Ik kan andere dingen bedenken wat die twee met elkaar mogen doen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:16 schreef tong80 het volgende:
ik ga Merel steeds meer waarderen. Geef die een talkshow en laat Helene de koffie brengen.
Over dat Johan zei dat 'mensen uit het media wereldje' hem vertellen dat het programma zoveel beter kan..quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:25 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
He wat, waar ging dit over?
Nee dat was ikquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Over dat Johan zei dat 'mensen uit het media wereldje' hem vertellen dat het programma zoveel beter kan..
Zit die 50% in dus weer schnabbel van 'mquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:26 schreef BobW het volgende:
WIlfred met dat Showbirdgelul elke keer
Op basis waarvan denk je dat bargasten worden geselecteerd? Of zouden die krukken zo goed zitten?quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zit die 50% in dus weer schnabbel van 'm
Het zit van der Gijp heel hoog, hij kijkt ook bepaald niet blij.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Over dat Johan zei dat 'mensen uit het media wereldje' hem vertellen dat het programma zoveel beter kan..
Niet meer sinds ze Cuby hebben, de gedachte dat hij dan naar een pension moet vinden ze ondraaglijk.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:17 schreef DrDentz het volgende:
Huh Johan 12 jaar niet op vakantie? Hij gaat elk jaar naar Texas
Blijf het een prima kerel vinden (gecancel is vaak selectief hypocriet) maar de radicale/norse overhand is onmiskenbaarquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Niet meer sinds ze Cuby hebben, de gedachte dat hij dan naar een pension moet vinden ze ondraaglijk.
Natuurlijk heeftt hij zijn hond "Cuby" genoemd.quote:
Nooit tot het besef gekomen dat iemand een andere mening toegedaan zijn dan hijzelf. Johan mag het een kutprogramma vinden en die mensen uit dat mediawereldje mogen vinden dat het inhoudelijk beter kan. Daar kun je het mee oneens zijn, maar als ie zegt dat dat niet klopt zegt ie in feite 'mijn mening is een feit, dus de jouwe klopt niet'. Dit is hoe kleuters doen.quote:
Zou het?quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:30 schreef superniger het volgende:
Heeft Genee aandelen in Showbird?
Mede oprichterquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:30 schreef superniger het volgende:
Heeft Genee aandelen in Showbird?
Hitler was ook een dierenliefhebberquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Blijf het een prima kerel vinden (gecancel is vaak selectief hypocriet) maar de radicale/norse overhand is onmiskenbaar
Gijp en Kieft met Hansie gaat ook wel. Of voor mijn part Fallentijn.quote:Op dinsdag 24 september 2024 23:30 schreef GwaiLow het volgende:
Het leukste was toen ze het nog voor 90% over voetbal hadden. Daar hadden ze alle drie verstand van. Rene moet zich nu, volgens Derksen, gaan verdiepen in van alles dat hem niet interesseert, om zo toch mee te kunnen praten.
Begrijp best dat Johan op een gegeven moment klaar was met dat voetbal, en vooral serieus inhoudelijke gesprekken wil voeren. Maar dan gaat het een heel ander programma worden, en denk ik niet dat ze in de buurt blijven van dit kijkcijfer aantal. Als het format niet gaat veranderen zal Johan toch opstappen als het contract afloopt, en misschien af en toe bij een andere show gaan zitten. Genee en Gijp zouden dan weer een talkshow over voetbal kunnen proberen met iemand erbij, al gaat dat zonder Johan heel moeilijk worden. Johan is ook zeker mijn favoriet aan die tafel.
Deze vergelijking is not dunquote:Op woensdag 25 september 2024 01:46 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
Hitler was ook een dierenliefhebber
Daar ga ik wel even voor zitten.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik kan andere dingen bedenken wat die twee met elkaar mogen doen.
Is dit een Johan, René, Wilfred of een redactie onderwerp?quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:51 schreef Houtenbeen het volgende:
Wat kan mij die Bert huisjes nou weer schelen, moeten ze hier nu al een paar weken over praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |