quote:Op maandag 30 december 2024 00:43 schreef KingRoland het volgende:
hahaha iedereen die jimmy carter niet heeft moet zich kapot schamen
Als iedereen hem heeft houd je geen punten over...quote:Op maandag 30 december 2024 00:43 schreef KingRoland het volgende:
hahaha iedereen die jimmy carter niet heeft moet zich kapot schamen
Ik had 'm nietquote:Op maandag 30 december 2024 00:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Was een makkelijke. Dat users hem niet hadden
Toch minder makkelijk dan verwacht want hij is nog net in 2024 overledenquote:Op maandag 30 december 2024 00:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Was een makkelijke. Dat users hem niet hadden
Het zware kerstmaal was de druppel. Of zo.quote:Op maandag 30 december 2024 16:58 schreef Seven. het volgende:
Net als vorig jaar een enorme eindsprint van mensen die na de Kerstdagen het loodje leggen.
ik geloof niet in toevalig.quote:Op maandag 30 december 2024 16:58 schreef Seven. het volgende:
Net als vorig jaar een enorme eindsprint van mensen die na de Kerstdagen het loodje leggen.
Geen Arcee, maar ik kan me voorstellen dat je probeert om de feestdagen te overleven voor de mensen die achter blijvenquote:Op maandag 30 december 2024 17:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik geloof niet in toevalig.
@:arcee jij een idee hoe dit te verklaren is met de data die je hebt?
Dit is wel diep voor mijquote:Op maandag 30 december 2024 18:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Geen Arcee, maar ik kan me voorstellen dat je probeert om de feestdagen te overleven voor de mensen die achter blijven
Sommige mensen gunnen ons gewoon wat puntjes.quote:Op maandag 30 december 2024 17:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het FOK! Doodseskader.quote:Op maandag 30 december 2024 17:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Catwoman!quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:01 schreef SaskiaR het volgende:
https://www.theguardian.c(...)ite-cosmetic-surgery
Jocelyn Wildenstein (de naam zei me niets, maar haar gezicht wel).
@onlogisch ????????quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:09 schreef flipsen het volgende:
Is er al een eindstand bekend eigenlijk?
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:09 schreef flipsen het volgende:
Is er al een eindstand bekend eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |