september 2024 23:38 schreef maily het volgende:
[..]
Als de wind goed staat #orkaanHelene
Ben je nou stiekem de credits van die stier aan het verleggen?quote:Op dinsdag 24 september 2024 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat ik trouwens er uit op maak is het meer een ongeluk vanwege slap hekwerk ...
quote:
Zit ze in een vliegtuig ja?quote:Op dinsdag 24 september 2024 23:41 schreef maily het volgende:
[..]
WKN / Zware orkaan (Helene) op weg naar Florida
Julien Clerc daar was ik een beetje verliefd op.quote:
Mooie meneerquote:Op dinsdag 24 september 2024 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Julien Clerc daar was ik een beetje verliefd op.
Was ook een goede en knappe zanger. This Melody heeft hij ook samen met Willem Ruis gezongen. Was een leuk duet.quote:Op dinsdag 24 september 2024 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat waren jullie allemaal volgens mij toen alle meisjesquote:Op dinsdag 24 september 2024 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Gillende keukenmeiden.quote:Op woensdag 25 september 2024 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat waren jullie allemaal volgens mij toen alle meisjes
Ja gekluisterd aan de buis met Toppopquote:Op woensdag 25 september 2024 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat waren jullie allemaal volgens mij toen alle meisjes
Mooi gebleven wel jaquote:Op woensdag 25 september 2024 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
76 hier nog steeds wel leuk. [ link | afbeelding ]
Ik vond hem ook erg sympathiek.quote:Op woensdag 25 september 2024 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar ja Fransmanquote:
Die lust jij rauw.quote:
Ooit een poging gedaan. Nee dank jequote:
Mooie kleurenprachtquote:
Het is je vergevenquote:Op woensdag 25 september 2024 06:20 schreef pullup het volgende:
Verder geen tijd voor birdies vandaag 😀
Assiequote:
Mooi oud gewordenquote:Op woensdag 25 september 2024 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Morguh GCquote:
Dan zet ik wel een birdie neerquote:Op woensdag 25 september 2024 06:20 schreef pullup het volgende:
Verder geen tijd voor birdies vandaag 😀
Morguh heerquote:
Later dan normaal. Maar gisteren drukke dag gehad.quote:
Lekker dan toch dat je vandaag wat later op staatquote:Op woensdag 25 september 2024 10:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Later dan normaal. Maar gisteren drukke dag gehad.
Goedemorgenquote:
Broem broemquote:
Dat gaat in Argentinie niet lukken....quote:Op woensdag 25 september 2024 15:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Broem broem
Spreek je al vloeiend spaans?
Blijkbaar niet want regelmatig als ik klaar ben met mijn uitleg gaan ze precies het tegenovergestelde doenquote:Op woensdag 25 september 2024 15:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Broem broem
Spreek je al vloeiend spaans?
Zuidelijk halfrondquote:Op woensdag 25 september 2024 15:57 schreef engine het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want regelmatig als ik klaar ben met mijn uitleg gaan ze precies het tegenovergestelde doen
Zit in de aard van die mensen?quote:
Das gewoon om 'de baas' te trollen hequote:Op woensdag 25 september 2024 15:57 schreef engine het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want regelmatig als ik klaar ben met mijn uitleg gaan ze precies het tegenovergestelde doen
Lekker toch opgezocht en geen last vanquote:Op woensdag 25 september 2024 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, je mag het NIET opzoeken,
gewoon alleen toegeven,
wie hier heeft er last van cenosillicafobie![]()
En ik zeg nog wel gracias de hele dag doorquote:Op woensdag 25 september 2024 16:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das gewoon om 'de baas' te trollen he
quote:Op woensdag 25 september 2024 16:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar het bij ons rechtsom draait gaat het daar linksom
Was het maar kut, dan had je er nog wat aan?quote:
Si Senorquote:Op woensdag 25 september 2024 18:07 schreef engine het volgende:
[..]
En ik zeg nog wel gracias de hele dag door
Nat was het iig wel.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan had je er nog wat aan?
quote:Op woensdag 25 september 2024 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nat was het iig wel.
Ik kon niet eens door de ramen kijken.
quote:
En toen stuurde je het hierheen?quote:Op woensdag 25 september 2024 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]![]()
De regen ging hier even goed tekeer.
quote:Op woensdag 25 september 2024 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toen stuurde je het hierheen?
wat hokkiet er ?quote:Op woensdag 25 september 2024 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toen stuurde je het hierheen?
Das bij jouw om de hoek ...quote:Op donderdag 26 september 2024 07:02 schreef pullup het volgende:
Ben benieuwd![]()
https://www.at5.nl/artikelen/228733/opnames-amsterdamned-2
quote:Op donderdag 26 september 2024 07:10 schreef pullup het volgende:
Deze nog, die beer is echt boss
[ x ]
Daar komt een incest generatie aan?quote:is believed to have fathered up to 70% of the grizzlies in Banff.
Echt leukquote:
Maar wel grotequote:Op donderdag 26 september 2024 11:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Daar komt een incest generatie aan?
Hij is nu echt een oud mannetje geworden. Maar wat wil je als je 94 jaar bent.quote:Op donderdag 26 september 2024 06:38 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond weer eens kijken
Ja hij heeft nog heel lang iets stoers kunnen neerzetten maar op 94 is het wel over met dat imago 🙂quote:Op donderdag 26 september 2024 16:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij is nu echt een oud mannetje geworden. Maar wat wil je als je 94 jaar bent.
Zekers, ik kan ook geen slechte film van hem opnoemen.quote:Op donderdag 26 september 2024 16:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hij heeft nog heel lang iets stoers kunnen neerzetten maar op 94 is het wel over met dat imago 🙂
Kanoën is altijd een slecht idee natuurlijkquote:Op donderdag 26 september 2024 16:10 schreef marcb1974 het volgende:
Zullen we anders als uitje met zijn allen gaan kanoën op de Lesse? Kan weinig verkeerd gaan toch?
https://www.hln.be/binnen(...)waterstand~a3e02dcf/
1,5m stijging in 2 uur.quote:Op donderdag 26 september 2024 16:10 schreef marcb1974 het volgende:
Zullen we anders als uitje met zijn allen gaan kanoën op de Lesse? Kan weinig verkeerd gaan toch?
https://www.hln.be/binnen(...)waterstand~a3e02dcf/
Lekker boeiend voor jou, jij zit wel goed.quote:Op donderdag 26 september 2024 16:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
1,5m stijging in 2 uur.
Hoge verwachtingen om zijn zware stemquote:Op donderdag 26 september 2024 16:53 schreef Prisha het volgende:
Zo richting Amsterdam karren.....Nick Cave and the Bad Seeds. Héél erg benieuwd, ik heb er hoge verwachtingen van
Dat is beter dan Ajax 🤣 zag al veel politiebusjes op het starionquote:Op donderdag 26 september 2024 16:53 schreef Prisha het volgende:
Zo richting Amsterdam karren.....Nick Cave and the Bad Seeds. Héél erg benieuwd, ik heb er hoge verwachtingen van
nu maar hopen dat het water niet zo snel stijgt als in de bier rivierquote:Op donderdag 26 september 2024 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, de sluizen zijn open gegaan
😅quote:Op donderdag 26 september 2024 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
nu maar hopen dat het water niet zo snel stijgt als in de bier rivier
quote:Op donderdag 26 september 2024 18:20 schreef pullup het volgende:
https://www.at5.nl/artikelen/228742/
Gezellig maar niet heus 😂 in ieder geval minder trekkers
Rellluhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 26 september 2024 18:20 schreef pullup het volgende:
https://www.at5.nl/artikelen/228742/
Gezellig maar niet heus 😂 in ieder geval minder trekkers
Oh, die zijn er zat hoor.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kan me niet zo snel een enkele demonstratie heugen die invloed gehad heeft op beleid..
Vroeger was alles beterquote:Op donderdag 26 september 2024 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, die zijn er zat hoor.
Denk eens aan de Franse Revolutie als mooiste voorbeeld, en hoe die effect heeft gehad op het 'beleid'
Vooral de demonstraties,quote:Op donderdag 26 september 2024 18:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter
Ik zou ook geen recente op kunnen noemen.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, die zijn er zat hoor.
Denk eens aan de Franse Revolutie als mooiste voorbeeld, en hoe die effect heeft gehad op het 'beleid'
Dat komt omdat er geen democratie meer is , geen consequenties voor falende of liegende politici.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou ook geen recente op kunnen noemen.
Is dat zo? Denk dat die er zeker wel zijn.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou ook geen recente op kunnen noemen.
Dat laatste werd bereikt door stakingsacties.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat zo? Denk dat die er zeker wel zijn.
Op regeringsbeleid misschien wat minder, maar op bv salarisonderhandelingen wel zeker.
Daar zaten ook wel zeker demonstraties tussen. Al is het meer een combinatie ja.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat laatste werd bereikt door stakingsacties.
Demonstreren zie ik als met spandoeken etc in een stoet lopen.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zaten ook wel zeker demonstraties tussen. Al is het meer een combinatie ja.
quote:Op donderdag 26 september 2024 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Demonstreren zie ik als met spandoeken etc in een stoet lopen.
Ook vaak genoeg gezien voor meer geld,quote:Op donderdag 26 september 2024 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Demonstreren zie ik als met spandoeken etc in een stoet lopen.
Waarin is de politie of ns onbeschoft geweest?quote:Op donderdag 26 september 2024 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook vaak genoeg gezien voor meer geld,
kijk naar zorgpersoneel etc.
Ze zijn niet allemaal zo onbeschoft als de politie of ns
Die leggen de boel (deels) plat. Net als die terroristen (zoals boeren en er).quote:Op donderdag 26 september 2024 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarin is de politie of ns onbeschoft geweest?
Dat is een nogal boude uitspraak.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die leggen de boel (deels) plat. Net als die terroristen (zoals boeren en er).
Daar tussen zit wel een verschil. Politie deed stiptheidsacties voor werkverlichting en de conducteurs staakten vooral tegen de toegenomen agressie. Daar heb ik wel begrip voor.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die leggen de boel (deels) plat. Net als die terroristen (zoals boeren en er).
Ze staken nu vooral voor vroegpensioen, waar ik geen begrip voor heb. Zoek lekker wat anders als je je werk te zwaar vindt.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar tussen zit wel een verschil. Politie deed stiptheidsacties voor werkverlichting en de conducteurs staakten vooral tegen de toegenomen agressie. Daar heb ik wel begrip voor.
Ik doe de echte terroristen onrecht aan hequote:Op donderdag 26 september 2024 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een nogal boude uitspraak.
Idd, de acties waren van tevoren aangekondigd. Dat is wat anders dan dat je ineens niet meer verder kan omdat er een kudde trekkers op de snelweg staan.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een nogal boude uitspraak.
Zegt degene die waarschijnlijk vooral achter zijn pc zit voor zijn werkquote:Op donderdag 26 september 2024 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze staken nu vooral voor vroegpensioen, waar ik geen begrip voor heb. Zoek lekker wat anders als je je werk te zwaar vindt.
Volledigquote:Op donderdag 26 september 2024 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zegt degene die waarschijnlijk vooral achter zijn pc zit voor zijn werk
quote:Op donderdag 26 september 2024 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
.... En die groepen worden er snel meer he, bankpersoneel schijnt er ook al bij te willen
Maar dat is vooral tegen de pensioensleeftijds verhoging.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volledig
Het gaat erom dat men al jaren zegt dat een loopbaan niet meer 1 geheel is. Waarom zou je voor deze groepen een uitzondering maken? En die groepen worden er snel meer he, bankpersoneel schijnt er ook al bij te willen
Dat kloptquote:Op donderdag 26 september 2024 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dat is vooral tegen de pensioensleeftijds verhoging.
De kinderen gilden wel vrij hardquote:Op donderdag 26 september 2024 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
nu maar hopen dat het water niet zo snel stijgt als in de bier rivier
Maar hun telefoon werd ook nat.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De kinderen gilden wel vrij hard
(filmpje in link)
https://www.hln.be/binnen(...)ilijkheden~a3e02dcf/
Weet je wat een ramp?quote:Op donderdag 26 september 2024 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar hun telefoon werd ook nat.
Ik zie het 🥳 kom er zo nog langs met de trein hehe denk net op tijd voordat het daar leeglooptquote:
dat duurt nog een half uurquote:Op donderdag 26 september 2024 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie het 🥳 kom er zo nog langs met de trein hehe denk net op tijd voordat het daar leegloopt
#pullup versus hooligansquote:Op donderdag 26 september 2024 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie het 🥳 kom er zo nog langs met de trein hehe denk net op tijd voordat het daar leegloopt
langskomen is nog niet uitstappen en opwachtenquote:Op donderdag 26 september 2024 22:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
#pullup versus hooligans
"Dames en heren.... wegens onvoorziene omstandigheden.... "quote:Op donderdag 26 september 2024 22:21 schreef pullup het volgende:
Nee deze stopt niet op Bijlmer arena 😇
Hehe zou zomaar kunnen. Ben zo ooit in de leegloop van de toppers terechtgekomen, dat was eigenlijk nog ergerquote:Op donderdag 26 september 2024 22:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Dames en heren.... wegens onvoorziene omstandigheden.... "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |