SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is patat
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2024 18:24:50 ]![]()
Nog niet vol?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Oef, minpunten bij Lov nu hoor.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:24 schreef JustinK het volgende:
Ik wil een spannende TT van @:Lovely !
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Die was offlinequote:Op dinsdag 24 september 2024 18:24 schreef JustinK het volgende:
Ik wil een spannende TT van @:Lovely !![]()
![]()
Ik had tenminste nog: [insert spannende Lovely TT]Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Die had ik nietquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:25 schreef aeque het volgende:
Ik had tenminste nog: [insert spannende Lovely TT]![]()
Zit wat vertraging op de kabel.quote:
Jammer ditquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:24 schreef JustinK het volgende:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Jawel hoor! Ik ga mn best doen er van te genietenquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mag ik niet over je heen gaan?
De mooiste 53 seconden van je levenquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel hoor! Ik ga mn best doen er van te genieten![]()
Ik was een TT aan het bedenken nogquote:Op dinsdag 24 september 2024 17:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar ik ben ook wel benieuwd naar de spannende TT van @:Lovely, dus dit topic moet nog vol voordat ze naar bed gaat
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Volgende keer dan maarquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:24 schreef JustinK het volgende:
Denk morgenquote:Kan ik er vannacht goed over na denken haha
Daar kunnen we heel snel voor zorgen. Ik had begrepen dat er namelijk iets legaal was, dus een TT kunnen we snel regelen.quote:
De verwachtingen zijn nu wel heel hoog!quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk morgenKan ik er vannacht goed over na denken haha
![]()
![]()
Wat voor legaals dan?quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar kunnen we heel snel voor zorgen. Ik had begrepen dat er namelijk iets legaal was, dus een TT kunnen we snel regelen.
Moet dus met iets heeeeeel spannends komen dus, anders durf ik niet meer in DTS te komenquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
De verwachtingen zijn nu wel heel hoog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Meerdere berichten achter elkaar van dezelfde user.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet dus met iets heeeeeel spannends komen dus, anders durf ik niet meer in DTS te komenWordt dit ook het niveau van de TT?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is inderdaad niet toegestaanquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Meerdere berichten achter elkaar van dezelfde user.![]()
Ohquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Meerdere berichten achter elkaar van dezelfde user.
Wel hoor.quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet toegestaanOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Goed. Als je een PhD hebt in Ikea meubels in elkaar zetten, kom je er wel uit. En het is met missende en dubbele onderdelen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Wie weet wie weetquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wordt dit ook het niveau van de TT?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Er is geen regel dat het wel magIk heb een mod zien zeggen dat het mocht.quote:
Ik heb een mod wel meer zien zeggenquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:44 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een mod zien zeggen dat het mocht.![]()
@Moderator zekerquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:44 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een mod zien zeggen dat het mocht.![]()
Das waar.quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb een mod wel meer zien zeggenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dus nu heb ik een half afgemaakt kastje waarmee ik niet verder kan omdat het onderdeel niet in de doos zitTrotste mama van Ambar
Keiharde klacht indienen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nou daar ben je mooi klaar meequote:Op dinsdag 24 september 2024 18:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus nu heb ik een half afgemaakt kastje waarmee ik niet verder kan omdat het onderdeel niet in de doos zit
Zal een man wel weer verpakt hebben
Of gewoon een random brievenbus in de buurt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik heb aardig wat dingen van de ikea ( gehad ) maar er ontbraken nooit onderdelenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Idemquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:48 schreef Lovely het volgende:
Ik heb aardig wat dingen van de ikea ( gehad ) maar er ontbraken nooit onderdelen![]()
Ligt eraan welke userquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Meerdere berichten achter elkaar van dezelfde user.![]()
Waarom koop je dan ook een kastje zonder alle onderdelenquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus nu heb ik een half afgemaakt kastje waarmee ik niet verder kan omdat het onderdeel niet in de doos zit![]()
![]()
Nee dat mag ik dan weerquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
'Mooie top 6' zeggen mocht ik weer niet![]()
Vallen je ogen dicht?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dit is gewoon kastismequote:Op dinsdag 24 september 2024 18:50 schreef JustinK het volgende:
Het kastje klaagt toch ook niet dat jij er een paar mist![]()
Moest lachen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:50 schreef JustinK het volgende:
Het kastje klaagt toch ook niet dat jij er een paar mistOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Vaak extra schroefjes.quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:48 schreef Lovely het volgende:
Ik heb aardig wat dingen van de ikea ( gehad ) maar er ontbraken nooit onderdelen![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee komt regen aan en de avond valt
U riep?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik vind de top 49 altijd wel mooi.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Snel doorlullen, dan heeft niemand het gezienquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:53 schreef ToT het volgende:
Hopen dat @:swj dan geen ban voor me gaat aanvragen.![]()
![]()
Ik roep wel vaker dingen.quote:
Smileydiarree?quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Snel doorlullen, dan heeft niemand het gezien![]()
![]()
Wat heb je gedaan??quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:53 schreef ToT het volgende:
Hopen dat @:swj dan geen ban voor me gaat aanvragen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O ik ben dus een dingquote:
Hij sloot 14 mensen uit.quote:
quote:![]()
Niet zo bijdehand doen.
Oh ja wacht dat was Dev. Bolken is een nog veel heftiger vergrijp!quote:
O jee maar… altijd nog beger dan 14 mensen opsluitenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Soms hebben ze dat verdiend volgens de rechter.quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee maar… altijd nog beger dan 14 mensen opsluiten
Onderdeel L mist en ik heb I 2x. Dus een analfabeet heeft ingepaktTrotste mama van Ambar
Uitsluitend bolken dan maarquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh ja wacht dat was Dev. Bolken is een nog veel heftiger vergrijp!![]()
Mannelijke alfabeet.quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Onderdeel L mist en ik heb I 2x. Dus een analfabeet heeft ingepakt
O jee. Wie heeft dat bepaaldquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Bolken terwijl dat blijkbaar vandaag niet mag!
Kan niet anders. Ook deze man komt op mijn lijstjequote:Trotste mama van Ambar
Universiteit is vanaf morgenochtend dicht voor de rest van de week. Dat was een drukke 1-daags werkweek![]()
![]()
Zit je weer over je quotum heen?quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Bolken terwijl dat blijkbaar vandaag niet mag!![]()
Vanwege orkaan? Al gehamsterd?quote:Op dinsdag 24 september 2024 19:00 schreef devzero het volgende:
Universiteit is vanaf morgenochtend dicht voor de rest van de week. Dat was een drukke 1-daags werkweekUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nu wordt Justin jaloers.quote:
Ja. Zou ik eigenlijk moeten doen, niet omdat ik iets nodig heb, maar voor de traditiequote:Op dinsdag 24 september 2024 19:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vanwege orkaan? Al gehamsterd?![]()
Jus kan wel wat hebbenquote:
En anders gaat hij achter jou aan
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2024 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jus kan wel wat hebben
En anders gaat hij achter jou aan
quote:
Joyquote:Op dinsdag 24 september 2024 19:11 schreef greysbones het volgende:
Het regent hier
Na een hele dag zon
Hier komt er zo ook wat aanquote:Op dinsdag 24 september 2024 19:11 schreef greysbones het volgende:
Het regent hier
Na een hele dag zonMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Het mag wel even regenenquote:
Maar niet te langThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hier ookquote:Op dinsdag 24 september 2024 19:11 schreef greysbones het volgende:
Het regent hier
Na een hele dag zonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De rest van de weekquote:Op dinsdag 24 september 2024 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het mag wel even regenen
Maar niet te lang
Het regent. En onderweg niet zo'n beetje ook.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja dat kan.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nu ga ik je even een hele persoonlijke vraag stellen.
Wat voor smaak thee?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Rooibosquote:Op dinsdag 24 september 2024 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Nu ga ik je even een hele persoonlijke vraag stellen.
Wat voor smaak thee?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Sap aan het maken?quote:Op dinsdag 24 september 2024 19:14 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, kan ik ook nog
[ afbeelding ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lekker thnxquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is dat je favoriete smaak?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Toe maarquote:Op dinsdag 24 september 2024 19:20 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Gefermenteerde gerstemoutsap
Hier was ik aan het koelen, na het hopkoken.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat voor bier ga je brouwen? Ik wil volgende maand een saison met peer maken (na aanleiding van een discussie met iemand, ik heb het nog nooit gemaakt)quote:Op dinsdag 24 september 2024 19:14 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, kan ik ook nog
[ afbeelding ]![]()
Ik ook niet. Ik probeer van alles wat. Vooral fruitsmaken.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat, ik moest om je reactie lachen.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2024 19:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat, ik moest om je reactie lachen.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dit is nog een oude foto.quote:Op dinsdag 24 september 2024 19:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat voor bier ga je brouwen? Ik wil volgende maand een saison met peer maken (na aanleiding van een discussie met iemand, ik heb het nog nooit gemaakt)
Volgens mij was het een SMaSH met alemout en Cascadehop
Moet nog even verzinnen of ik voor de volgende een zware Stout met havervlokken en lactose ga maken, of een Irish Red.
Ik moet nog wat hop en gist inslaan.
Een Saison heb ik nog nooit gemaakt.![]()
Ik denk naar de keuken.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik heb al jaren geen stout/porters meer gebrouwen; niets mis met dat soort donkere en zwaardere bieren, maar ik vind dat soort red ales toch lekkerder.quote:Op dinsdag 24 september 2024 19:29 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dit is nog een oude foto.
Volgens mij was het een SMaSH met alemout en Cascadehop
Moet nog even verzinnen of ik voor de volgende een zware Stout met havervlokken en lactose ga maken, of een Irish Red.
Ik moet nog wat hop en gist inslaan.
Een Saison heb ik nog nooit gemaakt.![]()
Lekker op de bank, voetjes van de vloer, de hondjes links en rechts en onder zo'n lekkere warme plaid?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik krijg een nieuw onderdeel en een kortingscode voor bij de volgende bestelling
Trotste mama van Ambar
Zeker door een man geholpen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 19:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik krijg een nieuw onderdeel en een kortingscode voor bij de volgende bestelling
Tegenslag?quote:Op dinsdag 24 september 2024 19:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh ik heb het gelezen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
1 hond ligt precies voor de bank te stinkenquote:Op dinsdag 24 september 2024 19:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekker op de bank, voetjes van de vloer, de hondjes links en rechts en onder zo'n lekkere warme plaid?
En de ander op zijn kleedjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
2x onderdeel I en geen onderdeel Lquote:
Trotste mama van Ambar
Meloen en turkse appel vind ik wel erg lekkerquote:Op dinsdag 24 september 2024 19:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik probeer van alles wat. Vooral fruitsmaken.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Zoveel mensen, zoveel smaken.quote:Op dinsdag 24 september 2024 19:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen stout/porters meer gebrouwen; niets mis met dat soort donkere en zwaardere bieren, maar ik vind dat soort red ales toch lekkerder.
En als je het zelf maakt, mag je helemaal zelf beslissen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2024 19:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat werd gepost in een whatsapp groepje. Dan ga je toch anders naar je vrienden kijken
Nou, IKEA is ook niet perfect met inpakken hoor. Ik ben ook al eens teruggemoeten omdat ze 2x eenzelfde plankje hadden ingepakt. En voordat je erachter komt dat het gewoon niet klopt, en dat het niet aan jouw verkeerde meten ligt of dat je de plaatjes niet goed begrijpt.....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Zou wel fijner zijn.quote:
Ik hoor hem het zingen....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik moest ook 2x kijken hoor en helemaal kijken, helemaal omdat het niet zo voor de hand liggend is als IKEAquote:Op dinsdag 24 september 2024 19:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou, IKEA is ook niet perfect met inpakken hoor. Ik ben ook al eens teruggemoeten omdat ze 2x eenzelfde plankje hadden ingepakt. En voordat je erachter komt dat het gewoon niet klopt, en dat het niet aan jouw verkeerde meten ligt of dat je de plaatjes niet goed begrijpt.....Trotste mama van Ambar
Super.quote:Op dinsdag 24 september 2024 19:46 schreef ToT het volgende:
De kastjes die me hier laatst aangeraden zijn, zijn gemonteerd en staan op hun plek!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb je wel een boormachine met bitjes, zodat je de boel snel in elkaar kunt schroeven?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat kijkt keurig. Is dat tv meubel hetzelfde? Het zijn dezelfde soort laatjes.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 24 september 2024 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat kijkt keurig. Is dat tv meubel hetzelfde?Vandaar dat deze kastjes hier aangeraden werden!
![]()
![]()
Het ziet er netjes uit.quote:Op dinsdag 24 september 2024 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]Vandaar dat deze kastjes hier aangeraden werden!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Thx!quote:
Ja het klopt allemaal nog net ff niet helemaal, maar stapje voor stapje komt daar wel verandering in
Over een week heb ik trouwens airco hier, dus dan kan de cv-ketel weg en kan ik een warmtepompboiler laten plaatsen!![]()
![]()
Binnenkort heb je weer een nieuwe kans! Heb je al iets spannends?quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik was een TT aan het bedenken nogCause there is always a wrong to your right 🎶
Oh, foto al weer weg,... had nog naar het tv meubel willen kijkenquote:Op dinsdag 24 september 2024 19:50 schreef ToT het volgende:
Dat was vast iemand met een goede smaak die dat aangeraden heeftquote:Op dinsdag 24 september 2024 19:50 schreef ToT het volgende:
Nog steeds niet.. ben inspiratieloosquote:Op dinsdag 24 september 2024 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Binnenkort heb je weer een nieuwe kans! Heb je al iets spannends?
Je maakt echt goede vorderingen zeg.quote:Op dinsdag 24 september 2024 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx!
Ja het klopt allemaal nog net ff niet helemaal, maar stapje voor stapje komt daar wel verandering in
Over een week heb ik trouwens airco hier, dus dan kan de cv-ketel weg en kan ik een warmtepompboiler laten plaatsen!
Ik weet nog hoe vol het stond na de eerste verhuisdag. Om van voor naar achter te komen moest je als een slangenmens langs alle dingen wurmen of met een spagaat overheen stappen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 24 september 2024 19:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat was vast iemand met een goede smaak die dat aangeraden heeft![]()
![]()
![]()
Sow, echt wel!quote:Op dinsdag 24 september 2024 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je maakt echt goede vorderingen zeg.
Ik weet nog hoe vol het stond na de eerste verhuisdag. Om van voor naar achter te komen moest je als een slangenmens langs alle dingen wurmen of met een spagaat overheen stappen.
De moed zonk me serieus echt, echt in de schoenen.
De puinhoop van de spullen, en dat alles ook zo smerig was.
En dat Mini-ToT in het weekend niet bij me was....
Maar nu gaat alles veel beter!![]()
![]()
Beste aankoop van dit jaar was 12 euro bij Ikeaquote:Op dinsdag 24 september 2024 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je wel een boormachine met bitjes, zodat je de boel snel in elkaar kunt schroeven?Trotste mama van Ambar
Gelukkig maar kerel.quote:Op dinsdag 24 september 2024 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, echt wel!
De moed zonk me serieus echt, echt in de schoenen.
De puinhoop van de spullen, en dat alles ook zo smerig was.
En dat Mini-ToT in het weekend niet bij me was....
Maar nu gaat alles veel beter!
Heb je al een idee wat je met de trap gaat doen? Die bedekking eraf en dan van die halve maantjes?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Trapmatten is de term zie ik.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Yup!quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig maar kerel.
Heb je al een idee wat je met de trap gaat doen? Die bedekking eraf en dan van die halve maantjes?
Maar nog geen idee wanneer ik dat ga doen. Ik weet niet wat ik ga aantreffen als ik die huidige bekleding er af ga halen.
Ik DENK dat het wel zal meevallen want het voelt vrij los aan, maar ik wil me geen mega klus op de hals halen voor ik andere belangrijke dingen afgerond heb.
Maar die trap is best wel ernstig, ja!![]()
![]()
Kan mijn buurman ook goed gebruiken met zijn klompvoeten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ow ik dacht dat dat was dat je iemand aan het schoppen was bij het vechten.quote:
Trap-matten?
Hello?
Anyone?![]()
![]()
Trapmatten. Ik heb ze zelf ook.
klinkt als een echte verkoper
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zag ze laatst in de aanbieding bij zo'n luxe design zaak: Quantum.
Maar eerst hier de belangrijke dingen in orde maken, dan de trap strippen en dan zien wat de mogelijkheden zijn.![]()
![]()
De verwarming inderdaad, met de aankomende koude dagen en winter.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ze zien er niet uit, maar bij oudere appartementen met trap zoals die van mij moeten ze eigenlijk verplicht zijn. Hoef ik niet elke keer aan te horen wanneer mijn buren de trap op en af gaan.quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:06 schreef ToT het volgende:
Ik zag ze laatst in de aanbieding bij zo'n luxe design zaak: Quantum.
Maar eerst hier de belangrijke dingen in orde maken, dan de trap strippen en dan zien wat de mogelijkheden zijn.
mijn oude buurvrouw is overleden, ken ik haar neit zo goed om wakker van te liggen,. Maar vond dr aardig.
had condoleance kaartje in de bus :/Do what you love, love what you do!![]()
Precies!quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:07 schreef gebrokenglas het volgende:
De verwarming inderdaad, met de aankomende koude dagen en winter.
Ik zit nog een beetje in dubio of ik de cv er dan ook gelijk uit ga tyfen zodra de airco hangt (ik heb ook infraroodpanelen ter ondersteuning), of dat ik eerst ga kijken hoe het de komende winter zal gaan.
De warmtepompboiler moet op de plek van de cv-ketel komen en met zo'n ding bespaar je enorm veel geld per jaar, dus die warmtepompboiler zo snel mogelijk plaatsen is wel een goed idee.![]()
Oh nee ik wil sowieso geen kale geschilderde trap hoor.quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze zien er niet uit, maar bij oudere appartementen met trap zoals die van mij moeten ze eigenlijk verplicht zijn. Hoef ik niet elke keer aan te horen wanneer mijn buren de trap op en af gaan.
Bekleding er op of van die halve maantjes.![]()
![]()
denk moet ik foto van mijn trap maken nuquote:Op dinsdag 24 september 2024 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh nee ik wil sowieso geen kale geschilderde trap hoor.
Bekleding er op of van die halve maantjes.
Do what you love, love what you do!![]()
Ik had ook een lieve oude buurvrouw die op een gegeven moment overleed.quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:10 schreef kree het volgende:
mijn oude buurvrouw is overleden, ken ik haar neit zo goed om wakker van te liggen,. Maar vond dr aardig.
had condoleance kaartje in de bus :/
Veel lol over haar gehad tijdens de uitvaart!
Al die leuke verhalen die over haar los kwamen!![]()
![]()
OllekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DollekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@Lovely !!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: