SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is patat
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2024 18:24:50 ]![]()
Nog niet vol?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Oef, minpunten bij Lov nu hoor.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:24 schreef JustinK het volgende:
Ik wil een spannende TT van @:Lovely !
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Die was offlinequote:Op dinsdag 24 september 2024 18:24 schreef JustinK het volgende:
Ik wil een spannende TT van @:Lovely !![]()
![]()
Ik had tenminste nog: [insert spannende Lovely TT]Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Die had ik nietquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:25 schreef aeque het volgende:
Ik had tenminste nog: [insert spannende Lovely TT]![]()
Zit wat vertraging op de kabel.quote:
Jammer ditquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:24 schreef JustinK het volgende:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Jawel hoor! Ik ga mn best doen er van te genietenquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mag ik niet over je heen gaan?
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
De mooiste 53 seconden van je levenquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel hoor! Ik ga mn best doen er van te genieten![]()
Ik was een TT aan het bedenken nogquote:Op dinsdag 24 september 2024 17:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar ik ben ook wel benieuwd naar de spannende TT van @:Lovely, dus dit topic moet nog vol voordat ze naar bed gaat
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Volgende keer dan maarquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:24 schreef JustinK het volgende:
Denk morgenquote:Kan ik er vannacht goed over na denken haha
Daar kunnen we heel snel voor zorgen. Ik had begrepen dat er namelijk iets legaal was, dus een TT kunnen we snel regelen.quote:
De verwachtingen zijn nu wel heel hoog!quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk morgenKan ik er vannacht goed over na denken haha
![]()
![]()
Wat voor legaals dan?quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar kunnen we heel snel voor zorgen. Ik had begrepen dat er namelijk iets legaal was, dus een TT kunnen we snel regelen.
Moet dus met iets heeeeeel spannends komen dus, anders durf ik niet meer in DTS te komenquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
De verwachtingen zijn nu wel heel hoog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Meerdere berichten achter elkaar van dezelfde user.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet dus met iets heeeeeel spannends komen dus, anders durf ik niet meer in DTS te komenWordt dit ook het niveau van de TT?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is inderdaad niet toegestaanquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Meerdere berichten achter elkaar van dezelfde user.![]()
Ohquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Meerdere berichten achter elkaar van dezelfde user.
Wel hoor.quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet toegestaanOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Goed. Als je een PhD hebt in Ikea meubels in elkaar zetten, kom je er wel uit. En het is met missende en dubbele onderdelen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Wie weet wie weetquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wordt dit ook het niveau van de TT?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Er is geen regel dat het wel magIk heb een mod zien zeggen dat het mocht.quote:
Ik heb een mod wel meer zien zeggenquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:44 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een mod zien zeggen dat het mocht.![]()
@Moderator zekerquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:44 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een mod zien zeggen dat het mocht.![]()
Das waar.quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb een mod wel meer zien zeggenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dus nu heb ik een half afgemaakt kastje waarmee ik niet verder kan omdat het onderdeel niet in de doos zitTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Keiharde klacht indienen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nou daar ben je mooi klaar meequote:Op dinsdag 24 september 2024 18:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus nu heb ik een half afgemaakt kastje waarmee ik niet verder kan omdat het onderdeel niet in de doos zit
Zal een man wel weer verpakt hebben
Of gewoon een random brievenbus in de buurt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik heb aardig wat dingen van de ikea ( gehad ) maar er ontbraken nooit onderdelenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Idemquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:48 schreef Lovely het volgende:
Ik heb aardig wat dingen van de ikea ( gehad ) maar er ontbraken nooit onderdelen![]()
Ligt eraan welke userquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Meerdere berichten achter elkaar van dezelfde user.![]()
Waarom koop je dan ook een kastje zonder alle onderdelenquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus nu heb ik een half afgemaakt kastje waarmee ik niet verder kan omdat het onderdeel niet in de doos zit![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: