SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is patat![]()
Vunzigheidquote:Op dinsdag 24 september 2024 20:31 schreef ToT het volgende:
Of had je echt vagijnen en zijn die operatief verwijderd?
Stunning and brave!
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
En het is alweer dinsdagavond .... morgen woensdag .... de week weer door de midden .....
morgen appelBOLlen baKken ....![]()
![]()
Reserve onderdeel komt eraan. Ooit.
Oh en het was korting of een onderdeel. Niet allebei. Wtf moet je met korting als je daardoor je meubel niet in elkaar kan zetten?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Oeh ik had vandaag een afspraak met Bolck makelaars....quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:32 schreef maily het volgende:
En het is alweer dinsdagavond .... morgen woensdag .... de week weer door de midden .....
morgen appelBOLlen baKken ....Lach met een schone bips![]()
Hopelijk binnen de minuut ....quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oeh ik had vandaag een afspraak met Bolck makelaars....![]()
Dus dat was een passende TTquote:Op dinsdag 24 september 2024 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Altijd, en zeker vanaf dit tijdstip!
Ja duh.quote:
Nou niet zeggen dat je niet gewaarschuwd was hè.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Nou ja, die zitten ook beetje in de buurt, maar is niks geworden... Beter lokale makelaar gebruiken.quote:Lach met een schone bips![]()
Hij heeft een buffer van 2 minutenquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Wat moet je met natriumbicarbonaat en hypochloriet?Trotste mama van Ambar
Sorry, ben een serie aan het kijken.Dus niet echt aan het oplettenquote:Op dinsdag 24 september 2024 20:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja duh.
Nou niet zeggen dat je niet gewaarschuwd was hè.
Kut hoeren corona
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij heeft een buffer van 2 minuten![]()
![]()
En daarom dus al die boekenquote:Op dinsdag 24 september 2024 20:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat moet je met natriumbicarbonaat en hypochloriet?![]()
Weer wat geleerd op dit forum
Lach met een schone bips![]()
Je partner om het leven brengen?quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat moet je met natriumbicarbonaat en hypochloriet?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik bedoel chloorgas en niet hypochlorietTrotste mama van Ambar
Unlearned alreadyquote:Op dinsdag 24 september 2024 20:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bedoel chloorgas en niet hypochloriet
Cyanide. Even een leuke taart met amandel en cyanide maken.quote:
Genoeg gif in planten te vinden.
En een aantal andere dingen die iets te grafisch zijn voor het forum. Het is maar net hoeveek je iemand wil zien lijdenTrotste mama van Ambar
Alweer...?quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Owkee... Jij bent echt de tofste user van dit hele forum en ik ben er zeker van dat ik jou nooit boos ga maken. I promise.quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Cyanide. Even een leuke taart met amandel en cyanide maken.
Genoeg gif in planten te vinden.
En een aantal andere dingen die iets te grafisch zijn voor het forum. Het is maar net hoeveek je iemand wil zien lijdenLach met een schone bips![]()
Hoe je iemand beroofd van het leven is van minder belang. Je moet plannen hoe je iemand laat verdwijnenquote:Op dinsdag 24 september 2024 20:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Owkee... Jij bent echt de tofste user van dit hele forum en ik ben er zeker van dat ik jou nooit boos ga maken. I promise.Trotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe je iemand beroofd van het leven is van minder belang. Je moet plannen hoe je iemand laat verdwijnenTussen de varkens, alleen de tanden weer opzoeken na ze die uitschijtenquote:
Misschien het maar over iets anders hebben.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
BBQ? Maar dan heb je nog steeds het probleem dat je de tanden uit de as moet halen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Misschien het maar over iets anders hebben.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: