Dat is wel erg vroeg maar hier gaan de lampen ook steeds eerder aan.quote:Op zaterdag 21 september 2024 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Oktober 4 uur de lampen aan zei mijn moeder altijd.
Het is nu nog na het avondeten ... over een paar weken niet meer ...quote:Op zondag 22 september 2024 00:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is wel erg vroeg maar hier gaan de lampen ook steeds eerder aan.
Gewoon eerder gaan avondetenquote:Op zondag 22 september 2024 00:23 schreef maily het volgende:
[..]
Het is nu nog na het avondeten ... over een paar weken niet meer ...
Prima optie voor bejaarden, dus alvast beginnen met oefenen voor als het zover is?quote:
's Morgens geen tijd en geen zin om te kokkerellen.quote:Op zondag 22 september 2024 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Prima optie voor bejaarden, dus alvast beginnen met oefenen voor als het zover is?
Het is eigenlijk ook logischer, in de meeste landen doen ze dat ook.quote:Op zondag 22 september 2024 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Prima optie voor bejaarden, dus alvast beginnen met oefenen voor als het zover is?
Maar dan moet het licht dus weer aan bij het avondetenquote:Op zondag 22 september 2024 00:35 schreef maily het volgende:
[..]
's Morgens geen tijd en geen zin om te kokkerellen.
Das wel een reden om het hier niet te doen natuurlijkquote:Op zondag 22 september 2024 00:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook logischer, in de meeste landen doen ze dat ook.
Ja ...quote:Op zondag 22 september 2024 00:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar dan moet het licht dus weer aan bij het avondeten
Je gaat je eten op oude manier warm maken?quote:
Nee.quote:Op zondag 22 september 2024 00:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je gaat je eten op oude manier warm maken?
Ah, nog meer vervuiling dusquote:Op zondag 22 september 2024 00:50 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Maar ipv licht aan, kaarsen aan.
Uit een warme maaltijd haal je de meeste energie en die heb je overdag nodig.quote:Op zondag 22 september 2024 00:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel een reden om het hier niet te doen natuurlijk
De bejaarden eten 's middags warm omdat ze het anders te moeilijk verteren toch?quote:Op zondag 22 september 2024 00:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Uit een warme maaltijd haal je de meeste energie en die heb je overdag nodig.
Dat hangt er volledig vanaf wat er in je maaltijd zit tochquote:Op zondag 22 september 2024 00:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Uit een warme maaltijd haal je de meeste energie en die heb je overdag nodig.
Ook maar ook omdat ze het gewend waren.quote:Op zondag 22 september 2024 01:06 schreef maily het volgende:
[..]
De bejaarden eten 's middags warm omdat ze het anders te moeilijk verteren toch?
En dan even een dutje doen ....quote:Op zondag 22 september 2024 01:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook maar ook omdat ze het gewend waren.
Zodat ze 's avonds weer kunnen bridgen met een advocaatje erbij.quote:
Volgens mij dit vooral, vanuit vroegerquote:Op zondag 22 september 2024 01:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook maar ook omdat ze het gewend waren.
Vroeger was het meer een gewoonte vooral bij boeren.quote:Op zondag 22 september 2024 02:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Volgens mij dit vooral, vanuit vroeger
Ja iddquote:Op zondag 22 september 2024 02:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger was het meer een gewoonte vooral bij boeren.
Even luisteren of ie het nog kanquote:
quote:Op zondag 22 september 2024 08:13 schreef pullup het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)t-de-dam-tot-damloop
Nu met extra hitteplan want het gaat wel 22 graden worden
Klinkt lekker.quote:
Jaquote:
Nog best leuk om te volgen ookquote:Op zondag 22 september 2024 08:13 schreef pullup het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)t-de-dam-tot-damloop
Nu met extra hitteplan want het gaat wel 22 graden worden
Ik zap er net heen ... 10km binnen 28m.quote:Op zondag 22 september 2024 10:50 schreef pullup het volgende:
De mannen zijn na de vrouwen gestart zo te zien en die eerste loper haalt dames ,die zo te zien prima loopsters zijn, redelijk rap voorbij nu
Die gozer is echt snel ookquote:Op zondag 22 september 2024 10:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zap er net heen ... 10km binnen 28m.
quote:
quote:
quote:
quote:
Alweer thuis ? Dacht dat je 3 maanden weg bleefquote:
Het zal niet de laatste zijn. Er zijn nog steeds vermisten en graven zonder naam.quote:Op zondag 22 september 2024 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe Market Garden nog steeds voor begrafenissen zorgt,
80 jaar later zelfs ........
Vrees dat ze ze nooit allemaal gaan vinden ook,quote:Op zondag 22 september 2024 18:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het zal niet de laatste zijn. Er zijn nog steeds vermisten en graven zonder naam.
Ik was daar twee weken geleden met Aoibhin. Een bijzondere plek.
quote:Op zondag 22 september 2024 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vrees dat ze ze nooit allemaal gaan vinden ook,
genoeg plekken in de wereld waar er nog liggen.
quote:quote:Op Nederlands grondgebied bevinden zich nog zo’n 6.000 vermiste militairen en burgers uit de Tweede Wereldoorlog. Defensie probeert hun stoffelijke resten op te sporen. En ze een naam en een laatste rustplaats te geven.
[/quote]quote:
Zijn deels wel gevonden maar liggen in een graf zonder naam.quote:Op zondag 22 september 2024 18:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
6000 is een hoop.
No way dat ze die allemaal gaan vinden
Er moeten er op de Waalsdorpervlakte ook nog genoeg liggen die ze niet kunnen vinden.quote:Op zondag 22 september 2024 18:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn deels wel gevonden maar liggen in een graf zonder naam.
Veel zijn er op de Waalsdorpervlakte teruggevonden omdat er stiekem helmgras op de graven werd gepoot om de graven te markeren.quote:Op zondag 22 september 2024 18:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er moeten er op de Waalsdorpervlakte ook nog genoeg liggen die ze niet kunnen vinden.
En zo nog wel een aantal locaties.
En dat zijn dan burgers.
Ook genoeg soldaten die niet te vinden zijn.
De meeste hebben ze ja, maar teveel nog nietquote:Op zondag 22 september 2024 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Veel zijn er op de Waalsdorpervlakte teruggevonden omdat er stiekem helmgras op de graven werd gepoot om de graven te markeren.
quote:Op de Waalsdorpervlakte werden tussen 1941 en 1945 meer dan 250 mensen geëxecuteerd. De bezetter wilde de nabestaanden een graf onthouden. Na de bevrijding zijn er 220 lichamen opgegraven, waarvan er ruim twintig nog steeds niet zijn geïdentificeerd. Volgens de Oorlogsgravenstichting zijn er zeker zes, en mogelijk meer, lichamen nooit gevonden.
Doen jouw treintjes dit ook wel eens?quote:
'Opa Piet', de stille oorlogsheld van de Waalsdorpervlaktequote:Op zondag 22 september 2024 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De meeste hebben ze ja, maar teveel nog niet
[..]
Mooie verhalen ...quote:Op zondag 22 september 2024 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
'Opa Piet', de stille oorlogsheld van de Waalsdorpervlakte
Zekers, ik leer deze verhalen ook graag kennen.quote:
Die was goed bezig. Jammer dat ze PTSS toen nog niet begrepenquote:Op zondag 22 september 2024 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
'Opa Piet', de stille oorlogsheld van de Waalsdorpervlakte
Dat kende ze in het oude Griekenland al.quote:Op zondag 22 september 2024 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die was goed bezig. Jammer dat ze PTSS toen nog niet begrepen
quote:Op zondag 22 september 2024 16:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Alweer thuis ? Dacht dat je 3 maanden weg bleef
Waar zit je?quote:Op zondag 22 september 2024 20:15 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nee ben voorlopig ook nog niet thuis. Gisteravond halve koe gegeten![]()
[ afbeelding ]
En lunch nu![]()
[ afbeelding ]
Argentinië.quote:
Oeh, beterquote:
quote:
Ja zeker. Het is wel vooral werken maar heb het erg naar m'n zin de eerste week.quote:Op zondag 22 september 2024 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, beter
Bevalt het een beetje daar?
Ziet er lekker uitquote:Op zondag 22 september 2024 20:15 schreef engine het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
En lunch nu![]()
[ afbeelding ]
Het zijn empanada's. Ik had nu eentje pikant gehakt en twee met kip maar er zijn meerdere soorten vullingen waar je uit kunt kiezen. Als ik de menukaart goed begrijp is er ook eentje met maïs bijvoorbeeld.quote:Op zondag 22 september 2024 20:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit
Wat zit er in die broodjes?
Fijn om te horen!quote:Op zondag 22 september 2024 20:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zeker. Het is wel vooral werken maar heb het erg naar m'n zin de eerste week.
Ga je er og een paar dagen vakantie aan plakken?quote:Op zondag 22 september 2024 20:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zeker. Het is wel vooral werken maar heb het erg naar m'n zin de eerste week.
Wij waren ook bij de Taptoequote:Op zondag 22 september 2024 20:44 schreef Deisyy het volgende:
Dat was een mooi Airborne weekend, gisteren overdag naar de Ginkelse heide geweest, dat was echt spectaculair, zoveel moois om te zien en zoveel mensen bij elkaar om een mooie dag te beleven. En gisteravond naar de Airborne Taptoe in Oosterbeek, ik vond het prachtig, waarschijnlijk ook omdat ik als kind bij een drumband heb gespeeld.
Klinkt heel mooi allemaal! Het was inderdaad druk daar gisterenquote:Op zondag 22 september 2024 20:44 schreef Deisyy het volgende:
Dat was een mooi Airborne weekend, gisteren overdag naar de Ginkelse heide geweest, dat was echt spectaculair, zoveel moois om te zien en zoveel mensen bij elkaar om een mooie dag te beleven. En gisteravond naar de Airborne Taptoe in Oosterbeek, ik vond het prachtig, waarschijnlijk ook omdat ik als kind bij een drumband heb gespeeld.
Eigenlijk heb ik nog in de rondte gekeken of ik jullie misschien zagquote:Op zondag 22 september 2024 20:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wij waren ook bij de TaptoeDat wil zeggen: wij stonden daarnaast (heel lang) op de bus te wachten. We hoorden een band die alleen maar Abba speelde.
Wij waren pas tegen 8 uur in de avond in Oosterbeek en vonden het ontzettend rustig, konden op ons gemak zitplaatsen zoeken, dus helemaal relaxed. Leuk dat jullie daar ook waren en ook zoveel gezien hebben.quote:Op zondag 22 september 2024 20:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klinkt heel mooi allemaal! Het was inderdaad druk daar gisterenDomni en ik waren in Oosterbeek en daar was het op sommige plekken nog drukker dan tijdens de Airborne wandeltocht. Wij zijn eind van de middag weer teruggegaan, maar hebben wel nog veel gezien in Oosterbeek overdag; oorlogsvoertuigen die langs komen rijden, muziek, vliegtuigen die overvliegen.
Veel plezier dan ook in de rest van de wekenquote:Op zondag 22 september 2024 20:31 schreef engine het volgende:
[..]
Misschienquote:Op zondag 22 september 2024 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je er og een paar dagen vakantie aan plakken?
Ken je al een beetje Spaans / Zuid Amerikaansquote:Op zondag 22 september 2024 20:31 schreef engine het volgende:
[..]
Doe niet zo raar joh, daar is toch veel leukerderderquote:Op zondag 22 september 2024 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien![]()
Nu klinkt dat heel leuk maar misschien heb ik tegen die tijd ook wel gewoon zin om naar huis te gaan.
Ah fijn dat het toen wat rustiger wasquote:Op zondag 22 september 2024 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij waren pas tegen 8 uur in de avond in Oosterbeek en vonden het ontzettend rustig, konden op ons gemak zitplaatsen zoeken, dus helemaal relaxed. Leuk dat jullie daar ook waren en ook zoveel gezien hebben.
Grappig, wij hadden het onderweg ook nog over van 'misschien zien we Deisyy wel'quote:Op zondag 22 september 2024 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik nog in de rondte gekeken of ik jullie misschien zag
Geef nou maar toe dat jullie haar zagen en toen snel de andere kant op rendenquote:Op zondag 22 september 2024 21:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Grappig, wij hadden het onderweg ook nog over van 'misschien zien we Deisyy wel'
Hoe herstelt de duim?quote:Op zondag 22 september 2024 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Veel plezier dan ook in de rest van de weken
Si poco Espanyolquote:Op zondag 22 september 2024 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ken je al een beetje Spaans / Zuid Amerikaans
Ja het kan natuurlijk dat je dan alle empanada's al hebt geproefd en gewoon naar huis wil voor een stamppot.quote:Op zondag 22 september 2024 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien![]()
Nu klinkt dat heel leuk maar misschien heb ik tegen die tijd ook wel gewoon zin om naar huis te gaan.
Pijnlijk, stijf, zwelling, bult,quote:
Inderdaad. Mijn dochter vroeg op een gegeven moment waarom ik zo om me heen zat te kijken, of ik soms de nooduitgang zochtquote:Op zondag 22 september 2024 21:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Grappig, wij hadden het onderweg ook nog over van 'misschien zien we Deisyy wel'
Komt wel goed ...quote:Op zondag 22 september 2024 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
Si poco Espanyol![]()
Nee niet echt maar iedere dag leer ik er weer een woordje bij en vind het gewoon leuk om te proberen. Merk dat mensen hier dat ook best leuk vinden om hun Engels op mij te testen...al is dat vaak van hetzelfde niveau als mijn Spaans.
Logisch ook, het is nog maar een paar dagen geleden. Tijd heelt alle wonden.quote:Op zondag 22 september 2024 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pijnlijk, stijf, zwelling, bult,
redelijk op schema dus
Zorg je wel een beetje voor de groenten erbij ?quote:Op zondag 22 september 2024 20:15 schreef engine het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
En lunch nu![]()
[ afbeelding ]
Daar op depampas groeit weinig groen .. en dat wat er groeit is voor die koeien die dagelijks op de BBQs gaanquote:Op zondag 22 september 2024 21:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Zorg je wel een beetje voor de groenten erbij ?
Ik zag het al aan de bordenquote:Op zondag 22 september 2024 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar op depampas groeit weinig groen .. en dat wat er groeit is voor die koeien die dagelijks op de BBQs gaan
quote:Op zondag 22 september 2024 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad. Mijn dochter vroeg op een gegeven moment waarom ik zo om me heen zat te kijken, of ik soms de nooduitgang zocht
quote:Op zondag 22 september 2024 21:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat gemeen, waarom pak jij het voer van de vegetariërs af?quote:Op zondag 22 september 2024 21:20 schreef pullup het volgende:
[..]
De schijf van vijf is belangrijkquote:Op zondag 22 september 2024 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat gemeen, waarom pak jij het voer van de vegetariërs af?
Rund, gevogelte, varken, lams en vis,quote:
Die groente zit in die koe. Engine eet die koe. Opgelostquote:Op zondag 22 september 2024 21:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Dus eigenlijk pakken de koeien ons eten afquote:Op zondag 22 september 2024 21:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die groente zit in die koe. Engine eet die koe. Opgelost
Dus daarom is het zo goed dat zoveel mensen dieren eten,quote:Op zondag 22 september 2024 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dus eigenlijk pakken de koeien ons eten af
Hebben ze daar geen inflatie van 5000%? Alles wat je daar verkoopt is te duurquote:Op zondag 22 september 2024 22:10 schreef pullup het volgende:
Is groenteman wel een goed beroep toch daar, zal best goed kunnen verdienen![]()
[ afbeelding ]
Gaat idd niet zo heel goed daarquote:Op zondag 22 september 2024 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen inflatie van 5000%? Alles wat je daar verkoopt is te duur
JI begint de dag vrolijkquote:
Je weet maar nooit wat voor moois er allemaal kan gebeurenquote:
Dat is zeker waarquote:Op maandag 23 september 2024 12:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat voor moois er allemaal kan gebeuren
Gisteren 24 graden, lekker buiten gezetenquote:Op maandag 23 september 2024 18:05 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vond het hier vandaag beter dan gisteren.
Hier was het gisteren bewolkt met een fris windje.quote:Op maandag 23 september 2024 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gisteren 24 graden, lekker buiten gezeten
Nou gelukkig vandaag dan wel mooi weer... vanaf woensdag wel veel regenquote:Op maandag 23 september 2024 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier was het gisteren bewolkt met een fris windje.
Goed bezigquote:Op maandag 23 september 2024 18:29 schreef Prisha het volgende:
Ik was vandaag eerst gaan fietsen, 20 km, en daarna 6 km gelopen. Het was te mooi om binnen te zitten.
Kreeg je ook zijwieltjes van hem danquote:@:pullup ik heb een bikefitting gedaan. 3.5 uur, er is aardig wat aan gesleuteld. Voelt zoveel beter nu. Die man had het steeds over mijn “fietsje”
Dat laatste wou ik nou net weer niet zeggen.quote:Op maandag 23 september 2024 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed bezig
[..]
Kreeg je ook zijwieltjes van hem dan
Wel duidelijk afspreken wat links en rechts is nu hequote:Op maandag 23 september 2024 19:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben net ook, voor het eerst na het vallen, weer op de fiets gestapt, het lukte nog
Ach ze mocht pompen.quote:
Voorlopig fiets maar even niet naast elkaar fietsenquote:Op maandag 23 september 2024 19:47 schreef D. het volgende:
[..]
Wel duidelijk afspreken wat links en rechts is nu he
Zijwieltjes??quote:
I am Groot!quote:
De eerste keer fietsen na mijn beenbreuk vond ik ook wel eng.quote:
quote:
Bij mij was het vooral het idee, eenmaal op de fiets ging het prima.quote:Op maandag 23 september 2024 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De eerste keer fietsen na mijn beenbreuk vond ik ook wel eng.
Dat had ik ook, ik was meer bang voor als ik ineens zou moeten remmen of uitwijken en ik snel mijn been op de grond zou moeten zetten.quote:Op maandag 23 september 2024 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mij was het vooral het idee, eenmaal op de fiets ging het prima.
Ja dat snap ik wel, daar moet je echt even doorheen. Niet door je been maar door het ideequote:Op maandag 23 september 2024 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat had ik ook, ik was meer bang voor als ik ineens zou moeten remmen of uitwijken en ik snel mijn been op de grond zou moeten zetten.
3.5 uurquote:Op maandag 23 september 2024 18:29 schreef Prisha het volgende:
Ik was vandaag eerst gaan fietsen, 20 km, en daarna 6 km gelopen. Het was te mooi om binnen te zitten.
@:pullup ik heb een bikefitting gedaan. 3.5 uur, er is aardig wat aan gesleuteld. Voelt zoveel beter nu. Die man had het steeds over mijn “fietsje”
Bij Prish was het natuurlijk 3 uur lang laten we toch maar een kleinere maat proberen en die moest nog uit een ander filiaal komen.quote:Op maandag 23 september 2024 20:01 schreef pullup het volgende:
[..]
3.5 uur, daar ben ik te ouderwets voor haha
Weet een paar maten hoe ik het wil hebben bij een nieuwe fiets en klaar
Nee het frame had ze alquote:Op maandag 23 september 2024 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij Prish was het natuurlijk 3 uur lang laten we toch maar een kleinere maat proberen en die moest nog uit een ander filiaal komen.
Maar dan ben je er nog niet. Vind maar eens een kleine fietsbel die niet roze is of waar Mickymouse op staat.quote:
quote:Op maandag 23 september 2024 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dan ben je er nog niet. Vind maar eens een kleine fietsbel die niet roze is of waar Mickymouse op staat.
Ik had geen idee. Ik wist wel waar ik last van had. Uiteindelijk heeft hij een stuk van de zadelpen gezaagd omdat de zadel te hoog stond. Ook een andere zadel. Stuur was te breed. Dus andere stuur. Die stond ook veel te ver weg, waardoor ik half naar voren hing. Dus kortere stuur pen. Dat waren de belangrijkste dingen. Nog wat kleine aanpassingen hier en daar.quote:Op maandag 23 september 2024 20:01 schreef pullup het volgende:
[..]
3.5 uur, daar ben ik te ouderwets voor haha
Weet een paar maten hoe ik het wil hebben bij een nieuwe fiets en klaar
Dat kan ookquote:Op maandag 23 september 2024 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voorlopig fiets maar even niet naast elkaar fietsen
Zwarte bel heb ikquote:Op maandag 23 september 2024 20:16 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was hem
Een roze bel zou niet passen en ik zou dat afraden
Ja dat zijn wel de belangrijkste zaken, zadelhoogte en hoever het stuur staat vanaf het zadel.quote:Op maandag 23 september 2024 20:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had geen idee. Ik wist wel waar ik last van had. Uiteindelijk heeft hij een stuk van de zadelpen gezaagd omdat de zadel te hoog stond. Ook een andere zadel. Stuur was te breed. Dus andere stuur. Die stond ook veel te ver weg, waardoor ik half naar voren hing. Dus kortere stuur pen. Dat waren de belangrijkste dingen. Nog wat kleine aanpassingen hier en daar.
Zo heb ik het ook geleerd.quote:Op maandag 23 september 2024 20:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat zijn wel de belangrijkste zaken, zadelhoogte en hoever het stuur staat vanaf het zadel.
Zelf mik ik dan qua hoogte dat mijn voet nog net onder de pedaal past als hij helemaal onderin staat en qua stuur/zadel lengte zet ik mijn elleboog tegen de zadelpunt aan en dan moeten mijn vingers precies de achterkant van het stuur kunnen raken.
Maar dat is huis tuin en keuken meten haha. Kan vast beter. Die stuurbreedte is ook wel fijn om goed te hebben
Ik haal dat ook welquote:Op maandag 23 september 2024 20:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zit op werkdagen wel zo'n 3 uur per dag op de fiets...![]()
Ik soms ook.quote:Op maandag 23 september 2024 20:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
One vision...quote:Op maandag 23 september 2024 22:41 schreef Domnivoor het volgende:
May we all have a vision now and then
quote:Op maandag 23 september 2024 22:41 schreef Domnivoor het volgende:
May we all have a vision now and then
quote:
Je geeft spinning les?quote:Op maandag 23 september 2024 20:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dan is 3 uurtjes wel erg weinigquote:
Als je permanent aambeien hebt en een fikse bochel is het net te doenquote:
Baan als postcode? Hoe breed is hij wel niet?quote:Op maandag 23 september 2024 23:54 schreef sly-nl het volgende:
[..]
En bij de vraag of hij voldoening haalt uit z'n baan als postcode (beetje lacherig gesteld), zei hij "ja", maar moest hij wel lachen![]()
Heee, niet m'n teksten aanpassenquote:Op dinsdag 24 september 2024 00:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Baan als postcode? Hoe breed is hij wel niet?
Bij jezelf dan, ik kwoot enkelquote:Op dinsdag 24 september 2024 00:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Heee, niet m'n teksten aanpassenTR gezet
![]()
1851SB
Tuurlijkquote:
quote:
Jaquote:
Ik moet natuurlijk ook veel lopen en werk maar 4.5 uur per dag, waarvan 1 uur in de sortering zit (Ik werk niet voor PostNL )quote:
Ah okquote:Op dinsdag 24 september 2024 07:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik moet natuurlijk ook veel lopen en werk maar 4.5 uur per dag, waarvan 1 uur in de sortering zit (Ik werk niet voor PostNL )
Gaaf wel ja. Ik zou vooral kijken of het niet op instorten staat.quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
Lijkt me heel gaaf dit, maar zo creepy soms,
verlaten gebouwen bekijken van binnen
https://www.youtube.com/@:forsakenplacess
Wat kan je nou gebeuren joh, als je met een gebroken been in zo'n pand ligt?quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gaaf wel ja. Ik zou vooral kijken of het niet op instorten staat.
Dit illustreert de gekte wel jaquote:
Stelletje klieren zijn het ookquote:
met wat?quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:11 schreef D. het volgende:
Softijsje gewonnen
En 2x half jaar Videoland
Dat laatste met de postcodeloterijquote:
zal wel een code zijn of zoiets toch ?quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:24 schreef D. het volgende:
[..]
Dat laatste met de postcodeloterij
Even kijken of het overdraagbaar is, want wij hebben al Videoland
Kloptquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
zal wel een code zijn of zoiets toch ?
Je kan Videoland toch opzeggen en dan opnieuw aanmelden met je code.quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:24 schreef D. het volgende:
[..]
Dat laatste met de postcodeloterij
Even kijken of het overdraagbaar is, want wij hebben al Videoland
Dat kan, maar dan krijg ik na dat jaar nooit mijn oude abo-prijs weer terug gok ikquote:Op dinsdag 24 september 2024 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan Videoland toch opzeggen en dan opnieuw aanmelden met je code.
Maar heb je wel een jaar gratis Videoland, je kan natuurlijk ook de codes ongebruikt latenquote:Op dinsdag 24 september 2024 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan krijg ik na dat jaar nooit mijn oude abo-prijs weer terug gok ik
Of weggevenquote:Op dinsdag 24 september 2024 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar heb je wel een jaar gratis Videoland, je kan natuurlijk ook de codes ongebruikt laten
Ja precies, maar als hij al inzit over zijn abo-prijsquote:
Dat jaar bespaar ik 11,88, nu bespaar ik 60 euro per jaar, dus toch maar nietquote:Op dinsdag 24 september 2024 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar heb je wel een jaar gratis Videoland, je kan natuurlijk ook de codes ongebruikt laten
Hoeveel betaal je nu voor je Videoland dan? Waarom denk je dat de prijs omhoog gaat, is dat een speciale aanbieding?quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
Dat jaar bespaar ik 11,88, nu bespaar ik 60 euro per jaar, dis toch maar niet
Ik betaal nu 0.99. Het goedkoopste wat ze aanbieden is 5.99, en dat is het basis-abo, en het mijne nu is uitgebreiderquote:Op dinsdag 24 september 2024 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je nu voor je Videoland dan? Waarom denk je dat de prijs omhoog gaat, is dat een speciale aanbieding?
Dus codes weggeven of verkopenquote:Op dinsdag 24 september 2024 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik betaal nu 0.99. Het goedkoopste wat ze aanbieden is 5.99, en dat is het basis-abo, en het mijne nu is uitgebreider
Das niet veel... was jij het eerste lid in NL ofzo? Nog in de VHS tijd? :pquote:Op dinsdag 24 september 2024 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik betaal nu 0.99. Het goedkoopste wat ze aanbieden is 5.99, en dat is het basis-abo, en het mijne nu is uitgebreider
Weggeven danquote:Op dinsdag 24 september 2024 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus codes weggeven of verkopen
Das goeiekoop ja, ik betaal 4,99, voor de goedkoopste versie.quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik ging vroeger daar mijn video's hurenquote:Op dinsdag 24 september 2024 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Das niet veel... was jij het eerste lid in NL ofzo? Nog in de VHS tijd? :p
Weggeven natuurlijkquote:Op dinsdag 24 september 2024 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus codes weggeven of verkopen
Da's dus ook alweer verhoogdquote:Op dinsdag 24 september 2024 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Das goeiekoop ja, ik betaal 4,99, voor de goedkoopste versie.
Ik zit tussen 1 en 2 in, wel meer apparaten tegelijk, maar ook nog met reclamequote:Basis
Series, films en programma’s zijn met reclame te bekijken.
Je kan op 1 apparaat tegelijk kijken.
Je kan geen video’s downloaden en offline bekijken.
Maandelijks betaal je ¤5,99
Plus
Series, films en programma’s zijn reclamevrij te bekijken.
Je kan op 2 apparaten tegelijk kijken.
Je kan gebruik maken van Download to Go om offline te kijken.
Maandelijks betaal je ¤10,99
Premium
Series, films en programma’s zijn reclamevrij te bekijken.
Je kan op 4 apparaten tegelijk kijken.
Je kan gebruik maken van Download to Go om offline te kijken.
Maandelijks betaal je ¤12,99
Goede deal!quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
Da's dus ook alweer verhoogd
[..]
Ik zit tussen 1 en 2 in, wel meer apparaten tegelijk, maar ook nog met reclame
Dat is een keuzequote:
Snap ik, gelukkig had je ook ijsquote:Op dinsdag 24 september 2024 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Dus allang besloten nooit meer op te zeggen
Is ie al wat minder stijf?quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is een keuze
Ik biedtdt 2 keer de helft voor de ene.
Gewoon een beetje interesse in een mede-user.quote:
Dat siert jequote:Op dinsdag 24 september 2024 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon een beetje interesse in een mede-user.
Liever vandaag dan morgen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
Dat weer wat meer, zal ook wel over gaan.
Dankquote:Op dinsdag 24 september 2024 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Liever vandaag dan morgen.
Sterkte!
quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Over het algemeen is die er ja
Klopt, komt die context weerquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:06 schreef maily het volgende:
[..]
Van @:Deisyy kun je alles verwachten
Prima, het is fijn om weer naar kantoor te kunnen, gezellig met de collega's en deze week de horecabeurs, dus vanmiddag lekkere hapjes wezen proeven benedenquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dank
Hoe ging het werken bij jou?
Jij ging zat naar huis hequote:Op dinsdag 24 september 2024 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prima, het is fijn om weer naar kantoor te kunnen, gezellig met de collega's en deze week de horecabeurs, dus vanmiddag lekkere hapjes wezen proeven beneden
Tuurlijkquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bubbletea en een vruchtensapje, that's all!
uhuquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bubbletea en een vruchtensapje, that's all!
quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:06 schreef maily het volgende:
[..]
Van @:Deisyy kun je alles verwachten
Ze hadden die beesten überhaupt niet moeten inhuren. 8 miljoen + 1,5 miljoen per jaar voor die luie dondersquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:51 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/l/2538393
Haha wat een sufferds die Finnen 😑
Hilarisch bedrag jaquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze hadden die beesten überhaupt niet moeten inhuren. 8 miljoen + 1,5 miljoen per jaar voor die luie donders
Gewoon een paar geschminkte honden nemen. Stuk goedkoper.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze hadden die beesten überhaupt niet moeten inhuren. 8 miljoen + 1,5 miljoen per jaar voor die luie donders
Een beschermingsbijdrage,quote:
Die geschminkte honden kun je ook uit China halenquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon een paar geschminkte honden nemen. Stuk goedkoper.
Die kunnen we hier ook wel uit het asiel halen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die geschminkte honden kun je ook uit China halen
Van al dat straktrekken is nog nooit iemand mooier geworden, ze lijken idd wel allemaal op elkaar naderhandquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
Kaley Cuoco zag eruit als Mareike Helwegen (of hoe heet dat ding)![]()
![]()
![]()
Dies ook wel dood danquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:59 schreef Domnivoor het volgende:
Deze parachutist van de market garden herdenking is wel heel ver buiten de dropzone geland.
[ afbeelding ]
© Arjan Vrieze
quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, de stier wint![]()
![]()
https://www.nu.nl/buitenl(...)ennen-in-spanje.html
Niet altijd ... ik zit hier nogquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, de stier wint![]()
![]()
https://www.nu.nl/buitenl(...)ennen-in-spanje.html
Je kan altijd voor een volgende ronde gaan?quote:
Je verwacht dat hij veel zuurstof heeft meegenomen voor die wandeling op de maan?quote:Op dinsdag 24 september 2024 23:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Neuj. Er doet geen Duits luchtafweergeschut mee.
Hij heeft in elk geval een adembenemend uitzichtquote:Op dinsdag 24 september 2024 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je verwacht dat hij veel zuurstof heeft meegenomen voor die wandeling op de maan?
Maar dat zal toch wel als je uit een vliegtuig springtquote:Op dinsdag 24 september 2024 23:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij heeft in elk geval een adembenemend uitzicht
Uit een vliegtuig springen en op de maan landen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar dat zal toch wel als je uit een vliegtuig springt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |