Als de wind goed staat #orkaanHelenequote:Op dinsdag 24 september 2024 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Uit een vliegtuig springen en op de maan landen.
Helene?quote:Op dinsdag 24 september 2024 23:38 schreef maily het volgende:
[..]
Als de wind goed staat #orkaanHelene
Wat ik trouwens er uit op maak is het meer een ongeluk vanwege slap hekwerk ...quote:Op dinsdag 24 september 2024 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan altijd voor een volgende ronde gaan?
Helene?quote:Op dinsdag 24 september 2024 23:38 schreef maily het volgende:
[..]
Als de wind goed staat #orkaanHelene
Ben je nou stiekem de credits van die stier aan het verleggen?quote:Op dinsdag 24 september 2024 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat ik trouwens er uit op maak is het meer een ongeluk vanwege slap hekwerk ...
quote:
Zit ze in een vliegtuig ja?quote:Op dinsdag 24 september 2024 23:41 schreef maily het volgende:
[..]
WKN / Zware orkaan (Helene) op weg naar Florida
Julien Clerc daar was ik een beetje verliefd op.quote:
Mooie meneerquote:Op dinsdag 24 september 2024 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Julien Clerc daar was ik een beetje verliefd op.
Was ook een goede en knappe zanger. This Melody heeft hij ook samen met Willem Ruis gezongen. Was een leuk duet.quote:Op dinsdag 24 september 2024 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat waren jullie allemaal volgens mij toen alle meisjesquote:Op dinsdag 24 september 2024 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Gillende keukenmeiden.quote:Op woensdag 25 september 2024 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat waren jullie allemaal volgens mij toen alle meisjes
Ja gekluisterd aan de buis met Toppopquote:Op woensdag 25 september 2024 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat waren jullie allemaal volgens mij toen alle meisjes
Mooi gebleven wel jaquote:Op woensdag 25 september 2024 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
76 hier nog steeds wel leuk. [ link | afbeelding ]
Ik vond hem ook erg sympathiek.quote:Op woensdag 25 september 2024 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
76 hier nog steeds wel leuk. [ link | afbeelding ]
Maar ja Fransmanquote:
Die lust jij rauw.quote:
Ooit een poging gedaan. Nee dank jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |