Hmm kende haar niet ze speelt maarliefst 2 kleine rolletjes, lijkt me een kleine bijrollen actrice. Bij alle genoemde series, speelde ze maar hele kleine rolletjes, behalve falcon crest.quote:Op maandag 16 december 2024 08:21 schreef Rianne84 het volgende:
Star Trek-actrice Jill Jacobson (70) overleden: https://www.rtl.nl/boulev(...)acobson-70-overleden
boeie, ze was een actriece en je kunt haar kennen van Star Trek.quote:Op maandag 16 december 2024 10:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hmm kende haar niet ze speelt maarliefst 2 kleine rolletjes, lijkt me een kleine bijrollen actrice. Bij alle genoemde series, speelde ze maar hele kleine rolletjes, behalve falcon crest.
Mee eensquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
boeie, ze was een actriece en je kunt haar kennen van Star Trek.
Niets verkeerds aan die titel.
Fantastische film was dat!quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:25 schreef Troel het volgende:
Good Bye, Lenin!-regisseur Wolfgang Becker (70) overleden https://www.nu.nl/film/63(...)er-70-overleden.html
Ftfyquote:Op dinsdag 24 december 2024 07:19 schreef Seven. het volgende:
Nog even alle sterfgevallen die op nu.nl gemeld zijn op een rijtje
https://www.nu.nl/binnenl(...)erleden-in-2024.html
Jammer dat hij zijn straf weer heeft kunnen ontlopen.quote:Op woensdag 25 december 2024 09:46 schreef Rianne84 het volgende:
Surinaamse media: oud-president Desi Bouterse (79) overleden: https://www.rtl.nl/nieuws(...)i-bouterse-overleden
Bijna jammer dat het geen moord was zekerquote:Op woensdag 25 december 2024 09:54 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
Wel passend dat hij in december is overleden
wtfquote:
Ja, iemand had hem...maar in zijn lijstje voor 2025quote:
Wtfquote:Op vrijdag 27 december 2024 17:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, iemand had hem...maar in zijn lijstje voor 2025
Bron?quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:56 schreef DrDentz het volgende:
Jantje van Amsterdam uit ‘Foute Vrienden’ overleden
Jantje Erents, alias ‘Jantje van Amsterdam’ en ‘Jantje de Sloper’ uit de film/serie ‘Foute Vrienden’ is vandaag, 27 december 2024, om 19.50 overleden. Bijzonderheden over de begrafenis volgen.
Bekijk deze YouTube-video
RIP
quote:Op vrijdag 27 december 2024 17:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, iemand had hem...maar in zijn lijstje voor 2025
Rip ouwe pindaboer.quote:Op zondag 29 december 2024 22:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jimmy Carter
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/12/29/jimmy-carter/
Was een makkelijke. Dat users hem niet haddenquote:Op zondag 29 december 2024 22:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jimmy Carter
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/12/29/jimmy-carter/
Geen ruggengraat. Dat een oud president wordt gekozen is een historisch moment, als iemand die leeft voort de politiek wil je dat toch meemaken. Slapjanus.quote:Op maandag 30 december 2024 00:43 schreef KingRoland het volgende:
hahaha iedereen die jimmy carter niet heeft moet zich kapot schamen
quote:Op maandag 30 december 2024 00:43 schreef KingRoland het volgende:
Als iedereen hem heeft houd je geen punten over...quote:Op maandag 30 december 2024 00:43 schreef KingRoland het volgende:
Ik had 'm nietquote:Op maandag 30 december 2024 00:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Was een makkelijke. Dat users hem niet hadden
Toch minder makkelijk dan verwacht want hij is nog net in 2024 overledenquote:Op maandag 30 december 2024 00:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Was een makkelijke. Dat users hem niet hadden
Het zware kerstmaal was de druppel. Of zo.quote:Op maandag 30 december 2024 16:58 schreef Seven. het volgende:
Net als vorig jaar een enorme eindsprint van mensen die na de Kerstdagen het loodje leggen.
ik geloof niet in toevalig.quote:Op maandag 30 december 2024 16:58 schreef Seven. het volgende:
Net als vorig jaar een enorme eindsprint van mensen die na de Kerstdagen het loodje leggen.
Geen Arcee, maar ik kan me voorstellen dat je probeert om de feestdagen te overleven voor de mensen die achter blijvenquote:Op maandag 30 december 2024 17:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik geloof niet in toevalig.
@:arcee jij een idee hoe dit te verklaren is met de data die je hebt?
Dit is wel diep voor mijquote:Op maandag 30 december 2024 18:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Geen Arcee, maar ik kan me voorstellen dat je probeert om de feestdagen te overleven voor de mensen die achter blijven
Sommige mensen gunnen ons gewoon wat puntjes.quote:Op maandag 30 december 2024 17:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het FOK! Doodseskader.quote:Op maandag 30 december 2024 17:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Catwoman!quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:01 schreef SaskiaR het volgende:
https://www.theguardian.c(...)ite-cosmetic-surgery
Jocelyn Wildenstein (de naam zei me niets, maar haar gezicht wel).
@onlogisch ????????quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:09 schreef flipsen het volgende:
Is er al een eindstand bekend eigenlijk?
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:09 schreef flipsen het volgende:
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:44 schreef Karzai het volgende:
wilders poetin baudet zogezegd alle totalitaire leiders
Die gaan er allemaal aan in 2024quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:44 schreef Karzai het volgende:
wilders poetin baudet zogezegd alle totalitaire leiders
ze hebben genoeg vijanden dus niet ondenkbeeldelijkquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[..]
Die gaan er allemaal aan in 2024
Er zijn inmiddels al 2 of 3 mensen gemeld die nog in 2024 dood gingen maar die pas net gemeld zijn. Los van het feit dat @onlogisch ermee bezig moet. Geef 'm wat ruimte om met de eindstand te komen. 't Is geen kwestie van leven of dood of wel?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:09 schreef flipsen het volgende:
Had er maar 2 goed volgens mij, waaronder Jimmy CEn de joker op Iris Apfelsapf.
okay gedaanquote:
wel knapquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[..]
Die gaan er allemaal aan in 2024
Daarom is er nog geen uitslag, we wachten nog op de meldingen daarvanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Dit. De komende week heb ik sowieso geen tijd. Dus mocht iemand zich geroepen voelen dan is die persoon vrij om de scores op te tellenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Er zijn inmiddels al 2 of 3 mensen gemeld die nog in 2024 dood gingen maar die pas net gemeld zijn. Los van het feit dat @:onlogisch ermee bezig moet. Geef 'm wat ruimte om met de eindstand te komen. 't Is geen kwestie van leven of dood of wel?
Ik heb een groot gedeelte van alle gemelde doden in de OP staan, dus dat is denk ik vrij makkelijk te doen? Aangezien ik toch nog niet weer aan het werk ben, wil ik komende week er wel naar kijken anders.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit. De komende week heb ik sowieso geen tijd. Dus mocht iemand zich geroepen voelen dan is die persoon vrij om de scores op te tellen
Anders zal ik ergens deze maand de scores optellen
Het is even een kwestie van de 4 topics doorlopen, kijken welke namen er genoemd zijn, en die aan de hand van de opgestelde regels bij elkaar optellen. Ik moet alleen nog even een excelletje maken van alle deelnemers. Ik heb er vorig jaar eigenlijk weinig aan gedaanquote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb een groot gedeelte van alle gemelde doden in de OP staan, dus dat is denk ik vrij makkelijk te doen? Aangezien ik toch nog niet weer aan het werk ben, wil ik komende week er wel naar kijken anders.
Komt goed. Je hoort van mequote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is even een kwestie van de 4 topics doorlopen, kijken welke namen er genoemd zijn, en die aan de hand van de opgestelde regels bij elkaar optellen. Ik moet alleen nog even een excelletje maken van alle deelnemers. Ik heb er vorig jaar eigenlijk weinig aan gedaan
De uitslag wordt natuurlijk wel pas bekend gemaakt als onlogisch dat doet hequote:
TroelGodinquote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:30 schreef Troel het volgende:
[..]
De uitslag wordt natuurlijk wel pas bekend gemaakt als onlogisch dat doet heDat is niet aan mij, ik help enkel.
Ik heb overigens gemerkt dat niet iedereen het juiste format gebruikt had. Als het wel netjes in kolommen stond met van die - ertussen heb ik er een aantal met de hand aangepast (@Seven. @Paul), maar als er echt alleen maar namen en wat anders genoemd werden, dan heb ik je afgekeurd. Daar heb ik geen voorbeelden van overigensquote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:55 schreef Troel het volgende:
Ik heb je een linkje gestuurd naar een spreadsheet @:onlogisch
dat had ik bewust niet gedaan zodat er nog een deel voor 2024 geopend kon worden.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
GC / Wie gaan er dood in 2024? #4
GC / Wie gaan er dood in 2025?
@:onlogisch, kan de 2025 editie gereekst worden aan de voorgaande jaren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |