Nee, bediening gebeurt door het treinpersoneel.quote:Op zondag 10 november 2024 11:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kun je dat ding niet zelfstandig bedienen? Er is in elk geval wel een extra deur voor ingebouwd.
Zie ook dit Twitter-account van een man die met zijn in een rolstoel zittende vrouw kriskras door Duitsland reist en regelmatig bericht over wat er wel en niet goed gaat met rolstoelliften: https://x.com/DerFrankymanquote:Op zondag 10 november 2024 12:51 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nee, bediening gebeurt door het treinpersoneel.
Geinig, kleurt mooi bij de herfstquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:44 schreef James1988 het volgende:
LGV Sud-Est is compleet dicht t/m dinsdag, omdat men de oude relaishuizen (bouwjaar 1981) in één keer vervangt door computergestuurde versies.
Dat geeft leuke plaatjes van omgeleide TGVs.
[ x ]
https://www.omroepwest.nl(...)joenen-extra-voor-ovquote:Op donderdag 7 november 2024 19:34 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
En zoals verwacht is de stekker voorlopig ook weer uit de Zuiderzeelijn Lelylijn plannen getrokken.
https://nos.nl/artikel/2543546-onderzoek-lelylijn-op-de-lange-baan-geschoven
Tsja, hier legt de overheid en de regio 50/50 in, dat aanbod heb ik ze in het Noorden nog niet zien doenquote:Op donderdag 14 november 2024 20:15 schreef WcPot het volgende:
[..]
https://www.omroepwest.nl(...)joenen-extra-voor-ov
Hier hebben ze blijkbaar wel geld voor.
Enig idee hoe debiel druk dat ding nu al is in de spits?quote:Op donderdag 14 november 2024 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan verliezen we wel de toeristische attractie "Laagfrequentste metro ter wereld" denk ik. 10 minuten geddouddahere
Hij moet gewoon elke 2-3 minuten gaan rijden net als elke zichzelf respecterende metro ter wereld.quote:Op donderdag 14 november 2024 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Enig idee hoe debiel druk dat ding nu al is in de spits?
Dit voorjaar bij ons reisje was het treinpersoneel zelfs verrast dat de trein veel te vroeg in Keulen wasquote:Op zondag 17 november 2024 00:17 schreef James1988 het volgende:
De vierde reis tussen Breda en Wenen zit er inmiddels op. En wederom op tijd, alle aansluitingen gehaald, kunnen zitten, noem maar op.
Ik zou het haast niet geloven met alle horrorverhalen die ik over DB heb gehoord
brr, reizigers, brrquote:Op woensdag 13 november 2024 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Als de reiziger maar gedupeerd kan worden
Ik ben tijdens mijn wandelingen wel eens langs zo'n ouderwets huisje bij een spoorwegovergang gelopen. (ergens in de buurt van Baarn) Ik zou dolgraag in zo'n huisje willen wonen. Fuck de herrie van voorbij razende treinen. Ik heb jaren pal langs het spoor gewoond in alkmaar en die treinen hoor je nauwelijks meer na verloop van tijd.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:58 schreef b2py het volgende:
De overheid heeft onderzoek gedaan naar potentiële locaties voor woningbouw over het spoor. Hieronder het kaartje van 11 kansrijke locaties.
[ afbeelding ]
Bij Deutsche Bahn geldt vaak: of alles gaat goed, of alles gaat mis. Bovendien zit er ook nog eens gigantisch veel lucht in de dienstregeling waardoor kleine vertragingen makkelijk ingelopen kunnen worden, maar als het mis gaat, gaat het goed mis.quote:Op zondag 17 november 2024 00:17 schreef James1988 het volgende:
De vierde reis tussen Breda en Wenen zit er inmiddels op. En wederom op tijd, alle aansluitingen gehaald, kunnen zitten, noem maar op.
Ik zou het haast niet geloven met alle horrorverhalen die ik over DB heb gehoord
Ik heb een aantal jaar geleden Sankt Moritz-Tirano v.v. gedaan in een 'gewoon' rijtuig, overigens wel met gereserveerde plaatsen. Als je aan het raam zit zie je, in mijn optiek, meer dan genoeg dus ik heb de ramen in het dak echt niet gemist. Foto's maken heb ik niet gedaan.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:22 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik twijfelde of ik een topic moest openen in TRV maar aangezien hier de insiders zitten probeer ik het eerst hier.
Iemand bekend met de Bernina Express? Ik heb een leuke sparpreis gespot in het voorjaar. Utrecht-Tirano eerste klas voor ¤80, koopje. Maar nu de vraag: wat is beter? Een stoel reserveren in het panoramarijtuig (¤30) of gewoon komen opdagen en in dat Allegra-treinstel gaan zitten (waar de ramen open kunnen, dus betere foto’s). Gaat om een doordeweekse dag dus geen idee hoe druk het gaat zijn. Iemand tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |